Spring naar bijdragen
Borsten Forum

Recommended Posts

Hallo,  

Even voorstellen:

Ik ben inmiddels 32 en heb nooit een bh kunnen dragen die mij past, kleinste vulde al niet.

Dit probleem is een aanslag op mijn jeugd geweest. Voorbeelden: niet gymmen.(ivm strakke pakjes), handballen (ivm gezamenlijk douchen). We zwommen hele zomers in het zwembad, totdat iedereen borsten kreeg en ik niet en zo zag ik mijn vrienden zomers niet. Later kreeg iedereen verkering en ik niet.... schaamte. Iedereen had 'ze'. Uitgaan (leuke shirtjes), winkelen (Hunkemöller), kon nergens aan mee doen. Nu ben ik er klaar mee, we gaan op vakantie en de kinderen willen zwemmen en mama vind dat stom! Dat denken ze, maar wat wil ik graag. Kan wel huilen aan de kant, bloedheet en zit ik in mijn shirt. Push up bikini s buigen zelfs voorover en zie ke overduidelijk. Wil me gewoon vrouw voelen en kunnen deelnemen aan de maatschappij. 

Heb deze week een afspraak, doorverwijzing huisarts. Ik heb een aantal vragen aan jullie...

*Ik heb denk ik? wel een borstplooi, het hangt niet echter. Der zit wel vorm van borsten, maar is meer vet? 

*Ik kan geen foto s bekijken, ben net lid. Kan iemand foto s plaatsen, op deze pagina?  Ben zo benieuwd naar borsten die een vergoeding gekregen hebben.

*Moet ik mijn borsten staand of liggend beoordelen

*kan ik mijn borsten indrukken om een idee te krijgen hoeveel weefsel er zit?

Ben nl heeeeel erg benieuwd. 

Groetjes,

Ivanka

bewerkt door Poi
Meer info geplatst

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

hoi @Poi

We hebben even overal je copy paste weggehaald aangezien dat erg storend is. Als je een eigen topic opent, en je stelt je even netjes voor, dan krijg je meestal wel een reactie van de een of andere meid hier op het forum. Hoe minder info je deelt, hoe minder je terug krijgt :)

Verder is er een zoekbalk rechtsboven, daar kun je je zoekopdracht (vergoeding) ingeven en dan zul je zien dat er al topics over bestaan. Het is handiger dat je dat leest, dan dat je overal waar het niet hoort, je vraag stelt (in andermans topics)

Ik heb ook even de mogelijkheid uit gezet om foto's te bekijken, dit nav wat we beschrijven in de pb 'welkom' die je gelezen hebt. 

Graag zouden wij zien dat je je iets meer voorstelt, uiteraard anoniem, dat is geen probleem. 
Verder is de zoekbalk natuurlijk ook handig, zoals ik al zei.

BB

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 uur geleden zei Poi:

Hallo,

Heb deze week een afspraak, doorverwijzing huisarts. Ik heb een aantal vragen aan jullie...

*Ik heb denk ik? wel een borstplooi, het hangt niet echter.

*Ik kan geen foto s bekijken, ben net lid. Kan iemand foto s plaatsen, op deze pagina? 

*Moet ik mijn borsten staand of liggend beoordelen 

Ben nl heeeeel erg benieuwd. 

Groetjes,

Ivanka

Hoi,

Altijd de borsten staand beoordelen lijkt mij het meest logische.

Ik zou gewoon je afspraak deze week afwachten en de betreffende arts laten oordelen wat je wel/niet hebt. Deze week heeft nog maar een paar dagen, dus lang wachten zal het toch niet meer zijn ? :)

laat maar weten als je bent geweest.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei titsalicious:

Hoi,

Ik zou gewoon je afspraak deze week afwachten en de betreffende arts laten oordelen wat je wel/niet hebt. Deze week heeft nog maar een paar dagen, dus lang wachten zal het toch niet meer zijn ? :)

5 minuten geleden zei titsalicious:

Hoi,

Dank je! Morgen dus :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
36 minuten geleden zei best_boobie:

hoi @Poi

We hebben even overal je copy paste weggehaald aangezien dat erg storend is. Als je een eigen topic opent, en je stelt je even netjes voor, dan krijg je meestal wel een reactie van de een of andere meid hier op het forum. Hoe minder info je deelt, hoe minder je terug krijgt :)

Verder is er een zoekbalk rechtsboven, daar kun je je zoekopdracht (vergoeding) ingeven en dan zul je zien dat er al topics over bestaan. Het is handiger dat je dat leest, dan dat je overal waar het niet hoort, je vraag stelt (in andermans topics)

Ik heb ook even de mogelijkheid uit gezet om foto's te bekijken, dit nav wat we beschrijven in de pb 'welkom' die je gelezen hebt. 

Graag zouden wij zien dat je je iets meer voorstelt, uiteraard anoniem, dat is geen probleem. 
Verder is de zoekbalk natuurlijk ook handig, zoals ik al zei.

BB

Ugeregeld

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei titsalicious:

Waar heb je eigenlijk een afspraak ? Ziekenhuis of een kliniek.

Huisarts en hopelijk krijg ik een verwijzing

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je huisarts kijkt alleen of je “wellicht in aanmerking kan komen”.

Zoja krijg je een doorverwijzing naar de plastische chirurg. Daar krijg je een afspraak en de pc zal beoordelen of je een borstplooi hebt, mocht je dit niet hebben krijg je een afspraak bij de echoscopist. Daar zal je borstweefsel (liggend) gemeten worden. Zit je dan onder de 1cm en dus geen borstplooi verzend de PC de aanvraag naar jouw zorgverzekeraar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
40 minuten geleden zei smizebra:

Borstweefsel wordt liggend gemeten door een echoscopist! 

Dank je

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei Del93:

Je huisarts kijkt alleen of je “wellicht in aanmerking kan komen”.

Zoja krijg je een doorverwijzing naar de plastische chirurg. Daar krijg je een afspraak en de pc zal beoordelen of je een borstplooi hebt, mocht je dit niet hebben krijg je een afspraak bij de echoscopist. Daar zal je borstweefsel (liggend) gemeten worden. Zit je dan onder de 1cm en dus geen borstplooi verzend de PC de aanvraag naar jouw zorgverzekeraar.

Maar er zijn ook mensen met borstplooi en weinig weefsel? Ik las ook geloof bij het zilveren kruis, dat wanneer het mannelijk oogt het ook vergoed kan worden?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com