Ga naar inhoud

Nonnie : 17 december 2010 : Dr. Koeijers : Contourkliniek : Bussum


Aanbevolen berichten

hallo,

ik ben 17 december 2010 geopereerd aan een borst vergroting

ik van 85 A/B naar een 85 D/E wanneer het goed is gezakt zal het waarschijnlijk een E zijn.

Ik ben zelf 1.89 dus je ziet dat het een volle D is.

Mensen moet het ook niet maar een beetje mag :rolleyes:

de dag na de operatie ging goed, werd keurig op gebeld hoe de eerst nacht thuis ging.

en of alles naar wens was en er werd een afspraak gemaakt waneer de hechting eruit ging.

medicijnen op tijd in genomen en voor de kerst had in geen pijn meer.

mooi kerstkadootje voor me zelf :1boobs:

nu 1 maand en 5 dagen later gaat het niet zo best.

Ik best veel last van wondvocht het komt met "golven" uit het was vorige week vrijdag (14 jan)

al begonnen alleen rechts. Gelijk gebeld die zaterdag want dan kan bij hun 24/7 en dat het is normaal, als het dinsdag (18 jan) niet over is dan moet je bellen.

Dinsdag de 18de was het over.

Afgelopen woendag begon het weer in de avond en kwam er veel uit en weer aleen rechts,

(als er wondvocht uit komt dan lucht het wel op want er zit niet meer zoveel druk op)

van woensdag op donderdag kreeg ik ook nog koorts en de griep erbij.

38,2 of 38,3 dat wisselde zich af.

Al vast bedankt voor je mee denken

Nu is het zaterdag en ik kan nog weinig doen heb wel veel last onder me oksel.

maar er komt nog steeds heel veel vocht uit vooral in de avond.

Mijn vraag is dus, is dat normaal moet ik me arts weer bellen of zal ik naar mijn huisarts gaan.

De griep is bijna over

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nonnie,

Welkom! :D

Vooreerst gefeliciteerd met je nieuwe boobies!

Maar ik moet zeggen dat het voor het eerst is dat ik zoiets lees, lijkt me niet normaal te zijn, ik zou zeker contact op nemen met de kliniek! :unsure: Hoop dat het niets ernstigs is! Houd je ons op de hoogte?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.