Ga naar inhoud

Voorstellen


Dhc158

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal

 

ik ben een moeder van 2 zoontjes

en dit is mijn 2e bv

de vorige zijn 3 jaar terug verwijderd 

durfde het na 3 jaar weer aan nieuwe te nemen

Echter had ik heel veel vel dus om alles op te vullen moest er 800cc in

Inmiddels 2 weken terug geopereerd 

heel veel pijn en zwelling, nog steeds... zit aan de anti biotica en mag zondag terug komen om pleister etc te verwijdeeen

 

gezien de angst dat er wat fout is besloot ik me aan te melden en te lezen... kijken of het normaal is en misschien Mn angst weg te nemen :-)

 

Zijn er vrouwen die veel pijn of veel last hadden na hun bv ..? 

Ook na 2 weken nog zwelling etc?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Dhc158

 

gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Het is vrij normaal hoor, je bent pas net geholpen en je lijf heeft best wat te verduren, dus maak jezef niet te druk en laat je thuis maar een beetje in de watten leggen:rolleyes:ik weet nog dat ik het idee had dat er een vrachtwagen over me heen was gereden:blink:

 

Ik mag volgende maand, ben je tevreden over de grootte? Ik ga voor net iets minder dan jij, heb je foto’s?

 

veel leesplezier en hopelijk voel je jezelf snel beter! 

 

Liefs xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mama01 

 

Ja ik vind het zelf lastig alles over te geven gezien ik alles altijd zelf wil doen! Hahaha

 

merk wel Dat het echt moet want ben om elk klein dingetje al moe

 

oh spannend!!!

voor hoeveel cc ga jij?

ja ik had verwacht dat t veel groter zou zijn terwijl iedereen ze heel groot vind

nooit tevreden he :-)

 

ik ga zo proberen foto’s online te zetten :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Dhc158

 

zo vroeg mogelijk je mandje in! 

 

Ik ga 22 augustus voor een wissel, op de dag zelf beslis ik of ik voor 755 anatomisch hp ga of voor 700 rond.... ik neem foto’s mee en dan beslist mijn pc wat het wordt, dus ben heel benieuwd. 

 

Kan je foto’s helaas niet zien, je zult me moeten toevoegen aan je album denk ik (ik krijg een foutmelding)

 

liefs! 

 

(Het handigste is om me te taggen dmv @ en dan mijn naam, dan zie ik dat je gereageerd hebt:wub:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mama01 weer wat geleerd hahaha

 

oh spannend!

das ook een flinke maat!

ben je zelf (net als ik) of wat rijker bedeeld of wil je graag heel groot?

 

oja... ik zal je toevoegen...

heb nog geen foto zonder bh hoor

alleen van Mn vorige vergroting

ik wou vandaag maken maar was even beroerd van de boodschappen doen

hopelijk morgen 

 

Mij ga je alvast toevoegen aan Mn album :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Dhc158

 

ja even zoeken he, hoe alles werkt, maar komt vanzelf!

 

Mijn huidige protheses heb ik inmiddels 11 jaar ben inmiddels mama en heb dik 8 maanden borstvoeding gegeven, dus het is slappe hap:blink: ik houd van grote borsten en ben zelf ook wel wat voller, dus om mijn borsten weer mooi rond te krijgen en naar aanleiding wat ik mooi vind, kwamen we uit op dit advies. Heb wel tien keer gevraagd, maar past dit wel bij mijn bouw (het klinkt zo groot) maar hij verzekerde dat het mooi gaat worden. Dus ik hoop dat dat ook gebeurd en dat ik bovenop ook wat vulling weer krijg. 

 

Yes, heb toegang tot je foto’s, wat waren je borsten al mooi na je eerste bv! Dit zal vast nog mooier worden, als straks alles weer geheeld is! Het ziet er al goed uit, dat worden flinke dames:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-7-2018 om 13:57 zei Dhc158:

Hoi allemaal

 

ik ben een moeder van 2 zoontjes

en dit is mijn 2e bv

de vorige zijn 3 jaar terug verwijderd 

durfde het na 3 jaar weer aan nieuwe te nemen

Echter had ik heel veel vel dus om alles op te vullen moest er 800cc in

Inmiddels 2 weken terug geopereerd 

heel veel pijn en zwelling, nog steeds... zit aan de anti biotica en mag zondag terug komen om pleister etc te verwijdeeen

 

gezien de angst dat er wat fout is besloot ik me aan te melden en te lezen... kijken of het normaal is en misschien Mn angst weg te nemen :-)

 

Zijn er vrouwen die veel pijn of veel last hadden na hun bv ..? 

Ook na 2 weken nog zwelling etc?

 

Hi

 

Hier ook nog last hoor. 3 weken geleden. 

Schaafwond gevoel. Soms steken op mn litteken. Borstspier die lijkt te verschieten... nooit geweten dat ze dat konden:152:

 

In mn topics lees je mn onzekerheden... heel veel goede antwoorden en tips gekregen. Misschien heb jij er ook iets aan:blush:

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mama01

 

dank je wel!!

ik ben ook wel blij hoor... maar Kan je wel zeggen dat je beter de grootste kan nemen want anders krijg je spijt!

 

ik schrok ook van die 800 cc maar nu denk ik... is dat alles!

ik heb momenteel 85/90 f/g

lijkt groot maar weeg ook 85 kg dus in kleren valt het reuze mee hoor!

ik was wel bezig met afvallen dus hopelijk vind ik de maat straks beter 

 

mn 1e bv woog ik ook 60 i.p.v. 85 en dan staat t stuk mooier 

 

na mijn 2e werd het ook stuk leger dus begrijp wat je bedoelt 

 

nog 1 maandje wachten... spannend!

 

ik doe Mn best morgen nieuwe foto’s te plaatsen en vertel je het dan meteen... misschien dat je dan niet meer twijfelt over het formaat :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Dhc158

 

begint al wel wat rustiger te worden zo te zien! Ze zijn hugeeeee! Ja joh, komt zeker goed, dat heeft toch tijd nodig, daar zie ik ook een beetje tegenop weer. Had je wel hulp de eerste dagen? 

 

Mijn zusje komt de eerste week in huis:11:

 

als je regelmatig foto’s maakt, zie je wel goed de verbetering!

 

liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mama01

 

heb er nog wat geplaatst

ze zijn zo misvormd door het vocht maar gaat goed komen

zal idd vaker foto’s maken

 

ja klopt ik heb Mn man

fijn dat je zusje komt ! 

Extra hulp is zeker fijn hoor

en veel met je buikspieren doen hahaha wist geeneens dat ik ze had 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mama01

 

lief van je!

nee nog niet echt hahaha

zie wel dat de vorm beetje veranderd maar bij Mn vorige duurde het ook een tijdje voor ik blij was...

 

Altijd even schrikken als je wat nieuws hebt en als t dan misvormd is door vocht helemaal

 

vandaag op controle geweest en zij keek er dwars door heen en is tevreden hoe t eruit zag

Alleen verwacht wel dat t vocht nog 6 weken kan duren gezien de hoeveelheid...

borstkas zat ook vol.. Mn buik etc

 

maar zie ook wel vooruitgang hoor, alleen t kan me niet snel genoeg gaan en daar moet ik nog ff Mn draai in vinden :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Dhc158

 

Dit weer werkt ook niet echt mee dan:23: hopelijk snel beter!

 

Heb nog geen album maar ga ik zeker doen, zijn zo weinig dames die vergelijkbare implantaten hebben dus zo kan ik de fotocollectie voor anderen uitbereiden:D

 

Inhoud nog niet uit, ik luister straks gewoon naar de man met de gouden handjes:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.