Ga naar inhoud

Even voorstellen


Tamar8a

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben 26 jaar en heb me een tijd geleden al aangemeld op deze website, maar nooit verder gekomen dan aanmelden en wat lezen. Al jaren loop ik met het idee om een borstlift te laten doen, omdat ik veel ben afgevallen. Ik ben alleen altijd bang geweest dat ik me zou storen aan de littekens.

 

Twee jaar geleden ben ik 12 kilo afgevallen, waardoor ik nu op een 70D cup zit en mijn borsten nog slapper aanvoelen en meer hangen. Ik ben twee keer op consult geweest. Een keer bij Faceland en een keer bij Diana Gabriels. Zij raadde mij allebei een borstlift aan, omdat enkel een borstvergroting geen effect heeft.

 

Ik erger me heel vaak aan mijn borsten, met name als ik lig (dan zakken ze helemaal naar de buitenkant) of voorover buk (lege zakken).

 

Ik zou graag ervaringen willen horen van mensen die een borstlift/bvk hebben ondergaan en dan met name omtrent de littekens. Ik hoop ook wat foto’s te kunnen zien en ervaringen uit te wisselen als ik zelf uiteindelijk besluit de operatie te ondergaan.

 

Alvast bedankt voor eventuele reacties.

 

Groetjes,

 

Tamara

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.