Ga naar inhoud

Vervormen borsten


Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei xMandy93:

Voor de duidelijkheid toch maar een foto erbij... Dit gebeurt er dus als ik kracht zet.

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

He meid,

 

Ik had dit ook! Zal zo een foto toevoegen. Moet ik ff opzoeken. Maar ik had dit pas na n jaar of 13 ongv..

 

Had dit precies zo bij aanspannen bij mn vorige protheses. Heb die 17 kaar gahad en pas laatste paar jaar dat je het zo zag. Bij mij zat t iets hoger dat wel. Waar je borst zo samentrekt zeg maar.

 

Ik ben nu gewisseld 30 mei naar 550cc rond dp

Had overigens 320cc druppel achter de spier.

 

Maar nu beweegt het wel enigsinds, dat heb je met dp. Maar no way zo erg als t was. Mn borsten vervormen niet, zoals ze dat eerst wel deden.

 

Wil je zeker niet bang make meis maar ik zou dit wel aankaarten bij je pc als dit je stoort.

 

Keep me posted xx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Noelle2612:

He meid,

 

Ik had dit ook! Zal zo een foto toevoegen. Moet ik ff opzoeken. Maar ik had dit pas na n jaar of 13 ongv..

 

Had dit precies zo bij aanspannen bij mn vorige protheses. Heb die 17 kaar gahad en pas laatste paar jaar dat je het zo zag. Bij mij zat t iets hoger dat wel. Waar je borst zo samentrekt zeg maar.

 

Ik ben nu gewisseld 30 mei naar 550cc rond dp

Had overigens 320cc druppel achter de spier.

 

Maar nu beweegt het wel enigsinds, dat heb je met dp. Maar no way zo erg als t was. Mn borsten vervormen niet, zoals ze dat eerst wel deden.

 

Wil je zeker niet bang make meis maar ik zou dit wel aankaarten bij je pc als dit je stoort.

 

Keep me posted xx noelle

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei xMandy93:

Heey meis jeetje daar schrik ik wel van.. overigens zou ik het niet heel erg vinden..  vervelend maar niet erg aangezien ik toch groter wil.

 

Begon het ook zo alleen wanneer je aanspande ? Niet wanneer je gewoon staat bijvoorbeeld.

Hahaha kijk dat is de instelling:116:

Ja bij mij was t wel heel erg hoor als ik aanspande. In mn album staat helemaal als laatste deze foto met foto erbij als ik normaal ontspannen sta. Dan zag je er niks van. Maar bij afzetten ergens aan dan zag het er zo uit. Not pretty:19:

 

Maar dat van jou is nog helemaal nie in de buurt zoals t bij mij was hoor meid:)

 

En idd kan altijd nog wissele. En ik vin persoonlijk mijn nieuwe ook echt mooier. Wilde ook groter, na zwangerschap gedaan en zo blij mee:57:

 

Komt hoe dan ook goed meid. T kan geen kwaad iig. Ik heb t jaaren gehad. Das nog t belangrijkste

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zijn ook proberen om zwanger te raken dus dat staat nu sowieso voor op ! Daarna wil ik sowieso denk ik wel opnieuw. 

 

Maar goed als dit niet normaal is.. dan hoor ik dat graag natuurlijk. Ik ga even bij je kijken naar de foto's! 

 

Als ik me er aan stoor en de pc wil er iets aan doen..  wellicht kan ik dan een andere prijs afspreken. Alleen materiaalkosten bijvoorbeeld. Maar goed zover denken we er nog niet over na.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei xMandy93:

Wij zijn ook proberen om zwanger te raken dus dat staat nu sowieso voor op ! Daarna wil ik sowieso denk ik wel opnieuw. 

 

Maar goed als dit niet normaal is.. dan hoor ik dat graag natuurlijk. Ik ga even bij je kijken naar de foto's! 

 

Als ik me er aan stoor en de pc wil er iets aan doen..  wellicht kan ik dan een andere prijs afspreken. Alleen materiaalkosten bijvoorbeeld. Maar goed zover denken we er nog niet over na.

 

 

Oww ja dan zou ik er sowieso niks aan late doen meid tot na een zwangerschap. Dat heeft er bij mij ook niet aan meegeholpen.

 

Je kan het sowieso even aankaarten natuurlijk bij je pc . Wie weet wat t brengt toch hihi

 

Nee lekker op kleintje focussen. Bij mij zag ook alleen mn man t hoor. No worries

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.