Ga naar inhoud

Harder dan verwacht ?


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

 

Ongeveer een jaar geleden ben ik geopereerd. 425 cc hp dual plane van mentor. 

 

Tijdens het consult kregen we zo een prothese in handen en was echt ontzettend zacht, vond mijn partner ook.

 

Nu hadden we het er laatst over en nu is mijn partner van mening dat hij toch het idee heeft dan het harder voelt dan verwacht. Zijn er meer die dat ervaren ? 

 

Als ik sta zijn ze super zacht, maar wanneer ik op mijn rug lig, is de onderkant indd vrij hard.

 

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben pas een half jaar, maar dat merk ik ook ja. Als ik lig zijn ze harder dan wanneer ik sta. mijn man moet daar ook nog een beetje aan wennen zei hij. Maar hij vind het absoluut geen probleem omdat hij ziet hoeveel zelfvertrouwen mijn boobies me hebben gegeven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou graag in de toekomst opnieuw willen, we zijn nu bezig voor een kindje dus eerst dat hahaha.

 

Mijn partner ziet dat alleen niet zo zitten die moet indd ook heel erg wennen aan dat hardere.. zei al dan moet je ze maar alleen vastpakken als ik niet lig hahahaha.

 

Maar goed nu heb ik ook nog een argument dat het niet erger zal worden en ook niet minder dus net zo goed nog een keer kan hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@titsalicious Whahaha geen probleem :P 
 

Enige wat ik me trouwens wel kan bedenken is dat je borstspier iets samen trekt omdat je prothese samen met je borst door de zwaartekrant ergens anders heen zakt? 
Misschien stomme beredenering haha.
Als ik op m'n rug lig en ik doe m'n armen omhoog word m'n tiet trouwens wel hard... maar dat is denk ik toch die borstspier die veranderd door de beweging. Maar daarbuiten zijn ze dus heel zacht, zit soms ook echt te porren om die prothese te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.