Ga naar inhoud

Pijn na borstvegroting 3 jaar geleden!!


Aanbevolen berichten

Goedemorgen dames 

 

ik ben benieuwd of er dames zijn die misschien de zelfde klachten als mij hebben of hebben gehad. Ik loop nu 2 maanden met hevige pijn het begon met een blauwe plek aan me linkse borstbeen beetje op de borst ik dacht misschien mijn dochter van 1 haar hoofdje na achteren gegooid denk zal wel nu ging de blauwe plek snel weg maar krijg ik pijn aan me schouder felle steken die gingen na me arm en vingers toe ik in paniek na de dokter dacht me hart. Hart filmpje gemaakt longen naar gekeken niets aan de hand hij zei ga ma naar de fysio waarschijlijk zit je vast ik naar de fysio hij zei dat me schouder niet goed bewoog elke week naar de fysio maar de pijn werd erger het begon ook door te trekken naar mij borstbeen en linkse borst elke keer als ik dingen doe heb ik soort spierpijn aan me borstbeen en krijg ik steken in me linkse schouder en trekt dan door na me arm fysio snapte er niets van hij zei ga maar terug na de dokter, ik terug na de dokter heb ook gezegd dat ik een borstvegroting heb hij heeft me borst gevoeld en voeld gewoon soepel aan zegt die je hebt je spieren overbelast kreeg ik te horen met je dochtertje dragen elke keer in de zelfde houding ik was opgelucht ik dacht ja daar ligt het aan weeg maar 50 en me dochter is echt zwaar voor mij en draag haar alleen ma aan de linkse kant.. dus mijn dochter paar dagen niet meer opgetild en veel aan me vriend overgelaten.. maar het blijft gewoon gevoelig steken en me borstbeen het lijk echt dat het me borspieren zijn ik kan niet eens fatsoenlijk me huishouden doen of me dochter dragen want dan krijg ik die pijn aan me borstbeen ik word er echt onzeker over.. ik ben vanaf het begin al 3 x terug na kliniek geweest omdat ik me linkse borst niet vertrouwde maar werd elke keer gezegd niets aan de hand dus daar ga je vanuit maar loop nu al 2 maanden met deze pijn en wil nu gewoon zekerheid maar je word van kastje na de muur gestuurd.. me linkse borst voelt ook beetje gevoelig aan soort blauwe plek gevoel en kleine stekjes maar je ziet niets van de buitenkant.. ik hoop dat er hier dames zijn die misschien de zelfde klachten hebben gehad of hebben..

 

Liefst Cynthia X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Ai. Ik had het ook, het was zelfs zo dat ik de spier van mijn rechterborst niet goed kon gebruiken. Nou was het geen vreselijke pijn, maar er was iets niet in orde en ik wist niet wat. Nadat ik mijn prothesen had laten verwijderen vertelde mijn pc dat ze de borstspieren had moeten herstellen. Rechts is het trouwens nog steeds niet goed, soms blijft de borst na het aanspannen van de spier een poos zo staan, de spier kan dan niet meteen ontspannen. 

Zijn de prothesen bij jou gedeeltelijk tussen de spieren geplaatst en is er daarbij in de spieren gesneden?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op ‎8‎-‎9‎-‎2018 om 20:34 zei Ingevm7:

Misschien syndroom van Tietze.

Dat heb ik zelf gehad en komt veel overheen met jou klachten

@Ingevm7: Is het bij jou ook weer weggegaan?

 

@Cynthia013: Ik herken deze klachten ook en ik ben toevallig ruim een week geleden gediagnosticeerd met het syndroom van Tietze… ik heb nu een injectie met corticosteroïden gehad en ik heb al die tijd geen pijn meer ervaren, na een jaar pijn tijdens het slapen/in rust na fitnessen/ sjouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.