Ga naar inhoud

In hoeverre heeft de pc/type prothese/wijze van plaatsing invloed op de vorm van borsten?


Aanbevolen berichten

Nu ik me aan het oriënteren ben rijst bij mij de vraag in hoeverre er invloed uitgeoefend kan worden op het eindresultaat? 

Ik weet niet beter of na een bv behouden borsten dezelfde vorm alleen zijn ze groter? 

 

Ik heb wat foto's bekeken en ik vind zelf borsten met wat "hang" het mooiste.. Echter wat ik in voor en na foto's zie is dat deze voorafgaand aan de bv veelal "leeg" waren. 

Zelf heb ik redelijk wat borstweefsel van mijzelf, ze hangen niet en zijn dus ook niet leeg. Heb een b cup. Ik denk dan ook niet dat ik een resultaat ga bereiken wat ik zou willen. 

Blijkbaar wil ik wat meer bolling onderin en hoeven ze voor mij niet zo hoog te zitten.. Maar ben bang dat met mijn eigen borstweefsel dat wel zal gebeuren? Wil ook niet dat mijn tepels hoger komen te zitten.. 

 

Hoeveel invloed heeft de vorm van de prothese op de vorm van de borst? En de wijze waarop de prothese geplaatst wordt? 

Ik weet natuurlijk wel dat er een verschil is tussen anatomische en ronde prothese en het percentage vulling van deze protheses echter bij meer vulling wordt de borst ook een beetje gelift? Klopt dat? 

 

Iemand die zijn licht hierop kan schijnen? 

Ik ga deze vragen ook aan de pc voorleggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik naar mijn eigen situatie kijk had ik op zicht best perky boobies maar had een A, misschien met mazzel een B cupje. Ze hingen niet, ze waren kleiner geworden door het afvallen maar niet leeg.

Met protheses is de vorm zelf niet veranderd, het deukje dat ik voorheen al onderaan m'n rechter kleine boobie had heb ik nu nog steeds in m'n grote rechter boobie. 
Heb zelf aangegeven bolling te willen bovenop maar geen opgeplakte borsten te willen, dus met wat meer hang.

In het begin zit die prothese "boven" je eigen borstweefsel en in de loop van de tijd zakt die prothese naar beneden als je borstspier gaat ontspannen. Toen ik net geopereerd was stonden m'n tepels naar beneden trouwens, ook zoiets vaags haha. 
Was altijd bang dat je borstweefsel dan naar boven schuift maar die schuift een soort naar voren/boven waardoor je tepel ook weer op de juiste plek komt. 

Vorm van de prothese en plaatsing hebben sowieso wel invloed hierop maar ligt ook aan je eigen lichaam, hoe stevig je huid is etc. 

Zou het sowieso overleggen met de pc.
Heb je al consults gepland? Zo ja, met wie? Zo nee, zou ik dr. van Straten aanbevelen (vind zelf dat hij de mooiste natuurlijke volle borsten maakt). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor je reactie en je ervaring :)

 

Toen ik 15 jaar geleden voor een consult ging adviseerde de pc om ze voor de spier te plaatsen. Ik denk niet dat dit veranderd zal zijn al heeft elke pc natuurlijk zijn eigen werkwijze. 

 

Ik wil graag een consult bij dr. Nio. 

En ik zal eens kijken bij dr. van Straten. 

 

Heb jij trouwens ronde of druppelvormige protheses? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.