Ga naar inhoud

halootjes : 1 november 2018 : Dr. Gabriel Jansen : Bauland kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat rot dat t zo uitliep vooral ook omdat je nuchter moet blijven en de zenuwen dan zo oplopen! Maar t was t vast alles waard.. voelt miss nu nog niet zo maar komt snel! Slaap lekker meid duim op n goede nacht! Goed herstel! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, DoubleD zei:

Wat rot dat t zo uitliep vooral ook omdat je nuchter moet blijven en de zenuwen dan zo oplopen! Maar t was t vast alles waard.. voelt miss nu nog niet zo maar komt snel! Slaap lekker meid duim op n goede nacht! Goed herstel! X

Hahaha nee het voelt nog niet zo omdat ik de vorm zo gek vind. De onderkant is zacht van mijn borst, alles zit bovenin! Maar ik weet moet even afwachten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@halootjes, van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Nu lekker je rust pakken, niet zwaar tillen, lekker veel water drinken om je overtollige vocht en je narcose weg te spoelen, op tijd je medicijnen nemen en ook niet geheel onbelangrijk; je heerlijk laten verwennen de komende dagen. Geniet ervan. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Jaydee zei:

@halootjes, van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Nu lekker je rust pakken, niet zwaar tillen, lekker veel water drinken om je overtollige vocht en je narcose weg te spoelen, op tijd je medicijnen nemen en ook niet geheel onbelangrijk; je heerlijk laten verwennen de komende dagen. Geniet ervan. 

 

Xx Jaydee 

Wat een lieve woorden allemaal. Doet mij echt super goed!! Dank je wel. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02

 

Hallo lieve Robijntje,

 

wat lief dat je dat vraagt. Het gaat qua pijn echt veel beter. Ik doe al langzaam wat dingen in huis, en ben al een keertje buiten geweest. Vandaag ben ik 8 dagen po. Ik ben alleen met twee kids dus soms is het wel wat zwaar, maar heb ontzettend veel hulp van mensen om mij heen.

 

Het resultaat ben ik nog niet heel tevreden over. Mijn linkerborst is echt perfect. Mijn rechterborst lijkt wel een stuk hoger te zitten, waardoor de onderkant er maar een beetje bijhangt. Geen ronde borst zegt maar. Ik heb wel een borstband die ik 3 weken moet omhouden om de boel sneller te laten zakken. Ik weet dat het misschien een kwestie van geduld is. Maar ik zie hier fotos op de site waar alles al perfect lijkt, en dat maakt mij zo onzeker.

 

nogmaals super lief dat je erom vraagt Robijntje. Hoe is het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wel, wat fijn dat je nu minder pijn hebt, @halootjes 

Je bent nog zo kort po, dus dat is helemaal normaal dat ze nog niet zo zijn zoals je zou willen; dat kan weken, zelfs maanden tot een jaar duren. Je hebt 2 borsten, en elke borst herstelt op zijn eigen manier; bij de ene kan het sneller of anders gaan dan bij de andere....

Niet dat ik er zelf ervaring mee heb hoor ha ha; heb zelf geen bv ondergaan, maar dat heb ik ondertussen wel opgestoken van dit forum hier; heb al heel wat gelezen.

Maar ja, je moet dus wel heel veel geduld hebben; en dat is inderdaad heeeeel moeilijk, lijkt mij... 

Heb trouwens ook genoeg foto's van dames gezien met zgn. 'monsterboobs' hoor; dus heel hoog / ongelijk / vierkantig / ver uit elkaar; maar dat is dus normaal de eerste weken...

Ik wens je een voorspoedig herstel toe meis en dat komt helemaal goed met je andere borst; kwestie van tijd...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.