Ga naar inhoud

halootjes : 1 november 2018 : Dr. Gabriel Jansen : Bauland kliniek


Aanbevolen berichten

17 uur geleden zei Robijntje02:

@Chantellehoeveel cc is er bij jou bijgedaan? En hoeveel gram ongeveer is 100cc?

Ik wil zelf niet groter dan 80C....

Bij mij is er 400cc ingegaan. Geen idee hoeveel gram. Ik denk dat 400cc 400 gram is.

ik had een lege c en nu een volle e, soms f-cup. 1 bh zelfs g.

Ik wil maar 1 cup kleiner gaan. Maar wel gelift. Wil ook nog steeds dat ze er iet of wat natuurlijk uitzien. Dus weet niet goed wat doen. Deze maat met lift lijkt me te nep maar wil ook weer geen kleine borsten.

zou een volle d willen.

maar geen idee hoeveel ik daarvoor moet downsizen. Andere pc sprak van 200cc maar dat lijkt me ineens zo drastisch veel kleiner. Pffff deze keer moet het ineens goed zijn hoor. Toch zeker voor de komende 15 jaar.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Koptelefoon

Ik heb behoorlijk wat hang (Foto staat wel in mijn album).

Ik krijg wel een lift met 400cc motiva full.

Ik wil ook graag dat ze weer mooi rond omhoog staan en heb het idee dat het bij mij ook echt wel mooier is icm een lift. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎14‎-‎7‎-‎2018 om 16:08 zei Chantelle:

@Robijntje02 dat ziet er super uit! Weet je nog hoelang het duurde eer ze zo goed weggetrokken waren?

Heb echt spijt dat ik het niet ineens heb gedaan. 

Is je herstel goed gegaan? Ik heb 2 kindjes van 3 en 6jaar en sta er vaak alleen voor met ze. Zou het voldoende zijn als mijn man 2 weken vrij neemt? Erna moet ik alles dan weer zelf doen. Kinderen in bed stoppen. Naar school doen. Autorijden,...

 

Jouw pc was bronckaers uit Turnhout? Is hij aan te raden?

@Chantelle het is inmiddels langer dan 20 jaar geleden dat ik een bvk heb gehad; kan me het niet meer zo goed herinneren...  Ik weet dat ik het heb laten doen toen ik een week vakantie had (carnavalsvakantie denk ik). Ik heb toen een nacht in het ziekenhuis moeten verblijven. Wie mijn chirurg destijds was, weet ik niet meer... Na de operatie was ik goed moe, en misselijk van de narcose. Lag in een bed, aan een infuus. De volgende dag mocht ik naar huis, met de drains nog in. Die zijn pas volgens mij, een paar dagen later verwijderd; weet ik niet meer zo goed... Ik heb totaal geen pijn of complicaties gehad, kan me alleen die drains herinneren; dat dat onhandig was met het slapen. Na een week ben ik weer gaan werken; kan me ook niet herinneren dat dat problemen heeft gegeven.

Kan me ook niet herinneren dat ik echt dingen heb gelaten, zoals stofzuigen, oid. Had toen nog geen auto, dus autorijden heb ik niet kunnen doen. Kinderen ook niet, dus daar kan ik niet over meepraten.

Kortom, het is eigenlijk heel erg meegevallen; vond de drains en de nawerking van de narcose het ergst.

En schrok in het begin erg van de littekens/hechtingen; dat ziet er erg bloederig/rood uit. Het duurt volgens mij toch zeker wel een jaar of langer, voor dat deze mooi huidskleurig zijn..

Volgende week maandag ga ik voor een consult naar Bronckaers... Maar is nog steeds niet zeker of ik dan daadwerkelijk iets aan mijn boobs laat doen hoor; twijfel nog steeds heel erg. Ik moet de garantie krijgen dat ik er heel erg op vooruitga en dat het ook langere tijd mooi blijft. Als hij mij die garantie niet kan geven, of er bv. omdat mijn huid niet elastisch genoeg is, of niet dik genoeg, of wat dan ook, dan ga ik niets laten doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Koptelefoon
22 minuten geleden zei Robijntje02:

Ziet er goed uit, @Koptelefoon !! Welke cupmaat had je eerst?

Ik ben nog niet geopereerd haha! Zijn de foto's van het passen. 

13 augustus ben ik aan de beurt. 

Ik zit nu op 85D maar met heel veel los vel dus. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-7-2018 om 16:48 zei Dhc158:

@halootjes

 

ik had toevallig net een verhaal getypt naar iemand anders beetje soort gelijk

ik kopiër en plak even...

misschien heb je er wat aan :-)

 

Ik herken je verhaal en probleem

ik had hetzelfde probleem en was Mn theezakjes zat

ik was alleen te bang voor een lift... slechte verhalen, nog meer littekens etc

heb gekozen voor opvullen van Mn huid

moest wel een mega prothese in 800cc

 

ik ben stevig gebouwd (nog wel) en inmiddels net coor operatie 10 kg afgevallen ... en wil naar de 60

ben van mening dat ik me rot schrik soms van t formaat en ze hangen nog steeds wel maar zijn nu tenminste vol!

ik vond zelf mooier dat ze wat hangen dan rechtop staan en net is of ze erop geplakt zijn

das leuk als je 20 bent :-)

 

maar goed t blijven mega grote 

mij ben 2 weken nu na Mn operatie dus zal nog veel afnemen maar nu 80 f/g

 

denk dat je voor jezelf moet afvragen hoe onzeker je daadwerkelijk bent 

ik ben 33 en wou nog wel graag vol hebben dus koos voor hang en vol :-)

 

maar blijft lastig !

Hooi! 

 

Super lief je uitgebreide reactie. Het blijft inderdaad lastig.. vooral omdat je niet van te voren weet wat het resultaat zal worden. Maar jeetje 800cc?! Kan mij inderdaad voorstellen dat dat gigantisch is. Ik moet wel zeggen dat ik grote borsten heel mooi en vrouwelijk vindt. Welke cupmaat had je hiervoor? Ik heb nu een lege c en ben niet heel groot 1,63 en maatje 36/38. Ik ga gewoon een nieuwe afspraak inplannen en denk dat ik voor ga! Liever volle borsten wat iets wat hangt( wat ik ook niet erg vindt, ga richting de 30). Ik laat het even weten als ik ben geweest! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-7-2018 om 00:27 zei Sillycoon:

Hoi,

Ik heb een lift laten doen door middel van een vergroting door dr. Timmenga bij de Park kliniek in Rotterdam. Ik wilde juist graag een lift zonder protheses, maar mij werd dit afgeraden. Ik heb uiteindelijke 400cc ronde Eurosilicone voor de spier geplaatst gekregen. 

Ik ben tevreden met het resultaat nu 7 weken po. Ik ben 1.67 en 65 kilo. Ik was bang dat 400cc te groot zou ogen, maar de meeste mensen zien niet dat ik een vergroting heb. Ik pas al mijn bovenkleding nog. 

Ik zal je toevoegen aan mijn album. 

Dank je voor je bericht!

 

ik heb even in jouw album gekeken, en wat heb jij prachtige borsten gekregen zeg. Ik denk dat ik die van mij wel kan vergelijken met die van jou voor de vergroting. Denk zelfs dat mijn borsten wat leger zijn. 

 

Erg fijn om al jullie ervaringen te mogen horen en zien! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-7-2018 om 23:53 zei halootjes:

Hallo lieve meiden,

 

ik heb mij rot gezocht naar dit onderwerp op deze site maar kan er niet veel over vinden en al helemaal geen foto’s. Ik wil mij waarschijnlijk laten opereren bij Faceland, namelijk voor een borstvergroting. Nu is het zo dat mijn borsten aardig wat hangen. (De potloodtest slaag ik in) Ik wil absoluut geen lift, en wil ze graag laten liften door een vergroting. Alle ervaringen en foto’s zijn ONTZETTEND welkom. Help a girl out please?! Xxx

Hola! 

 

Mijn borsten hingen ook al door gewichtsverlies. Vooral een borst. Maar door mijn leeftijd wilden we ook nog niet liften ivm littekens. Ik heb een anatomisch implantaat gekregen die de borst al goed heeft gelift. Het is natuurlijk afhankelijk wat jouw persoonlijke situatie is en advies van de PC. 

 

Als het bij mij toch nodig was geweest had ik het zeker gedaan. Maar nu stel ik het nog aantal jaren uit. 

Om welke reden wil je geen lift doen? En welke PC heb je bezocht voor een consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-7-2018 om 00:58 zei Jaydee:

. Ik vind het dan wel altijd leuk even een terugkoppeling te krijgen :38:.

@Robijntje02, maar helaas geen terugkoppeling? Jammerrrrrrrrr. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Robijntje02:

@Jaydee ja wel, k heb gisteren in je album gekeken en er een recensie bij geplaatst.... 

Oh sorry meis. Heb gisteren mijn hele album nog eens doorgespit, maar heb die dus ff gemist. Excuse me!

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-7-2018 om 00:26 zei MissBB:

Hola! 

 

Mijn borsten hingen ook al door gewichtsverlies. Vooral een borst. Maar door mijn leeftijd wilden we ook nog niet liften ivm littekens. Ik heb een anatomisch implantaat gekregen die de borst al goed heeft gelift. Het is natuurlijk afhankelijk wat jouw persoonlijke situatie is en advies van de PC. 

 

Als het bij mij toch nodig was geweest had ik het zeker gedaan. Maar nu stel ik het nog aantal jaren uit. 

Om welke reden wil je geen lift doen? En welke PC heb je bezocht voor een consult?

Hooooi!

 

dank voor je reactie!:)

 

Ik ben paar jaar geleden in het ziekenhuis op consult geweest, daar adviseerde zij een lift. Ik wil absoluut geen lift ivm de littekens. 07-09 heb ik mijn consult bij Faceland dokter Fressow. Ik ben ontzettend benieuwd. Ik vind het niet zo erg als ze iets wat blijven hangen. (Vindt dat zelfs wat natuurlijker ogen) ik hou jullie absoluut op de hoogte. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je blij bent met je nieuwe boobs, @Joanne1987

Waarom hebben alledrie de pc's een lift afgeraden, als ik vragen mag?

Waarschijnlijk wilde je veel grotere boobs? want 650 cc is best veel, toch?

Als je je oude cupmaat had willen behouden ( ik weet niet wat je oorspronkelijke cupmaat was?) en alleen van de overtollige huid af wilde, dus alleen strakkere boobs, dan had een lift toch wel gekund?... 

Liefs, Robijntje02 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde niet perse groter, maar vond het geen probleem. 

Alle 3 de pc's vonden een lift niet noodzakelijk omdat ik er 1 weinig mee op zou schieten ivm lage borst inzet, ik wilde vooral volume terug en 2 vonden ze dat ik niet echt hang borsten had, maar vooral heel leeg

 

Ik droeg nog steeds bh maat 80D, maar een hele lege dat wel

Als ik nu puur op omtrek meet kom ik ook maar op E maar ivm breedte borst (kon 13.5 cm.kwijt vandaar hoge cc) zal ik maar smallere omtrek en grotere cup moeten 

Ik kan niet zeggen dat ik nu echt mega borsten of zo heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn vrij laag op mn borstkas geplakt door moeder natuur al haha 

En heb ook een vrij brede borstkas dus in de breedte (=breedte implantaat) kon ik 13.5 cm kwijt

Wil best een foto toevoegen van resultaat tot nu hoor, is morgen pas een week geleden dus nog niet super mooi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.