Ga naar inhoud

halootjes : 1 november 2018 : Dr. Gabriel Jansen : Bauland kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Dames, wij hebben allemaal 1 ding gemeen en dat is dat wij van mooie borsten houden! Ik ben helaas nog niet tevreden. Ik heb 2 kinderen en afgelopen jaren daardoor veel geschommeld met mijn gewicht. De zwaartekracht heeft het er niet mooier op gemaakt, en ben er nu wel over uit dat ik er iets aan ga laten doen. Ik heb 18 januari een consult bij Faceland. ( iemand enige ervaring met ze?) ik hoop dus te horen te krijgen dat het kan worden opgevuld door enkel een borstvergroting, maar ben bang dat er een lift nodig zal zijn. Daarom heb ik mij eigenlijk aangemeld, ben super benieuwd naar jullie ervaringen! 

 

Groetje kim!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi, 

Met name dr Nio staat er hier op het forum om bekend dat hij niet snel voor een borstlift kiest, maar meestal kiest voor een lift door middel van het plaatsen van een prothese. 

 

Al veel dames hier op het forum zijn door hem geopereerd. Ik heb zelf ook een bv bij hem gehad en ben heel tevreden. 

 

Hij zowel werkzaam in de Parkkliniek als in het OLVG West (het voormalige: SLAZ). Je kan meer informatie over en ervaringen met hem vinden via de zoekbalk rechtsboven. De naam Nio pakt hij niet dus je kan het beste zoeken op de naam van het ziekenhuis of de kliniek waarin hij werkzaam is. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Hallo lieve meiden,

 

ik heb mij rot gezocht naar dit onderwerp op deze site maar kan er niet veel over vinden en al helemaal geen foto’s. Ik wil mij waarschijnlijk laten opereren bij Faceland, namelijk voor een borstvergroting. Nu is het zo dat mijn borsten aardig wat hangen. (De potloodtest slaag ik in) Ik wil absoluut geen lift, en wil ze graag laten liften door een vergroting. Alle ervaringen en foto’s zijn ONTZETTEND welkom. Help a girl out please?! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei halootjes:

Hallo lieve meiden,

 

ik heb mij rot gezocht naar dit onderwerp op deze site maar kan er niet veel over vinden en al helemaal geen foto’s. Ik wil mij waarschijnlijk laten opereren bij Faceland, namelijk voor een borstvergroting. Nu is het zo dat mijn borsten aardig wat hangen. (De potloodtest slaag ik in) Ik wil absoluut geen lift, en wil ze graag laten liften door een vergroting. Alle ervaringen en foto’s zijn ONTZETTEND welkom. Help a girl out please?! Xxx

Dr.Nio komt hier veel voorbij die een borstvergroting uitvoert zonder lift.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk er heel goed over na, ik heb spijt dat ik geen lift met kleinere protheses heb gedaan. Wilde ook perse geen lift. Maar nu zit ik met megaborsten waarmee ik amper bh's of kleding op kan vind. Ik ben maar 1.60 met cupmaat 70F. Alle nadruk ligt nu op mijn borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij Parkkliniek geweest en daar kon het zonder lift, ik kreeg als advies 400cc. Maar mij werd wel gevraagd of ik het niet erg vond grote borsten te krijgen. Anders kan je beter een lift doen, maar goed ik wil zelf ook geen lift. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Lolo:

Denk er heel goed over na, ik heb spijt dat ik geen lift met kleinere protheses heb gedaan. Wilde ook perse geen lift. Maar nu zit ik met megaborsten waarmee ik amper bh's of kleding op kan vind. Ik ben maar 1.60 met cupmaat 70F. Alle nadruk ligt nu op mijn borsten.

Hoi Lolo dank je voor je reactie en alle andere dames! Lolo hoeveel cc heb jij laten plaatsen , en voor of achter de spier? Heb jij ook toevallig foto’s in je album ben erg benieuwd. Ik zelf ben ook klein, namelijk 1,63 en 60 kilo. Zelf hou ik wel van grote borsten tot een bepaalde hoogte uiteraard. Ik hen ontzettend blij met jullie reacties! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Stephh90:

Ik ben bij Parkkliniek geweest en daar kon het zonder lift, ik kreeg als advies 400cc. Maar mij werd wel gevraagd of ik het niet erg vond grote borsten te krijgen. Anders kan je beter een lift doen, maar goed ik wil zelf ook geen lift. 

Dank je voor je reactie! Ik heb idd ook vaker gehoord van die kliniek, en dan specifiek dokter nio? Ik vind ze alleen behoorlijk prijzig vergeleken met andere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cupcakje

Ik wil ook absoluut geen lift, en ga ook bij nio langs voor een afspraak! Mag ik bij jullie meekijken ? 

 

Is Nio de enige die borsten doet zonder lift ? Graag jullie advies

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Cupcakje:

Ik wil ook absoluut geen lift, en ga ook bij nio langs voor een afspraak! Mag ik bij jullie meekijken ? 

 

Is Nio de enige die borsten doet zonder lift ? Graag jullie advies

Hoi cupcakje,

 

ik ga naar Faceland dr fresow. Op consult was ik een twijfelgeval zeiden de twee assistentes. Maar goed de chirurg zal er meer verstand van hebben. Ik geef na gesprek met de chirurg even een update! Ben benieuwd hoe het bij jou gaat. Ik sta er nu wel helemaal 100% achter dat ik het ga doen. Heel lang over nagedacht. ( hopelijk zonder lift)

 

liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-7-2018 om 01:20 zei Lolo:

Denk er heel goed over na, ik heb spijt dat ik geen lift met kleinere protheses heb gedaan. Wilde ook perse geen lift. Maar nu zit ik met megaborsten waarmee ik amper bh's of kleding op kan vind. Ik ben maar 1.60 met cupmaat 70F. Alle nadruk ligt nu op mijn borsten.

Inderdaad ik zit met hetzelfde. Past helemaal niet bij mijn bouw. Vind moeilijk kledij omdat boven te spannend is en onderaan te breed. Toon er veel dikker mee. En ze zijn vrij snel weer gaan hangen. Heb er echt veel spijt van. Wie was destijds jouw pc? Ben me nu aan het oriënteren voor lift met kleinere prothese. Iemand die hier ervaring mee heeft of voorbeeldfoto’s?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-7-2018 om 08:35 zei halootjes:

Dank je voor je reactie! Ik heb idd ook vaker gehoord van die kliniek, en dan specifiek dokter nio? Ik vind ze alleen behoorlijk prijzig vergeleken met andere.

Ja bijna 4000, maar er werd echt de tijd voor mij genomen en het voelde goed.

Faceland voelde echt als lopende band werk, en ze wilde sowieso niet zonder lift doen bij mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb een lift laten doen door middel van een vergroting door dr. Timmenga bij de Park kliniek in Rotterdam. Ik wilde juist graag een lift zonder protheses, maar mij werd dit afgeraden. Ik heb uiteindelijke 400cc ronde Eurosilicone voor de spier geplaatst gekregen. 

Ik ben tevreden met het resultaat nu 7 weken po. Ik ben 1.67 en 65 kilo. Ik was bang dat 400cc te groot zou ogen, maar de meeste mensen zien niet dat ik een vergroting heb. Ik pas al mijn bovenkleding nog. 

Ik zal je toevoegen aan mijn album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-7-2018 om 08:33 zei halootjes:

Hoi Lolo dank je voor je reactie en alle andere dames! Lolo hoeveel cc heb jij laten plaatsen , en voor of achter de spier? Heb jij ook toevallig foto’s in je album ben erg benieuwd. Ik zelf ben ook klein, namelijk 1,63 en 60 kilo. Zelf hou ik wel van grote borsten tot een bepaalde hoogte uiteraard. Ik hen ontzettend blij met jullie reacties! Xx

Volgens mij heb ik 400 cc. Ik weeg nu (inclusief de protheses ;)) 55 kilo bij 1.60 cm dus. Ik ga proberen af te vallen in de hoop dat mijn boezem ook iets slinkt. Ik heb geen foto's meer in mijn album. Weet nog niet of ik deze er nog in wil zetten. Zal er eens over nadenken. Waar ik eerder niet over nagedacht heb is dat wanneer ik een bh met cups draag, mijn borsten nóg groter lijken. Voorheen kon ik sjoemelen met een push up als ik wilde. Maar voor het werk of bij bepaalde kleding was het soms toch wel handig als het wat minder was. Ik kan ze nu echt niet meer verhullen want bij een loszittend truitje lijk ik al snel 10 kilo zwaarder en dat vind ik echt niet mooi! Het mooiste staat nu strakke stretch kleding maar dat kan/wil ik gewoon niet altijd aan. Een cupmaat kleiner was echt veel beter geweest. Als ik dan een maatje meer wilde voor bijvoorbeeld een feestje of iets dan was een andere bh ook de oplossing geweest. Hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Chantelle:

Inderdaad ik zit met hetzelfde. Past helemaal niet bij mijn bouw. Vind moeilijk kledij omdat boven te spannend is en onderaan te breed. Toon er veel dikker mee. En ze zijn vrij snel weer gaan hangen. Heb er echt veel spijt van. Wie was destijds jouw pc? Ben me nu aan het oriënteren voor lift met kleinere prothese. Iemand die hier ervaring mee heeft of voorbeeldfoto’s?

 

Herkenbaar voor jou dus. Ik vind het echt zo erg. Het liefste zou ik nu ook kleinere protheses met lift doen maar nog een keer snijden/narcose/geld houdt me toch wel tegen. Misschien moet ik het nu maar accepteren. En ontzettend m'n best doen om passende kleding te vinden. Mijn pc was  Demeyere. In beginsel is door hem gezegd dat er wat minder in zou gaan. Maar ik heb ook gezegd dat ik de enigszins lege huid mooi opgevuld wilde hebben. Zonder bolling. Al vind ik zelf dat ik nu wel een lichte bolling heb als je van de zijkant kijkt. Dus tja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cupcakje
8 uur geleden zei Sillycoon:

Hoi,

Ik heb een lift laten doen door middel van een vergroting door dr. Timmenga bij de Park kliniek in Rotterdam. Ik wilde juist graag een lift zonder protheses, maar mij werd dit afgeraden. Ik heb uiteindelijke 400cc ronde Eurosilicone voor de spier geplaatst gekregen. 

Ik ben tevreden met het resultaat nu 7 weken po. Ik ben 1.67 en 65 kilo. Ik was bang dat 400cc te groot zou ogen, maar de meeste mensen zien niet dat ik een vergroting heb. Ik pas al mijn bovenkleding nog. 

Ik zal je toevoegen aan mijn album. 

Mag ik ook bij jou kijken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames, ik zit met dezelfde twijfel; lift met/zonder implantaten of alleen implantaten. Heb nu een 80B. Als ik de juiste bh aan heb, ziet het er perfect uit, vind ik zelf, met kleren aan. Als ik voor de spiegel sta in mijn blootje, vind ik mijn borsten ook nog wel gaan, niet echt heel veel hang, ook niet klein, maar wel leeg en striae... Maar als ik dan voorover buig of op mijn zij of op mijn rug lig, dan lijken mijn borsten opeens veel kleiner, lege zakjes; te slappe huid dus... En in de bh, ziet mijn 'opgeduwde' borst er ook niet mooi uit; rimpelige huid...

Heb 20 jaar geleden een goedgelukte borstverkleining gehad; van 75DD naar 75C/80B; zou ook nooit meer terug willen naar een D of DD-cup, omdat dat inderdaad zwaarder maakt, en vond het ook niet prettig dat mensen eerst naar mijn borsten keken en dan pas naar mijn gezicht...

Over anderhalve week heb ik een consult bij het ziekenhuis in Turnhout, België, bij dr. Bronckaers, ben benieuwd wat hij zegt... En eind augustus heb ik een consult bij het ziekenhuis in Breda, bij dr. Kolkman.

Ik twijfel heel erg... Er zijn dagen dat ik denk, mijn borsten zijn toch goed zo; ben ook geen 20 meer, maar over de 40, waarom in een gezonde huid weer laten snijden of er iets in laten stoppen, en het is maar afwachten of het allemaal weer goed wordt gedaan... En het is toch ook heel veel geld...

Ben ook best geschrokken dat er toch nog best veel meiden complicaties krijgen of niet zo tevreden zijn na hun operatie, en weer terug moeten voor hersteloperaties....

Ben bang dat als ik alleen een lift doe, er bijna niets overblijft van mijn borsten, of dat het verschil maar minimaal is, omdat ik niet zoveel hang heb of dat ze straks niet meer symmetrisch zijn..... en ben bang als ik ze alleen laat vergroten, het er onnatuurlijk of dat het te groot wordt (wil maximaal een cup C), of weer heel snel gaat hangen door het gewicht... En een lift met implantaten, vind ik wel weer heel erg ingrijpend....

Maar die lege rimpelige zakjes, ja daar irriteer ik me ook weer aan.....

Zucht... moeilijk.......

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd zucht, @Robijntje02 wat een moeilijke beslissing.

ik ben zelf nog helemaal dolletjes met mijn kleinere borsten en alle voordelen ervan - maar als ik er weer ongelukkig van zou worden zou ik er (denk ik nu) ook terug iets aan laten doen.

veel sterkte en moed met je beslissing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-7-2018 om 02:01 zei Lolo:

Herkenbaar voor jou dus. Ik vind het echt zo erg. Het liefste zou ik nu ook kleinere protheses met lift doen maar nog een keer snijden/narcose/geld houdt me toch wel tegen. Misschien moet ik het nu maar accepteren. En ontzettend m'n best doen om passende kleding te vinden. Mijn pc was  Demeyere. In beginsel is door hem gezegd dat er wat minder in zou gaan. Maar ik heb ook gezegd dat ik de enigszins lege huid mooi opgevuld wilde hebben. Zonder bolling. Al vind ik zelf dat ik nu wel een lichte bolling heb als je van de zijkant kijkt. Dus tja.

Ah dan hadden we dezelfde pc. Ik weet nog dat mijn eerste vraag tijdens het consult was of ik een lift nodig had. Dat was volgens hem absoluut niet het geval en zou zonde zijn van de littekens...

Maar ik ben er echt wel ongelukkig door en schaam me erger dan ervoor. Kleine hangende borsten kan je camoufleren maar die grote zakken kan je jammer genoeg niet wegsteken. Zoals je zegt wijdere kledij doet erg dik tonen. Ik vind dat hier veel te vaak het advies gegeven wordt om groot te gaan ipv te liften. Met alle ongemak vandien...

@Robijntje02 jij hebt jaren geleden al een bvk met ankerlitteken gehad. Zijn de littekens echt zo erg als ze me hebben aangepraat? De pc sprak zelfs over risico op wild vlees ed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chantelle Nee, helemaal niet!!!; mijn littekens zijn mooi dun en wit/vleeskleurig; ze storen me totaal niet; als je het niet weet, zie je het nauwelijks. Ik begrijp niet dat jouw chirurg zo negatief over littekens is.

Kijk eens naar de foto van mijn huidige borsten; deze kun je vinden bij Algemene informatie over lift: het heet: Lift met/zonder implantaten of alleen vergroting?.... Dan kun je het zelf beoordelen...

Ik heb totaal geen complicaties gehad, en geen wild vlees.. Alles mooi geheeld..

Wat vind je ervan? Valt mee of tegen?

Liefs, Robijntje02

Link naar reactie
Delen op andere sites

@halootjes

 

ik had toevallig net een verhaal getypt naar iemand anders beetje soort gelijk

ik kopiër en plak even...

misschien heb je er wat aan :-)

 

Ik herken je verhaal en probleem

ik had hetzelfde probleem en was Mn theezakjes zat

ik was alleen te bang voor een lift... slechte verhalen, nog meer littekens etc

heb gekozen voor opvullen van Mn huid

moest wel een mega prothese in 800cc

 

ik ben stevig gebouwd (nog wel) en inmiddels net coor operatie 10 kg afgevallen ... en wil naar de 60

ben van mening dat ik me rot schrik soms van t formaat en ze hangen nog steeds wel maar zijn nu tenminste vol!

ik vond zelf mooier dat ze wat hangen dan rechtop staan en net is of ze erop geplakt zijn

das leuk als je 20 bent :-)

 

maar goed t blijven mega grote 

mij ben 2 weken nu na Mn operatie dus zal nog veel afnemen maar nu 80 f/g

 

denk dat je voor jezelf moet afvragen hoe onzeker je daadwerkelijk bent 

ik ben 33 en wou nog wel graag vol hebben dus koos voor hang en vol :-)

 

maar blijft lastig !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat ook op het randje van een lift (ik ben 52 jaar). Omdat ik een erge double bubble had opgelopen bij een prothesewissel in een streekziekenhuis bij mij in de buurt, moest ik zowiezo grotere protheses (ik had 560cc hp van Natrelle). Ik heb in december 2017 de hersteloperatie laten doen door dr.Nio en heb 825cc corsé gekregen van Motiva. Door medicijngebruik vanwege mijn reuma/artrose en door de overgang ben ik behoorlijk aangekomen en ben ik zelf flink aan de maat, dus ik vind die big boobs wel goed in verhouding met mijn lichaam. Maar ja..... ze zijn idd wel groot. Er zit zowiezo nog een beetje hang in (maar dat heb ik aan Nio gevraagd, omdat ik wel wilde dat het er natuurlijk uit zou zien). Maar ik ben er erg blij mee. Vooral omdat mijn double bubble nu eindelijk weg is. Ik heb foto's in mijn album staan, dus als je wil kijken, vraag dan even toestemming om toegang te krijgen tot mijn album. 

 

Xxx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-7-2018 om 16:11 zei Robijntje02:

@Chantelle Nee, helemaal niet!!!; mijn littekens zijn mooi dun en wit/vleeskleurig; ze storen me totaal niet; als je het niet weet, zie je het nauwelijks. Ik begrijp niet dat jouw chirurg zo negatief over littekens is.

Kijk eens naar de foto van mijn huidige borsten; deze kun je vinden bij Algemene informatie over lift: het heet: Lift met/zonder implantaten of alleen vergroting?.... Dan kun je het zelf beoordelen...

Ik heb totaal geen complicaties gehad, en geen wild vlees.. Alles mooi geheeld..

Wat vind je ervan? Valt mee of tegen?

Liefs, Robijntje02

@Robijntje02 dat ziet er super uit! Weet je nog hoelang het duurde eer ze zo goed weggetrokken waren?

Heb echt spijt dat ik het niet ineens heb gedaan. 

Is je herstel goed gegaan? Ik heb 2 kindjes van 3 en 6jaar en sta er vaak alleen voor met ze. Zou het voldoende zijn als mijn man 2 weken vrij neemt? Erna moet ik alles dan weer zelf doen. Kinderen in bed stoppen. Naar school doen. Autorijden,...

 

Jouw pc was bronckaers uit Turnhout? Is hij aan te raden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.