Ga naar inhoud

halootjes : 1 november 2018 : Dr. Gabriel Jansen : Bauland kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie

Lijken hier wat ongelijk, camera niet helemaal recht 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Joanne1987:

Lijken hier wat ongelijk, camera niet helemaal recht 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ze zien er inderdaad prachtig uit, @Joanne1987! Ik had 

Megagroot en veel hang verwacht, maar dat is helemaal  niet t geval! Mooi hoor!

Zijn de implantaten voor of achter de spier geplaatst en heb je misschien ook een foto van hoe je boobs er voor de bv uitzagen?..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is voor de spier, zal even kijken of ik een voor foto heb 

 

Alleen 1 waar ik die postoperatieve bh ook aan heb. Nou Ja, zie je wel het verschil goed haha

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update dames! Ik heb volgende week woensdag 08-08 een afspraak! Bij dokter gabriel Jansen. Ik ben heel benieuwd of het gaat lukken zonder lift. Als het allemaal hoed voelt en kan ga ik Oktober al onder het mes. Het gaat opeens erg snel. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎13‎-‎7‎-‎2018 om 16:48 zei Dhc158:

@halootjes

 

ik had toevallig net een verhaal getypt naar iemand anders beetje soort gelijk

ik kopiër en plak even...

misschien heb je er wat aan :-)

 

Ik herken je verhaal en probleem

ik had hetzelfde probleem en was Mn theezakjes zat

ik was alleen te bang voor een lift... slechte verhalen, nog meer littekens etc

heb gekozen voor opvullen van Mn huid

moest wel een mega prothese in 800cc

 

ik ben stevig gebouwd (nog wel) en inmiddels net coor operatie 10 kg afgevallen ... en wil naar de 60

ben van mening dat ik me rot schrik soms van t formaat en ze hangen nog steeds wel maar zijn nu tenminste vol!

ik vond zelf mooier dat ze wat hangen dan rechtop staan en net is of ze erop geplakt zijn

das leuk als je 20 bent :-)

 

maar goed t blijven mega grote 

mij ben 2 weken nu na Mn operatie dus zal nog veel afnemen maar nu 80 f/g

 

denk dat je voor jezelf moet afvragen hoe onzeker je daadwerkelijk bent 

ik ben 33 en wou nog wel graag vol hebben dus koos voor hang en vol :-)

 

maar blijft lastig !

hallo, kan je mij ook verder helpen?

ik geraak er gewoon niet uit

je kan op mijn profiel gaan en fotos,... kijken?

het is binnen 20 dagen al zo ver en ik weet het nu echt niet meer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Rebexterke:

hallo, kan je mij ook verder helpen?

ik geraak er gewoon niet uit

je kan op mijn profiel gaan en fotos,... kijken?

het is binnen 20 dagen al zo ver en ik weet het nu echt niet meer!

 

Hoo hoi

 

je foto’s staan privé dus ik kan ze helaas niet bekijken

jij gaat ook naar een groot formaat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de dames hier nog een oudere foto van mijn 1e borstvergroting

ik had toen een lege b en na de 490 cc achter de spier 80E

 

zoals aan data te zien veranderd het behoorlijk. Haha

 

Het is aan ieder wat ie natuurlijk vind... ikzelf was er blij mee dat het een beetje hing!

 

Inmiddels over gegaan naar 800 cc

heb nog ontsteking erin dus foto’s volgen nog :-)

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier kleine maar stevige borsten, altijd 75B en na het gegen van borstvoeding geëindigd op een slappe/lege D. Gisteren geholpen door dr. Nio en  800 cc gekregen.Ik was eerst naar een andere arts (waarvan ik de naam maar niet zal noemen). Deze arts weigerde mij te opereren zonder lift maar gelukkig kwam ik via kenissen bij dr. Nio terecht en wat ben ik blij dat ik nu een natuurlijke lift heb dankzij de gouden handjes van dr.Nio. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Janelle:

Hier kleine maar stevige borsten, altijd 75B en na het gegen van borstvoeding geëindigd op een slappe/lege D. Gisteren geholpen door dr. Nio en  800 cc gekregen.Ik was eerst naar een andere arts (waarvan ik de naam maar niet zal noemen). Deze arts weigerde mij te opereren zonder lift maar gelukkig kwam ik via kenissen bij dr. Nio terecht en wat ben ik blij dat ik nu een natuurlijke lift heb dankzij de gouden handjes van dr.Nio. 

 

 

Hoi janelle

 

waarom wilde de arts het niet dan?

onze borsten zouden even groot moeten zijn maar die van mij zijn nu 6 weken po nog misvormd door ontstekingen

heb jij een album?

ben heeeeeeel benieuwd hoe je horsten eruit zien na 800 cc

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Dhc158:

 

 

Hoi janelle

 

waarom wilde de arts het niet dan?

onze borsten zouden even groot moeten zijn maar die van mij zijn nu 6 weken po nog misvormd door ontstekingen

heb jij een album?

ben heeeeeeel benieuwd hoe je horsten eruit zien na 800 cc

 

Xxx

Die PC waar ik eerst op consult was geweest vond dat mijn borsten teveel hingen en adviseerde vergroting met lift. Toen ik aangaf dat ik de lift niet widle gat hij aan dat ik dan maar bij een ander moest wezen. Het komt er op neer dat hij heel perfect werk wilt leveren en bij mij was dat volgens hem een borstvergroting met lift. 

 

Gelukkig heeft mijn familie de lift afgeraden en ben ik bij andere PC's op consult geweest en Nio is het uiteindelijk geworden. Ik heb 800 cc, hoog profiel, dual plane. Grote prothesen om de natuurlijke lift te laten volstaan. Daarnaast ligt mijn snee wat hoger ...zal eenbdouble bubble worden...maar gaat volgens PC weer over

 

Ik heb idd een album, stuur maar een PB dan voeg ik je toe  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi janelle,

 

hoe gaat t? Veel pijn? Ik ben benieuwd, begin t nu wel spannend te vinden voor a.s dinsdag. Nio plaatst de mijne tussen/midden de borstspier heb je daar weleens van gehoord? Krijg je een bh van parkkliniek of moet je deze zelf aanschaffen? Ik stuur je ook ff PB voor je album xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei dewisascha:

Hi janelle,

 

hoe gaat t? Veel pijn? Ik ben benieuwd, begin t nu wel spannend te vinden voor a.s dinsdag. Nio plaatst de mijne tussen/midden de borstspier heb je daar weleens van gehoord? Krijg je een bh van parkkliniek of moet je deze zelf aanschaffen? Ik stuur je ook ff PB voor je album xx

 

Hi ik heb wel veel pijn aan mijn rechterborst, maar neem trouw mijn medicatie in. De zonodige medicatie probeer ik alleen in uiterste gevallen te nemen. 

Je moet zelf een sport bh meenemen, check  Hema of livera enz. Ik had de mijne online gekocht via DC shop. Er bestaat een mogelijkheid om van de kliniek een bh/band te krijgen maar dat kost je €90 en persoonlijk zou ik je dat afraden. Als het lukt haal even zelf een sport bh met rits aan de voorzijde ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei dewisascha:

Hi janelle,

 

hoe gaat t? Veel pijn? Ik ben benieuwd, begin t nu wel spannend te vinden voor a.s dinsdag. Nio plaatst de mijne tussen/midden de borstspier heb je daar weleens van gehoord? Krijg je een bh van parkkliniek of moet je deze zelf aanschaffen? Ik stuur je ook ff PB voor je album xx

 

Ik heb dual plane ...  betekent dat het grootste gedeelte van de prothese onder de borstspier ligt. Het herstel van dual plane schijnt pijnlijker te zijn dan boven de spier, maar daarentegen heb je dus minder kans op kapselvorming. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Dhc158:

 

Hoo hoi

 

je foto’s staan privé dus ik kan ze helaas niet bekijken

jij gaat ook naar een groot formaat? 

Hoe kan ik ze openbaar zetten? Ja 500 cc voor de spier..  zo zouden ze wat gaan liften. Mijn man ziet het niet goedkomen. Hij vind dat ik een kleiner volume moet nemen en liften maar het is mijn lichaam dus ik moet beslissen zegt hij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-7-2018 om 21:47 zei Joanne1987:

Ik heb afgelopen maandag 650 cc gekregen. Ik wilde ook een lift maat is door 3 pc's afgeraden en ben er nu ontzettend blij mee

Hooi Vrouw,

 

ben je er blij mee?

 

Heb je voor en na foto’s ben super benieuwd! Ik ben gister op consult geweest, en wordt op 26 oktober geopereerd. Ik twijfel alleen nog tussen 450cc full of 500... keuzesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei halootjes:

Hooi Vrouw,

 

ben je er blij mee?

 

Heb je voor en na foto’s ben super benieuwd! Ik ben gister op consult geweest, en wordt op 26 oktober geopereerd. Ik twijfel alleen nog tussen 450cc full of 500... keuzesss

Ik heb op deze telefoon helaas geen voor foto, ik zal je toevoegen in mijn album. Voor het idee, het was een lege D cup, net niet helemaal hangend 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Joanne1987:

Ik heb op deze telefoon helaas geen voor foto, ik zal je toevoegen in mijn album. Voor het idee, het was een lege D cup, net niet helemaal hangend 

Ik heb je foto’s net bekeken! Dat zijn twee prachtige borsten zeg. Ik vindt het zo moeilijk voor te stellen hoe het er bij mij uit zal zien.. en nu het dichterbij komt vindt ik het heel moeilijk om een keuze te maken. Ik heb nu voor de 450cc motiva full gekozen. Twijfel toch tussen de 500 cc. Ben 1.63 en weeg 60 kilo. Ben blij als ik zulke mooie borsten als jij hebt, en alles achter de rug is!!

 Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei halootjes:

Ik heb je foto’s net bekeken! Dat zijn twee prachtige borsten zeg. Ik vindt het zo moeilijk voor te stellen hoe het er bij mij uit zal zien.. en nu het dichterbij komt vindt ik het heel moeilijk om een keuze te maken. Ik heb nu voor de 450cc motiva full gekozen. Twijfel toch tussen de 500 cc. Ben 1.63 en weeg 60 kilo. Ben blij als ik zulke mooie borsten als jij hebt, en alles achter de rug is!!

 Xx

Bedankt!

Ik heb ook  expres niet 'gepast', met deze cd werd her wat ik wilde; opgevuld 

Dus verder niet nagedacht 

Maar dit kon omdat ik vrij breed ben, anders was het dan ook minder geweest 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Joanne1987:

Bedankt!

Ik heb ook  expres niet 'gepast', met deze cd werd her wat ik wilde; opgevuld 

Dus verder niet nagedacht 

Maar dit kon omdat ik vrij breed ben, anders was het dan ook minder geweest 

Ik wou dat ik dat kon! Ik ben daar veel te veel een controlefreak voor. Ik hou je op de hoogte! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo lieve meiden,

 

inmiddels staat de datum vast! Het gaat gebeuren op 31 oktober... duurt nog even dus. Ik ben er nu eigenlijk dagelijks wel mee bezig en vindt het super leuk en spannend. Nu het officeel is, is de twijfel zoals bij vele andere vrouwen toegeslagen! 

 

De maat! Ik Heb nu voor 450cc full gekozen maar twijfel toch om voor de 500cc te gaan. (Omdat ik flink wat op te vullen heb)Ik heel internet afgezocht naar afbeeldingen maar verl wijzer wordt ik er niet van. Ik wordt gek van mezelf. Ik weet dat ik niet de enige ben die twijfelt op het laatste moment.. hoe zijn jullie dames hier mee omgegaan? 

 

Liefs Sharon 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo lieve dames,

 

ik ben nu thuis plat van de medicatie. Heftig dagje. Vanmorgen om 9.30 vertrokken naar Mill, baulandkliniek. 

Door dokter Gabriel Jansen. Via faceland.

 

Ik zou eerste instantie 11:30 worden opgehaald, en 12:00 opereren. Dit is uiteindelijk ontzettend uitgelopen en ben pas om 14:00 geopereerd. Ik had ontzettend honger en ging stuk van de zenuwen. Ik was pas rond 20:00 thuis.Maar goed ze zitten er nu!! Het voelt ontzettend vreemd nog.. heel hard, en ze zitten heel hoog. Ik heb een borstband die ik drie weken moet dragen. Super oncomfortabel hahaha. Als jullie Hern leuk vinden schrijf ik morgen een wat uitgebreider verslag, en zal jullie op de hoogte houden met wat foto’s!

 

truste xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.