Ga naar inhoud

Help! Twijfels tussen motiva progressivegel plus of ultima


Aanbevolen berichten

Hoi lezers,

 

Afgelopen zaterdag ben ik op consult geweest bij Belgian Breast Clinic. Allereerst wat een super mooie kliniek en aardige fijne mensen zijn het daar. Voelde mij meteen op mijn gemak en na een gesprek en passen weet ik zeker dat ik daar de operatie door wil laten gaan. 8 augustus heb ik gereserveerd en het is nu aan mij om de knoop daadwerkelijk door te hakken. 

 

Mijn keuze voor motiva implantaten weet ik zeker alleen kan ik kiezen tussen 2 soorten. De ultima of de plus. Dr Verdonck beschreef de ultima als een peer en het meest natuurlijke en de Plus als een appel peer voor een wat jongere look en meer volume boven. Ik heb op internet gezocht naar foto’s om een goede vergelijking te maken maar kom helaas te weinig tegen. 

 

Zijn er hier dames bekend met dit soort implantaat en hoe bevalt het? Ik ben erg benieuwd en wil een zo goed mogelijke keuze maken dus alle informatie is welkom! Alvast bedankt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei ympie:

Hoi lezers,

 

Afgelopen zaterdag ben ik op consult geweest bij Belgian Breast Clinic. Allereerst wat een super mooie kliniek en aardige fijne mensen zijn het daar. Voelde mij meteen op mijn gemak en na een gesprek en passen weet ik zeker dat ik daar de operatie door wil laten gaan. 8 augustus heb ik gereserveerd en het is nu aan mij om de knoop daadwerkelijk door te hakken. 

 

Mijn keuze voor motiva implantaten weet ik zeker alleen kan ik kiezen tussen 2 soorten. De ultima of de plus. Dr Verdonck beschreef de ultima als een peer en het meest natuurlijke en de Plus als een appel peer voor een wat jongere look en meer volume boven. Ik heb op internet gezocht naar foto’s om een goede vergelijking te maken maar kom helaas te weinig tegen. 

 

Zijn er hier dames bekend met dit soort implantaat en hoe bevalt het? Ik ben erg benieuwd en wil een zo goed mogelijke keuze maken dus alle informatie is welkom! Alvast bedankt 

Hey, zelf twijfelde ik hier ook tss, ga nu zelf voor de plus omdat deze mij iets meer volume geeft wat ik eig nu mis, anders had ik voor de peer-vorm gegaan omdat deze iets natuurlijker oogt en voelt.

Heb hier enkele voorbeelden van motiva

Grtjs

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi @ympie,

ik heb ook tussen deze twee getwijfeld. Ik wilde een zo natuurlijk mogelijk resultaat en was er eigenlijk van overtuigd dat ik de ultima moest hebben. Maar mijn pc heeft me overtuigd om toch voor de progressive gel plus te gaan, omdat ik dual plane heb en een sterke borstspier. De pc gaf aan dat de borstspier de protese al plat duwt aan de bovenkant en er daardoor ook een druppelvorm (of peervorm) ontstaat. Ik heb ook amper klierweefsel, dat speelt natuurlijk ook een rol. Nu 3 weken po ben ik blij met mijn keuze. Al zal de vorm nog zeker veranderen.

Succes met jouw verdere oriëntatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.