Ga naar inhoud

Blabla1980 : 24 oktober 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

27 minuten geleden zei Linsjeeee1991:

@beblessed @Blabla1980

 

spannend hoor Ladies! 

 

Wat doen jullie de eerste paar dagen na de operatie dan qua kleding? 

Gewoon vestjes aan ofzo? Want een normaal shirt krijg je natuurlijk de eerste paar dagen niet echt aan? 

Geen idee..ik dacht inderdaad vestjes en wijde blouzen. Iets waarmee je makkelijk op de bank hangt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Blabla1980:

Geen idee..ik dacht inderdaad vestjes en wijde blouzen. Iets waarmee je makkelijk op de bank hangt ;)

Kreeg gister idd de tip om voldoende 'losse' vestjes in te slaan voor de eerste paar dagen/weken.

Ik draag dat eigenlijk nooit, dus voor die tijd nog maar even de stad in om wat vestjes te kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Linsjeeee1991:

Kreeg gister idd de tip om voldoende 'losse' vestjes in te slaan voor de eerste paar dagen/weken.

Ik draag dat eigenlijk nooit, dus voor die tijd nog maar even de stad in om wat vestjes te kopen.

 

ben nog steeds aan t bedenken wat ik de dag van de operatie aan moet doen.

Denk maar gewoon makkelijke spijkerbroek en ook een wijde blouse.

Voel me al niet jofel zonder makeup en bril ipv lenzen, als ik dan ook nog in een jogging broek ga rondlopen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Blabla1980:

 

ben nog steeds aan t bedenken wat ik de dag van de operatie aan moet doen.

Denk maar gewoon makkelijke spijkerbroek en ook een wijde blouse.

Voel me al niet jofel zonder makeup en bril ipv lenzen, als ik dan ook nog in een jogging broek ga rondlopen :D

@Blabla1980 heb hier al gelezen dat jeans (stretch) niet echt aan te raden is omdat ze die daarna niet meer konden aantrekken (na de operatie) of uittrekken. Ook het simpel sluiten van de knoop lukte bij sommige dames niet meer dus ik doe gewoon een losse joggingsbroek aan, groot uitgesneden tanktop (die ik misschien na de operatie niet opnieuw aandoe daar moest het niet lukken) en daarover een warm vestje met rits. 

Zou het toch niet onderschatten hoor met die broek. Het is immers ook geen modeshow als je je laat opereren. Denk dat ze daar echt wel al veel andere dingen gezien hebben ;) dus denk niet dat een joggingbroek nog veel uitmaakt dan. Ik ga alleszins voor gemak en zekerheid!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Kelly_E:

@Blabla1980 heb hier al gelezen dat jeans (stretch) niet echt aan te raden is omdat ze die daarna niet meer konden aantrekken (na de operatie) of uittrekken. Ook het simpel sluiten van de knoop lukte bij sommige dames niet meer dus ik doe gewoon een losse joggingsbroek aan, groot uitgesneden tanktop (die ik misschien na de operatie niet opnieuw aandoe daar moest het niet lukken) en daarover een warm vestje met rits. 

Zou het toch niet onderschatten hoor met die broek. Het is immers ook geen modeshow als je je laat opereren. Denk dat ze daar echt wel al veel andere dingen gezien hebben ;) dus denk niet dat een joggingbroek nog veel uitmaakt dan. Ik ga alleszins voor gemak en zekerheid!  

niet meer konden aantrekken? ow..daar heb ik niet zo bij stil gestaan.

Nja ik heb 2 jogingsbroeken klaar liggen, dus ik kijk wel, kan er altijd 1 meenemen voor het geval dat het niet lukt!

 

Weet ook wel dat het hun een zorg zal zijn hoe ik erbij loop :D maar is meer voor mezelf :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Blabla1980:

 

ben nog steeds aan t bedenken wat ik de dag van de operatie aan moet doen.

Denk maar gewoon makkelijke spijkerbroek en ook een wijde blouse.

Voel me al niet jofel zonder makeup en bril ipv lenzen, als ik dan ook nog in een jogging broek ga rondlopen :D

Hahaha ik snap je helemaal. 

Ik heb een leuk pak van de Zara met een skinny joggingsbroek met een vest dus ik denk dat ik dat lekker aan trek op de dag van de operatie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, ik ben weer thuis!

Vanmorgen om 7 uur kwamen we al aan...beetje vroeg, maar tenminste niet te laat ;)

Om 20 voor 8 kwamen ze me halen voor de voorbereiding. Super aardige mensen allemaal die je echt ontzettend op je gemak stellen.

 

Om iets over 8 kwam frans zelf aftekenen en kijken welke maat het nu zou worden. Na overleg hebben we besloten dat hij tijdens de ingreep zou kijken wat het mooist was.

 

Eenmaal in de ok na alle controle vragen was ik zo weg en toen ik wakker werd had ik het gevoel heerlijk te hebben geslapen :)

ook hier weer super aardige mensen.

het is uiteindelijk 225 en 250 cc geworden. Ben helemaal blij.

pijn is goed te doen. Nu lekker bank hangen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee gefeliciteerd met je boobies wat fijn! En weer vol Lof over Frans dat doet mij goed om te lezen!

 

Hoelang heb je geslapen? En hoelaat kon je naar huis?

Hoeveel CC zou je eerst krijgen dan?

 

sterkte met het slapen! En een goed herstel gewenst!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 Onder de borstspier is gewoon dual plane..wist ik eerst ook niet. 

 

Ik was volgens mij om kwart over 9 wakker @Piek en om kwart voor 12 zat ik in de auto.

Op de initiële papieren stond 250 links en 275 rechts. 

Alleen maar lof voor frans en zn team inderdaad!

 

En slapen wordt nog wel een ding ja ;) alles is nu opgezwollen en hard. Maargoed je moet er iets voor over hebben :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Blabla1980:

Zo, ik ben weer thuis!

Vanmorgen om 7 uur kwamen we al aan...beetje vroeg, maar tenminste niet te laat ;)

Om 20 voor 8 kwamen ze me halen voor de voorbereiding. Super aardige mensen allemaal die je echt ontzettend op je gemak stellen.

 

Om iets over 8 kwam frans zelf aftekenen en kijken welke maat het nu zou worden. Na overleg hebben we besloten dat hij tijdens de ingreep zou kijken wat het mooist was.

 

Eenmaal in de ok na alle controle vragen was ik zo weg en toen ik wakker werd had ik het gevoel heerlijk te hebben geslapen :)

ook hier weer super aardige mensen.

het is uiteindelijk 225 en 250 cc geworden. Ben helemaal blij.

pijn is goed te doen. Nu lekker bank hangen!

Jeeeej je hebt het achter de rug!! 

Fijn dat t allemaal goed gegaan is. 

 

hopelijk kan je een beetje slapen vannacht. Fijn en goed herstel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voel me niet heel slecht eigenlijk, alleen slapen lukt niet echt. Ben een buikslaper en het lukt me niet zelf om mijn kussens te verleggen ;) en om daar nou mijn man voor wakker te maken:)

 

Borsten lijken ook wat minder hard nu wat erg fijn is.

Ik zal vandaag eens een album aanmaken met een voor, pas en eerste po foto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk! Ben heel benieuwd naar je foto’s. 

 

Pff ik lig al uren wakker. Hier ook een Buikslaper. Ik neem aan dat je ook gewoon op je rug slaapt? Ik draai half naar Mn zij omer nog iets van te maken maar is ook niet ideaal. Weinig tot geen pijn. Afentoe steken en een vol gevoel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Odys:

Leuk! Ben heel benieuwd naar je foto’s. 

 

Pff ik lig al uren wakker. Hier ook een Buikslaper. Ik neem aan dat je ook gewoon op je rug slaapt? Ik draai half naar Mn zij omer nog iets van te maken maar is ook niet ideaal. Weinig tot geen pijn. Afentoe steken en een vol gevoel. 

Ja op mijn rug inderdaad. Ik las hier dat je wat rechtop moest slapen, maar de zuster zei dat het ook belangrijk is dat je slaapt dus dat het best wat platter mocht.

 

Ja vol gevoel heb ik ook..zo nog maar eens koelen:)

Fijn dat je ook niet echt pijn hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.