Ga naar inhoud

Blabla1980 : 24 oktober 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi Hoi,

 

Ik ben 37, moeder van de kids en ben door zwangerschap en sporten van een flink D (ooit) nu naar een kleine C gegaan. De maat stoort me niet, maar de bovenkant is nogal leeg en als ik voorover buk ziet het er best zielig uit:rolleyes:.

 

Gister heb een een consult gehad bij kliniek Heyendael. Was een fijn gesprek en hele aardige mensen.

We zijn uitgekomen op 250 en 275 cc, ronde mentor laag profiel achter de borstspier. 

Waar ik vooral bang voor ben is dat ik ze achteraf te groot vind, vooral omdat ik altijd kleinere borsten heb gewild..en dat nuet dus heb, alleen mis ik de vulling.

Ik heb tijdens het passen ook 200cc gepast en ook foto's van laten maken en deze lijken me achteraf toch een betere keuze.

 

Maar toch twijfel ik nog..moet ik het überhaupt doen? krijg ik er geen spijt van. Ben vooral bang voor de reacties op mijn werk eigenlijk. Werk tussen allemaal mannen.

 

Nou hier maar eens flink lezen, misschien dat dat helpt met beslissingen nemen ;)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo Allemaal :)

 

Na mijn zwangerschappen en flink afvallen door sporten is er weinig over van mijn boobs, dus tijd om er iets aan te doen!

24 oktober staat mijn bv gepland bij dr straten. Ben bij hem op consult geweest en het is zo'n prettige man. Zit nu op een lege c70

 

ik ga voor Dual plane ronde mentor imnplantaten van waarschijnlijk 200cc (en 225 aan andere kant omdat deze borst kleiner bleek)

Heb ook 250cc gepast, maar die vond ik net wat aan de grote kant (ik ben 168 en weeg 57 kilo)

 

Vind het allemaal erg spannend, maar ben erg blij dat ik de afspraak nu heb staan.

Ik zal als het zo ver is uitgebreid verslag doen ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi blabla1980,

 

Ik ben donderdag bij Frans langs geweest voor mij een consult. Mijn eerste en tevens ook enige.

Ik vond het niet zoals jij een hele prettige man. 

 

Onze situaties zijn echt 0,0 met elkaar te vergelijken. Ik ben 28, geen kinderen en ga van 75A/70B naar waarschijnlijk een D. Ik zal ronde mentor implantaten krijgen van 425cc. Herken wat je zegt, 1.68 en 57 kilo, en je hebt ook wel iets van jezelf natuurlijk. Je zal niet heel veel implantaten nodig hebben om weer een mooie volle borst te krijgen.

Mijn borst is aan de bovenkant helemaal leeg, 'al' het volume dat ik heb, hahaaha... zit aan de onderkant. Vandaar dat ik voor de ronde ga. 

 

Het is zeker spannend! Ik moet nog 2 maanden wachten, word 5 september geopereerd. Ik twijfel elke dag wel een x, ben ik er ook behoorlijk veel mee bezig, is het niet te groot etc etc. Maar wanneer ik de foto's van de meiden hier zie en hun ervaringen/verhalen... Weet ik zeker dat ik het wil!

 

We hebben beide nog eventjes om aan het idee te wennen & om nog even te genieten van onze kleine(re) borsten;).

 

Ik lees je verslag graag!

 

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
19 minuten geleden zei Blabla1980:

Echt wel..hoop snel een tijd door te krijgen want ben steeds bang dat ze me stiekem vergeten :4:

 

Begin nu toch wel zenuwachtig te worden voor de narcose trouwens :12:

@Blabla1980 hahaha heb ik ook!! :lol: Spijtig genoeg laten ze het uur van operatie pas een week op voorhand weten.

 

Ik had ook weer zo iets typisch voor natuurlijk. Ik had mijn getekende papieren per email verstuurd de dag nadat ik alles via email ontvangen had (waarop staat dat je de papieren handgetekend binnen de 5 dagen moet terugsturen om je operatiedatum officieel vast te leggen). Dus ik dacht "hoop nu wel dat ze me nog een officiële bevestiging sturen". Had nog eens gecontroleerd in mijn folder van verzonden emails en jawel was mooi verstuurd op donderdag met bijlage. 

Dan dinsdag kreeg ik ineens een mail "we hebben je papieren nog niet ontvangen" :blink: :84: terwijl ze wel op een vraag geantwoord hadden die ik nog in de email gesteld had ondertussen. Stress stress stress hahahhaha!!!

Weet nu ook wel dat ze me niet direct uit de planning kegelen maar toch, je hebt alles geregeld met 't werk, mijn vriend ook alles geregeld met het werk en vakantie en dan wil je gewoon horen van "alles is in orde, we zien je 28 november!" :17:

Maar goed, nogmaals de papieren doorgestuurd en gevraagd of ze me konden laten weten of ze alles goed ontvangen hadden en kreeg dan na 10min een telefoontje om te bevestigen dat het nu wel gelukt was. Dus ben wel blij dat ik bevestiging ontvangen heb maar zal toch ook met klamme handjes afwachten tot ze het operatie uur doorsturen om echt van die zenuwen af te zijn. Je bent dus niet alleen!! :38:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow wat stom, ik had een heel verhaal gereageerd maar dit is blijkbaar niet doorgekomen :S

 

Wat ik dus zei :D

Kan me helemaal voorstellen dat je dan even in de stress schiet! Je moet toch wel t eea plannen en buiten dat, als die datum eenmaal in je hoofd zit ;)

Wel fijn dat ze zelf nog even reageerde dat ze nog niks ontvangen hadden. En fijn dat je nu wel telefonische bevestiging hebt gehad. Ik had dus helemaal niks meer gehoord na het retour zenden van de papieren en het betalen.

Maaaaar het is goed gekomen want ik heb een tijdstip :D

Ik ben gelijk als eerste aan de beurt om half 8. op zich helemaal perfect, moet alleen wel 1,5 uur rijden dus moet echt vroeg mijn bed uit ghihi, nja ook geen tijd om honger te krijgen enzo ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Blondie.:

Aftellen voor jou nu he, @Blabla1980! Ik mag morgen, melden om 7:15 en operatie om 8:00. Dat wordt inderdaad vroeg op, maar precies, geen honger en zenuwen lijden daarvoor xD Ben je al zeker hoeveel cc je nu wilt?

ow ook een hele mooie tijd!

nu begin ik alleen te twijfelen of ik nu om half 8 me moet melden of half uur tot 3 kwartier voor half 8 :rolleyes:

staat in de mail 'u wordt hier verwacht om 7.30' en van de zenuwen weet ik niet meer of dat nou ook de tijd was die ze aan de telefoon zij hahaha ow wat erg dit!

 

en nee weet nog niet zeker hoeveel cc, ik ga uiteindelijk mee in zijn advies heb ik besloten!

 

Ben je er helemaal klaar voor? zenuwachtig of valt het wel mee?

Alvast succes voor morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Blondie.:

Aftellen voor jou nu he, @Blabla1980! Ik mag morgen, melden om 7:15 en operatie om 8:00. Dat wordt inderdaad vroeg op, maar precies, geen honger en zenuwen lijden daarvoor xD Ben je al zeker hoeveel cc je nu wilt?

Hi Blondie,

 

heeeeeel veel succes morgen!!

ik sta voor 5 december op de planning bij Frans. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Blabla1980:

ow wat stom, ik had een heel verhaal gereageerd maar dit is blijkbaar niet doorgekomen :S

 

Wat ik dus zei :D

Kan me helemaal voorstellen dat je dan even in de stress schiet! Je moet toch wel t eea plannen en buiten dat, als die datum eenmaal in je hoofd zit ;)

Wel fijn dat ze zelf nog even reageerde dat ze nog niks ontvangen hadden. En fijn dat je nu wel telefonische bevestiging hebt gehad. Ik had dus helemaal niks meer gehoord na het retour zenden van de papieren en het betalen.

Maaaaar het is goed gekomen want ik heb een tijdstip :D

Ik ben gelijk als eerste aan de beurt om half 8. op zich helemaal perfect, moet alleen wel 1,5 uur rijden dus moet echt vroeg mijn bed uit ghihi, nja ook geen tijd om honger te krijgen enzo ;)

Dat is wel een mooi tijdstip, je zal inderdaad geen honger hebben dan. Je moet ook een eindje rijden zie ik, voor mij is het ook 2uur hoor. Gelukkig heb ik een goede chauffeur :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Kelly_E:

Dat is wel een mooi tijdstip, je zal inderdaad geen honger hebben dan. Je moet ook een eindje rijden zie ik, voor mij is het ook 2uur hoor. Gelukkig heb ik een goede chauffeur :)

Jaa 1.5 uur, heb ook een goede chaufeur maar dikke kans dat ik de heenweg zelf wil rijden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei beblessed:

Mooie tijd!!

Ik ben dag eerder aan de beurt moet me om 11.45 melden. Denk dat ik dan al omgevallen ben vd honger :blink:

 

11.45 oe ja kan ik me voorstellen, had vanmorgen geen tijd om te ontbijten dus at pas om half 10 op kantoor maar had echt enorme honger!

Maargoed, t is voor een goed doel.,..en mat wat geluk ben je gewoon te zenuwachtig om honger te hebben ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.