Ga naar inhoud

Hallo... stel mezelf even voor


Insure

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen

 

Ik ben mama van 2 kindjes. Ben 31jaar oud en heb de 2 kinderen lang borstvoeding gegeven. Hierdoor heb ik echt wel veel volume verloren in mijn borsten. Geef mijn jongste (16maand oud) nog steeds 2x kort borstvoeding per dag... heb woensdag eerste afspraak bij pc... 

Momenteel heb ik zogezegd nog een c of d-cup maar die is helemaal niet vol gevuld. Heb altijd al een brede borst gehad, maar niet vol/gevuld...

Ben ik dan te veeleisend?

 

Groetjes... 

 

Voel me nog wat onzeker... Zeker omdat ik me afvraag of pc niet belachelijk zal vinden... kom niet van A cup ofzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

 

ben zelf hier ook nieuw dus hoop dat ik het goed doe hoor haha

 

ik snap wat je bedoel

Had zelf na 2 zwangerschappen een hele lege C overgehouden 

Ben naar chirurg geweest en die stelde voor om het te liften en ik dan wel een kleinere cup over hield of ze te vullen

Dan bleef het wel “natuurlijk” wat hangen maar waren ze wel vol

 

Ben dan ook 2 weken terug geopereerd .... en gekozen om ze “vol” te maken

hoe het eruit gaat zien kan ik je binnenkort pas zeggen haha

voor nu nog veel pijn maar vol is het zeker :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-7-2018 om 22:24 zei Insure:

 

Voel me nog wat onzeker... Zeker omdat ik me afvraag of pc niet belachelijk zal vinden... kom niet van A cup ofzo...

 

Je moet je absoluut niet onzeker voelen over of de pc je belachelijk zal vinden of niet. Het is iets wat je graag wilt. Daar heeft niemand anders iets over te zeggen. Al zou je van een volle D naar een volle G willen.. Dat is voor iedereen anders toch ! 

 

Heb je al een consult gepland staan? 

 

Ik ben vorige week bij Frans Straten geweest en hij was heel kundig, eerlijk en rustig. Ik heb dan wel een kleine B haha.. en heb ook geen "volle" borsten, het is dus echt 'nodig' zeg maar <_<... Ik ben alleen wel 40kg afgevallen 2 jaar geleden en hij zei eerlijk dat dat niet te zien was aan mijn borsten. Waren geen theezakjes geworden ofzo. Weet ook wel zeker dat een goede pc dat ook echt wel zegt. Frans zei mij namelijk ook  dat hij wel begreep waarom ik het wil en tijdens het passen was hij ook eerlijk in het aantal cc, welke het mooiste zou staan. Nu word ik 5 september door heb geopereerd..

 

Succes met je zoektocht, wilde eigenlijk alleen even reageren omdat ik de onzekerheid niet terecht vind. Bedoel dit niet lelijk, juist goed. Staat er nu alleen zo stom. Je bent een vrouw en wilt mooie borsten, of je nou een AA cup hebt of een lege C.. Dat is niet belangrijk.

 

Nogmaals heel veel succes met je zoektocht, lees je hier goed in en ga op consult, maar volg hoofdzakelijk je eigen gevoel!

 

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft echt niet onzeker te zijn hoor. Ik heb in februari een borstlift ondergaan en heb nu een kleine C cup. In september ga ik voor een borstvergroting 285 cc. Ik ben iets steviger qua postuur dus vind het dan mooier als me borsten ook wat groter zijn. 

 

Ik ben juist een beetje bang voor de reacties in de omgeving. Dat iedereen denkt van oh dat is toch helemaal niet nodig om ze te vergroten.. 

Maarja ik vind dat iedereen dat gewoon lekker zelf moet weten. 

 

Hoe was je afspraak? 

 

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt idd...

Ik ben gisteren op consult geweest. Was een heel erg aangename pc. 

Hij veroordeelde idd totaal niet . Heeft een 3d scan uitgevoerd en mijn 2 borsten verschillen 100cc van volume....

Hij zei zelf dat hij dit niet veel zag zo... wel altijd iets van verschil, maar niet zoveel. 

Dit komt door de borstvoeding... tijdens mijn eerste bv 6jaar terug kreeg ik dag 5na de bevallige een enorme borstontsteKing.  Nadien heeft die borst amper nog melk geproduceerd en was er altijd al een verschil. 

Maar met die 3d scan valt het natuurlijk voor jezelf harder op. 

Heeft volumes voorgesteld van 200 tot 350 cc, natuurlijk moet er linkse 100cc extra bij om verschil wat te corrigeren...

Best lastig nu...

Dank jullie voor de steun . Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te horen Insure !

 

Waar ben je op consult geweest? Nu even goed er over na denken.. En vooral naar je gevoel luisteren!

 

Dat van die borstontsteking klinkt wel super vervelend zeg. Heb ik geen kinderen en dus ook nog nooit borstvoeding gegeven, maar lijkt me echt vervelend. Pijnlijk ook vooral.

 

Voelde je je bij het aantal cc's wel ok?

 

Liefs.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey vraagje hier...

 

Inmiddels wordt de planning tot bv concreter. Ben gestopt met de borstvoeding, hartverscheurende keuze... maar had het na 18 maanden wel wat gehad. 

Volgende week heb ik afspraak met mijn plastische chirurg voor de maat te bepalen en concreet af te spreken. 

Hij raadde me aan om enkele strakke topjes mee te brengen in verschillende kleuren... vind het best spannend. 

Hij gebruikt vooral de mentor protheses... 

Iemand die me wat advies wil geven over hoe en wat te kiezen? 

Heb reeds een 3d view gehad. Ik zet de foto''s online.

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.