Ga naar inhoud

Ervaring Polytech Microthane


Aanbevolen berichten

Hallo !!

Over een aantal weken krijg ik anatomische protheses van het merk Polytech met een Microthane "coating" 

Ookal moet je natuurlijk alle voorschriften goed volgen welke de arts aangeeft, toch schijnt de herstelperiode  korter te zijn met deze protheses. Iemand hier ervaring met Polytech en dan met name Microthane ? Ik zie deze protheses zeer weinig voorbij komen op dit forum...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eef !!

Fijn om je reactie te lezen ;-) Zijn ze bij jou ook dual plane geplaatst ? En (ookal weet ik dat het per persoon ongetwijfeld enorm verschilt) heb je veel en lang pijn gehad? Ik zie er zo ontzettend naar uit dat ik bijna vergeet hoe enorm pijnlijk het schijnt te zijn :rolleyes: 

Liefs, Sandra

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sandra,

 

Sorry voor late reactie. Had niet gezien dat je terug had gereageerd. Zal het ff volgen dan krijg ik bericht als iemand gereageerd heeft ;)

Bij mij zijn idd dual plane geplaatst. De 1e 3 dagen was het ergst. Alsof er een olifant op je borstkas staat en wat kortademig. Qua pijn vond ik het meevallen alleen uit bed komen was een dingetje. Medicatie mooi op vaste tijden in nemen dan is het wel te doen hoor. Het verschilt idd per persoon en de een zijn pijngrens is hoger dan de ander. Je moet maar zo denken dat het voor het goed doel is :35:

 

Mocht je nog vragen hebben ofzo, stel ze gerust hoor!!!

 

Lieve gr Eef..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen !!!

 

Voel je niet bezwaard hoor,.Vindt het super dat je uberhaupt ff de tijd neemt om te reageren ;)

 

Voor mij duurt het allemaal nog ff, 

20 augustus pas..Zie er zooo naar uit!!

Wonen in het noorden dus we hebben oppas voor de kids geregeld en gaan de 19e richting Vlaardingen en pakken daar een hotel. Wil wel graag uitgerust de operatie in en niet nog uren in de file staan voortijds. 

 

Ik wordt geopereerd door Dr van Onselen. Heb de kliniek ff gemaild of zij me meer kunnen vertellen over het soort prothese want het enige wat op de factuur staat is de merknaam. Het aantal CC is me bijgebleven maar gezien de spanning tijdens mn consult begin ik te twijfelen of ik het wel juist heb. Ben daarnaast erg nieuwschierig naar "de hoogte".. 

Helaas nog geen antwoord mogen ontvangen en toen ik vrijdagavond belde kreeg ik de voicemail.. Morgen maar even weer proberen..

 

Heb jij alleen een band gehad ? En moet je daar dan ook een bh bij om? Zoja, hoe weet je welke maat ? Of meten ze dat daar voor je op ? En qua medicatie: had je zelf ook wat in huis gehaald of kreeg je voldoende mee ? 

 

Alvast bedankt voor je tijd Eef!!

Liefs Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

@$ANDRA Heeee wat grappig. Ik kom ook uit het noorden van het land. Ik ben geopereerd in Bochtelt (Duitsland). Ben ook door Dr van Onselen geopereerd. Ondanks alle negatieve verhalen ben ik zeer tevreden over hem. 

 

Heb je al bericht terug gehad?

 

Ik heb idd alleen een band gehad (3wk). Als je uit de narcose ontwaakt heb je die al om. Ik heb recepten van hun meegekregen en dat was voldoende. Paracetamol weer ik niet zeker meer maar je krijgt heel duidelijk uitleg over de medicatie. 

 

Geen dank hoor ik vind het fijn om de vragen te beantwoorden voor zovere ik het kan natuurlijk. Ik weet hoe spannend het allemaal is en hoeveel vragen het oproept. 

 

Als je nog meer onduidelijkheid of vragen dan trek maar aan de bel hoor ;)

 

Lieve gr Eef...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoihoi !!

 

Das toevallig!!

Nuchtere Noorderlingen he..haha..

Heb een goed consult gehad, en lees ook veel goede verhalen. Verkeerd kan het altijd gaan, risico's zijn er altijd. (Daarnaast heeft ieder verhaal 2 kanten)

 

Heb er toch maar zelf achteraan gebeld, twijfelde of ik wel het juiste email adres gebruikt had aangezien ze voorgaande keren vrijwel dezelfde dag reactie hebben gegeven. Het worden Polytech Microthane Optimam High Profile 385cc protheses.  

 

Ik zorg zowiezo voor een voorraadje naproxen en paracetamol en heb via bol.com zo'n rugsteun voor in bed aangeschaft. Slik al een week magnesium en ben gisteren beginnen met de Arnia Montana tabletjes onder het mom van "baat het niet dan schaadt het niet". Na een opmerking op dit forum ook maar een electrische tandenborstel gekocht want moet er niet aan denken dat ik mn tanden niet poetsen kan. Gelukkig is vriendlief de 1e week bij huis dus zorg voor huishouden en kids gaat goed komen. De eerste week ga ik dus ook echt proberen mn rust te nemen zodat ik hopelijk vanaf de 2e week weer wat mobieler ben.

 

Dus je draagt dan ook enkel die band 3 weken lang ? En daarna een stevige sportbh ? En dan nu een belachelijke vraag: Kun jij inmiddels op je buik slapen ?? Oow daar zie ik zo tegenop..ik val aaaaltijd in slaap op mn buik...

 

Bedankt voor je tijd en reacties Eef !!

Liefs !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @$ANDRA

 

Waar heb jij je consult gehad als ik vragen mag? 

Risico's heb je bij elke operatie. Je wil niet weten hoeveel artsen op de zwarte lijst staan.

 Als je van alle verhalen je wat aantrekt dan laat je je nooit meer opereren. Beter is het om voor de operatie geen complicatie verhalen te lezen en alleen maar denken dat je straks heerlijk gaat slapen en wakker wordt met mooie volle borsten ;)

 

Der is nu meer keus bij de a kliniek dan 2 jr geleden en ze hebben andere namen zag ik op de site. Ik denk dat het dezelfde protheses zijn dan de mijne voor zover ik het kan zien...

 

Heel verstandig om een voorraadje pijnstillers in huis te hebben. Misschien valt het mee met de pijn maar je kan er beter voor zijn dan te laat. Die Arnia Montana tabletjes ken ik niet. Waar dienen die voor? 

Hahaha wat leuk van die tandenborstel. Bij handmatig gebruik je toch je armen. Sta je niet bij stil als je al elektrisch poets. Was een goeie tip!!!

 

Neem idd goed je rust de 1e week. Heb je wel nodig!!! 

 

Ik kreeg na ong. 3wk de hechtingen eruit en toen moest ik nog 3 wk met borstband om. (Had in eerdere bericht fout getypt :67:) Toen mocht ik na in totaal 6 wk te hebben gedragen, gewone bh dragen. Ik heb geen sportbh hoeven dragen. (gelukkig) 

 

Geen vraag is belachelijk hoor!!! Ik ben geen buikslaper dus kan je er geen antwoord op geven helaas. Ik ben een zijslaper en ik weet nog wel dat het lang duurde voor ik een beetje op mijn zij kon en durfde te liggen. Ik lees in bed voor het slapen gaan en dat deed ik altijd om mijn zij. Sinds mijn operatie lig ik nu nog steeds op mijn rug. Is me waarschijnlijk goed bevallen.:D

 

Je bent goed bezig met voorbereiden!!! :35:

Als je nog vragen hebt of onduidelijkheden, vraag gerust hoor!!!

Ik vind het fijn om andere dames te helpen voor zover ik kan dus graag gedaan!!!

 

Ik hoop voor je dat de tijd nu heel snel gaat!!!

 

Lieve gr Eef...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoihoi

 

Ik heb mn consult (kosteloos) gehad bij Aklinieken in groningen. Ben daar ook echt ontzettend vriendelijk geholpen. Heb er dik een uur gezeten. Eerst met een consulente waarmee ik ook verschillende maten gepast heb en daarna ook nog met de Plastisch Chirurg die de operatie zou uitvoeren. Ook hij nam uitgebreid te tijd om vanalles uit te leggen en ik had ook nog ruim de tijd om mijn vragen voor te leggen. Dat lees ik hier ook wel anders zeg... 

 

De arnica tabeltjes schijnen zwelling tegen te gaan. Geeeen idee of het wat doet, maar verkeerd kan het niet zijn in mijn ogen..En inderdaad,het tandenpoetsen..hahaha.. ik las van iemand hier dat ze dr eigen tanden niet kon poetsen dus ik dacht: dit is de tijd om over te stappen op Electrisch want dat gaat me NIET gebeuren :D

 

Ze hebben me eergisteren gebeld om de medicatie door te spreken. Hoef niets zelf te halen, ik krijg alles mee incl een siliconengel voor mn littekens. Diezelfde middag lag er een envelop op de mat met daarin nog info over de voorbereiding, de narcose en DE TIJD :43:: 10:45 moet ik me melden..

Gunstige tijd want zo kan ik enigzins nog wat uitslapen (alsof dat gaat lukken :63:) Maar ik hoef ook niet te lang nuchter te blijven en vriendlief kan nog even goed ontbijten in het hotel. Nu maar duimen dat we op de terugreis niet in de spits terechtkomen...

 

Tot nu toe nog geen zenuwen, maar ik verneem wel dat ik me bewuster wordt van wat er verkeerd kan gaan..Moet het maar gewoon blanco aangaan en uitgaan van het beste..

Wanneer was jij enigzins weer in staat om wat te doen zoals bijv een etentje?

 

Fijne Vrijdag en liefs !!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @$ANDRA

 

Ik ben ook ontzettend tevreden over de consult die ik heb gehad (ook groningen uiteraard) Ook de nazorg is prima geweest! 

Achteraf weet ik ook nog wel dat alle medicatie geregeld werd. De dermatex (littekencreme) had ik wel een recept van maar moest het wel zelf betalen. Is goed spul hoor dus had het er wel voor over. ;)

 

Mooie tijd! Hoef je idd ook niet zolang nuchter blijven. En fijn dat jullie in een hotel zitten. Dat scheelt enorm veel reistijd s'morgens :35:

Slapen zal die nacht niet veel van komen tenminste dat had ik. Ik dacht alleen maar van was het maar ochtend :4:

Heel normaal hoor dat je denkt van wat er allemaal mis kan gaan. Ik dacht alleen maar aan dat als ik wakker word heb ik mooie gevulde BORSTEN!!!

 

De eerste 3 dagen waren het zwaarst. Ik ging dan ook een paar uur s'middags op bed rusten en s'avonds er vroeg in. S'nachts kon ik niet goed slapen. Ik had geen pijn hoor. Het was alleen heel onwennig om alleen maar op je rug te moeten liggen. 

Ik had geen hulp maar had alles laag neergezet zodat ik niet hoefde te rekken. Dus aanrecht stond vol met van alles wat ik gebruik op een dag. Hahaha vond het wel komisch. Maar heb me goed gered. Als je de eerste dagen goed je rust pakt en goed naar je lichaam luistert denk ik dat je na ong. een week wel een etentje aankan. Maja het verschilt per persoon he. Dit is mijn ervaring!!!

 

Meid ik wens je heeeeeeel veeeeeel sterkte en s6 voor maandag. Ik leef met je mee hoor! 

 

Nog een fijn weekend

 

Lieve gr Eef...

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeey Eef !!

 

Wat lief dat je aan me dacht !!

Ff wat daagjes mediastilte gehad hoor..haha..Voel me inmiddels weer wat aangesterkt om ff lekker op de bank mn verhaal te typen ;)

 

Jaaaaa ze zijn gearriveerd :55: !!!

En ik vindt ze nu al mooi :57:

Ben omstreeks 12u de OK ingegaan, nadat Dr van Onselen ff met met gekletst had en een mooie tekening aangebracht heeft. Daarna nog ff een gezellig praatje gehad met de Anesthesist dus ik lag helemaal gerustgesteld zowel Lichamelijk als Geestelijk nuchter (ben en blijf een Groningse he..hihihi) op de operatietafel. Nog ff een dromerig scenario geschetst om lekker de narcose in te gaan en weg was ik...

Om vervolgens rond kwart voor 2 (ruwe schatting) wakker te worden met 2 vriendinnen..jippie !! Eindelijk was het dan zover. Ik kon ze ook meteen goed zien want ik draag alleen een band. 

En wat zijn ze ..euhm...GROOOT..Haha..

 

Helaas werd mn grote angst van de dah waarheid: Zooo Misselijk geweest..Had zo'n enorme drang om telkens mn ogen ff te sluiten maar als ik ze weer opendeed, draaide mn maag zich weer om. De verpleegkundige was erg lief en nadat ze wat extra medicatie in mn infuus gespoten heeft, en ik wat bijgekomen was, kon vriendlief dan eindelijk de auto voorrijden en ik kon half zittend/half liggend omstreeks half 4 Vlaardingen verlaten. Just My Love, Me and The Girls richting Grunn...:P

 

Ik heb dan ook geeeen idee meer hoelaat ik thuis ben gekomen, maar weet wel dat ik zo ontzettend moe was dat ik onmiddelijk mn bedje opgezocht heb waar ik bij voorbaat al de ruggensteun ingezet had. Ideaal want zo kon ik meteen liggen. Vriendlief voorzag me van alles wat ik nodig was en zo ben ik de 1e nacht ingegaan. Beurs en moe..

 

Dag 1: nog steeds ontzettend beurs..En niet in staat om zelfs een bakkie yoghurt met cruesli op te pakken. Daarnaast meteen BestBoobie ff een berichtje gestuurd of ze me kon helpen met mn medicatie. Smiddags ff op bed geweest en 2 uurtjes geslapen waarna ik visite kreeg van een vriendin die zeer nieuwschierig was naar mn aanwinsten..BestBoobie had inmiddels al gereageerd, dus kon nu ook echt op gezette tijden mn medicatie innemen..Fantastisch toch, zo'n forum ?!

Vriendlief heeft savonds de kids naar bed gebracht en ik ben ook meteen op bed gegaan..nacht 2 in.  Die verliep wat minder comfortabel en dag 2 PO was ff een pittig dagje..Enorme spierpijn, alsof die trein/tank/olifant exact dezelfde route had gemaakt en later op de avond behoorlijke steken..Misschien toch te veel gedaan/te weinig gerust? Of logisch gevolg van operatie..Voelde me in elk geval niet fit genoeg om een douche aan te kunnen, dus die hebben we een dagje opgeschoven in de planning. Intimiteit op dat gebied is toch heeeeel ver te zoeken op het moment..hahahaha..

Snachts kon ik ook echt slecht in slaap komen. Kon niet goed liggen en moest me telkens concentreren op een buikademhaling zodat de steken te doen waren. Thank g*d voor de Oxycodon !!!

Dag 3 PO ging al een stukkie beter. Ben wat meer van bedje afgebleven om mn rug wat te ontzien want die is het rugslapen overduidelijk niet gewend. Savonds heeerlijo gedoucht en de band ff af gehad..Wat een genot zeg. Meteen maar ff een hemdje eronder aan gedaan. Scheelt wel iets maar het blijft een martelding.. maar goed, alles voor de dames..Vriendlief heeft me fantastisch geholpen met mn haren wassen, drogen en heeft zelfs als een ware hairdresser een vlecht aangebracht (altijd handig, een stukken jonger schoonzusje:D) Maarrr ik blijf het ontzettend moeilijk vinden om niets te doen. Mn vriend werkt zich een slag in de rondte (af en toe met flinke zucht en bezweet voorhoofd) maar Oh wat voelt het verschrikkelijk als je je zoontje niet van de grond kan pakken en knuffelen als hij "AUWE gedaan heeft".. Ik zeg dan ook tegen nieuwschierigen die om een update vragen dat ik er later wel eerlijk op terugkom of het het allemaal waard is..want momenteel weet ik dat nog niet. Inmiddels dag 4 PO en ik denk dat ik niet mag klagen. Al merk ik wel wanneer het weer pijnstillertijd is. Dan steken de steekjes de kop weer op.. Daarnaast beginnen ze aan de buitenzijde flink te jeuken met vlagen en heb ik het idee dat rechts al wat zachter geworden is. Ik waggel overdag wat op en neer in huis..Probeer mezelf toch een beetje nuttig te maken al stuurt vriendlief me telkens vriendelijk doch dwingend terug de bank op.. Neem rond 00:00 nog een oxycodon in en kruip dan mn bedje in..meestal wordt ik voor de volgende wekker (05:00 voor een 1000mg paracetamol) wel wakker.

Ik durf nog steeds geen uitspraken te doen of het me meevalt..Want ben natuurlijk nog maar zo kort geleden geopereerd. Wie weet wat er van binnen allemaal broeit. Moet zeggen dat ik dat idee wel doodeng vindt hoor..De laatste tijd leek het net alsof ik evenveel (of zelfs meer) complicaties las dan goede ervaringen..

 

Moet 6 augustus op spreekuur komen voor de hechtingen e.d  dus zal tot die tijd zowiezo nog wel ff in spanning zitten of alles nog "rond en gezond" is..

 

Zo..nou..nu ben je "even" weer op de hoogte..hahahaha..

Zodra ik mn weg heb gevonden in het fotos plaatsen,geef ik je een seintje :125:

 

Liefs !!!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi @$ANDRA

 

Sorry voor late reactie :69: We zijn net terug van vakantie

Maar meid je hebt het achter de rug!!! Ben blij voor je dat het allemaal goed is verlopen.

Wat een mooi verslag heb je geschreven. Ik beleefde ff mijn eigen operatie weer :D

Ik heb je foto's gezien en dacht direct WAUW!!! Super hoor meid. Mag je heeeeeel trots op zijn :35:

 

Hoe gaat het nu met je?

 

En bedankt dat je me op de hoogte hebt gehouden...heel lief van je

 

Doe vooral nog rustig aan he!!!

 

Lieve gr Eef...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Beste Eef en Sandra,

Ten eerste bedankt voor vele info die jullie plaatsen.

Heb de zelfde operatie van deze protheses van polytech microtane op 3 september gehad. Dus zit nu op 1 week herstel. 

18 sep. Mogen de hechtingen eruit. 

Hoe is bij jullie het verloop erna geweest? 

Betreft het de wond ook het dragen daarna van bh / en band.

De info die ik kreeg was drie weken dragen van band vandaar deze vraag. 

Ik lees dat het voor Eef toch in totaal 6 weken was.

Wat was de reden hiervan.

Mag je na drie weken ook weer tillen en huishoudelijke dingen oppakken? Heb twee kids nl. 

 

Hoop hierover iets meer info te krijgen.

Sandra succes met het verdere herstel.

 

Liefs Ankie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ankie !

 

Ik zat gisteren op 3 weken..En sinds gisteren weer aan het werk gegaan. 

Ben eigenlijk alleen nog ontzettend stijf van het aannemen van een onnatuurlijke houding. Ik verneem nu al dat ik wat losser wordt naarmate ik wat meer onderneem. Ik heb afgelopen donderdag mn hechtingen eruit gekregen en waaauw wat een ontzettend mooie littekens heeft de chirurg ervan gemaakt. Hier zie ik straks niets van terug. Heb gisterochtend die wurgband afgedaan (halleluja wat fijn) en draag nu eerst een sporttop van Hema. Die geeft mij voldoende steun, maar ik denk dat het ook wel ligt aan de grootte van je borsten. De mijne zijn niet enorm groot.

 

Ik heb ook 1 week vrijwel niets gedaan..

Na een week ging mn vriend weer aan het werk en heeft hij de eerste dagen voorbereidingen gedaan als savonds al brood smeren voor de kids en flessen/pakken melk opendraaien. Ik kon echt nog geen kracht zetten om en flesje los te draaien of het dopje uit een pak melk te trekken. Ik heb eigenlijk alle handelingen gedaan met mn bovenarmen tegen mn lichaam aan gehouden zodat de beweging uit mn onderarmen kwam. Was er snel handig in hoor...haha.  Het enige wat ik echt pittig vond was het niet normaal kunnen troosten van mn kinderen. Je zit toch min of meer gevangen in je lichaam. Dat vergt echt wat acceptatie. Nu, na 3 weken gaat eigenlijk alles wel weer qua huishouden..met mate..verneem wel na het doorpakken in het huishouden dat mn borsten erg strak aanvoelen en ik weer wat last van zwelling krijg. Ik probeer wel mn rust tussendoor ff te pakken hoor..Ik til mijn zoontje eigenlijk nu alleen voor het eten in en uit zijn kinderstoel. Verder wil ik eigenlijk zo min mogelijk tot niet tillen. Luister naar je lichaam adviseerde de kliniek mij daarin en ik neem liever zekere voor het onzekere.

 

Al met al tot nu toe ontzettend blij met de keuze voor de protheses, kliniek en Plastisch Chirurg.

 

Hoe is jouw eerste week verlopen en heb je veel last gehad ?? En welke kliniek/chirurg heeft je geholpen ?

 

Jij ook een fantastisch goed en voorspoedig herstel gewenst!!!

Liefs Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Zonnig

 

Geen dank hoor tenslotte zijn we hier voor om elkaar te steunen en te helpen ;)

Wat fijn dat je ook dezelfde protheses hebt als @$ANDRA en mij. Zijn maar weinig dames op het forum met deze protheses volgens mij. Ik ben er super blij mee. Ze voelen stevig maar zo enorm zacht aan. 

Ik heb 3 weken de band gehad en geen 6 hoor. Heb het ergens fout geschreven :66: 

Na 3 weken mocht ik gewoon alles weer doen. Wel voorzichtig aan natuurlijk. Niet direct te zwaar gaan tillen maar je lichaam geeft wel aan wat je wel en nog niet kan. Dus gewoon goed naar je lichaam luisteren is mijn advies.

Ik mocht na 3 weken een gewone bh dragen. Voelde eerst ff vreemd. Vooral bij de littekens. Heb er de eerste tijd een wattenschijfje tussen gedaan.  Ook mocht ik toen beginnen met masseren en smeren met siliconen gel. 

 

Hoop dat je hier wat aan hebt

Heb je nog vragen dan stel ze gerust hoor :35:

 

Ik wens je nog een fijne herstel

 

Lieve gr Eef...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks lieffies, Voor jullie berichtjes.

Ik ben zelf via A kliniek en door van onselen geholpen. Heb anatomisch model 425cc polytech microtane.

 

Dit was het beste aangezien er niet veel klinieken waren die ik kon vinden met deze protheses. Best lastige keuze doordat ik van onselen ook op zwarte lijst zag staan.

Ben 1,78 en weeg 51 kilo. Altijd al een te lage bmi gehad. Moest ook een bloedtest hiervoor ondergaan. Die was gelukkig goed.

 

Aangezien ik zo dun ben zou dit het natuurlijks zijn zonder kans op plooien enz.

Doordat ik een best lange brede borstkas had kon ik deze grote hebben.

 

De reden van bv was dat ik 70c had maar naar 2x bv ze waren geslonken naar a cup maar met huid van 70d door stuwing van bv. Volume onder maar plat van bovenzijde.

Was dubbel cup bh met een strak hempje erover zat (zodat je de bh rand niet zag.

Bikini aan (buiten de achtertuin om) wilde ik niet.

Dus zwemmer of aan zee, doe maar niet.

Het bepaalde ook mij kleding keuze. Volle kast waar ik maar 20% van droeg.

 

De eerste en tweede dag was heftig net of ik gekneusde ribben had. Dag 3 ging aardig. Kon zelf al uit bed komen.

 

Mijn man had ook de eerste week gelukkig vrij. Toch nog iets blijven doen in de eerste week al, maar met de armen in de zij soms met 10cm daartussen. Maar niet echt reiken en zeker geen handen boven. 

 

Heb twee kids één net 1 jaar en één van 3,5.

Idd zo lastig om ze niet te mogen tillen knuffelen stoeien enz. Valt soms niet mee als moeder. Ik zie mijn dochter van 1 groeien voor ogen lijkt het wel.

 

Slaap wel slecht, geen rug slaper en heb veel nachtmerries. Zal wel komen door de medicijnen.

Tweede week manlief aan het werk. Sta gelijk met hem op om te doen wat ik kan, brood smeren spullen pakken voor kids. Als houten Klaas. Daarna weer mijn bedje is en weer rust te pakken overdag.

 

Savonds wat lego blokken en speelgoed opruimen dus veel door knieen gaan en één voor één met een rare houding doen wat ik kan.

 

Na een week weet je ook bijna niet wat je voelt en of je niks belast super zware armen en schouderbladen.

 

Ook best lastig als je een aanpakker bent zo afhankelijk te moeten zijn van je partner en hem te zien ploeteren van 6:30 uur tot zeker 20:00 met kids aankleden naar oppas brengen werken en eten regelen tot ze in hun mandje liggen. Wel veel afhaal deze week ;-)

Vandaar dat ik zoveel mogelijk toch nog probeer te doen.

Super waardering voor manlief.....echte liefde is.....

 

Ben echt benieuwd hoe het is als de hechtingen eruit gaan. En weer voor het eerst met bh aagezien ze nu nog minder flexibele zijn. De mensen die ik het heb laten zien vinden het erg natuurlijk lijken. Wat ook de bedoeling was.

 

De eerste paar dagen was ik zelf ff blanco qua mening betreft mijn boobs (misschien door medicatie, of mind fuck) maar nu raak ik er aan gewend dat ik weer mooie boobs heb (mag hebben. 

 

Straks ook weer mijn eigen kledingkastherontdekken denk ik.

 

Ps hoe trek je is hemelsnaam nu een t-shirt aan ;-) (draag ze nu van mijn man is 2 meter draagt xxx, da's wat te doen met mouwen en Rmen in ze zij hi hi )

 

Oja ben idd lang van stof.

Liefsx Ankie

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Zonnig

 

Wat een leuk verhaal!

Ik snap wat je allemaal typt hoor ;)

Ik ben  2 jaar geleden op 5 september geopereerd en toen hadden we schitterend weer. Was voor mij heel gunstig. Ik droeg veel rokjes of korte broeken met elastiek en daarboven een topje met spaghetti bandjes. Ik trok die net als een rokje aan dus hoefde ik mijn armen niet omhoog doen. 

Misschien voor jou ook wel handig en dan daar een vestje overheen?

 

Fijne herstel nog verder meid!!!

 

Lieve gr Eef...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey!

 

Jouw verhaal, mijn verhaal !!

Ik heb altijd enorm gezeten met een slecht zelfbeeld mbt mijn figuur..of eigenlijk, het gebrek aan figuur.. Het ontbreken van borsten was een beetje bijzaak. Nu ben ik de 30 gepasseerd, heb 2 kindjes en ik begin mn lichaam meer te accepteren. Heb dit jaar voor het eerst met korte broek in het openbaar gelopen en in een openlucht zwembad in mn woonplaats gezwommen..(hetzij met zo'n enorme dikke maximizer bikini dat het kreng 2 dagen erna nog niet droog was) Maarrrr Ik ben gezond..Heb 2 gezonde kindjes en een goede relatie. Alle reden om gelukkig te zijn ?!? Deze rondingen maken mij zelfverzekerder..Sterker nog, ik loop zelfs anders..Met mn schouders naar achteren en meer met mn kin in de lucht ipv met een bocheltje en weggedoken in mn kleding. Dat is ook gezondheid toch!!!

 

Tsja..die zwarte lijst... Natuurlijk heb ik daar ook bij stilgestaan. Maaarrr noem me een nuchtere noorderling, ik denk dat (vrijwel) ieder verhaal 2 kanten heeft. Het blijft een operatie waarbij fouten gemaakt kunnen worden. Er speelt zich nu ook een verschrikkelijke zaak af bij iemand hier op het forum en daarnaast zijn er weer tig dames die een operatie bij dezelfde man staan hebben. Het blijft een kwestie van vertrouwen en hopen dat het goedkomt. 

Ik ben uiterst te spreken over van Onselen. Ik kwam blanco op consult met alleen mn wensen. En hij heeft echt precies gemaakt wat ik graag wou. 

Heb toevallig gisteren tegen een vriendin gezegd dat Dr van Onselen gecreeërd heeft wat Moeder Natuur nagelaten heeft..Hahaha..

 

Kom je ook uit Het Noorden trouwens ?? En heb je ook een album ? Ben eigenlijk wel nieuwschierig geworden..

 

Zoals je inmiddels doorhebt,

Kan ik ook aardig lang van stof zijn..

Hahaha..Kletst ook zo lekker weg hier..Goed weekend dames !!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

 

Wat leuk om weer wat van jullie te lezen. Doet mij toch best goed om met elkaar wat te babbelen zo en ervaringen en beleving met elkaar te delen.

 

We begrijpen elkaar zo goed, terwijl we elkaar niet kennen. Best iets moois.

 

Zoveel mensen weten het van mij eigenlijk niet, dat ik nu aan het herstellen ben van een bv. Op één hand te tellen denk ik. Wil gewoon niet dat mensen (in familie/ werk enz. )er extra straks op gaan letten en over praten. Dat het een dingetje wordt. Dus voor mij extra leuk zo :-)

 

Bij het geval van van onselen heb ik hier wel over gesproken bij tweede pas afspraak. Het vrouwtje daar gaf aan dat het meer lag aan de anesthesie. En iid het blijft een operatie met risico's was toen ook mij conclusie. Goed gevoel moet je wel bij iemand hebben maar al die chirurgen zijn ook wel aparte typetjes vind ik :-)

 

Wat een mooi verhaal Sandra en zo herkenbaar.

Super dat je zelfvertrouwen een enorme boost heeft gekregen door je bv. Echt iets voor je zelf , ondanks mooie kids en een goed leven, mooi van binnen zijn en toen ook vast ook al mooi van buiten. Maar als iets je toch beperkt in bepaalde keuzes. Terwijl dat geen issue zou moeten zijn....Is het goed om die keuze te kunnen en mogen maken voor een bv.

 

Viel mij ook op toen ik daar lag op de uitslaapkamer. Geen vrouwen die grote (porno) borsten willen. Nee allemaal met de zelfde reden. Om een stukje van zich zelf terug te vinden waar hun onzekerheden lagen en weer op en top te voelen. Zonder terughoudend te zijn in wat dan ook.

 

Ook mooi gesproken betreft moeder natuur.

 

Eh..Nee ik kom niet uit het noorden. Maar woon in Gelderland. In zevenaar bij A kliniek gekomen.

 

Hoe werkt dat met een album? 

Met de dag wordt het beter met de boobs. Wel een bloeduitstorting onder één borst. En gisteren stuwing op de borst. Littekens die jeuken en soms wat steekjes geven.

 

Ook wat te veel hooi op mij vork genomen denk ik waardoor ik nu verkouden ben. Slechte weerstand weinig slaap en weer iets afgevallen door spanning en laxeermiddel (die manlief gaf wat achteraf niet nodig was, maar goed dat ik zelf na 5 dagen alle beschrijven zelf ben gaan lezen. Had zich netjes gehouden aan alle eenheden van de ALLE doosjes zonder alles verder na te lezen hoe of wat, wat ik na ok aan hem vroeg ). Borsten zullen vast nog iets mooier passen bij mijn lichaam als ik weer 3 kilo erbij heb.

 

Ben iig een keer niet bij mijn borsten afgevallen ;-)

 

Als jullie aan kunnen aangegeven hoe ik dat met album doe, wil ik best iets plaatsen.

 

Jullie een heel fijn weekend nog xxx

Liefs Ankie

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes yes yes,

 

Nou Sandra en Eef de hechtingen zijn eruit.

 

Toch super spannend moment.

 

Wat is het super mooi geworden!!!

Net als bij jou Sandra ga ook ik hier straks echt weinig van zien.

Wat een opluchting....mag ook mijn dochter weer tillen. Komt ook goed uit, heb morgen geen oppas voor de kids :-) 

 

Onbeschrijfelijk blij vandaag!!!!

5 dagen nog een band om en dan kan/ mag ik weer alles. 

 

Liefs Ankie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi !! 

Allereerst excuses dat er vaak ff wat tijd tussenzit voordat ik reageer hoor..Druk druk druk :44:

 

Inderdaad fijn om je ervaring zo te kunnen delen..Ik vond het enorm fijn om @e.e.f. haar goede ervaring te lezen in aanloop naar mijn operatie. Ik denk dat ik mede door haar gedeelde ervaring vrijwel niet zenuwachtig was. Mooi toch dat je zoiets voor een ander kunt doen zonder elkaar daadwerkelijk te kennen ?

 

Van mij weten ook maar weinig mensen van mn vergroting hoor. De collegas waar ik dagelijks mee werk heb ik het wel verteld aangezien ik mn werkzaamheden wel even aangepast heb. Daarnaast een handjevol familieleden aangezien vriendlief na een week weer aan het werk moest en ik wel wat hulp nodig was met de kids en het huishouden. En 3 vriendinnen met dezelfde wens.. Ik voel verder ook niet de behoefte om het te delen al ga ik er geen geheim van maken als het me gevraagd wordt. Nu moet ik ook zeggen dat ze in mijn werkkleding ook behoorlijk verstopt worden dus geen mens die denkt van "heeeeey..daar zat eerst niets :124:

Zonder kleren of met een mooie bh zie je het verschil natuurlijk wel, maar naar mijn wens: Geen mega tetters maar mooi gevuld en misschien stiekem net een klein beetje meer om er zeker van te zijn dat we over 5 jaar nog tevreden zijn :4:

 

Heerlijk ook om te lezen hoe letterlijk je man je medicatie toegediend heeft..hahaha.. Prachtig..

Zo nam mijn vriend het herstel van 3 weken wel errug letterlijk. Alsof ik van de ene op de andere dag werkelijk alles zelf weer kon doen..Euhm nee schat.. 

(Ok..ok...stiekem ook wel een beetje uitgebuit...misschien...gehehehe) 

 

Fijn ook dat jouw littekens er zo goed uitzien. Ik smeer sinds 3 dagen met de siliconen creme..

Het masseren lijkt me nog wat lastig.

Links met vlagen nog zwelling als ik gewerkt heb. Is daar dan ook een soort van techniek voor @e.e.f. ?? Of is het gewoon op gevoel richting hart wrijven ?? 

 

Kan me ook echt verheugen om leuke setjes te scoren hoor. Heb wel wat comfy beha's besteld en een bralette maar helaas nog niet de tijd gevonden om de dames op te laten meten.

Ik zal zo ff weer een nieuwe foto plaatsen..

 

@Zonnig Hoe is het inmiddels met je herstel ? Heb je nog klachten ? 

 

Tot snel dames !! 

Fijne avond nog :116:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.