Ga naar inhoud

Ashke : 18 juli 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

 

Ben nog maar sinds een week lid geworden op dit forum dus allemaal nog beetje zoeken en wennen.. 

 

Ik ben onlangs op 2de consult geweest bij Dr. Verdonck. Een hele lieve aangename dokter! Voelde me meteen goed bij alles. Mijn operatie ligt nu ook vast en zal er heel snel zijn nl. op 18 juli. Heel spannend! 

 

Ik ben er echter nog niet uit met de maat. Er is nog een grote twijfel tussen 230 cc en 255 cc.. De dokter zei dat ik zeker niet meer mag nemen aangezien ik klein en fijn ben en het dan niet meer mooi oogt. 230 zal er heel natuurlijk uitzien, 255 ook wel maar al wel wat groter natuurlijk. 

 

Ikzelf ben 1m57 en weeg 47 kg.. heb nu een 70 A/kleine B in BH's met vulling. Ik ben zo aan het twijfelen en ergens ook we beetje bang!

 

Zijn er mensen die ook hebben getwijfeld tussen deze maten? Vallen ze altijd groter uit dan de protheses die je past? 

 

Alle meningen, amtwoorden, tips, .. zijn welkom!

 

Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ashke,

 

Leuk dat je ook de beslissing hebt genomen en al een operatiedatum hebt. 18 juli is al vlakbij he. Hoe gaat het met de zenuwen?

Ikzelf word op 25 juli geopereerd door dokter Verdonck. Ik heb ongeveer hetzelfde figuur als jij denk ik maar een Acup is eigenlijk ook nog te groot. Ik twijfelde lang tussen 275 en 295cc motiva ergonomix maar heb de grootste maat aangevraagd. Het is vreselijk moeilijk om een maat te kiezen he. Je weet ook niet hoe het echt gaat zijn.. Voor mij voelt het eigenlijk toch een beetje als een gok..

Veel succes nog en hou me op de hoogt

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ashke!

 

Wij lagen wie weet wel naast elkaar vorige week woensdag, ben ook geopereerd de 18e, om 9u30 om precies te zijn!

 

Ik heb de 255cc motiva gekregen uiteindelijk. Hoe is het met jou? Bij mij begint het verband serieus lastig te worden, jeuken jeuken... En ik wil ze zo graag zien haha!

 

Hopelijk is alles goed gegaan en ben je tevreden met wat je al kan zien/voelen. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey AnSofieC!

 

Zou idd goed kunnen dat we naast elkaar lagen :-) Kan het zijn dat je daar met je ouders was want had 1 iemand door zien gaan, toen ik naar boven moest gaan..

 

Ik was ook heel erg aan het twijfelen, tot op de dag zelf.. uiteindelijk heb ik gekozen voor de kleinste (235cc) omdat ik meer spijt zou hebben als ze te groot zouden zijn dan te komen.. De operatie was heel vlotjes verlopen, echt goede opvolging! De dag nadien voelde ik het wel enorm, zeurende pijn en moeilijk recht kunnen komen.. nu gaat alles goed, alleen soms wat harde borsten maar miss dat het wel normaal is. 

 

Ik zou ook heel erg blij zijn als mijn verband eraf is, zeker met dit warme weer is het best wel storend.. nog eventjes doorbijten. 

 

Ik heb stiekem wel al eens gekeken en gevoeld.. ben toch blij dat ik voor de kleinste ben gegaan! Het lijkt nog altijd zo groot voor mij.. hoop dat het nog een beetje gaat zakken :-) Wrs omdat ik dit ook niet gewend ben ofzo..

 

Ben benieuwd voor donderdaf! Hoop echt dat ik tevreden zal zijn..

 

Hoe gaat het ondertussen met jou? Ben jij tevreden?

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.