Ga naar inhoud

Motiva demi 380cc of Motiva ful 400cc


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

 

Ik ben enorm aan het twijfelen tussen de Motiva demi 380cc en de Motiva full 400cc voor mijn bv. Ik ben 1.64m, weeg 63 kilo en draag cup 80B, mijn borsten hebben een diameter van 13 cm. Mijn borsten zijn slap en ik mis vulling aan de bovenkant. Het liefst zou ik op een cup D of maximaal E uitkomen. 

 

Ik ben op consult geweest bij dr. Klein via Faceland. Ik wilde zelf voor demi gaan, vanwege een natuurlijker resultaat en de bredere implantaat ivm met eigen borsten breedte. Toch raadde hij me aan de full te nemen omdat dit meer volume aan de bovenkant zou geven.  Is er iemand met een vergelijkbare voorsituatie die voor een fulltime/high profile 400cc is gegaan of juist de demi 380cc? 

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 7-7-2018 om 16:12 zei Cupcake90:

Hoi allemaal!

 

Ik ben enorm aan het twijfelen tussen de Motiva demi 380cc en de Motiva full 400cc voor mijn bv. Ik ben 1.64m, weeg 63 kilo en draag cup 80B, mijn borsten hebben een diameter van 13 cm. Mijn borsten zijn slap en ik mis vulling aan de bovenkant. Het liefst zou ik op een cup D of maximaal E uitkomen. 

 

Ik ben op consult geweest bij dr. Klein via Faceland. Ik wilde zelf voor demi gaan, vanwege een natuurlijker resultaat en de bredere implantaat ivm met eigen borsten breedte. Toch raadde hij me aan de full te nemen omdat dit meer volume aan de bovenkant zou geven.  Is er iemand met een vergelijkbare voorsituatie die voor een fulltime/high profile 400cc is gegaan of juist de demi 380cc? 

 

Alvast bedankt!

Hallo cupcake,

 

Ik zit met hetzelfde dilemma. Mijn datum staat gepland 17 september en mijn pc Lydia Bol adviseerde me juist de 380 demi voor het meer natuurlijke resultaat. Maar als ik hier zo alles lees dan went het erg snel en bij twijfel adviseren ze hier altijd te gaan voor de grootste prothese. Heb jij al een datum?

 

Liefs Yvonne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.