Ga naar inhoud

Sporten


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Het is alweer een poos geleden dat ik hier wat gepost heb omdat het bij mij gewoon allemaal super goed gaat.

 

Ik ben inmiddels bijna 4 maanden PO en inmiddels ook gigantisch blij met mijn borsten. Van platter dan plat naar BH maat 70D of 75C, dat ligt echt aan de BH.

Zeker met dit prachtige weer geniet ik volop van het liggen op het strand met bikini aan zonder schaamte, eindelijk ! Beste keuze ooit in mijn leven was dit.

 

Affijn toch nog even een vraag over het Sporten. Ik doe aan hondensport  (agility) waarbij ik met mijn hond mee moet rennen om deze een parcours van hindernissen rond te sturen en begeleiden waarbij ik regelmatig pittige sprintjes moet trekken. 

In principe heb ik dan mijn sport BH aan ( shock absorber) echter van de week was ik die vergeten aan te trekken en deed ik het in mijn gewone maar wel stevige BH en eigenlijk vond ik dit hele malen lekkerder zitten en zeker met deze warmte, en je ziet dan niet van die brede banden onder me shirt zitten.

Nu wil ik eigenlijk niet anders meer dan in mijn gewone BH sporten. Ook blijven me boobs daarin braaf op hun plek zitten en bouncen niet veel heen en weer tijdens het rennen.

 

Kan dit kwaad op de lange termijn ? Dat is eigenlijk mijn vraag.

 

Groetjes Claudia. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik nu 4,5 week po en doe ook aan agility met m'n hond.
Ik heb laatst gelezen dat het hoe dan ook verstandig is om een sport bh te dragen, ook al heb je cupmaat A.

Het gaat erom dat bij het rennen de borst hoe dan ook klappen moet opvangen, en vooral de huid. Je hebt kans als ze niet strak en op z'n best ondersteund worden het vel gaat rekken en ze wat kunnen gaan hangen.

Ikzelf ga straks absoluut met erg stevige sportbh's trainen om dat te voorkomen.

 

(Leuk agility, wat voor hond heb je?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei FInalybOOb:

Hoi! Ik nu 4,5 week po en doe ook aan agility met m'n hond.
Ik heb laatst gelezen dat het hoe dan ook verstandig is om een sport bh te dragen, ook al heb je cupmaat A.

Het gaat erom dat bij het rennen de borst hoe dan ook klappen moet opvangen, en vooral de huid. Je hebt kans als ze niet strak en op z'n best ondersteund worden het vel gaat rekken en ze wat kunnen gaan hangen.

Ikzelf ga straks absoluut met erg stevige sportbh's trainen om dat te voorkomen.

 

(Leuk agility, wat voor hond heb je?)

Bedankt voor je antwoord. 

 

Ik heb 3 border collies  (1.5 jaar geleden nog 5)

Loop jij ook wedstrijden en wat voor hond (en) heb jij ?

 

Groetjes Claudia 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.