Ga naar inhoud

Eindelijk!


FckingFinally

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen!

 

Met 31 jaar eigenlijk opgegeven ooit nog borsten te hebben (85A, 68kg, 1,77 en diep ongelukkig), totdat iemand uit onverwachte hoek in de familie aanbood met liefde de kosten te willen dekken.

 

Kortom ik zit momenteel op een roze wolk en kan het eigenlijk nog niet bevatten.

 

Ik had al een account sinds mijn tienerjaren maar wachtwoord herstel lukte helaas niet.

Nu terug om voor "het echt" kritisch PC'en te gaan vergelijken.

 

Mijn wens is boven alles zo natuurlijk mogelijk ogende en zachte borsten die passen bij mijn lichaam. 

Ik vermoed dat ik ieder geval op een anatomisch model uitkom, erop dual of eronder kan alleen een pc bepalen.

 

Kortom als jullie aanbevelingen in NL, tips etc hebben, heel graag! 

 

Liefs :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi wat leuk om te horen dat je familie dit voor je wil doen zeg!! 

Ikzelf wou ook natuurlijke borsten krijgen en dacht ook dat ik voor anatomisch zou kiezen. Echter zijn het ronde protheses geworden.

Ik hoor veel goede verhalen over dr. Nio.

Veel dames zijn ook tevreden over praktijk Diana Gabriels, echter hoor ik daar in mijn familie/vrienden/kennis kring best veel negatiefs over..

Ikzelf ben afgelopen maandag in het Quole medisch centrum Waalre geopereerd. Helemaal top!!

 

Neem lekker de tijd om wat rond te neuzen hier op het forum en om het even te laten bezinken. Want voor je het weet staat de operatie voor de deur!

Heb je al enig idee welke cupmaat je graag zou willen en hoeveel je er ongeveer aan kwijt wilt zijn? Dit is wel belangrijk in je keuze namelijk, de ene kliniek is duurder dan de andere..

 

Heel veel succes met je zoektocht en hopelijk kun je snel gaan genieten!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, dank voor je berichtje!

 

Ja ik ben echt zo dankbaar!

Voorwaarde die vanuit hun werd gesteld was kwaliteit, de kosten kwamen we wel uit (desnoods leg ik zelf bij) :)

 

Hoor vaker dat er toch voor rond wordt gekozen ipv anatomisch, maar twijfel of ik genoeg weefsel heb aan de bovenkant aangezien ik zo goed als zeker tubulaire borsten heb. :(

 

De PCs die ik tot nu toe genoteerd heb om verder uit te pluizen zijn:

Straten

Nio

Verdonck

van der Weij
Selms?
Blecourt?

 

Vooral de eerste drie zijn blijven hangen, daarom iemand ervaring??

 

Qua cupmaat zeg ik gevoelsmatig een gezellige C.

Vind Monica Bellucci bijvoorbeeld prachtige borsten hebben. Voluptueus, maar in verhouding. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.