Ga naar inhoud

prothese wissel van 320 naar 500 cc


Aanbevolen berichten

Hallo meiden, ik ben Nurse 30 zoals je aan mijn Nickname kunt zien verpleegkundige van beroep. Ik heb in 2009 na de geboorte van mijn tweede kind een BV operatie gehad. Siliconen implantaten van het merk softone 300cc rechts en 320 links. Ik heb altijd een kleine cupmaatje ( a/ kleine B gehad en had altijd gedroomd van grotere borsten. Na de zwangerschap van mijn tweede kind werden mijn borsten nog kleiner en was de assymeterie nog duidelijker zichtbaar. Toen werd de drang naar een esthetische chirurgie nog groter . Het werd op een gegeven moment een obsessie en in de zomer van 2009 werd eindelijk mijn droom verwezenlijkt. De operatie heb ik laten uitvoeren door pc Linda Visser. Een heel goede pc met veel ervaring in bv operatie , die haar werk serieus neemt en heel eerlijk advies geeft. De operatie was goed gegaan en heb veel plezier aan mijn nieuwe borsten gehad . In 2012 kreeg ik een derde kind en zelfs na de 3 de zwangerschap waren mijn borsten nog heel mooi. Nu heb ik sinds een aantal maanden last van mijn rechter borst hij voelt wat gespannen aan en begint wat boller te worden. Er is kapselvorming na 9 jaar ervan genoten te hebben. Ik ben weer naar Linda visser geweest voor een consult en het wordt dus voor mij tijd om een prothesewissel te doen. Dit keer ga ik voor monobloc hydrogel. Er is de laatste jaar heel veel ophef geweest over siliconen implantaten en gelukkig heb ik zelf niet veel klachten gehad, maar als ik al de wetenschappelijke onderzoeken lees dan denk ik er nu wel twee keer overna voor ik weer siliconen implantaten ga nemen. Ik heb dus voor de monobloc hydrogel gekozen en dr visser is een van de weinige eerlijke pc die ik ken die duidelijk zegt dat de siliconen niet deugen en ze daar niet meer mee gaat werken en als je toch siliconen wil dat verwijst ze je naar een andere pc. Dit verdiend bij mij echt een dikke pluim. Maar goed . De aantal cc . Ze had het over 480 en se volgende maat is 550 dus daar twijfel ik nog over. Zijn hier ook dames die de monobloc implantaten hebben ? Wat voor maat en hoe bevalt het jullie ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik ga binnenkort ook voor een prothesewissel, van siliconen naar Monobloc hydropgel. Zal je toevoegen om te volgen, want ben benieuwd naar jouw ervaringen. Zelf heb ik absoluut geen last van de siliconen maar niettemin wil ik ze graag vervangen, ze zitten er nu ruim 10 jaar in. Ikzelf ben op eerste gesprek geweest bij mevrouw Kappel, staat ook goed bekend en zij wil ook niet meer werken met siliconen. Volgende week ga ik tevens op gesprek bij dr. Van Selms, hij heeft mijn tweede BV gedaan nadat de eerste keer mislukt was (dr. Nio). Ik wil niet alleen een wissel, maar ik wil ook gaan voor een flinke maat kleiner: ik heb nu 310 cc maar wil graag terug naar max 200 cc.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Liesje1971:

Hoi! Ik ga binnenkort ook voor een prothesewissel, van siliconen naar Monobloc hydropgel. Zal je toevoegen om te volgen, want ben benieuwd naar jouw ervaringen. Zelf heb ik absoluut geen last van de siliconen maar niettemin wil ik ze graag vervangen, ze zitten er nu ruim 10 jaar in. Ikzelf ben op eerste gesprek geweest bij mevrouw Kappel, staat ook goed bekend en zij wil ook niet meer werken met siliconen. Volgende week ga ik tevens op gesprek bij dr. Van Selms, hij heeft mijn tweede BV gedaan nadat de eerste keer mislukt was (dr. Nio). Ik wil niet alleen een wissel, maar ik wil ook gaan voor een flinke maat kleiner: ik heb nu 310 cc maar wil graag terug naar max 200 cc.  

Hi ik benook geholpen door selms!  prothese wissel, kapsel weghalen, overtollig vel verwijderen!! Veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

@Nurse30 

Dankjewel voor je reactie:116:

 

Leuk hoor n wissel, ik heb er ook zoveel plezier van. Nog meer als bij eerste bv. Minder zenuwen, je weet toch n beetje wat je kan verwachten.

 

En 2x valt zoo mee tov de 1e x. Bij mij tenminste:) jaa lekker 500cc pakke meid. Ik ben ook zo blij met mn maat nu. Hoop dat ze nog wat groter gaan ogen straks hihi.

 

Keep us posted! Xxx noelle 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo meiden, 

 

Ik heb in 2009 een borstvergroting gehad bij dr. linda visser  320 cc op de spier. sindsdien heel tevreden over , maar sinds december wordt mijn rechter borst wat harder en heb ik er veel last van. Ik ben toen naar dr linda visser geweest en ze gaf aan dat het een kapselvervorming is 3/ 4 graad. Ik kon een prothese wissel inplannen voor een hydrogel 480cc  , maar aangezien ik het toen financieel niet kon opbrengen heb ik maar even gewacht. Nu probeerde ik een afspraak al sinds mei in te plannen , maar kreeg te horen dat ze niet konden opereren omdat de operatiezaal vernieuwd  is en ze nog op goedkeuring van de inspectie wachten. Aangezien ik als zzp werk moet ik alles op  voorhand  plannen en moet ik duidelijkheid hebben wanneer ik een opdracht moet aannemen en moet ik er ook voor zorgen dat ik het me financieel kan permitteren om er dan uit te zijn voor 6 weken. Ik heb al een aantal keer gebeld en kreeg iedere keer te horen dat ze niet wisten wanneer ik ingepland kan worden. Toen ben ik even verder gaan zoeken en kwam terecht bij dr laura zaal. Ik was vandaag op consult en ze gaf me ongeveer hetzelfde advies als dr visser dat ik voor 480 cc in aanmerking zou komen. Alleen gaf ze me eerlijk advies dat dit vergoed kon worden door mijn zorgverzekering en dat ik de consult niet hoef te betalen en alleen de prothese hoef te betalen, aangezien ik een kapselvorming had van graad 3/4. Ook plaatst ze geen hydrogel , omdat dit nog niet zo lang op de markt is en ze dus niet weten wat voor bijwerkingen dit heeft op lange termijn. ze stelde me gerust dat mentor al jaren op de markt is en het uitgebreid getest is en heel hoog gekeurd is m.b.t. veiligheid. Ik vroeg of ik 500 cc ook kon hebben en ze gaf aan dat dit ook kan , maar zeker niet groter dan 500cc. Ik heb een goed gevoel tijdens het gesprek en ben benieuwd wie van jullie ervaringen heeft met dr . Laura zaal. ook ben ik benieuwd naar meiden die 500 cc mentor hebben op de borst . Wil een idee hebben hoe het er ongeveer gaat uitzien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.