Ga naar inhoud

Missml84 : 6 augustus 2018 : Dr. van Drunen : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

23 uur geleden zei Robijntje02:

Jeetje, @Missml84, hoe gaat t nu met je??????

Hi!

 

Het gaat goed met me, het heeft wel even geduurd. Donderde echt in een soort depressie maar heb mezelf weer snel herpakt. Accepteren was de enige optie. De wond is nu goed geheeld en moet volgende week op controle. Als het goed wordt bevonden zou hij snel kunnen opereren. Ik hoop er heel erg op! 

 

Lief dat je aan me dacht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou, ik ben even afwezig geweest omdat het forum iets te confronterend was met alle ‘in 1 x gelukte operaties’ voor iemand die ongelijk moest rondlopen. (Wat niet zegt dat ik het iedereen misgun want dat is niet het geval!) 

 

Ik word morgen geopereerd en dan ben ik weer ‘heel’. Ik kan niet wachten. Ze hebben allemaal extra voorzorgsmaatregelen getroffen en ik moet een nacht blijven maar I’m a happy camper! Eindelijk weer 2 borsten morgen! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Missml84 zei:

Nou, ik ben even afwezig geweest omdat het forum iets te confronterend was met alle ‘in 1 x gelukte operaties’ voor iemand die ongelijk moest rondlopen. (Wat niet zegt dat ik het iedereen misgun want dat is niet het geval!) 

 

Ik word morgen geopereerd en dan ben ik weer ‘heel’. Ik kan niet wachten. Ze hebben allemaal extra voorzorgsmaatregelen getroffen en ik moet een nacht blijven maar I’m a happy camper! Eindelijk weer 2 borsten morgen! 

 

Jeetje Wat een heftig verhaal joh maar ik ben ontzettend blij voor jou dat je morgen eindelijk geopereerd kan worden!! Ik wens je heeel veel sterkte en zal voor je duimen dat alles goed gaat! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Missml84

 

he meis, 

 

Ik wil je heel veel succes wensen voor morgen, en wat fijn dat ze extra voorzorgsmaatregelen hebben getroffen,en je een nachtje moet blijven, geeft je denk ik toch wel een stukje rust.

 

Hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen door alle zenuwen en emoties die zeker mee zullen spelen.

 

Nogmaals heel veel succes, positief er in gaan staan, en dan komt het zeker goed.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.