Ga naar inhoud

Missml84 : 6 augustus 2018 : Dr. van Drunen : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hij heeft bij mij mijn borstplooi verlaagd waardoor mijn tepel als het waren omhoog gelift werd! Zou je ook eens naar moeten vragen als je dat mooi vind. Anders blijft je tepel op de zelfde hoogte! En hunkemoller heeft wel F inderdaad. Volgensmij sommige zelfs tot G. Het lijkt inderdaad geen F! Maar ik heb het idee dat je met protheses al snel een grotere maat hebt dan met natuurlijke borsten, ookal ogen ze hetzelfde. De omvang is natuurlijk een stuk breder ook aan alle kanten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Succes vandaag!! Ik mag zo ook, ben wel 10 keer wakker geweest vanacht hihi wat een zenuwen. 

De twijfels over de ccs beginnen nu pas bij mij, ga ik toch niet voor te klein :blink:?

Ik moet me om 7:15 melden, mooi optijd en dan loop ik niet de halve dag te zenuwlappen haha.

Heb je nog een beetje kunnen slapen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, eerste nacht met mijn nieuwe borsten zit erop. 

 

Gisteren om 10.30 moest ik me melden bij de nieuwe kliniek in Hilversum (supermooie locatie) en om 11.15 nam ik afscheid van mijn vriend en werd ik naar de voorbehandelingkamer gereden. Daar kwam Van Drunen me aftekenen en de anesthesist nog alles checken. Iedereen was supervriendelijk. Als ik zenuwachtig ben begin ik nogal te praten en grappen te maken dus de sfeer zat er goed in. Grapjes over en weer, dat zorgde ervoor dat ik me op mijn gemak voelde. 

 

Toen naar OK, daar een mooie droom uitgezocht, nog een keer alles gecheckt en toen was ik vertrokken. Toen ik wakker werd voelde ik me gelijk goed en begon ik direct helder te praten en grapjes te maken. (Ik ben geen moppentapper hoor maar word dan een beetje bijdehand). Ik zag de borsten van boven en was meteen erom blij! Ik heb nog nooit zulke stevige borsten gehad. Pijn viel ook enorm mee, medisch bh aan getrokken (80D) en ik mocht al snel naar mijn (soort hotel)kamer. 

 

Daar wachtte mijn vriendje op me en kreeg ik wat te drinken en te eten. Dit ging allemaal voorspoedig, weinig pijn en door het eten niet echt misselijk. Van Drunen is nog een keer kort komen kijken en schrijft altijd minimaal 5 uur verblijf ik kliniek voor, dus ik mocht om 18.00 vertrekken naar huis. Na het plassen keek ik in de spiegel van voren en schrok ik toch wel een beetje van de grootte van de borsten. Maar ik realiseer me dat dit nog vertekend beeld geeft dus houd dat maar in gedachte. 

 

Ik dacht dat ik het wel fijn zou vinden om eerder naar huis te gaan maar achteraf was ik blij dat ik lang moest blijven. Ik was toch behoorlijk groggy en moet nu wel echt rust houden. Iets wat misschien thuis moeilijker was gelukt. 

 

Eerste nacht nu gehad, paar keer wakker geweest om te plassen en een andere houding te zoeken. Ik heb een zwangerschapkussen achter mijn rug liggen en dat is echt heel fijn. Als zijslaper moet ik wel echt wennen aan het rugslapen maar ja, je moet er iets voor over hebben. Het is nog even uitvinden hoe ik goed ons hoge bed uit kan komen (flink die buikspieren trainen) maar voorals nog valt het me niet tegen. Ik mag vanmiddag douchen en kijk daar enorm naar uit! 

 

Dit was voor nu even mijn verhaal, ik heb gisteren nog even voorfoto’s gemaakt en zal de eerste foto’s PO (wel met bh) er al even bijzetten!

 

liefs Amanda

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ladies, 

 

Heb jullie gesprek gevolgd, omdat mijn operatie midden september gepland staat ( bij Dr. Van Drunen in Hilversum!).

 

Het zier er goed uit! welk profiel heb je gekozen? @Jo123 (en welk profiel heb jij?)

 

Ik heb al een C/kleine D, wil naar een grote D.. Drunen adviseert 275 cc.. heeft iemand advies?!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-8-2018 om 14:50 zei Beccyb:

Hi Ladies, 

 

Heb jullie gesprek gevolgd, omdat mijn operatie midden september gepland staat ( bij Dr. Van Drunen in Hilversum!).

 

Het zier er goed uit! welk profiel heb je gekozen? @Jo123 (en welk profiel heb jij?)

 

Ik heb al een C/kleine D, wil naar een grote D.. Drunen adviseert 275 cc.. heeft iemand advies?!

 

 

 

Hi @Beccyb,

 

sorry mijn notificaties doen het niet blijkbaar! Gefeliciteerd met je keuze voor een bv! Ik ben erg tevreden over Van Drunen en de BC!

 

ik heb 375cc ronde Natrelle protheses medium projectie, voor de spier. Ik heb inmiddels ook 2 PO foto’s geplaatst. Ik geloof dat @Jo123 ongeveer hetzelfde heeft. Ik heb haar na-foto’s aan van Drunen laten zien omdat onze voor situatie enigzins hetzelfde was en ik haar resultaat heel mooi vond. 

 

Nu 4de dag PO, valt me alles meesl. Rechterborst is nog wat groter maar dat trekt vanzelf weg. Kan al weer heel veel zelf en voel me echt wel oke. 

 

Ik vind het moeilijk om advies te geven (sowieso want er zijn echte experts hier oo het forum) als ik je voorsituatie niet ken, wat draag je nu? En heeft hij voor of achter de spier geadviseerd?

 

groetjes Amanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

 

Ik ben vanochtend bij de verpleegkundige geweest. De hechting (of knoopjes?) zijn verwijderd en de verpleegkundige vond alles er erg goed uitzien. Ze heeft er zelfs nog een collega bijgeroepen omdat ze het bijzonder vond hoe mooi het er al uitziet 1 week PO.

 

De rechterborst is inderdaad meer gezwollen en dit komt ws door een grote blauwe plek aan de onderkant/zijkant. Die kant doet ook iets meer pijn. Ze raadde me aan om Naproxen naast m’n paracetemol te gaan slikken (deed ik niet) totdat het wat meer gezakt was, ze vond dat ik onnodig pijn leed. Hoewel ik niet extreem veel pijn had maar ga het maar eens proberen. 

 

Ik mag weer op m’n zij slapen (geen idee of ik dit al lekker vind maar van het idee alleen al, word ik erg blij. Hoewel niet op mn rechterzij natuurlijk) en rustig aan gaan voelen wat ik wel een niet met m’n armen kan, bv haar wassen enz. 

 

Ik ben erg blij! Gisteren had ik het wel even wat zwaarder, had iets te veel gedaan; verjaardag in Zeeland, m’n zoontje opgehaald en iets te veel ingespand. Ik merkte ‘s avonds gelijk dat ik meer last had, dus nu weer even pas op de plaats. 

 

Hoe is het met jullie

@fitgirlkim, @Michelle05

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Missml84:

Hey dames,

 

Ik ben vanochtend bij de verpleegkundige geweest. De hechting (of knoopjes?) zijn verwijderd en de verpleegkundige vond alles er erg goed uitzien. Ze heeft er zelfs nog een collega bijgeroepen omdat ze het bijzonder vond hoe mooi het er al uitziet 1 week PO.

 

De rechterborst is inderdaad meer gezwollen en dit komt ws door een grote blauwe plek aan de onderkant/zijkant. Die kant doet ook iets meer pijn. Ze raadde me aan om Naproxen naast m’n paracetemol te gaan slikken (deed ik niet) totdat het wat meer gezakt was, ze vond dat ik onnodig pijn leed. Hoewel ik niet extreem veel pijn had maar ga het maar eens proberen. 

 

Ik mag weer op m’n zij slapen (geen idee of ik dit al lekker vind maar van het idee alleen al, word ik erg blij. Hoewel niet op mn rechterzij natuurlijk) en rustig aan gaan voelen wat ik wel een niet met m’n armen kan, bv haar wassen enz. 

 

Ik ben erg blij! Gisteren had ik het wel even wat zwaarder, had iets te veel gedaan; verjaardag in Zeeland, m’n zoontje opgehaald en iets te veel ingespand. Ik merkte ‘s avonds gelijk dat ik meer last had, dus nu weer even pas op de plaats. 

 

Hoe is het met jullie

@fitgirlkim, @Michelle05

 

Hey,

Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat, en dat je ook complimenten hebt gekregen dat het er al zo netjes uit ziet 1 week po!

 

Met mijn herstel gaat het goed, linker borst wordt al erg mooi, begint wat in te dalen en krijgt meer ronding onderin. Mijn rechterborst daarin tegen is wat eigenwijs en zit nog vrij hoog. Heb van die borst ook nog vrij veel last met bv onhoog komen en dingen doen / pakken aan die kant.

 

Verder sinds vandaag wat last van littekens tijdens het lopen, ben bang dat mijn bh er misschien  te veel druk op geeft.. 

Volgende week woensdag moet ik voor controle en hechtingen eruit halen,  ben benieuwd! 

 

Wat fijn dat je weer op je zij mag slapen! Hoop dat het je meevalt en dat je er verder goed op kan slapen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-8-2018 om 15:53 zei Missml84:

Hey dames,

 

Ik ben vanochtend bij de verpleegkundige geweest. De hechting (of knoopjes?) zijn verwijderd en de verpleegkundige vond alles er erg goed uitzien. Ze heeft er zelfs nog een collega bijgeroepen omdat ze het bijzonder vond hoe mooi het er al uitziet 1 week PO.

 

De rechterborst is inderdaad meer gezwollen en dit komt ws door een grote blauwe plek aan de onderkant/zijkant. Die kant doet ook iets meer pijn. Ze raadde me aan om Naproxen naast m’n paracetemol te gaan slikken (deed ik niet) totdat het wat meer gezakt was, ze vond dat ik onnodig pijn leed. Hoewel ik niet extreem veel pijn had maar ga het maar eens proberen. 

 

Ik mag weer op m’n zij slapen (geen idee of ik dit al lekker vind maar van het idee alleen al, word ik erg blij. Hoewel niet op mn rechterzij natuurlijk) en rustig aan gaan voelen wat ik wel een niet met m’n armen kan, bv haar wassen enz. 

 

Ik ben erg blij! Gisteren had ik het wel even wat zwaarder, had iets te veel gedaan; verjaardag in Zeeland, m’n zoontje opgehaald en iets te veel ingespand. Ik merkte ‘s avonds gelijk dat ik meer last had, dus nu weer even pas op de plaats. 

 

Hoe is het met jullie

@fitgirlkim, @Michelle05

Oh ik zie dit nu pas.. sorry!

 

wat fijn dag je al zo’n mooi resultaat hebt na een week en dat er zelfs versterking bij gehaald werd! Haha. Lekker ook dat je weer op je zij mag slapen, beetje jammer dat je nog wel beurs bent en pijn hebt..

 

met mij gaat het perfect! Vanaf 5 dagen po was ik weer helemaal mezelf en ik doe nu ook weer alles behalve tillen en mijn armen boven mijn hoofd. Ook al een tijdje geen pijn en pijnstillers meer. Voel ook geen druk of steken meer gelukkig nu 9 dagen po. Het voelt alleen nog erg zwaar aan die borsten haha, dat is gewoon wennen. Heb jij dat ook?

 

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier wat pech. Mijn rechterborst was nog steeds gezwollen en het litteken stond daardoor nogal onder spanning. Gisterenavond  is het beginnen te bloeden. Niet extreem veel maar best wel wat. Vanochtend Bergman gebeld en moet per direct aan de antibiotica en morgen langs de arts. Balen want ik moet nu voor zo’n 15 minuten bijna 4 uur rijden. En morgen gaat mijn zoontje voor het eerst naar school. Dus ben er nogal verdrietig over.

 

ze denken dat die nabloeding voor gedoe zorgt en willen een ontsteking voorkomen/genezen. Ik baal echt als een stekker. De consultant gaf aan dat door die antibiotica ik wel tot zo’n halve liter vocht kan verliezen uit het wondje, dus dat ik even moet opletten met wat ik aanheb. Het enige voordeel hieraan is dat  het wel op zal luchten als de druk van die borst is. Maar heb bijna geen pijn dus vond mezelf als snel een aansteller. 

 

Nou ja, morgen maar eens afwachten...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hier weer even een update.

 

Dinsdag bij Van Drunen geweest en die heeft me onderzocht. Geen ontsteking wel gezwollen borst door de blauwe plekken en ws bloed dat nog in de holte zat. (Ik heb een stollingsziekte waardoor ik snel blauw word en bloed minder goed stolt). 

Hij vertelde me dat ik ws door het open gaatje in het litteken het oude bloed zou gaan verliezen en dat dat verlichting van de druk op de borst zou geven. 

 

Nou dat heb ik geweten. Waar het eerder een beetje bij het litteken bloedde, verloor ik donderdaad na het spoelen in de douche een stolsel en daarna was het alsof de kraan open was gezet. Merkte wel direct dat de borst veel zachter werd (minder strak). Was wel even schrikken maar was er gelukkig op voorbereid. 

 

Nu is het zondag en bloedt het soms nog een beetje (oud bloed) maar het litteken ziet er veel beter uit, blauwe plekken zijn bijna weg en borst is eindelijk bijna zelfse grotere als de linkerborst. Al met al even vervelend maar gaat heel erg de goede kant op. Borsten zijn bijna symetrisch en Van Drunen was zelf ook erg enthousiast over zijn werk :-).

 

hoe is het nu met jullie @fitgirlkim & @Michelle05?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Missml84 nou dat is niet niks zeg.. ik lees dat je rustig bent gebleven en ik denk dat dat heel goed is geweest. Ik had gillend gek geworden..

 

wel fijn dat het oude bloed er nu uit is en je borsten weer wat gelijk zijn. Ik kan me voorstellen dat het ook letterlijk als opluchting voelt. Zo zie je steeds meer van het resultaat van je borsten :wub:

 

Altijd een goed teken als de pc tevreden is over het eindresultaat! Haha

 

met mij gaat het nog steeds allemaal prima. Ik heb wel gemerkt dat de borstvergroting me geestelijk een stuk zwaarder heeft getroffen dan lichamelijk. Elk dingetje dat ik zie dat niet gelijk perfect is baart me zorgen. Ik wil te snel en we zijn morgen pas 3 weken po. Ik maakte me zorgen om mijn littekens, de stand van de borsten, de borstplooien en ga zo maar door. Ik hoor van iedereen en zelfs van best boobie dat ik geduld moet hebben en dat ze nog veel mooier en symmetrischer gaan worden. Nou daar gaan we dan maar vanuit :)

 

gister al heel stiekem een nieuwe bh besteld, gewoon om even te kijken of het wat is. Een 65F :43:

voor nu worden ze elke dag een beetje mooier. 

 

Liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier echt drama. Afgelopen donderdagmiddag nog bij de verpleegkundige van Bergman in den Haag geweest om te checken. Wond was nog steeds open en verloor geen oud bloed meer maar wondvocht. Borst zag er op zich goed uit en er werd een afspraak gemaakt voor vrijdagmiddag bij Van Drunen. 

 

Donderdagavond kreeg ik uit het niets hoge koorts (40 graden) en voelde me enorm slecht. Gebeld en moest met spoed naar Hilversum komen. Daar zagen ze een rode kring op mn borst, verhoogde hartslag en de koorts. Alles wees op een ontsteking en vrijdag ben ik geopereerd door dr Lommen. Daarbij is de prothese verwijderd en de holte schoongemaakt. Nu met drain en lege borst thiis. Ben er zo ontzettend verdrietig over. Pijn valt mee maar geestelijk is het echt een hele klap. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.