Ga naar inhoud

Missml84 : 6 augustus 2018 : Dr. van Drunen : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hi!

 

ik ben Amanda, 34 jaar oud en gisteren op consult geweest bij Bergman. Ik ben veel afgevallen de laatste jaren en helaas verloor ik daarmee ook mijn mooie, volle borsten. Na jaren onzeker erover ben ik er nu klaar mee en de stap voor een borstvergroting is gezet. 

 

Ik heb een consult gehad bij Dr. Stevens maar omdat hij op vakantie gaat en ik graag in de week van 6-8 wilde, krijg ik nu 24-7 nog een consult bij Van Drunen en staat de operatie gepland voor 6-8.

 

Met Dr. Stevens kwam ik uit op TMR 375cc (nu een B75 cup) en wil uitkomen op een mooie C maar niet té groot. 

 

Ik vind het leuk om jullie ervaringen te lezen en me hierdoor nog meer voor te verbreiden op de bv! 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi!

ik ben ook bij Bergman geweest in Bilthoven .

ook 375 cc. Ik had een kleine a. Ik ben nu 5weken po. En kom op een c kleine d uit. Dit ziet er uit als een volle b. Ik ben zelf klein en weeg 54 kilo. Ik heb 2 kindjes dus moest Mn 2 weken herstel plannen. Zonder kindere . Die gingen uit logeren kinderdagverblijf oma en oom en tante logeren. Die 1e week zoiezo kan je niet veel en heb je best wel pijn bij bepaalde bewegingen. Je kunt niet veel. Als je je medicatie slikt is t Te doen. In de nacht een keer niet gedaan... dat heb ik geweten! Verder heb ik bij Bergman erg goede ervAringen, nemen de tijd en luisteren naar je. Verder ben ik blij met de grote. Precies zoals ik in gedachte had. En dat vind ik top, als t word zoals jij t hebt aangegeven, wat je wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Missme

 

De eerste week is mijn zoontje bij zijn vader en de tweede week heb ik nog vrij. Ik hoop dat ik de eerste week goed kan rusten zodat ik de tweede week al weer wat kan. 

 

Ik vind het belangrijk om op een natuurlijke borst uit te komen die niet gelijk ‘schreeuwt’ ‘ik ben niet echt’. Maar wil wel graag hele mooie, stevige borsten. Ik ben best blij dat ik nog een consult heb want nu heb ik na het lezen van dit forum wel wat aanvullende vragen. Ik vond de ervaring tot nu toe bij Bergman erg fijn. 

 

Had jij (achteraf) nog dingen anders gedaan?

 

groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das een goede vraag.....

nee ik denk t niet. Ik heb een 2e consult ingepland omdat ik wou kijken hoe 400cc zou staan. Ik twijfelde . Arts zei dAt ik dan Mn prothese zou gaan zien. Ik wilde op dat moment 400 maar belde paar weekjes van te voren dat ik toch 375cc wou . 

Ik had altijd opvul bh dus niemand Ziet het verschil ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, ik wil t liefst wel een C, toch maar goed doorvragen bij het consult! Op de 3d foto’s staat nu Subglandular, dat is voor de spier toch? Sorry hoor, het duizelt me op het moment nog een beetje met alle termen enzo. Ik heb veel vertrouwen in de artsen en heb goed aangegeven wat ik wil dus nog niet helemaal alles uitgeplozen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Wat spannend! Voor je het weet is het zover.

Ik ben afgelopen maandag geopereerd. Kwam van een kleine b en heb 400cc ronde protheses achter de spier gekregen. Ben niet bekend met de moeilijke termen haha.

Ik heb nog geen idee waar ik op uitkom maar ik verwacht, zoals het er nu na 5 dagen voorstaat dat het een D gaat worden. 

 

Ik wou het ook graag natuurlijk houden zoals jij ook zelf aangeeft.

Als je twijfelt zou ik gewoon nog een keer gaan passen, neem aan dat dat mogelijk is. En aangezien je nog een consult krijgt met de arts die jou gaat opereren zal hij je ook nog adviseren over het aantal cc's. 

 

Heel veel plezier met aftellen en bij twijfel gewoon een extra consult aanvragen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Missml84:

Dank je wel! Heel fijn dat je met jouw ervaring me even op weg helpt! En kan miet wachten tot het tweede consult! 

Viel de pijn mee bij jou? 

Hoi hoi ja het is allemaal spannend he! Voor je het weet is het al 6 augustus.

Ik had voor 3 dagen pijnstillers meegekregen: 5x per dag 1000mg paracetamol, 2x per dag 500mg naproxen en 3 tabletjes oxynorm (lichte variant van morfine). Hiermee was het de eerste dagen goed te doen, als je op de juiste tijden je medicatie inneemt! 

Ik ben nu 6 dagen verder en gebruik nog paracetamol en naproxen (220 mg).

 

Ik heb niet ontzettend veel pijn gehad. Het is meer de zware druk die je voelt. Je lichaam/huid word ineens opgerekt. Ik heb ook een borstband gekregen omdat de incisie via de oksel is gegaan.

Doordat de incisie via de oksel is heb ik meer moeite met het bewegen van mn armen. 

Het is moeilijk om te zeggen of de pijn meevalt of tegenvalt, je weet niet wat je kan verwachten. En het is per persoon verschillend! 

Belangrijkste is om naar je lichaam te luisteren, die geeft aan of iets wel of niet kan:)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Missml84,

Spannend! 6-8-18, dat duurt niet lang meer! Suc6 voor zowel het 2e gesprek als voor de operatie!

Ik heb over 1,5 week mijn 2e gesprek en hoop dan ook een datum te krijgen, vind het zelf ook erg spannend allemaal.

Nogmaals suc6 en fijne zondag :)

 

Groetjes M

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Missml84:

Dank jullie wel dames! Ik ben echt zo benieuwd! Ik was eerst bang dat het snel te groot zou worden maar vind het bijzonder om te lezen hoeveel vrouwen hier ze achteraf groter hadden gewild. Hoe is dat bij jou @Fems?

Hey ik ben vandaag 1 week po, ik kan dus nog niet het 'uiteindelijke' resultaat zien. Tot nu toe ben ik erg tevreden, ze veranderen elke dag haha. Ik denk niet dat ik ze groter had gewild. Aangezien ik pas 18 ben zal ik zeker nog 2 of 3 keer een wissel nodig moeten hebben. Bij elke wissel ga je in cc's groter. Dus uiteindelijk worden ze nog groter, en ik wilde het graag natuurlijk houden.

Maar ik begrijp je twijfels hoor, die heeft iedereen wel gehad! Als je het doet wil je het toch meteen goed doen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Net op tweede consult geweest bij Dokter van Drunen. Was een heel

fijn gesprek. Hij nam heel erg de tijd voor me en heeft me geadviseerd om het bij die 375cc te houden. Ben ik ook erg tevreden over, de 425cc maakte me erg ‘moeke’ achtig. Dus met volle teugen op naar 6 augustus! @Jo123 ik heb jou na-foto als wensborst laten zien! Hoop dat het er net zo mooi uit mag zien als bij jou! Stom he, kan bijna niet wachten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Missml84:

 

 

Mag ik je vragen op welke maat bh jij bent uitgekomen Jo? 

Ik kwam van een 75 C/D en zit nu met 375cc op een 75 F. Nu moet ik zeggen dat ik alleen nog maar bij Hunkemoller heb geshopt!

 

Ik zou trouwens ook eerst 325 hebben gedaan maar een week van te voren toch besloten 375 te doen. Blij dat ik dat heb gedaan! Je went er snel aan en niemand valt het op(in kleding).

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jo123 Ze zijn echt heel erg mooi!

de PC heb je voor en na-foto’s laten zien en hij gaf aan dat de vorm van de borst erg overeen kwam dus ik hoop dat die van mij ook zo mooi worden!

 

En die cupmaten lijken me zo enorm groot! Ben nooit verder geweest dan een D dus F lijkt me gigantisch terwijl ze er niet zo uit zien! Gaat Hunkemoller wel tot F? Ik dacht dat die tot E gingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.