Ga naar inhoud

Isabeau-12 : 24 september 2018 : Dr. ? : Kliniek Veldhoven


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

 

In feb heb ik een borstlift ondergaan bij kliniek Veldhoven. Ben zeer tevreden met het resultaat. Door de borstlift zijn mijn borsten wel wat kleiner geworden. Chirurg adviseerde om de operatie in 2 fases te doen. Daarom ben ik deze week op consult geweest voor een borstvergroting. Chirurg adviseerde 285 cc en subfasciaal plaatsen. Zijn er meer meiden die ervaring hebben met subfasciaal? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden. 

 

Ik ben deze week op consult geweest voor een borstvergroting. In feb heb ik al een borstlift ondergaan. Chirurg adviseerde om ronde protheses te plaatsen subfasciaal. 285 cc. Zijn er meer meiden die ronde protheses subfasciaal hebben laten plaatsen en wat zijn jullie ervaringen? Hebben jullie evt. foto's van het resultaat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi meiden, 

 

Vandaag was het zover, boobieday:1bouncingboobs:

Moest me om half 8 al melden bij kliniek Veldhoven. Kreeg 285 cc mentor protheses extra high profile voor de spier. Ben geopereerd door dr. Schiettecatte. Wel fijn dat ik gelijk als eerste aan de beurt was want dan hoefde ik niet zolang zenuwachtig en nuchter te zijn. Iets over half 8 werd ik opgehaald om me om te kleden. Kreeg een OK jasje, muts, slippers en badjas aan. Was behoorlijk koud op de OK. Toen mocht ik in een stoel komen zitten zodat ze het infuus konden prikken. Stagiaire was het helaas niet in 1x gelukt en na de 2e keer prikken was het gelukt, maar even later kreeg ik een flinke bobbel op mijn arm. Infuus zat toch niet goed en liep ernaast. Anesthesist heeft toen het infuus eruit gehaald en nieuwe geprikt, ging gelijk goed en verliep dit keer wel vlotjes. Daarna mocht ik meelopen naar de OK en op de operatietafel gaan liggen. Kreeg narcose toegediend via het infuus en was zo weg. Wakker worden ging vlotjes. Niet misselijk of duizelig. Had het wel super koud en kreeg extra dekens. Wel pijnlijke wond die flink aan het steken was. Zelfde litteken was gebruikt als bij mijn borstlift. Vroeg om extra pijnstilling en kreeg dit toegediend via het infuus. Pijn zakte vrijwel daarna meteen. Tot nu toe is de pijn onder controle. Heb 2 drains gekregen om het wondvocht af te voeren. Morgen mogen de drains er waarschijnlijk uit als ze minder dan 40 cc geproduceerd hebben. Rit naar huis verliep goed. Toen ik thuis op de bank zat hoorde ik ineens de drain borrelen en sissen. Toen ik keek was de slang los. Deze terug vastgemaakt en kliniek gebeld omdat de vacuum nu eraf was. Moest helaas weer terug naar de kliniek komen voor een nieuwe drain pot te laten aansluiten. Bij de huisarts hadden ze deze helaas niet en mocht niet naar het ziekenhuis bij mij in de buurt omdat ik bij een privékliniek ben geopereerd. Dus weer heen en weer gereden. Het was me wel een dagje zeg. Nu lekker uitrusten. Al het personeel was zeer vriendelijk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Isabeau-12 wat fijn dat de operatie achter de borst..uh.. rug is!

Ik vind jouw keuze, eerst liften en dan pas laten vergroten eigenlijk heel verstandig..

Ik denk dat, als ik een borstcorrectie laat doen, ik ook eerst kies voor een lift. Vind een lift en implantaten erin meteen zo drastisch... En misschien ben ik na de lift al wel tevreden, want ik wil gewoon normaalformaat borsten (heb nu een lege 80C; dus bh-maat 80b met vel van 80c), geen grote, en zo niet, dan kan ik altijd ervoor kiezen ze evt. te vullen met implantaten.

Zo heb je veel minder kans op complicaties, en kunnen de littekens niet openspringen/verbreden door de spanning en mooi genezen.

Alleen financieel gezien is het natuurlijk wel een stuk duurder, toch?.........

Wat heb je voor beide operaties moeten betalen, als ik vragen mag.....?

En heb je gekozen voor ronde of voor anatomische implantaten?

Ben heel erg benieuwd naar jouw uiteindelijke eindresultaat, als straks de zwelling weg is en ze zijn ingedaald.

Zou ik daarom een kijkje in je album mogen nemen?

Ga maar lekker uitrusten en ik hoop dat je straks erg tevreden zult zijn met je nieuwe boobs, meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Robijntje02:

Hoi @Isabeau-12 wat fijn dat de operatie achter de borst..uh.. rug is!

Ik vind jouw keuze, eerst liften en dan pas laten vergroten eigenlijk heel verstandig..

Ik denk dat, als ik een borstcorrectie laat doen, ik ook eerst kies voor een lift. Vind een lift en implantaten erin meteen zo drastisch... En misschien ben ik na de lift al wel tevreden, want ik wil gewoon normaalformaat borsten (heb nu een lege 80C; dus bh-maat 80b met vel van 80c), geen grote, en zo niet, dan kan ik altijd ervoor kiezen ze evt. te vullen met implantaten.

Zo heb je veel minder kans op complicaties, en kunnen de littekens niet openspringen/verbreden door de spanning en mooi genezen.

Alleen financieel gezien is het natuurlijk wel een stuk duurder, toch?.........

Wat heb je voor beide operaties moeten betalen, als ik vragen mag.....?

En heb je gekozen voor ronde of voor anatomische implantaten?

Ben heel erg benieuwd naar jouw uiteindelijke eindresultaat, als straks de zwelling weg is en ze zijn ingedaald.

Zou ik daarom een kijkje in je album mogen nemen?

Ga maar lekker uitrusten en ik hoop dat je straks erg tevreden zult zijn met je nieuwe boobs, meid!

 

Heey meid, 

 

Klopt financieel ben je een stuk duurder uit. Voor de borstlift heb ik ongeveer 3500 euro betaald en voor de bv ongeveer 3200 euro. Dat zijn natuurlijk veel centjes. Subfasciaal is inderdaad voor de borstspier. Qua grootte ben ik zeker tevreden, zijn zelfs groter dan ik had gedacht. Staat nu nog veel spanning op en moeten nog gaan indalen. Heb nog geen album, zodra ik die heb zal ik je toevoegen! 

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi @Isabeau-12,

 

Wat leuk om iemand te vinden die een redelijk gelijke operatie ondergaat als ik! Wat was jou voorsituatie kwa cupmaat, lengte en gewicht? En zou ik misschien in je album mogen kijken?

Ik krijg in december een borstlift + 225 protheses van mentor bij dr Straten dus ben erg benieuwd hoe het er uit ziet! Nu zag ik wel dat jij het in 2 keer hebt laten doen dus het is niet helemaal vergelijkbaar maar is het je achteraf allemaal mee of tegen gevallen?

Liefs summer18

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Summer18:

Hoi @Isabeau-12,

 

Wat leuk om iemand te vinden die een redelijk gelijke operatie ondergaat als ik! Wat was jou voorsituatie kwa cupmaat, lengte en gewicht? En zou ik misschien in je album mogen kijken?

Ik krijg in december een borstlift + 225 protheses van mentor bij dr Straten dus ben erg benieuwd hoe het er uit ziet! Nu zag ik wel dat jij het in 2 keer hebt laten doen dus het is niet helemaal vergelijkbaar maar is het je achteraf allemaal mee of tegen gevallen?

Liefs summer18

 

Heey meid, 

 

Mijn voorsituatie voor de borstlift was een 80D, voorgevormde bh's. 

Situatie na de borstlift was 75C/80B, push up bh's. Nu de protheses erin zitten weet ik nog niet zo goed watvoor maat ik heb. Dat is nog even een paar weken afwachten. Mijn lengte is 1,66 m en weeg tussen de 68 en 70 kg. Heb je toegevoegd aan mijn album. Allebei de operaties zijn mij hardstikke meegevallen. Borstlift was iets minder pijnlijk dan de bv. Maar heb nu eigenlijk ook geen pijn. Na de bv ben ik wat beperkter in dingen doen merk ik. 

 

Oh spannend voor jou! Zie je er tegen op? Wat is jou voorsituatie? En watvoor protheses krijg je? High profile of extra high profile? 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Isabeau-12:

 

Heey meid, 

 

Mijn voorsituatie voor de borstlift was een 80D, voorgevormde bh's. 

Situatie na de borstlift was 75C/80B, push up bh's. Nu de protheses erin zitten weet ik nog niet zo goed watvoor maat ik heb. Dat is nog even een paar weken afwachten. Mijn lengte is 1,66 m en weeg tussen de 68 en 70 kg. Heb je toegevoegd aan mijn album. Allebei de operaties zijn mij hardstikke meegevallen. Borstlift was iets minder pijnlijk dan de bv. Maar heb nu eigenlijk ook geen pijn. Na de bv ben ik wat beperkter in dingen doen merk ik. 

 

Oh spannend voor jou! Zie je er tegen op? Wat is jou voorsituatie? En watvoor protheses krijg je? High profile of extra high profile? 

 

Liefs

 

Dankjewel voor het toevoegen! Door je foto's herkende ik dat we al eerder via pb bericht hebben ;) maar wauw super mooi geworden hor!! En wat fijn dat het allemaal is meegevallen. Ik had mijn voorfoto ook naar jou via pb gestuurd en ben 1.73 en weeg 67 kg. Nu heb ik een 75 D/E dus ben erg benieuwd wat het straks wordt. Ik wil ook geen grotere borsten maar wel weer gevuld aan de bovenkant.. ik krijg de moderate plus profile. Twijfel nog steeds wel tussen de 200, 225 en 250 cc maar volgens mij twijfelt iedereen tot het laatst over de maat haha. Jij hebt de prothese ook voor de spier toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Summer18:

 

Dankjewel voor het toevoegen! Door je foto's herkende ik dat we al eerder via pb bericht hebben ;) maar wauw super mooi geworden hor!! En wat fijn dat het allemaal is meegevallen. Ik had mijn voorfoto ook naar jou via pb gestuurd en ben 1.73 en weeg 67 kg. Nu heb ik een 75 D/E dus ben erg benieuwd wat het straks wordt. Ik wil ook geen grotere borsten maar wel weer gevuld aan de bovenkant.. ik krijg de moderate plus profile. Twijfel nog steeds wel tussen de 200, 225 en 250 cc maar volgens mij twijfelt iedereen tot het laatst over de maat haha. Jij hebt de prothese ook voor de spier toch?

 

Owjaa nu weet ik het weer. Heb het bericht weer even terug opgezocht. Sorry hoor, zitten zoveel meiden op dit forum. Ja ik heb ook protheses voor de spier. 

 

Oh twijfel je nog steeds tussen de maten. Denk dat iedereen dat wel heeft, haha. Echt lastig, want je weet niet zo goed hoe het eruit komt te zien he. Heb je alle 3 de maten gepast? En wat adviseerde de pc? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah ik kan inderdaad ook niet zo goed onthouden wie wie is :12:

Ik heb de 200 cc en 250 cc gepast en moet zeggen dat ik er weinig verschil in zag. De pc zei ook dat allebei kon dus we hadden 225 als middenweg gekozen.. het zal allemaal ook niet zoveel verschillen. De kliniek zit op 2 uur afstand dus om nog even een keer te passen is ook niet ideaal. Maar het komt vast goed!

Ben erg benieuwd op welke maat je uiteindelijk uitkomt. Maar eerst rustig herstellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Summer18:

Hahah ik kan inderdaad ook niet zo goed onthouden wie wie is :12:

Ik heb de 200 cc en 250 cc gepast en moet zeggen dat ik er weinig verschil in zag. De pc zei ook dat allebei kon dus we hadden 225 als middenweg gekozen.. het zal allemaal ook niet zoveel verschillen. De kliniek zit op 2 uur afstand dus om nog even een keer te passen is ook niet ideaal. Maar het komt vast goed!

Ben erg benieuwd op welke maat je uiteindelijk uitkomt. Maar eerst rustig herstellen!

 

Succes nog met het maken van je keuze! Komt goed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.