Ga naar inhoud

Te groot?????


Aanbevolen berichten

Volgende week vrijdag is het dan zover....Via Faceland , door dr Fresow...spannend. Ik ben 1.67 en 0ngeveer 62 kilo. Heb gekozen voor motiva full 450 cc. Maar nu begin ik zo te twijfelen of het niet te groot gaat worden. Soms zie ik fotos met minder cc en dan vind ik het al zo groot lijken...iemand met voorsituatie a/b en die ook gekozen heeft voor motiva full 450 cc, graag fotos.....groetjes Moon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Moon,

 

ik kan je niet echt helpen want ik ben gister zelf op 1e consult geweest. Vond het erg raar om te passen en een eventuele beslissing te nemen kwa grootte. Bij mij werd een ander merk aangeraden met 425 cc als maximale. Het lijkt zo groot!

ik wil misschien ook nog een consult aanvragen bij Faceland maar is voor mij aan andere kant ven het land. Hoe is het jou bevallen tot nu toe? Kwa consults en informatie? Ze zijn volgens mij een stuk goedkoper maar twijfel daardoor ook.

Ben benieuwd.

 

groetjes Xennie

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei moonstip:

Volgende week vrijdag is het dan zover....Via Faceland , door dr Fresow...spannend. Ik ben 1.67 en 0ngeveer 62 kilo. Heb gekozen voor motiva full 450 cc. Maar nu begin ik zo te twijfelen of het niet te groot gaat worden. Soms zie ik fotos met minder cc en dan vind ik het al zo groot lijken...iemand met voorsituatie a/b en die ook gekozen heeft voor motiva full 450 cc, graag fotos.....groetjes Moon

 

1 uur geleden zei Xennie:

Hallo Moon,

 

ik kan je niet echt helpen want ik ben gister zelf op 1e consult geweest. Vond het erg raar om te passen en een eventuele beslissing te nemen kwa grootte. Bij mij werd een ander merk aangeraden met 425 cc als maximale. Het lijkt zo groot!

ik wil misschien ook nog een consult aanvragen bij Faceland maar is voor mij aan andere kant ven het land. Hoe is het jou bevallen tot nu toe? Kwa consults en informatie? Ze zijn volgens mij een stuk goedkoper maar twijfel daardoor ook.

Ben benieuwd.

 

groetjes Xennie

Lieve dames, kijk alsjeblieftniet naar de cc bij andere dames. Vond je de maat met de pasprothese mooi staan? Dan komt het vast goed. Ik heb 370 cc monoblock hydrogel.  Maar bij mij lijkt hij groter dan 370 bij iemand anders. En soms juist omgekeerd. Het ligt ook herl erg aan je bouw.  

Niet panikeren dus en als je het echt niet weet mag je echt nog gaan passen hoor. Dat vinden ze helemaal niet erg. Bovendien krijgen veel meiden last van het toch te kleine tieten syndroom. Het went echt heel erg snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei gastmama:

 

Lieve dames, kijk alsjeblieftniet naar de cc bij andere dames. Vond je de maat met de pasprothese mooi staan? Dan komt het vast goed. Ik heb 370 cc monoblock hydrogel.  Maar bij mij lijkt hij groter dan 370 bij iemand anders. En soms juist omgekeerd. Het ligt ook herl erg aan je bouw.  

Niet panikeren dus en als je het echt niet weet mag je echt nog gaan passen hoor. Dat vinden ze helemaal niet erg. Bovendien krijgen veel meiden last van het toch te kleine tieten syndroom. Het went echt heel erg snel!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-7-2018 om 08:58 zei moonstip:

Volgende week vrijdag is het dan zover....Via Faceland , door dr Fresow...spannend. Ik ben 1.67 en 0ngeveer 62 kilo. Heb gekozen voor motiva full 450 cc. Maar nu begin ik zo te twijfelen of het niet te groot gaat worden. Soms zie ik fotos met minder cc en dan vind ik het al zo groot lijken...iemand met voorsituatie a/b en die ook gekozen heeft voor motiva full 450 cc, graag fotos.....groetjes Moon

Ik ben 1.70 en weeg ongeveer 55 kilo en heb 425 cc en ik kan jou verzekeren dat het niet te groot is! Had ik maar groter gedaan.. geloof me. Ik dacht hetzelfde maar helaas niet groter gedaan. Richt je idd niet op foto's etc. Mijn collega heeft bijna 100 cc minder en lijkt net zo groot dus je kunt er echt niks van zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @moonstip

heb je foto’s gemaakt tijdens de passessie? Ik vond dat je op de foto een ander beeld ervan krijgt dan dat je in de spiegel kijkt of van bovenaf.  Op de foto leek het kleiner. 

Wat ik ook had gedaan is passen met rijst. Je vult een pantykousje met het aantal cc ongekookte rijst. Hiermee kun je thuis passen. Het geeft een goed beeld vind ik.

Succes met de uiteindelijke beslissing en met je operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij ligt het ook een beetje aan je omvang, hoe smaller je bent, hoe groter ze eruit zullen zien. Dus 450cc ziet er anders uit bij iemand die omvang 70 heeft of ontvang 80.

 

ik heb zelf onvang 80 en 10 dagen geleden geopereerd, 450cc mentor high profile dual plane. Kom van een lege cup a af. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎6‎-‎7‎-‎2018 om 08:58 zei moonstip:

Volgende week vrijdag is het dan zover....Via Faceland , door dr Fresow...spannend. Ik ben 1.67 en 0ngeveer 62 kilo. Heb gekozen voor motiva full 450 cc. Maar nu begin ik zo te twijfelen of het niet te groot gaat worden. Soms zie ik fotos met minder cc en dan vind ik het al zo groot lijken...iemand met voorsituatie a/b en die ook gekozen heeft voor motiva full 450 cc, graag fotos.....groetjes Moon

niet heel vergelijk baar.

maar onze lengte en gewicht komen redelijk overheen.

 

ik had een een slappe C over en heb 325 cc gehad.

ze zijn "groot" in de BH maat maar op het zicht vind ik ze totaal niet groot ogen en zo iedereen uit mijn omgeving.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat dacht ik ook altijd, maar je ziet vaak alleen foto's van een borstkas en misschien een stukje buik.
Als je zou kijken naar de dames in het geheel is het altijd in verhouding, hebben de dames met zulke grote borsten met een mindere hoeveelheid cc juist een heel slanke bouw.
Ben zelf breder gebouwd en heb meer cc nodig om het gewenste effect te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.