Ga naar inhoud

Chel1977 : 24 juli 2018 : Dr. G. Jansen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Chel1977:

Ja heel fijn. Heb jij ook moeite met praten? Die druk van t praten doet pijn op mn borstbeen. Armen bewegen doet ook Pijn. Hoefde mn gordel gelukkig niet Vast te maken. Heeft mn vriend gedaan. 

 

Hoe laat moest jij? Heb 2 kussens in mn rug en een voedingskussen waar mn armen op zullen rusten. Hopelijk slaap ik zo goed. Moet met opstaan gebruik maken van mn buikspieren. Probeer wel beetje te bewegen anders blijf ik zo stijf... 

 

Jij ook een goed herstel. 

Ik ben naar het ok gewandeld om 11u20 en om 14u00 al op weg naar huis. Moeite met praten heb ik niet. Alleen met armen te bewegen voel ik wel alles. Voor mij voelt het beter om rond te lopen dan op de bank te zitten/liggen. Dan krijg ik meer last van mn rug. Opstaan is moeilijk. Daar heb ik hulp bij nodig. Ik heb geen buikspieren hoor... haha. Ik hoop ook op een goede nacht. Wat niet simpel zal zijn als buikslaper... maar komt wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie
4 uur geleden zei Chel1977:

Ik ben via Faceland door bauland geopereerd. Logisch toch hahahah... Ik heb een hele zak met pijnstillers gekregen. Dus dat is fijn. Moet over 15 min een andere pijnstiller dan paracetamol in nemen. En dan om 10u weer 2 paracetamols. 

Hihi heel logisch!

ah dat is wel erg fijn dat dat in ieder geval allemaal geregeld is! 

 

Ik ga nog even navragen hoe dat bij mij straks zit.

 

heb iig al wel een voedingskussen op de kop kunnen tikken.... alleen nog een goede constructie vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei littlepony:

Hihi heel logisch!

ah dat is wel erg fijn dat dat in ieder geval allemaal geregeld is! 

 

Ik ga nog even navragen hoe dat bij mij straks zit.

 

heb iig al wel een voedingskussen op de kop kunnen tikken.... alleen nog een goede constructie vinden

Ik ben nu wakker omdat ik moest plassen... Ik lig op 3 kussens en dan mn voedingskussen onder mn laatste kussen zodat ik mn armen kan rusten erop en ze niet hangen langs mn lichaam. Ligt best comfy. Ben blij dat ik geen last van mn kont krijg dat het pijnlijk word ivm ligplek. Had daar last van op de bank. 

 

Wanneer moet jij ook al weer? Augustus toch? Sorry ben het ff kwijt.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo heerlijk fris nu op de bank. Mijn vriend heeft mij lekker schoon geveegd aan de boven kant. En gewassen aan de onderkant. Heerlijk vertroeteld. Hij maakt nu lekker ontbijtje voor mij. Straks lekker met zn 2en Netflixen. 1u weer aan de pijnstillers. T liefst slik de hele doos nu op dit moment... 

 

Heb net naar mn borsten gekeken en het zag er echt strak uit. Weet niet meerderen dit zo hadden de 1e dagen, maar t lijkt alsof de proteses aan de bovenkant uitpuilen en  mn tepels wijzen naar beneden. Komt dit nog goed? Als ze proteses gaan zakken? Vind het er voor nu nog niet mooi uitzien zo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Chel1977:

Zo heerlijk fris nu op de bank. Mijn vriend heeft mij lekker schoon geveegd aan de boven kant. En gewassen aan de onderkant. Heerlijk vertroeteld. Hij maakt nu lekker ontbijtje voor mij. Straks lekker met zn 2en Netflixen. 1u weer aan de pijnstillers. T liefst slik de hele doos nu op dit moment... 

 

Heb net naar mn borsten gekeken en het zag er echt strak uit. Weet niet meerderen dit zo hadden de 1e dagen, maar t lijkt alsof de proteses aan de bovenkant uitpuilen en  mn tepels wijzen naar beneden. Komt dit nog goed? Als ze proteses gaan zakken? Vind het er voor nu nog niet mooi uitzien zo. 

Ik heb nog niks gezien want ik zit in het verband. Maar voor mn gevoel hangen ze in mn nek. Zal allemaal nog wel goedkomen. De verpleegkundige zei me dat als het verband er na 2 weken af mag, het er nog niet zal uitzien als ik had verwacht. Dus na 1 dag al zeker niet denk ik dan. Komt wel goed!

 

Ik heb wel meer pijn nu dan gisteren en word misselijk van de pijnstillers, net nog overgegeven. Straks maar eerst een maagbeschermer innemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Chel1977:

Ik ben nu wakker omdat ik moest plassen... Ik lig op 3 kussens en dan mn voedingskussen onder mn laatste kussen zodat ik mn armen kan rusten erop en ze niet hangen langs mn lichaam. Ligt best comfy. Ben blij dat ik geen last van mn kont krijg dat het pijnlijk word ivm ligplek. Had daar last van op de bank. 

 

Wanneer moet jij ook al weer? Augustus toch? Sorry ben het ff kwijt.. 

Ah thanks voor de tip! Weet ik een beetje hoe ik straks moet bouwen hihi

 

ik mag pas eind september.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal, ik ben zaterdag geholpen in de Bauland Kliniek. 

 

De eerste dagen doet het idd veel pijn met praten en opstaan vanuit bed. Het is niet echt pijn maar meer een soort druk. Het is nu woensdag en ik heb mijzelf vanochtend zelfstandig kunnen douchen. Dus het komt goed meiden. 

 

Ik heb wel een vraag, zijn ze bij jullie ook zo ongelijk? Ze zijn inderdaad heel opgezet, kanonnen lijken het wel Hahah maar mijn linker zit ook hoger dan de rechter. Daar word ik wel een beetje bang van als ik ernaar kijk. 

 

Sterkte allemaal! Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-7-2018 om 21:17 zei Chel1977:

Hoi!! Ik word dinsdag om 10u geopereerd hahahaha... ben al heel wat verder dus. Krijg ronde dual plane geplaatst. 245cc... ben zelf heel tenger gebouwd dus groter zou écht niet mooi staan bij mij. Wil ook niet super groot. Wat bij mij past dat wil ik.

 

Hoeveel cc heb jij genomen? 

Ah dan gaat dat ook prima passen! Hoe is het gegaan? Geniet ervan!

Ik heb 480CC maar ik ben ook lang en dat paste wel bij mijn bouw. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 22-7-2018 om 21:17 zei Chel1977:

Hoi!! Ik word dinsdag om 10u geopereerd hahahaha... ben al heel wat verder dus. Krijg ronde dual plane geplaatst. 245cc... ben zelf heel tenger gebouwd dus groter zou écht niet mooi staan bij mij. Wil ook niet super groot. Wat bij mij past dat wil ik.

 

Hoeveel cc heb jij genomen? 

Aaah spannend!! Hoe is het gegaan? En ben je al blij?  

 

Nee je moet ook doen wat mooi staat. En is een prima maat toch! Gaat om het totaalplaatje. :)

 

ik heb 480 cc, maar ik ben ook lang en ook breder gebouwd dus dat past normaal. 

 

Ben benieuwd hoe je het vindt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei MissBB:

Aaah spannend!! Hoe is het gegaan? En ben je al blij?  

 

Nee je moet ook doen wat mooi staat. En is een prima maat toch! Gaat om het totaalplaatje. :)

 

ik heb 480 cc, maar ik ben ook lang en ook breder gebouwd dus dat past normaal. 

 

Ben benieuwd hoe je het vindt!!

Denk dat je 2x reageert op mm berichtje... sorry voor mn late reactie maar die meldingen zijn vreemd en zie nu Dus dat ik een aantal berichten heb gemist. Ja ik ben blij!!! De 1e week dacht ik wel waar ben ik aan begonnen!! Zag eruit al een bodybuilder. Zo blokkig van boven. Was even niet blij. Ook icm pijn en stijve nek en schouders. Maar nu alle pijn weg is en alles al aan t zakken is, kan ik nu oprecht zeggen dat ik blij ben dat ik het gedaan heb en die pijn de 1e week het waard was. 

 

Hoe lang po ben jij?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-7-2018 om 11:01 zei sanne8600:

Hoi allemaal, ik ben zaterdag geholpen in de Bauland Kliniek. 

 

De eerste dagen doet het idd veel pijn met praten en opstaan vanuit bed. Het is niet echt pijn maar meer een soort druk. Het is nu woensdag en ik heb mijzelf vanochtend zelfstandig kunnen douchen. Dus het komt goed meiden. 

 

Ik heb wel een vraag, zijn ze bij jullie ook zo ongelijk? Ze zijn inderdaad heel opgezet, kanonnen lijken het wel Hahah maar mijn linker zit ook hoger dan de rechter. Daar word ik wel een beetje bang van als ik ernaar kijk. 

 

Sterkte allemaal! Groetjes 

@sanne8600 hoi!!Sorry voor mijn late reactie maar ik zie nu dat ik de onderstaande berichten echt gemist heb. Hoe gaat het jou? Ik ben vandaag precies 4 weken PO. Volgende week maandag worden de hechtingen eruit gehaald. Ben ook weer volledig aan t werk. Heb nu alleen last van gevoelige tepels en gevoelig aan de onderkant.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 21-8-2018 om 19:07 zei Chel1977:

@Coconut sorry heb je berichtje gemist zie ik... Of ik heb niet goed opgelet. Ja heb veel water gedronken. Er stonden wel 3 flesjes naast mn bed.  Het gaat nu heel goed met mij. Ben 4 wkn po vandaag. 

 

 

Hoi, ik was even op het forum aan het zoeken en zie dat jij voor 245 bent gegaan. Bij mij is het advies 245 of 295. Ben zelf 1.74 en 54 kg, dus tenger. 

Ben jij blij met de 245? 

Ik zie dat de meeste eigenlijk voor de grootste optie kiezen en ik twijfel dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-9-2018 om 09:35 zei Yvie:

Hoi, ik was even op het forum aan het zoeken en zie dat jij voor 245 bent gegaan. Bij mij is het advies 245 of 295. Ben zelf 1.74 en 54 kg, dus tenger. 

Ben jij blij met de 245? 

Ik zie dat de meeste eigenlijk voor de grootste optie kiezen en ik twijfel dus...

Hi! Ja ik ben er blij mee. Had echt niet groter moeten gaan. Past precies bij mijn figuur. Ben tenger ook. En 167. Ziet er perfect uit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-9-2018 om 09:45 zei fitgirlkim:

Hee meis jij loopt 2 weken voor op mij, merk jij al iets van de ‘drop & fluff’ ? Ofwel merk je al dat je borstspieren gaan ontspannen? 

Hey hey!! Jaaa ben al 8 weken po! Kan al op mn zij slapen zo heerlijk!! Doet af en toe nog heel licht pijn als ik terug draai naar mn rug omdat t bijna lijkt alsof ik gewicht mee draai hahahaha. Houd dan mn tiet vast. Hoe gaat t bij jou? Zien er goed uit!! 

 

Maar uhm drop en watte???  Ze ontspannen wel... zijn minder hard. Nog niet helemaal zacht. Maar minder gespannen iig.  Zijn wel gezakt als je dat bedoeld met drop en fluff... Zie t op de foto's die ik voor me zelf maak. Om t verschil bij te houden .  Ze zien er echt mooi uit... Ben helemaal happy met ze!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Isabeau-12:

Hoe was je vakantie? 

Als ik 6 weken po ben dan ga ik ook op vakantie. Hoe heb jij dat eigenlijk gedaan met bikini's kopen? Heb je dat op het laatste moment gegaan toen je 5 weken po was? 

 

Liefs, 

Vakantie was heerlijk!! Ik had 2 bikini's online besteld. En ze zaten als gegoten. Had ze 2 weken voor mn vakantie besteld. Miss een tip. Neem een sport nu mee om in te slapen. Ik vond het (nog) niks om zonder te slapen. Niet je po operatie bh maar een echte sport bh. Dat ligt lekkerder... vond ik. Kon ook al op mn zij slapen.  Maar toen ik terug draaide naar mn rug leek t alsof ik gewicht mee trok. Dus hield ik mn tiet vast hahahaha... En met een sport bh voelt t iets lekkerder. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Chel1977:

Vakantie was heerlijk!! Ik had 2 bikini's online besteld. En ze zaten als gegoten. Had ze 2 weken voor mn vakantie besteld. Miss een tip. Neem een sport nu mee om in te slapen. Ik vond het (nog) niks om zonder te slapen. Niet je po operatie bh maar een echte sport bh. Dat ligt lekkerder... vond ik. Kon ook al op mn zij slapen.  Maar toen ik terug draaide naar mn rug leek t alsof ik gewicht mee trok. Dus hield ik mn tiet vast hahahaha... En met een sport bh voelt t iets lekkerder. 

 

Ah bedankt voor de tip! 

Had jij je van tevoren laten opmeten voordat je die bikini's bestelde? Of was het gewoon puur een gok? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.