Ga naar inhoud

Chel1977 : 24 juli 2018 : Dr. G. Jansen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

14 uur geleden zei Chel1977:

Sorry heb je reactie totaal gemist!!! Nee probeer nu alles van me af te zetten... enige waar ik nog aan denk is de pijn en hoe de dagen erna gaan zijn... 

 

Bedankt voor je lieve woorden!! Ik heb nog een paar nachtjes... Ik mag dinsdag 10u!! Brrrrr

Iedereen ervaart pijn anders. Maar ik heb geen pijn gehad. Ook geen blauwe plekken. Wel extreme druk, daar was ik voor gewaarschuwd door de pc. 

 

Fijn dat je je handen even vrij hebt. Dat had ik wel echt nodig. Ik was (en ben nog) heel moe. En omdat de meest simpele dingen ineens anders gingen. Opstaan, douchen, persoonlijke verzorging, slapen, iets even pakken (of juist niet...). Dat vond en vind ik het moeilijkste. Nu 3 weken naderhand heb ik trucjes en foefjes en haal ik het net om de hele dag voor mijn 4 kleintjes te zorgen.

Ze hebben wel de saaiste zomer ooit..., de jongste til ik nog niet in de autostoel. 

Ik ben super ongeduldig en wil door maar neem daarmee geen onnodig risico. 

 

Heerlijk dat het bij jou nu zo vlot gaat. Ze zijn superlief voor je en voor je het weet is het dinsdag en word je wakker.   Met prachtige nieuwe boobies!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie
4 uur geleden zei Chel1977:

Oh zo ok. Het is nu juist rustig bij mij op t werk hahahaa.. En mn kindjes gaan 2 weken naar hun vader. Dus ik kan rustig herstellen. Nog 4 dagen voor mij! Spannend!! Krijg de kriebels ervan...

Ah goed getimed dan! :lol:

Ja data inmiddels ook doorgegeven op ‘t werk maar baas reageert niet. Zucht! 

 

Pff spannend zeg! Aftellen hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei littlepony:

Ah goed getimed dan! :lol:

Ja data inmiddels ook doorgegeven op ‘t werk maar baas reageert niet. Zucht! 

 

Pff spannend zeg! Aftellen hihi

Ja dat is nog een dingetje... Ik heb nl alleen de dag van op en de dag erna vrij genomen. En de dagen erna wil ik thuis werken... zit gewoon achter de laptop.. heb nl niet zoveel vakantie dagen meer. Dus zal zo nu en dan rusten op de bank en mn  laptop in de gaten houden. Tis toch rustig dus zal er niet veel achter zitten.... niemand op t werk weet t... En ik hoop dat t zo subtiel eruit ziet dat ze er ook niet achter komen hahahaa... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Coconut:

Iedereen ervaart pijn anders. Maar ik heb geen pijn gehad. Ook geen blauwe plekken. Wel extreme druk, daar was ik voor gewaarschuwd door de pc. 

 

Fijn dat je je handen even vrij hebt. Dat had ik wel echt nodig. Ik was (en ben nog) heel moe. En omdat de meest simpele dingen ineens anders gingen. Opstaan, douchen, persoonlijke verzorging, slapen, iets even pakken (of juist niet...). Dat vond en vind ik het moeilijkste. Nu 3 weken naderhand heb ik trucjes en foefjes en haal ik het net om de hele dag voor mijn 4 kleintjes te zorgen.

Ze hebben wel de saaiste zomer ooit..., de jongste til ik nog niet in de autostoel. 

Ik ben super ongeduldig en wil door maar neem daarmee geen onnodig risico. 

 

Heerlijk dat het bij jou nu zo vlot gaat. Ze zijn superlief voor je en voor je het weet is het dinsdag en word je wakker.   Met prachtige nieuwe boobies!

 

Ja ik hoop echt dat ik niet veel pijn zal hebben. Maar denk dat 2 kids baren wel meer pijn doet dan dit. Hahaha... komt goed. Ik denk ook dat ik moeite zal hebben met stil zitten. Kan er al niet tegen als ik ziek ben. Maar zal nu wel moeten. Wil geen complicaties. Zal trouw mn meds slikken. Hoop echt dat het er goed uit komt te zien. Heb wel een aantal foto's voorbij zien komen hier waarvan ik dacht zo wil ik niet dat het eruit gaat zien. Zag ook een paar hele mooie waarvan ik dacht wow zo wil ik ze! Dus ik ben echt benieuwd hoe het eruit gaat zien. Voor nu is het nog even onwerkelijk. #kriebels!! Hihihi

 

 

Je arme kids... de mijne zullen leuke dingen met hun vader doen hahaha ben wel een weekje vrij over 2 weken. Zal gaan wandelen met ze. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-5-2018 om 08:17 zei Chel1977:

Hi dames, 

Ik ben nieuw op dit forum, omdat ik ervaringen wilde lezen van andere vrouwen. Ik heb zelf gisteren een vrijblijvend consult gehad bij CosMed Bosch en Duin met dr. Schellekens. Iemand daar ooit geweest? Het gesprek ging goed. Kreeg 270/300cc als advies, omdat ik zelf ook tenger gebouwd ben, 1,68 en ik weeg 51kg. Ik heb op dit moment 75A. Ik heb in een pasbh van die anatomische protheses geprobeerd en t leek ineens alsof ik grote borsten had. Terwijl het best wel meeviel eigenlijk.  Maar omdat ik dus nu op dit moment echt bijna niks heb leek het zo groot. Maar hij adviseerde ronde protheses die hij dual plane wilt inbrengen. Hij zei dat met ronde protheses als ze gaan draaien je er niks van merkt...?? Maar met die anatomische wel?? Die dingen horen toch niet te draaien???!!  met die ronde protheses heb ik t idee dat ik straks met 2 halve cocosnoten rondloop. Heeft er iemand ronde protheses die ook via de dual plane methode ingebracht zijn die er heel natuurlijk uitzien? Ik heb een optie datum voor 9 juli en ik heb een week bedenktijd om het te bevestigen of te annuleren. 

 

Ik hoor graag jullie meningen/ervaringen 

 

Hola!

Ik heb afgelopen 9 april geopereerd door dr. Schellekens bij Cosmed Kliniek en ben er heel blij mee!

 

Wat betreft de implantaten. Normaliter zullen ze niet draaien, maar mocht het gebeuren dan kan het met ronde geen kwaad. Met anatomische (druppelvormig) kan het zichtbaar worden in de vorm van de borst. 

 

Zelf heb ik anatomisch gekregen. Je kunt ook nog kijken welk merk implantaat je wilt. De een is ruwer dan de ander. 

 

Weet je al wat je wilt gaan doen? En heb je nog andere consulten gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Chel1977:

Ja dat is nog een dingetje... Ik heb nl alleen de dag van op en de dag erna vrij genomen. En de dagen erna wil ik thuis werken... zit gewoon achter de laptop.. heb nl niet zoveel vakantie dagen meer. Dus zal zo nu en dan rusten op de bank en mn  laptop in de gaten houden. Tis toch rustig dus zal er niet veel achter zitten.... niemand op t werk weet t... En ik hoop dat t zo subtiel eruit ziet dat ze er ook niet achter komen hahahaa... 

Pffoeeehhhh heavy zeg! 

Scheelt dan wel als je thuis kan werken en laptop werk, maar dan nog lijkt t mij wel heel pittig....

 

Hihi,, maar moet er ook weer niet té subtiel uitzien toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chel1977

 

Hoi hoi

 

Ik heb de titel aangepast en topic verhuisd naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je nu  alle updates en ook je verslag neerzetten, zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.

 

Hou wel in je achterhoofd dat je een bv niet moet onderschatten, het is al met al toch een behoorlijke operatie, en je moet daarna echt je rust nemen, en je aan de regels houden voor een goed herstel.

 

Heel veel succes dinsdag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Desert-Rose:

@Chel1977

 

Hoi hoi

 

Ik heb de titel aangepast en topic verhuisd naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je nu  alle updates en ook je verslag neerzetten, zodat je alles netjes en overzichtelijk bij elkaar hebt staan.

 

Hou wel in je achterhoofd dat je een bv niet moet onderschatten, het is al met al toch een behoorlijke operatie, en je moet daarna echt je rust nemen, en je aan de regels houden voor een goed herstel.

 

Heel veel succes dinsdag.

Hoi! Ja ok prima dankjewel!

 

Ja zal zeker mn rust nemen. Als ik merk dat t niet gaat. Mn werk is gelukkig niet zo intensief. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-7-2018 om 00:23 zei MissBB:

 

Hola!

Ik heb afgelopen 9 april geopereerd door dr. Schellekens bij Cosmed Kliniek en ben er heel blij mee!

 

Wat betreft de implantaten. Normaliter zullen ze niet draaien, maar mocht het gebeuren dan kan het met ronde geen kwaad. Met anatomische (druppelvormig) kan het zichtbaar worden in de vorm van de borst. 

 

Zelf heb ik anatomisch gekregen. Je kunt ook nog kijken welk merk implantaat je wilt. De een is ruwer dan de ander. 

 

Weet je al wat je wilt gaan doen? En heb je nog andere consulten gehad?

Hoi!! Ik word dinsdag om 10u geopereerd hahahaha... ben al heel wat verder dus. Krijg ronde dual plane geplaatst. 245cc... ben zelf heel tenger gebouwd dus groter zou écht niet mooi staan bij mij. Wil ook niet super groot. Wat bij mij past dat wil ik.

 

Hoeveel cc heb jij genomen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-5-2018 om 10:05 zei _Luiz:

Ik zelf ben bij Verdonck (Diest, Belgian Breast Clinic), van der Weij (Boerhaave, Amsterdam) en bij G Jansen van Faceland (Utrecht, Amsterdam, Eindhoven) op consult geweest.

Maar er zijn nog een hoop andere top chirurgen! Die komen hier geregeld langs op het forum. :1:

 

Ik word aanstaande dinsdag geopereerd door G Jansen, en krijg 400cc ronde Motiva implantaten, full projectie, dual plane geplaatst.

hallo! 

Mag ik vragen hoeveel je hiervoor betaald hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Coconut:

@Chel1977 hoe is het? Bijna boobieday! :43:

 

Laat je vertroetelen! 

:116:

Jaaaaaaa vandaag is het zover!!! Ik kan het haast niet geloven. Ben nu nog best nuchter eronder... denk dat de zenuwen straks komen. Moet mij 9u melden. Moet 1.5 u naar Mill rijden. Dus ga zo uit huis. 

 

Laat wel weten hoe het gegaan is!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Chel1977:

Jaaaaaaa vandaag is het zover!!! Ik kan het haast niet geloven. Ben nu nog best nuchter eronder... denk dat de zenuwen straks komen. Moet mij 9u melden. Moet 1.5 u naar Mill rijden. Dus ga zo uit huis. 

 

Laat wel weten hoe het gegaan is!! 

Half uurtje nog en dan ben je er. Mooi schortje aan en lekker kletsen. Succes en tot straks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies, 

 

Nou ben thuis... voelt alsof er een trein over mij heen is gewaltst hahahaha.. 

 

Ik zal bij t begin beginnen.

 

Ik werd om 6u wakker en heb nog even 3x gesnoozed voor ik opstond. Nog even met mijn lieve vriend geknuffeld omdat ik wist dat ik dat voorlopig niet zou kunnen doen. Daarna opgestaan en rustig aan klaar gemaakt. Was gauw klaar. Niet opmaken en bril op ipv mn lenzen in (die mocht ik waarschijnlijk toch ook niet inhouden). Lekker simpel. Iets over 7 vertrokken richting Mill, moest mij 9u melden. Was 1.5 u rijden. Rekening gehouden met files maar die waren er niet. 

 

Daar aangekomen heb ik 3 kwartier moeten wachten voor ik door de anesthesist gehaald werd. Vriendlief kus gegeven en liep mee. 

 

Moest op een bed gaan liggen, werden er weer vragen gesteld, naam, geboortedatum, waar ik voor kwam etc. Kreeg een pijnstiller en daarna werd het infuus aangebracht. De chirurg kwam borsten tekenen en uitleggen wat hij ging doen. En niet veel later werd ik de OK binnen gereden. Iedereen was super lief en stelden mij allemaal gerust. Gekke was... Ik was helemaal niet nerveus. Was kalm maar vond het wel spannend. Denk trouwens dat mijn vriend nerveuzer was dan ik hahahahahaha.. mn armen werden vast gebonden en kreeg mn narcose toegediend. Voelde het branden in mn hand en voelde mij langzaam weg doezelen.  Hoorde iemand nog vragen kan je je ogen open doen en dat kon ik nog. En niet lang daarna was ik weg en werd ik 1115u wakker. Precies een uur later. 

 

Ik probeerde te gluren maar t lukte niet.

 

Eerste wat ik voelde was een onwijze druk op mn borstbeen. Dus niet eens pijn aan mn borsten of de wond, maar alsof er een olifant op mn borst stond en ik niet zo goed kon ademen. Ademde ook heel voorzichtig en rustig, want dat deed pijn. Praten doet ook zeer. 

 

Ik werd langzaam wakker en werd 3 kwartier later naar een andere kamer gereden waar mijn vriend ook mocht komen. Kreeg een spiegel en mocht ze even bewonderen. Kon het niet helemaal goed bewonderen, omdat ze bovenop de hechtpleisters 2 grote blauwe watten geplakt hadden, wat de helft van mn beide boobs bedekten. Maar van wat ik zag ziet het er wel goed uit. En ben ik super blij dat ik het heb gedaan. Maar kreeg eerst 2 paracetamols en werd aangekleed. Daarna werd ik in een rolstoel geplaatst en zijn zij mijn vriend gaan halen. Wat was ik blij om hem te zien. Kreeg een kopje thee en een beschuitje met kaas. Kreeg daarna wat papieren mee en uitleg van over de medicatie die zij mij meegaven. Een hele zak met pijnstillers. Wanneer en hoeveel en wat ik moest meenemen stond allemaal op een papiertje. Moest nog even plassen en mocht daarna naar huis.  

 

1.5 u terug naar Amsterdam. Ging op zich goed. Rugleuning beetje in zitligstand. Onderweg nog een broodje gehaald bij de pomp. En nu uitrusten op de bank. Net warm gegeten.  Arm optillen deed zeer maar was te doen. En net weer 2 paracetamols ingenomen. Om 8u een andere pijnstiller en dan om 10u weer 2 paracetamols. En dan de nacht doorkomen...

 

Duimen dat het goed gaat. En ik snel van de pijn af ben en van ze kan gaan genieten.

 

Vriendlief vindt het nog steeds een gek idee dat ik nu borsten heb en vindt mij onwijs stoer dat ook het heb gedaan. Ben onwijs blij dat hij er ook happy mee is. Nu nog even geduldig wachten tot alles netjes op zn plek zit en de proteses gezakt zijn.

 

Bedankt iedereen voor jullie medeleven!! Voor degenen die nog moeten. Succes!!! De pijn is het waard!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn zeg dat de operatie goed is gegaan!! 

Hopen dat de pijn mee gaat vallen!

 

zat je bij bauland of faceland?

ik vraag me af welke pijnstillers ik straks krijg. En of ik deze zelf

moet ophalen bij apotheek of mee krijg. Tegen tijd vd operatie nog maar even informeren hierover 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed dat het achter de rug is he! Ik moest ook vandaag. Voel me eigenlijk vrij goed maar armen bewegen om bv de autogordel te pakken, doet pijn. Ik ga dadelijk ook warm eten en een pijnstiller innemen. Hopelijk gaat het dan beter. Ik hoop ook dat ze snel zakken. Nu hangen ze nog bijna in mn nek.

 

Spoedig herstel! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei littlepony:

Fijn zeg dat de operatie goed is gegaan!! 

Hopen dat de pijn mee gaat vallen!

 

zat je bij bauland of faceland?

ik vraag me af welke pijnstillers ik straks krijg. En of ik deze zelf

moet ophalen bij apotheek of mee krijg. Tegen tijd vd operatie nog maar even informeren hierover 

Ik ben via Faceland door bauland geopereerd. Logisch toch hahahah... Ik heb een hele zak met pijnstillers gekregen. Dus dat is fijn. Moet over 15 min een andere pijnstiller dan paracetamol in nemen. En dan om 10u weer 2 paracetamols. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei SN_90:

Wat goed dat het achter de rug is he! Ik moest ook vandaag. Voel me eigenlijk vrij goed maar armen bewegen om bv de autogordel te pakken, doet pijn. Ik ga dadelijk ook warm eten en een pijnstiller innemen. Hopelijk gaat het dan beter. Ik hoop ook dat ze snel zakken. Nu hangen ze nog bijna in mn nek.

 

Spoedig herstel! :116:

Ja heel fijn. Heb jij ook moeite met praten? Die druk van t praten doet pijn op mn borstbeen. Armen bewegen doet ook Pijn. Hoefde mn gordel gelukkig niet Vast te maken. Heeft mn vriend gedaan. 

 

Hoe laat moest jij? Heb 2 kussens in mn rug en een voedingskussen waar mn armen op zullen rusten. Hopelijk slaap ik zo goed. Moet met opstaan gebruik maken van mn buikspieren. Probeer wel beetje te bewegen anders blijf ik zo stijf... 

 

Jij ook een goed herstel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.