Ga naar inhoud

Chel1977 : 24 juli 2018 : Dr. G. Jansen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Zojuist zei Ganda:

 

Ja, inderdaad! En vergeet de 6-8 weken hersteltijd niet...

Ja ik heb nu als optie datum 9 juli... moet het alleen nog bevestigen .  Hoe ging de betaling bij jou? Hier willen ze eerst 10% aanbetaling als ik het bevestigd heb... En dan een week voor de operatie de rest...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie
2 minuten geleden zei Chel1977:

Ja dat is wel zo... wil in sept een weekje naar Curaçao of Aruba dus zou wel fijn zijn als het voor die tijd gedaan is... 

Mag ik zo vrij zijn: is 1977 je geboortejaar? Ik ben namelijk ook van 1977... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Chel1977:

Ja ik heb nu als optie datum 9 juli... moet het alleen nog bevestigen .  Hoe ging de betaling bij jou? Hier willen ze eerst 10% aanbetaling als ik het bevestigd heb... En dan een week voor de operatie de rest...

Ik heb de operatie vast staan, maar nog niets betaald. Geloof dat ik het 2 weken voor de operatie betaald moet hebben. Nadar ik de factuur heb ontvangen. Die heb ik nog niet. 

 

Fijn dat je de datum wel hebt. Dat is wel iets om naar toe te leven, vind ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Ganda:

Ik heb de operatie vast staan, maar nog niets betaald. Geloof dat ik het 2 weken voor de operatie betaald moet hebben. Nadar ik de factuur heb ontvangen. Die heb ik nog niet. 

 

Fijn dat je de datum wel hebt. Dat is wel iets om naar toe te leven, vind ik!

Ok. Ja die 10% moet ik idd betalen als ik de factuur krijg na bevestiging van de datum... 

 

Ja ik vind t wel spannend hoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-5-2018 om 21:00 zei Chel1977:

Ik weet niet of jullie die foto kunnen zien... maar zo wil ik dus NIET!!! Dat ik er uit ga zien met ronde siliconen... is dit omdat ze bij haar niet dual plane geplaatst zijn?? Ze zitten bij haar nl gewoon boven op haar borst lijkt t... 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik denk dat niemand dit wilt.. ga eens langs Velthuis amsterdam. Laat zien wat je wel en niet wilt en daarna vertrouwen hebben in de pc die je kiest. Die wilt jou blij maken en plaatst echt geen kokosnoten als jij dat niet wilt. Kokosnoot mensen kiezen dit volgens mij altijd expres, ik vind dat ook lelijk.. Mja iedereen zijn smaak. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Stroopwafel:

Ik denk dat niemand dit wilt.. ga eens langs Velthuis amsterdam. Laat zien wat je wel en niet wilt en daarna vertrouwen hebben in de pc die je kiest. Die wilt jou blij maken en plaatst echt geen kokosnoten als jij dat niet wilt. Kokosnoot mensen kiezen dit volgens mij altijd expres, ik vind dat ook lelijk.. Mja iedereen zijn smaak. 

Hoi dankjewel voor je berichtje... Ik zal even kijken  bij Veltman.  

 

En t is idd erg lelijk en zo obvious!! Dat je je borsten hebt vergroot... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Chel1977:

Ok. Ja die 10% moet ik idd betalen als ik de factuur krijg na bevestiging van de datum... 

 

Ja ik vind t wel spannend hoor! 

 

Ja. Ik ook! Superspannend! Ik slaap er nu al slecht van! Ik zie ook heel erg op tegen het weekend ervoor. Denk dat ik dan vol zenuwen zit! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Ganda:

 

Ja. Ik ook! Superspannend! Ik slaap er nu al slecht van! Ik zie ook heel erg op tegen het weekend ervoor. Denk dat ik dan vol zenuwen zit! 

Hahahaha ik ga erna ook slechter slapen denk ik... ik slaap nl graag op mn buik hahahaha dat zal dan ook niet meer gaan... hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Chel1977:

Hahahaha ik ga erna ook slechter slapen denk ik... ik slaap nl graag op mn buik hahahaha dat zal dan ook niet meer gaan... hahaha

Whahahaha, nee, inderdaad! Daarna ook nog. Maar dan zijn bij mij de zenuwen weg denk ik. Dan moet je het gewoon accepteren en doorleven...

 

Hoe lang is dat eigenlijk, dat je op je rug moet slapen? De hele 6 weken of bijvoorbeeld de eerste twee weken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Ganda:

Whahahaha, nee, inderdaad! Daarna ook nog. Maar dan zijn bij mij de zenuwen weg denk ik. Dan moet je het gewoon accepteren en doorleven...

 

Hoe lang is dat eigenlijk, dat je op je rug moet slapen? De hele 6 weken of bijvoorbeeld de eerste twee weken?

Ja voor wat hoort wat! Je kan niet alles hebben dan meer hahaha..  Ik heb geen idee... denk tot t niet meer pijnlijk aanvoelt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Chel1977:

Ja voor wat hoort wat! Je kan niet alles hebben dan meer hahaha..  Ik heb geen idee... denk tot t niet meer pijnlijk aanvoelt?

Whahaha, nee, inderdaad! 

 

Tsja, weet het ook niet. Hopelijk zo kort mogelijk! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi ladies, 

 

Ik heb de knoop eindelijk doorgehakt en besloten voor een borstvergroting te gaan. Nu heb ik komende maandag 9 juli een consult met de PC van Faceland. De operatie staat gepland voor 24 juli!! Vind het best spannend allemaal... Maar hebben jullie nog nuttige vragen die ik eventueel zou kunnen stellen? Nu jullie bijv al je bv hebben gehad? Of tips waar ik aan kan/moet denken? 

 

Alvast bedankt voor jullie reacties. 

 

Gr. Chel

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Coconut:

Hi @Chel1977

Welkom! Snuffel lekker rond. Ik ben 6 dagen geleden geopereerd bij Bauland via Faceland. Ik ben heel tevreden!

 

Hi Coconut, ja dankjewel. ik had al eerder een bericht gepost toen ik mn 1e consult had bij Faceland Schiphol. Maar nu heb het gesprek met de PC. 

 

Heb je erg veel pijn gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Chel1977:

Hi Coconut, ja dankjewel. ik had al eerder een bericht gepost toen ik mn 1e consult had bij Faceland Schiphol. Maar nu heb het gesprek met de PC. 

 

Heb je erg veel pijn gehad?

Heyyy,

Met welke pc heb je het gesprek?

Ik vind de pijn echt erg meevallen, had veel meer last van mijn te strakke BH!! De sterkste pijnstillers (Tramadol) heb ik niet gepakt. Alleen paracetamol een paar dagen en nu nog Naproxen  Het is voor iedereen anders. 

 

Wat ik wel wennen vind is dat ik echt niet alles kan nu.... Maar ja, hoort erbij

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Coconut:

Heyyy,

Met welke pc heb je het gesprek?

Ik vind de pijn echt erg meevallen, had veel meer last van mijn te strakke BH!! De sterkste pijnstillers (Tramadol) heb ik niet gepakt. Alleen paracetamol een paar dagen en nu nog Naproxen  Het is voor iedereen anders. 

 

Wat ik wel wennen vind is dat ik echt niet alles kan nu.... Maar ja, hoort erbij

Met dr. Gabriels Heb ik het gesprek. Ik hoop echt op zo min mogelijk pijn hahahahah... soms zie ik foto's hier en dan denk zo Ga ik er waarschijnlijk uitzien. Want ze heeft mijn postuur.  Dan verdwijnt de angst. Maar als ik dan soms verhalen lees waar t verkeerd is gegaan of dat er complicaties zijn opgetreden dan word ik toch wel een beetje angstig... had jij dat niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel, ik vond de narcose best spannend en was heel blij dat ik weer wakker was. Goed dat je dit gevoel deelt. Probeer niet teveel zorgen te maken voor morgen, die zijn namelijk een dag te vroeg. :53:

 

Om je een idee te geven van hoe ik het ervaren heb: vrijdagochtend geopereerd. Vrijdagmiddag stond ik de was te vouwen. Groot gezin... Maar dàt raad ik je af.... Maandag was ik vooral moe. Meeste last heb ik van mijn rug in de ochtend. Ik ben een zijbuikslaper en nu verplicht een tijd op mijn rug. Tja....

Het is een ingreep dus er zijn risico's. Maar waarbij niet? Jij wil iets en jij gaat ervoor! :1big_boobs:

Niet teveel complicaties kijken en zoeken. Het internet staat er vol van! 

Zoek maar lekker naar hoe je denkt eruit te gaan zien :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 6-7-2018 om 22:18 zei Coconut:

Jawel, ik vond de narcose best spannend en was heel blij dat ik weer wakker was. Goed dat je dit gevoel deelt. Probeer niet teveel zorgen te maken voor morgen, die zijn namelijk een dag te vroeg. :53:

 

Om je een idee te geven van hoe ik het ervaren heb: vrijdagochtend geopereerd. Vrijdagmiddag stond ik de was te vouwen. Groot gezin... Maar dàt raad ik je af.... Maandag was ik vooral moe. Meeste last heb ik van mijn rug in de ochtend. Ik ben een zijbuikslaper en nu verplicht een tijd op mijn rug. Tja....

Het is een ingreep dus er zijn risico's. Maar waarbij niet? Jij wil iets en jij gaat ervoor! :1big_boobs:

Niet teveel complicaties kijken en zoeken. Het internet staat er vol van! 

Zoek maar lekker naar hoe je denkt eruit te gaan zien :wub:

Sorry heb je reactie totaal gemist!!! Nee probeer nu alles van me af te zetten... enige waar ik nog aan denk is de pijn en hoe de dagen erna gaan zijn... 

 

Bedankt voor je lieve woorden!! Ik heb nog een paar nachtjes... Ik mag dinsdag 10u!! Brrrrr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-7-2018 om 23:05 zei littlepony:

Hi!

wat gaat t allemaal snel bij jou zeg! 

Super, en spannend haha!

 

ben zelf pas 29 september aan de beurt. 

Hoeveel cc krijg je en wat is je postuur? 

Ja gaat echt snel. Ik ben 1.67 en weeg nu 52 kg. Heb 75A. Denk ik hahahaha mn bh's zijn best leeg aan de bovenkant... staan ook altijd zo open dat je naar binnen kan kijken... Waarom moet jij zo lang wachten? Is er een wachtlijst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei littlepony:

@Chel1977 Ahhh okidoki! 

Ne moet zo lang wachten want dat komt beter uit op Mn werk. T is nu volop vakantietijd dus dan ben ik wel nodig hihi. 

Maar goed voor Mn geduld

Oh zo ok. Het is nu juist rustig bij mij op t werk hahahaa.. En mn kindjes gaan 2 weken naar hun vader. Dus ik kan rustig herstellen. Nog 4 dagen voor mij! Spannend!! Krijg de kriebels ervan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.