Chel1977

Chel1977 : 24 juli 2018 : Dr. G. Jansen : Bauland Kliniek

Recommended Posts

Hi dames, 

Ik ben nieuw op dit forum, omdat ik ervaringen wilde lezen van andere vrouwen. Ik heb zelf gisteren een vrijblijvend consult gehad bij CosMed Bosch en Duin met dr. Schellekens. Iemand daar ooit geweest? Het gesprek ging goed. Kreeg 270/300cc als advies, omdat ik zelf ook tenger gebouwd ben, 1,68 en ik weeg 51kg. Ik heb op dit moment 75A. Ik heb in een pasbh van die anatomische protheses geprobeerd en t leek ineens alsof ik grote borsten had. Terwijl het best wel meeviel eigenlijk.  Maar omdat ik dus nu op dit moment echt bijna niks heb leek het zo groot. Maar hij adviseerde ronde protheses die hij dual plane wilt inbrengen. Hij zei dat met ronde protheses als ze gaan draaien je er niks van merkt...?? Maar met die anatomische wel?? Die dingen horen toch niet te draaien???!!  met die ronde protheses heb ik t idee dat ik straks met 2 halve cocosnoten rondloop. Heeft er iemand ronde protheses die ook via de dual plane methode ingebracht zijn die er heel natuurlijk uitzien? Ik heb een optie datum voor 9 juli en ik heb een week bedenktijd om het te bevestigen of te annuleren. 

Ik hoor graag jullie meningen/ervaringen 

Hoi hoi, ik heb 300cc dual plane geplaats, met dual plane komt het half onder je borst spier wat uiteindelijk ook het anatomisch effect zal geven en mocht er een per ongeluk draaien dan merk je er niks van.

heb ze pas 4 dagen en op zich valt het mee met de pijn.

spannend allemaal zeg voor je!

Ik heb ze vergoed gekregen via zorgverzekering hahaha ben zelf 1,66 en woog voor me bv 59kilo.

en nee ze zien er niet uit als halve kokosnoten hahaha 

Door ze half onder de borstspier te plaatsen wordt de bovenkant van de prothese in feite wat platgedrukt waardoor je idd een anatomisch effect krijgt.

Als de pocket niet precies goed op maat gemaakt is kunnen anatomische protheses inderdaad gaan draaien, en dat zal er wel een beetje gek uit gaan zien dan.... 

Als ronde protheses gaan draaien zie je er niks van. Ronde protheses dual plane geplaatst kunnen er net zo natuurlijk uitzien als anatomische protheses op de borstspier.

Wel wil ik je nog even aanraden om nog ergens anders een (vrijblijvend) consult in te plannen voor een second opinion! Meestal gratis en kan geen kwaad. :)

Hi dank voor je antwoord! Ok ben redelijk overtuigd hahaha... Ja ik ben even aan t kijken waar ik nog meer terecht kan. Any suggestions? 

Ik zelf ben bij Verdonck (Diest, Belgian Breast Clinic), van der Weij (Boerhaave, Amsterdam) en bij G Jansen van Faceland (Utrecht, Amsterdam, Eindhoven) op consult geweest.

Maar er zijn nog een hoop andere top chirurgen! Die komen hier geregeld langs op het forum. :1:

Ik word aanstaande dinsdag geopereerd door G Jansen, en krijg 400cc ronde Motiva implantaten, full projectie, dual plane geplaatst.

Wow wat goed! Ok zal even kijken bij Faceland.  Is lekker dichtbij.  Woon zelf in Amsterdam. 

Succes komende dinsdag! Spannend! Laat je even weten hoe het is gegaan en hoe je je voelt? 

Hallo!

Ik ben 1.63 en weeg altijd tussen de 50-52 kilo.

Ik heb ook 300cc dual plane ronde prothese gekregen en het ziet er heel natuurlijk uit!! Ben pas 16 dagen po maar ze zien er absoluut niet als neppers uit.

Nee daar hebben ze niet naar gevraagd... wel de cm van mijn borsten, 300cc was namelijk het maximale wat bij mij zou passen.

Ok. Ja dat advies heb ik ook gekregen. Missc zag ik er te mager uit ofzo hahaha dat hij dat wilde meten... geen idee. 

Ik weet niet of jullie die foto kunnen zien... maar zo wil ik dus NIET!!! Dat ik er uit ga zien met ronde siliconen... is dit omdat ze bij haar niet dual plane geplaatst zijn?? Ze zitten bij haar nl gewoon boven op haar borst lijkt t... 

Hoihoi, ik heb ook afgelopen zaterdag een intake gehad bij dr Schellekens. Het leek mij een hele ervaren man met veel kennis. Hij heeft mij anatomisch aangeraden, tussen de 430 en 485cc high profile. Hiermee wordt de borst iets gelift en is een borstlift nog niet nodig, legde hij uit. Ik heb meteen 11 juni vastgelegd als operatiedatum. 

Dat van die ronde protheses heb ik ook gehoord. Dat maakt niet uit als die draaien. Hij heeft wel veel ervaring hiermee, dus ik ga daarom maar mee met zijn advies. 

Succes met het maken van een keuze!