Ga naar inhoud

Mini buikwand correctie incl reven, buikwandbreuk en borst lift of prothese voor opvulling?!


Olives

Aanbevolen berichten

Na 2 zwangerschappen buikwandbreuk (vermoedelijk meerdere), diastase en beetje vel overgehouden.

Wil dit via mini buikwand correctie laten corrigeren. Heb al 1 consult gehad, as zaterdag 2e consult, allemaal mogelijk wel in ziekenhuis in combinatie met algemeen chirurg ivm met matjes die gebruikt gaan worden om breukjes te dichten. Het reven van de spieren en overtollig vel wordt verwijderd door pc, dit via snee op onderbuik, op keizersnee plaats (natuurlijk bevallen) , litteken wordt wel iets langer. Iemand zoiets gelijks gehad en daar voor en na foto's van?

Jaren geleden borstverkleining gehad, nu zijn ze redelijk leeg aan de bovenkant, bh maat 70E. Wil geen grotere cupmaat, alleen wat meer vulling aan de bovenkant. En ze zijn ongelijk, scheelt ongeveer een cupmaat, what to do, opvullen, 2 verschillende maten of opnieuw verkleinen en opvullen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Olives,

Hier iemand die een soortgelijk boodschappenlijstje had als jij. Ik durf je vragen niet goed te beantwoorden, want kan alleen uit eigen ervaring spreken. Ik heb 5 weken geleden bij de Park kliniek in Rotterdam een minibuikwandcorrectie gehad (zonder reven van de spieren) en een borstlift door middel van ronde protheses. Ik had overtollig vel onder mijn navel, wat mooi is weggehaald. Mijn buik is weer platter en de littekens helen goed. Het is zo’n verademing! Geen geflapper meer tijdens het hardlopen en geen rare deegrol in een strakke broek/jurk. :)

Ik had een, vooral aan de bovenkant, lege B/C cup en nu een E cup. Ik had voldoende losse huid om 400cc te plaatsen. 240cc was volgens de chirurg ook voldoende geweest om de borst te vullen en daarmee te liften. Ik kan je toevoegen aan mijn album voor de voor- en na-foto’s van de borsten als je dat wilt. Foto’s van mijn buik kan ik via pb sturen. 

 

Succes met je overwegingen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sillycoon:

Hoi Olives,

Hier iemand die een soortgelijk boodschappenlijstje had als jij. Ik durf je vragen niet goed te beantwoorden, want kan alleen uit eigen ervaring spreken. Ik heb 5 weken geleden bij de Park kliniek in Rotterdam een minibuikwandcorrectie gehad (zonder reven van de spieren) en een borstlift door middel van ronde protheses. Ik had overtollig vel onder mijn navel, wat mooi is weggehaald. Mijn buik is weer platter en de littekens helen goed. Het is zo’n verademing! Geen geflapper meer tijdens het hardlopen en geen rare deegrol in een strakke broek/jurk. :)

Ik had een, vooral aan de bovenkant, lege B/C cup en nu een E cup. Ik had voldoende losse huid om 400cc te plaatsen. 240cc was volgens de chirurg ook voldoende geweest om de borst te vullen en daarmee te liften. Ik kan je toevoegen aan mijn album voor de voor- en na-foto’s van de borsten als je dat wilt. Foto’s van mijn buik kan ik via pb sturen. 

 

Succes met je overwegingen! 

Thanks voor je uitgebreide verhaal. Zou graag de foto's willen bekijken.

Hoe lang is t litteken van je bwc?

Groetjes Olives 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan hoor. Ik heb zelf veel gehad aan alle ervaringen en foto’s hier op het forum. 

 

Ik heb je toegevoegd aan mijn album. Het litteken loopt van het ene uitstekende deel van het heupbeen naar het andere. Heb voor de gein net even een meetlint gepakt en het is 37 cm. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.