Ga naar inhoud

Intern littekenweefsel en frictie (BH)


Aanbevolen berichten

Dag vrouwen,

 

Veel gelezen hier.

 

Ik begreep dat frictie, schuring of wrijving vooral bij de geruwde protheses irritatie dus mogelijk verhard littekenweefsel en dus ook meer kapselvorming kan veroorzaken.

 

Hoe zit dat dan met een BH en vooral de onder-band? Deze drukt en schuift toch steeds heen en op en neer op het daar al aanwezige littekenweefsel in de diepte? Dit is toch ook frictie, schuring of wrijving?

 

Het zou bij mij zomaar kunnen dat dit aan de orde is na het kopen van een iets te strakke BH. Ik zit er ook veel aan te sjorren. Niet goed over nagedacht, dat dit mogelijk kwaad zou kunnen. 

 

Nu een harde onderrand en wat verharde onder-borst aan één kant. Mogelijk ook verzakt of zo want de borstruimte is best wel groot en slap t.o.v. de prothese. Ik heb veel ruimte in mijn vel gekregen daar.

 

Hoe denken jullie hierover en zijn hier gegevens over bekend, over die frictie van een BH-onder-band? 

 

Groetjes, Boebje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.