Ga naar inhoud

Probleem met tepel, vuurrode littekens en vocht lekken


LaLieke

Aanbevolen berichten

Ladies, nu precies twee weken geleden geopereerd, een borstlift met vergroting (300cc anatomisch gevormd) bij Dr. van der Weij. Helaas de dag na de ingreep geconstateerd dat m’n tepel zwart werd. De bloedtoevoer naar de tepelhof had het moeilijk volgens de pc, maar zou goedkomen. Nu inmiddels een grote korst op m’n tepel waarbij het hopen is dat m’n tepelhof het gaat halen. Sinds twee dagen knalrode littekens waar ook veel vocht uitkomt. Druk in de weer met gaasjes en pleisters.

 

 

Zijn er meerdere met deze ervaring?

Hoor het graag! 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Gast Smurfin1974

Hai Lalieke,

 

ik kwam jouw verhaal tegen bij de complicaties en vroeg me af hoe het inmiddels met je gaat. Zijn de littekens al wat rustiger en je tepel, viel het mee?

In ieder geval veel sterkte gewenst!

 

Liefs, Smurfin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Smurfin,

 

Helaas is het bij mij, dankzij Leo-Peter van der Weij van de Boerhaave kliniek, niet goed afgelopen. Heb niet de noodzakelijk medische zorg gekregen waardoor ik uiteindelijk twee weken opgenomen ben geweest in het VUmc en twee spoedoperaties heb moeten ondergaan en ik grote risico’s heb gelopen en zelfs aangifte wegens stalking heb moeten doen tegen Leo-Peter van der Weij. Inmiddels verminkt, waardoor we twee zaken aan het voorbereiden zijn; een civiele procedure en een bij het regionaal tuchtcollege, voor Leo-Peter geen onbekend terrein, in de hoop hem te doen inzien dat hij niet capabel genoeg is om dit werk verder voort te zetten op deze wijze. Komend jaar nog twee hersteloperaties om er nog wat van te maken. 

 

Dank voor je steun, meis!

Liefs.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei LaLieke:

Hoi Smurfin,

 

Helaas is het bij mij, dankzij Leo-Peter van der Weij van de Boerhaave kliniek, niet goed afgelopen. Heb niet de noodzakelijk medische zorg gekregen waardoor ik uiteindelijk twee weken opgenomen ben geweest in het VUmc en twee spoedoperaties heb moeten ondergaan en ik grote risico’s heb gelopen en zelfs aangifte wegens stalking heb moeten doen tegen Leo-Peter van der Weij. Inmiddels verminkt, waardoor we twee zaken aan het voorbereiden zijn; een civiele procedure en een bij het regionaal tuchtcollege, voor Leo-Peter geen onbekend terrein, in de hoop hem te doen inzien dat hij niet capabel genoeg is om dit werk verder voort te zetten op deze wijze. Komend jaar nog twee hersteloperaties om er nog wat van te maken. 

 

Dank voor je steun, meis!

Liefs.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Mij hemel meid, ik zag je bericht nu pas helaas en toen ik je eerste bericht las gingen alle alarmbellen al rinkelen. 

Helaas is dit nu bij jou gebeurt vanwege nalatigheid van dr van der weij... 

Ik hoop van harte dat je hier verder mee komt, want het is bizar dat een pc bij een zwart wordende tepel zegt dat het wel goed komt. Daarbij die vuurrode littekens enz, bizar!

Zou je ons een beetje op de hoogte willen houden? Dit soort info is namelijk ook erg belangrijk voor anderen. 

Let wel op dat je hier voorlopig niets schrijft dat je proces kan schaden!! Jouw herstel en jouw proces is belangrijker dan een review. Echter, na je proces is die review van groot belang :)

 

heel veel succes en sterkte!!!!!!

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verschrikkelijke situatie @LaLieke:103:

Ik weet even niet wat schrijven.

Veel sterkte - hopelijk is je wond ondertussen beter. Maar dit zal vast veel tijd, geduld en energie van je vragen.

Maar je klinkt ook strijdvaardig en dat vind ik superknap van je.

Hoe gaat het nu met je? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie Dit is de rede waarom ik dit hier plaats en de details bewustweglaat. Ik hou iedereen hier zeker op de hoogte en zal er voor zorgen, na gerechtelijke uitspraken, dat de dossiers straks openbaar zullen worden zodat vrouwen behoedt worden voor het verschrikkelijke leed wat mij overkomen is. Dank voor je steun...X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow.. jeetje wat is dit heftig.. Nog nooit zoiets bizars gehoord! Wat zal jij verdrietig zijn zeg.. Ik hoop dat er in deze donkere tijden lichtpuntjes voor jou zijn en het ooit nog goed zal komen.

Ik wil je heel veel succes en sterkte wensen de komende tijd, het is niet alleen lichamelijk een "verminking"zoals jij dat zelf noemt, maar ook geestelijk..

Heel veel liefs en sterkte!:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smurfin1974

Ongelofelijk Lalieke! 

Het lijkt me zo’n onzekere tijd en dan word je ook nog eens ‘afgewimpeld’ met sussende woorden die uiteindelijk niet waar waren. Het vertrouwen in je lijf en je arts... arme meid. 

Heel veel sterkte en kracht bij je herstel!

Smurfin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@Fems Dank voor je bericht, meis. Lief! In dit stadium kan ik je dit vertellen middels een persoonlijk bericht wanneer je je e-mail achterlaat, daar er diverse zaken lopen en er (nog) geen informatie bekend mag worden die een rechtzaak wellicht nadelig kunnen beïnvloeden.

Geestelijk gaat het helaas niet zo goed en valt het me zwaar te moeten dealen met een verminkt lichaam... Komt tijd, komt raad. Groet! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, LaLieke said:

@Fems Dank voor je bericht, meis. Lief! In dit stadium kan ik je dit vertellen middels een persoonlijk bericht wanneer je je e-mail achterlaat, daar er diverse zaken lopen en er (nog) geen informatie bekend mag worden die een rechtzaak wellicht nadelig kunnen beïnvloeden.

Geestelijk gaat het helaas niet zo goed en valt het me zwaar te moeten dealen met een verminkt lichaam... Komt tijd, komt raad. Groet! X


Wat schrok ik van de foto's zeg, wat heftig meis, ik kan het me niet voorstellen hoe dit moet zijn voor je ):

 

Ontzettend veel sterkte gewenst met zowel wat er loopt maar voorál met je eigen herstel.

 

Misschien een beetje te vroeg om te vragen, maar, is het te herstellen in kundige handen? En wil je dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei LaLieke:

@Fems Dank voor je bericht, meis. Lief! In dit stadium kan ik je dit vertellen middels een persoonlijk bericht wanneer je je e-mail achterlaat, daar er diverse zaken lopen en er (nog) geen informatie bekend mag worden die een rechtzaak wellicht nadelig kunnen beïnvloeden.

Geestelijk gaat het helaas niet zo goed en valt het me zwaar te moeten dealen met een verminkt lichaam... Komt tijd, komt raad. Groet! X

Snap dat het geestelijk erg moeilijk te verwerken is, je kijkt er zo naar uit en dan krijg je opeens dit.. Lijkt me verschrikkelijk, geen mens kan het zich voorstellen hoe dit voor jou moet zijn. 

Uit je reactie begrijp ik dat er een rechtzaak komt, hopelijk heb je een goede advocaat en veel steun in deze moeilijke tijd. Hopelijk kan er toch nog iets aan gedaan worden.. Hou je ons op de hoogte? 

Heel veel sterkte!!! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.