Ga naar inhoud

Appeltje : 29 juni 2018 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Eecc15il:

Hey! Probeer eerst en vooral je eigen proces te aanvaarden als ‘oké’. De weerslag van zo’n verdoving op je mentale toestand mag je zeker ook niet onderschatten. Zelf heb ik ook een serieuze knauw gekregen na de operatie. Paniek, tranen en twijfels. Niet elk bv verhaal hier is er eentje waar iedereen direct supertevreden is met alles. Neem dat van me aan, ik heb het forum uitgespit tot op het bot :D 

 

Probeer je zorgen te bespreken met iemand maar probeer je ook te focussen op goed voor jezelf te zorgen. Rusten, voeding,...als je echt de nood voelt om controle te hebben (heb ik ook) focus je dan op een goed herstel! 

 

Ik hoop van harte dat je snel een beetje rust vindt en als dat niet onmiddelijk lukt, even goed, ik duim dat je de steun vindt die je nodig acht.

 

Veel beterschap nog! 

 

 

Mag ik vragen hoelang de twijfels en de minder eenvoudige periode bij jou heeft geduurd? 
Hoelang is jouw bv intussen achter de rug? 
 

Sorry voor de vele vragen. 
Ik probeer enkel mijn gevoelens en gedachten zo veel mogelijk te ordenen zodat ik alles kan proberen plaatsen. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Appeltje:

Mag ik vragen hoelang de twijfels en de minder eenvoudige periode bij jou heeft geduurd? 
Hoelang is jouw bv intussen achter de rug? 
 

Sorry voor de vele vragen. 
Ik probeer enkel mijn gevoelens en gedachten zo veel mogelijk te ordenen zodat ik alles kan proberen plaatsen. 

 

xx

Ondertussen heb ik men nieuwe boobs 8 maand :D 

De eerste week hield de pijn men gedachten genoeg bezig. Dus ik kreeg het vooral moeilijk toen de ergste pijn weg was en ik me begon te vervelen. Ik had het vooral moeilijk dat ik zo weinig kon en mocht doen en zo afhankelijk was. Ik zou het wel nog opnieuw doen maar ik zou me beter regelen met men omgeving zodat alles wat beter geregeld is. 

De eerste 8 weken vond ik echt niet fijn, erna werd het steeds beter en beter en nu heb ik nergens meer last van :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei essie85:

@Appeltje Wat vervelend dat je je zoveel zorgen maakt en niet tevreden bent over je bv. Waar ben je dan niet tevreden over? Door wie ben je geopereerd?

Ik ben het helemaal met @Vonnepon eens. Geef het alsjeblieft de tijd. Je bent zo kort geleden geopereerd. Het heeft echt tijd nodig.

Ik lees en hoor juist alleen maar reacties van vrouwen die aangeven dat het de beste beslissing is van hun leven. Veel zelfverzekerder. Natuurlijk is het herstel van 6 weken bij iedereen anders. Maar echt geef het de tijd. 

As je het emotioneel niet aan kan en het je echt teveel is dan daar niet mee blijven lopen en ze er uit laten halen. Maar hoop dat je het de tijd geeft.

Ik ben geopereerd door De Meyere. Hele lieve man die wel degelijk zijn tijd nam voor de consultatie. Ook de anesthesist en de verpleegsters waren super vriendelijk. Ik schaam me nu al dat ik tijdens de afspraak volgende week mijn gevoel moet bespreken terwijl hij voor zo'n mooi resultaat heeft gezorgd. 

Ik heb nooit zo'n verveld gevoel ervaren. Soms twijfel ik of ik hierover met een psycholoog moet gaan praten. De meesten uit men omgeving verklaren me dan echt gek aangezien ik tijdens mijn hogeschoolopleiding zelf uren psychologie heb gevolgd. Ik zou me hier zelf raad in moeten kunnen geven maar dat lukt me duidelijk niet. 
Ik heb ook zo'n schuldgevoel tegenover mijn vriend. Ik trek hem mee in het negatieve door er zo bij te lopen. 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Moontje95:

Hey meid,

 

Ik vind het vervelend om te lezen dat je je zo voelt :( Maar het heeft echt even tijd nodig. Het is niet niets he, zo’n operatie. Je lichaam is zo hard aan het werk om te genezen en daarbij slaap je waarschijnlijk ook slecht plus dat de narcose ook nog zo zijn bijwerkingen heeft. Het is gewoon een aanslag op je lichaam en ook ik had dat na mij bv heel erg onderschat, heb me precies gevoeld zoals jij dat nu doet. Heb de eerste week ook alleen gehuild van woede en verdriet, vond de pijn het niet waard. En wat had ik mezelf toch weer aan gedaan!? 

 

De eerste week is best moeilijk, maar als je die eenmaal achter de rug hebt, wordt het alleen maar beter. Geloof me echt! Het is het uiteindelijk allemaal waard. Probeer het los te laten en probeer ervan te genieten. :54:

 

x Moon

Mag ik vragen hoe lang jij de gevoelens van verdriet en woede hebt gehad? 
Zijn die uiteindelijk volledig weg? 
Hoe lang heb je je bv al achter de rug. 

 

Het doet me deugd om te horen dat er mensen zijn die dit ook zo ervaren hebben. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-7-2018 om 13:58 zei Appeltje:

Mag ik vragen hoe lang jij de gevoelens van verdriet en woede hebt gehad? 
Zijn die uiteindelijk volledig weg? 
Hoe lang heb je je bv al achter de rug. 

 

Het doet me deugd om te horen dat er mensen zijn die dit ook zo ervaren hebben. 

 

xx

Het is voor mij nu anderhalf jaar geleden dat ik ben geopereerd. Tot op de dag van vandaag baal ik dat ik het heb gedaan. Maar dat komt omdat ik niet tevreden ben met hoe ze zijn geplaatst. Ze zijn te ver naar buiten geplaatst waardoor ik rechts met bepaalde bewegingen last heb en ook geen mooi decollete heb. Als ik had geweten dat ze er zo uit zouden zien, had ik het niet gedaan. Maar ik wil ook “mijn droomboobs”  dus ga ik in augustus voor een wissel. Waar ik best tegen op zie hoor. Maar goed ik weet wat ik kan verwachten en het is weer even doorbijten.

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

wat naar om te horen dat je je zo voelt. Het zou toch iets moois voor je moeten zijn. Ik ben nu zelf 11 dagen po, en heb die twijfels de eerste twee dagen gehad. Toen ik zwaar aan de pijnstillers zat.

 

Ik weet niet of jij pijnstillers gebruikt, maar misschien hebben zij ook hele grote invloed op hoe jij je voelt.

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Op 6-7-2018 om 13:10 zei Appeltje:

Ik ben geopereerd door De Meyere. Hele lieve man die wel degelijk zijn tijd nam voor de consultatie. Ook de anesthesist en de verpleegsters waren super vriendelijk. Ik schaam me nu al dat ik tijdens de afspraak volgende week mijn gevoel moet bespreken terwijl hij voor zo'n mooi resultaat heeft gezorgd. 

Ik heb nooit zo'n verveld gevoel ervaren. Soms twijfel ik of ik hierover met een psycholoog moet gaan praten. De meesten uit men omgeving verklaren me dan echt gek aangezien ik tijdens mijn hogeschoolopleiding zelf uren psychologie heb gevolgd. Ik zou me hier zelf raad in moeten kunnen geven maar dat lukt me duidelijk niet. 
Ik heb ook zo'n schuldgevoel tegenover mijn vriend. Ik trek hem mee in het negatieve door er zo bij te lopen. 

xx

Hey Appeltje, ben je ondertussen al een beetje gelukkiger? Hoe reageerde De Meyere toen je hem uitlegde dat je je er mentaal niet goed bij voelt? Hoop dat je reis je goed gedaan heeft en je kon genieten van je boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-8-2018 om 19:10 zei Mienemuis:

Hey Appeltje, ben je ondertussen al een beetje gelukkiger? Hoe reageerde De Meyere toen je hem uitlegde dat je je er mentaal niet goed bij voelt? Hoop dat je reis je goed gedaan heeft en je kon genieten van je boobs!

Hey
Ik heb mezelf voorgenomen om me voldoende tijd te geven. Momenteel zijn er 6 weken om. Ik voel me wel al iets beter maar het heeft zijn momenten. Soms kan ik heel tevreden zijn en plots kan het terug in mijn hoofd spelen dat ik mezelf ongezond heb gemaakt. Op dergelijke momenten zit echt te huilen. Ik heb er wel met De Meyere over kunnen praten. Hij vertelde me dat het soort implantaten die bij me werden geplaatst het beste uit de onderzoeken naar ALCL (lymfeklierkanker) kwamen. De kans dat deze vorm bij mij op mijn huidige leeftijd zou optreden is 1 op 60 000. Dit gaf me toch al een iets geruster gevoel. 
Het deed me wel deugd om me op vakantie wat zelfverzekerder te voelen. Ik ben echt benieuwd hij ik hier over een maandje over denk. 

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-7-2018 om 20:03 zei Dorie:

Appeltje hoe gaat het nu met je???

Hey
Ik heb mezelf voorgenomen om me voldoende tijd te geven. Momenteel zijn er 6 weken om. Ik voel me wel al iets beter maar het heeft zijn momenten. Soms kan ik heel tevreden zijn en plots kan het terug in mijn hoofd spelen dat ik mezelf ongezond heb gemaakt. Op dergelijke momenten zit echt te huilen. Ik heb er wel met De Meyere over kunnen praten. Hij vertelde me dat het soort implantaten die bij me werden geplaatst het beste uit de onderzoeken naar ALCL (lymfeklierkanker) kwamen. De kans dat deze vorm bij mij op mijn huidige leeftijd zou optreden is 1 op 60 000. Dit gaf me toch al een iets geruster gevoel. 
Het deed me wel deugd om me op vakantie wat zelfverzekerder te voelen. Ik ben echt benieuwd hij ik hier over een maandje over denk. 

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Appeltje:

Hey
Ik heb mezelf voorgenomen om me voldoende tijd te geven. Momenteel zijn er 6 weken om. Ik voel me wel al iets beter maar het heeft zijn momenten. Soms kan ik heel tevreden zijn en plots kan het terug in mijn hoofd spelen dat ik mezelf ongezond heb gemaakt. Op dergelijke momenten zit echt te huilen. Ik heb er wel met De Meyere over kunnen praten. Hij vertelde me dat het soort implantaten die bij me werden geplaatst het beste uit de onderzoeken naar ALCL (lymfeklierkanker) kwamen. De kans dat deze vorm bij mij op mijn huidige leeftijd zou optreden is 1 op 60 000. Dit gaf me toch al een iets geruster gevoel. 
Het deed me wel deugd om me op vakantie wat zelfverzekerder te voelen. Ik ben echt benieuwd hij ik hier over een maandje over denk. 

XX

Hey

 

Fijn dat het toch al wat beter gaat! Heb je ook de mentor-implantaten? 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.