Ga naar inhoud

Appeltje : 29 juni 2018 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Dag iedereen

 

Ik heb 5 dagen geleden een bv ondergaan. Implantaten van mentor 300cc voor de spier. 
Dit is iets wat ik best al lang wou. Nu de operatie achter de rug is, heb ik het onverwacht erg moeilijk. 
Dagelijks loop ik te huilen aangezien ik het gevoel heb dat niet alles oké verlopen is. 
Heb ik beide armen af en toe (vooral 's nachts) een doof gevoel. Ook in de linkeronderborst en tepel heb ik geen gevoel. 
Toen ik me hierom druk ging maken kwam ik natuurijk heel wat andere klachten tegen waarmee ik in de toekomst mogelijk te maken zou krijgen (spierpijn, lymfeklierkanker,...).

 

Vandaar dat ik de overweging maak om de implantaten te laten verwijderen en dit zoveel als mogelijk te corrigeren met lipofilling.
Wat is jullie mening hierover? 
Heeft er aub iemand raad? Ik heb echt nood aan wat raad want het knaagt mentaal enorm aan me. 
Zijn er mensen die al jaren implantaten hebben zonder klachten?

 

Bedankt voor alle reacties. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Appeltje:

Dag iedereen

 

Ik heb 5 dagen geleden een bv ondergaan. Implantaten van mentor 300cc voor de spier. 
Dit is iets wat ik best al lang wou. Nu de operatie achter de rug is, heb ik het onverwacht erg moeilijk. 
Dagelijks loop ik te huilen aangezien ik het gevoel heb dat niet alles oké verlopen is. 
Heb ik beide armen af en toe (vooral 's nachts) een doof gevoel. Ook in de linkeronderborst en tepel heb ik geen gevoel. 
Toen ik me hierom druk ging maken kwam ik natuurijk heel wat andere klachten tegen waarmee ik in de toekomst mogelijk te maken zou krijgen (spierpijn, lymfeklierkanker,...).

 

Vandaar dat ik de overweging maak om de implantaten te laten verwijderen en dit zoveel als mogelijk te corrigeren met lipofilling.
Wat is jullie mening hierover? 
Heeft er aub iemand raad? Ik heb echt nood aan wat raad want het knaagt mentaal enorm aan me. 
Zijn er mensen die al jaren implantaten hebben zonder klachten?

 

Bedankt voor alle reacties. 

Spijtig dat je niet echt blij bent met je bv, het is ook nog maar 5 dagen geleden eh! Heb je al contact opgenomen met je pc? Mijn bv staat voor aug gepland, dus een echte hulp ben ik niet! De pijn zou wel een paar dagen duren, zou toch je pc even om raad vragen. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Mom1980:

Spijtig dat je niet echt blij bent met je bv, het is ook nog maar 5 dagen geleden eh! Heb je al contact opgenomen met je pc? Mijn bv staat voor aug gepland, dus een echte hulp ben ik niet! De pijn zou wel een paar dagen duren, zou toch je pc even om raad vragen. Xx

Heb telefonisch contact opgenomen maar de secretaresse was nogal kort. 
Zij wees me op het feit dat ik mogelijks pas na 4 maand gevoel terug krijg in de borst. Al was hier niets over gezegd als mogelijke bijwerking van een bv tijdens de consultatie. Enkel de veelgenoemde kapselvorming werd besproken.

 

Het uitzicht is in principe mooi en de littekens zien er goed uit. 
Ik heb het mentaal gewoon enorm onderschat. Heb schrik dat ik er wat onderdoor ga. 

Bedankt voor je reactie. Ik wens je super veel succes met je bv. Hopelijk ben jij 100% tevreden over je resultaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Appeltje:

Heb telefonisch contact opgenomen maar de secretaresse was nogal kort. 
Zij wees me op het feit dat ik mogelijks pas na 4 maand gevoel terug krijg in de borst. Al was hier niets over gezegd als mogelijke bijwerking van een bv tijdens de consultatie. Enkel de veelgenoemde kapselvorming werd besproken.

 

Het uitzicht is in principe mooi en de littekens zien er goed uit. 
Ik heb het mentaal gewoon enorm onderschat. Heb schrik dat ik er wat onderdoor ga. 

Bedankt voor je reactie. Ik wens je super veel succes met je bv. Hopelijk ben jij 100% tevreden over je resultaat. 

Hey, het gevoel kan idd ong 3 maand duren, mijn pc zei dat ik ze moest masseren (stimuleren) en dat het gevoel dan sneller terugkomt. 

Probeer toch te genieten van je nieuwe vriendinnen. Snap wel dat je er niet gerust in bent, heb je nu ook een drukverband om?

wel erg dat de secretaresse zou kortaf was, kan je geen afspraak maken met de pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Appeltje

Maak je geen zorgen meid. Die pijntjes en doove gevoel hoort er allemaal bij. Er is iets lichaams vreemds in je lichaam gezet en dat is gewoon best een dingetje voor je lijf. Snap je helemaal hoor. Had ik bij mn eerst bv ook!

 

En op je andere vraag, ik heb op mn 18e mn eerste bv gehad. Die silicone heb ik 17! Jaar gehad en die waren nog helemaal intact en heb er ook nooit last van gehad. Op af en toe wat steekjes maar verder nooit.

 

Probeer je niet te druk te maken, wat jij beschrijft wat je voeld hoort er echt allemaal bij. Geduld hoe moeilijk ook!

 

Heel veel succes en bij twijfel je pc bellen. Maar dat is nu nog echt niet nodig meid. Geniete van je nieuwe boobs! Komt echt allemaal goed, trust me!

 

Xxx noelle 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Mom1980:

Hey, het gevoel kan idd ong 3 maand duren, mijn pc zei dat ik ze moest masseren (stimuleren) en dat het gevoel dan sneller terugkomt. 

Probeer toch te genieten van je nieuwe vriendinnen. Snap wel dat je er niet gerust in bent, heb je nu ook een drukverband om?

wel erg dat de secretaresse zou kortaf was, kan je geen afspraak maken met de pc?

Momenteel heb ik enkel een aanspannende bh die ik 4 weken dag en nacht moet aanhouden. 
Volgende donderdag heb ik afspraak voor het verwijderen van de draadjes. 
Hopelijk kan ik dan mijn gevoel even rustig aan bespreken want van mijn huidig gevoel wil ik echt graag af. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Noelle2612:

Hoi @Appeltje

Maak je geen zorgen meid. Die pijntjes en doove gevoel hoort er allemaal bij. Er is iets lichaams vreemds in je lichaam gezet en dat is gewoon best een dingetje voor je lijf. Snap je helemaal hoor. Had ik bij mn eerst bv ook!

 

En op je andere vraag, ik heb op mn 18e mn eerste bv gehad. Die silicone heb ik 17! Jaar gehad en die waren nog helemaal intact en heb er ook nooit last van gehad. Op af en toe wat steekjes maar verder nooit.

 

Probeer je niet te druk te maken, wat jij beschrijft wat je voeld hoort er echt allemaal bij. Geduld hoe moeilijk ook!

 

Heel veel succes en bij twijfel je pc bellen. Maar dat is nu nog echt niet nodig meid. Geniete van je nieuwe boobs! Komt echt allemaal goed, trust me!

 

Xxx noelle 

Blij om te horen dat je dit gevoel ook hebt gehad. Er is gewoon wat schrik dat ik niet meer van dat gevoel afkom. 
Vooral het tintelt gevoel in de armen verontrusten me. 
Mag ik vragen van welk merk jouw implantaten zijn? 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Appeltje:

Blij om te horen dat je dit gevoel ook hebt gehad. Er is gewoon wat schrik dat ik niet meer van dat gevoel afkom. 
Vooral het tintelt gevoel in de armen verontrusten me. 
Mag ik vragen van welk merk jouw implantaten zijn? 

xx

Jawel komt allemaal goed! Heeft echt tijd nodig. En langer dan n weekje of 2:152:

 

Ik heb nu mentor.. heel tevreden over. Worden al met de dag zachter en bewegen zelfs al beetje mee:35:

 

Xx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief @Appeltje, wat @Noelle2612 al heeft gezegd de dingen die je voelt én niet voelt hoort er allemaal bij. Er is heel wat gebeurd in je lijf en dat moet nu gaan wennen aan de implantaten en je huid moet ook gaan wennen aan t feit dat t zo opgerekt is. Dat zul je ook nog gaan voelen net als je tepels. Ik had na 10 dagen po vreselijke jeuk aan m’n huid en m’n tepels.....daar kon ik niet eens naar kijken zo gevoelig waren ze. Dat komt allemaal goed en dat kost tijd. Niet voor niets staat er tenminste 6 weken voor het herstel en dan nog. 

 

Dus echt, geef t tijd ook je koppie. Je bent nu wrs heel onzeker over wat je allemaal voelt en dan ga je aan alles twijfelen. Schrijf al je vragen die je hebt op en neem die mee wanneer je die afspraak met je pc hebt zodat hij daar antwoord op kan geven. En probeer ondertussen van je nieuwe boobs te genieten.

 

liefs,

von

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Vonnepon:

Lief @Appeltje, wat @Noelle2612 al heeft gezegd de dingen die je voelt én niet voelt hoort er allemaal bij. Er is heel wat gebeurd in je lijf en dat moet nu gaan wennen aan de implantaten en je huid moet ook gaan wennen aan t feit dat t zo opgerekt is. Dat zul je ook nog gaan voelen net als je tepels. Ik had na 10 dagen po vreselijke jeuk aan m’n huid en m’n tepels.....daar kon ik niet eens naar kijken zo gevoelig waren ze. Dat komt allemaal goed en dat kost tijd. Niet voor niets staat er tenminste 6 weken voor het herstel en dan nog. 

 

Dus echt, geef t tijd ook je koppie. Je bent nu wrs heel onzeker over wat je allemaal voelt en dan ga je aan alles twijfelen. Schrijf al je vragen die je hebt op en neem die mee wanneer je die afspraak met je pc hebt zodat hij daar antwoord op kan geven. En probeer ondertussen van je nieuwe boobs te genieten.

 

liefs,

von

 

Mooi gezegd @Vonnepon! Dit geeft mij ook al een geruster gevoel, mijn bv staat gepland in aug. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Mijn operatie staat gepland op 13 september dus ik kan nog weinig zeggen over de pijntjes.

 

Je onzekerheid over eventuele ziektes heb ik ook... Dan denk ik, dat zal precies mij gaan gebeuren straks. Het is 1 van de redenen waarom ik de operatie al een keer uitgesteld heb, maar dan sta ik weer in een pashokje om bikini's te passen en dan denk ik.... verdorrie! Dus ik ga op hoop van zegen toch nu echt de stap zetten en hopen dat mij de ergste dingen bespaard blijven, maarja dat weet ik van te voren helaas niet zeker dus ik zal er wel een risico mee nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mom1980:

Mooi gezegd @Vonnepon! Dit geeft mij ook al een geruster gevoel, mijn bv staat gepland in aug. Xx

Het is zo begrijpelijk die onzekerheid want je kunt je nog zo goed inlezen voor je bv maar daarmee weet je nog steeds niet hoe het echt voelt als je het eenmaal achter de rug hebt. En daarom vind ik dit forum zo fijn. Hier haal je zoveel info uit en steun, advies en lieve woorden wanneer je je onzeker voelt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mamavan2kids:

Hoi hoi,

 

Mijn operatie staat gepland op 13 september dus ik kan nog weinig zeggen over de pijntjes.

 

Je onzekerheid over eventuele ziektes heb ik ook... Dan denk ik, dat zal precies mij gaan gebeuren straks. Het is 1 van de redenen waarom ik de operatie al een keer uitgesteld heb, maar dan sta ik weer in een pashokje om bikini's te passen en dan denk ik.... verdorrie! Dus ik ga op hoop van zegen toch nu echt de stap zetten en hopen dat mij de ergste dingen bespaard blijven, maarja dat weet ik van te voren helaas niet zeker dus ik zal er wel een risico mee nemen.

Hoi hoi @Mamavan2kids leuk dat je een datum hebt, iets om naar uit te kijken. 

 

Wat betreft eventuele ziektes, tja weet je, niemand krijgt 100% garantie dat je gezond oud wordt of je nu wel of niet implantaten neemt. En mss kun je dat naïef of dom noemen maar ik ben 47 jaar en was al jaren ongelukkig met m’n borsten. Uiteindelijk heb ik voor mezelf gerelativeerd  dat het risico dat er heel mss is en heb ik een wel overwogen beslissing genomen toch een bv te laten doen. En ik ben er heel gelukkig mee :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Vonnepon:

Hoi hoi leuk dat je een datum hebt, iets om naar uit te kijken. 

 

Wat betreft eventuele ziektes, tja weet je, niemand krijgt 100% garantie dat je gezond oud wordt of je nu wel of niet implantaten neemt. En mss kun je dat naïef of dom noemen maar ik ben 47 jaar en was al jaren ongelukkig met m’n borsten. Uiteindelijk heb ik voor mezelf gerelativeerd  dat het risico dat er heel mss is en heb ik een wel overwogen beslissing genomen toch een bv te laten doen. En ik ben er heel gelukkig mee :)

Klopt helemaal, er is altijd risico maar die kans is niet ontzettend groot ( en als je je netjes aan de leefregels houd heb je ook minder kans op complicaties ). Ik ben er zelf heel nuchter ingestapt met in het idee ; er is maar een klein perscentage waarbij het niet goed gaat en als dat zo is bij mij, dan is het zo en zie ik het wel. 

 

Ik werk in het ziekenhuis en zie dat eigelijk vrijwel alles kan worden opgelost alleen heeft het vaak tijd nodig!  Ik ben nu 9 Wk po en zie ook dat een borst meer zakt dan de ander, echter is dit normaal. Het blijven 2 ‘aparte’ operaties en die genezen nooit precies hetzelfde 

 

ik hoop dat je je in de loop van de tijd wel iets gelukkiger gaat voelen en dat je volop kan genieten van je boobies:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

 

Ik vind het vervelend om te lezen dat je je zo voelt :( Maar het heeft echt even tijd nodig. Het is niet niets he, zo’n operatie. Je lichaam is zo hard aan het werk om te genezen en daarbij slaap je waarschijnlijk ook slecht plus dat de narcose ook nog zo zijn bijwerkingen heeft. Het is gewoon een aanslag op je lichaam en ook ik had dat na mij bv heel erg onderschat, heb me precies gevoeld zoals jij dat nu doet. Heb de eerste week ook alleen gehuild van woede en verdriet, vond de pijn het niet waard. En wat had ik mezelf toch weer aan gedaan!? 

 

De eerste week is best moeilijk, maar als je die eenmaal achter de rug hebt, wordt het alleen maar beter. Geloof me echt! Het is het uiteindelijk allemaal waard. Probeer het los te laten en probeer ervan te genieten. :54:

 

x Moon

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Vonnepon:

Hoi hoi @Mamavan2kids leuk dat je een datum hebt, iets om naar uit te kijken. 

 

Wat betreft eventuele ziektes, tja weet je, niemand krijgt 100% garantie dat je gezond oud wordt of je nu wel of niet implantaten neemt. En mss kun je dat naïef of dom noemen maar ik ben 47 jaar en was al jaren ongelukkig met m’n borsten. Uiteindelijk heb ik voor mezelf gerelativeerd  dat het risico dat er heel mss is en heb ik een wel overwogen beslissing genomen toch een bv te laten doen. En ik ben er heel gelukkig mee :)

Daar heb je helemaal gelijk in en zo denk ik er ook over. 

Alleen omdat ik 2 jonge kids heb is de twijfel er toch nog wel geregeld.... Wat als ik ziek zou worden omdat ik persee borsten wou etc etc etc.... Maarja zo blijft die cirkel draaien en de kans dat er wat gebeurd is kleiner dan dat het allemaal goed gaat, dus we blijven positief! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mamavan2kids:

Daar heb je helemaal gelijk in en zo denk ik er ook over. 

Alleen omdat ik 2 jonge kids heb is de twijfel er toch nog wel geregeld.... Wat als ik ziek zou worden omdat ik persee borsten wou etc etc etc.... Maarja zo blijft die cirkel draaien en de kans dat er wat gebeurd is kleiner dan dat het allemaal goed gaat, dus we blijven positief! 

Ik snap het wel hoor @Mamavan2kids maar ik denk dat het risico acceptabel is. Maar het blijft een afweging die jij alleen kan maken. Succes met je beslissing. 

Liefs

von

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

ik heb 10 jaar geleden een borstvergroting laten doen ( had een a cup)

bij mij is alles voorspoedig verlopen, geen complicaties en mooie soepele borsten. Ik heb denk ik wel meer dan twee jaar weinig/geen gevoel op stukken aan de onderkant van de borsten gehad. 

Inmiddels ga ik de implantaten waarschijnlijk laten verwijderen. Heb ook

onderschat wat het geestelijk met me doet. Al jaren terug besloten nooit voor een vervanging te gaan. Nu dus serieuze overweging tot verwijderen om verschillende reden. In het kort; wil geen meerdere operaties, bang voor ziektes, goede voorbeeld voor kinderen (je bent mooi van jezelf), onprettig gevoel iets niet lichaamseigen te hebben. 

 

Maar jij hebt ze pas vijf dagen. Je hebt deze beslissing waarschijnlijk niet voor niks gemaakt en er vast goed

over na gedacht. Ik zou je zelf echt een tijd geven om te herstellen en er aan te wennen. Misschien wel een jaar.... als je je dan nog zo voelt kun je het alsnog laten verwijderen. Het zit er dan relatief kort in dus hersteld vast mooi. In ieder geval geen overhaaste beslissingen nemen. 

Maar ik snap je gevoel zeker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-7-2018 om 19:38 zei Vonnepon:

Lief @Appeltje, wat @Noelle2612 al heeft gezegd de dingen die je voelt én niet voelt hoort er allemaal bij. Er is heel wat gebeurd in je lijf en dat moet nu gaan wennen aan de implantaten en je huid moet ook gaan wennen aan t feit dat t zo opgerekt is. Dat zul je ook nog gaan voelen net als je tepels. Ik had na 10 dagen po vreselijke jeuk aan m’n huid en m’n tepels.....daar kon ik niet eens naar kijken zo gevoelig waren ze. Dat komt allemaal goed en dat kost tijd. Niet voor niets staat er tenminste 6 weken voor het herstel en dan nog. 

 

Dus echt, geef t tijd ook je koppie. Je bent nu wrs heel onzeker over wat je allemaal voelt en dan ga je aan alles twijfelen. Schrijf al je vragen die je hebt op en neem die mee wanneer je die afspraak met je pc hebt zodat hij daar antwoord op kan geven. En probeer ondertussen van je nieuwe boobs te genieten.

 

liefs,

von

 

Ik hoop dat ik de juiste beslissing zal maken. Heb besloten om het momenteel te laten zitten zodat onze vakantieplannen niet in het water vallen. Nadien wil ik alles eens opnieuw evalueren. Al vrees ik ervoor. Heb dit mentaal zo onderschat. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Dorie:

Hoi

ik heb 10 jaar geleden een borstvergroting laten doen ( had een a cup)

bij mij is alles voorspoedig verlopen, geen complicaties en mooie soepele borsten. Ik heb denk ik wel meer dan twee jaar weinig/geen gevoel op stukken aan de onderkant van de borsten gehad. 

Inmiddels ga ik de implantaten waarschijnlijk laten verwijderen. Heb ook

onderschat wat het geestelijk met me doet. Al jaren terug besloten nooit voor een vervanging te gaan. Nu dus serieuze overweging tot verwijderen om verschillende reden. In het kort; wil geen meerdere operaties, bang voor ziektes, goede voorbeeld voor kinderen (je bent mooi van jezelf), onprettig gevoel iets niet lichaamseigen te hebben. 

 

Maar jij hebt ze pas vijf dagen. Je hebt deze beslissing waarschijnlijk niet voor niks gemaakt en er vast goed

over na gedacht. Ik zou je zelf echt een tijd geven om te herstellen en er aan te wennen. Misschien wel een jaar.... als je je dan nog zo voelt kun je het alsnog laten verwijderen. Het zit er dan relatief kort in dus hersteld vast mooi. In ieder geval geen overhaaste beslissingen nemen. 

Maar ik snap je gevoel zeker!

Bedankt voor je reactie.

ik had nog een paar vraagjes als je het niet erg vindt.

Mag ik vragen van welk merk jouw implantaten waren? 

Heb je soms enig idee waar je je zou laten verwijderen? 

Heb je kunnen genieten van de tijd dat je ze had? Of was er altijd wat een dubbel gevoel?

 

ik tracht over drie weken op vakantie te vertrekken. Nadien zou ik herbekijken hoe ik me voel. Als ik nog steeds 4 maal daags moet huilen omdat ik er niet blij om ben dan moet ik ermee verder.

 

Hoop zo hard dat mijn twijfels tijdelijk zijn maar twijfel daar enorm hard aan. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Appeltje:

Bedankt voor je reactie.

ik had nog een paar vraagjes als je het niet erg vindt.

Mag ik vragen van welk merk jouw implantaten waren? 

Heb je soms enig idee waar je je zou laten verwijderen? 

Heb je kunnen genieten van de tijd dat je ze had? Of was er altijd wat een dubbel gevoel?

 

ik tracht over drie weken op vakantie te vertrekken. Nadien zou ik herbekijken hoe ik me voel. Als ik nog steeds 4 maal daags moet huilen omdat ik er niet blij om ben dan moet ik ermee verder.

 

Hoop zo hard dat mijn twijfels tijdelijk zijn maar twijfel daar enorm hard aan. 

 

Xx

Hoi

 

ik heb eursillicone. 

Mij ga op gesprek bij de Velthuizen kliniek en bij het Slotervaart ziekenhuis. 

 

Ik heb er wel van genoten hoor en niet altijd een negatief gevoel gehad. Zeker de eerste jaren niet. Toen slechts af een toe dat het door mijn hoofd schoot. Was begin twintig toen ik ze liet plaatsen. Inmiddels tien jaar ouder en twee kinderen gekregen waardoor ik toch anders in het leven sta. Weet niet hoe oud jij bent? 

Eerst wilde ik ze gewoon laten zitten totdat ze gewisseld zouden moeten worden en ze dan pas verwijderen. Maar nu wil ik het toch eerder. Wil niet wachten op complicaties, gevoel overheerst en verwacht een beter herstel als ik nog jonger ben... 

daarbij zijn mijn kinderen nu ook niet meer zo klein. Hoe ze dus niet meer te tillen en ze gaan naar school waardoor mij dat ook praktischer lijkt qua operatie en herstel...

 

neem je tijd meid! En geniet van je vakantie. Vooral niet blijven hangen in het gevoelen “waarom heb ik dit nu gedaan”. Wordt je niet vrolijk van en helpt ook niet. Gewoon vooruit kijken. Misschien ga je wel een paar jaar heerlijk genieten ervan. Kleding kopen vind ik nog steeds een feestje hoor! Alles staat zo mooi met wat grotere borsten! 

 

En als het niet went zal het herstel van verwijderen vast heel mooi worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Appeltje Wat vervelend dat je je zoveel zorgen maakt en niet tevreden bent over je bv. Waar ben je dan niet tevreden over? Door wie ben je geopereerd?

Ik ben het helemaal met @Vonnepon eens. Geef het alsjeblieft de tijd. Je bent zo kort geleden geopereerd. Het heeft echt tijd nodig.

Ik lees en hoor juist alleen maar reacties van vrouwen die aangeven dat het de beste beslissing is van hun leven. Veel zelfverzekerder. Natuurlijk is het herstel van 6 weken bij iedereen anders. Maar echt geef het de tijd. 

As je het emotioneel niet aan kan en het je echt teveel is dan daar niet mee blijven lopen en ze er uit laten halen. Maar hoop dat je het de tijd geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-7-2018 om 15:53 zei Appeltje:

Dag iedereen

 

Ik heb 5 dagen geleden een bv ondergaan. Implantaten van mentor 300cc voor de spier. 
Dit is iets wat ik best al lang wou. Nu de operatie achter de rug is, heb ik het onverwacht erg moeilijk. 
Dagelijks loop ik te huilen aangezien ik het gevoel heb dat niet alles oké verlopen is. 
Heb ik beide armen af en toe (vooral 's nachts) een doof gevoel. Ook in de linkeronderborst en tepel heb ik geen gevoel. 
Toen ik me hierom druk ging maken kwam ik natuurijk heel wat andere klachten tegen waarmee ik in de toekomst mogelijk te maken zou krijgen (spierpijn, lymfeklierkanker,...).

 

Vandaar dat ik de overweging maak om de implantaten te laten verwijderen en dit zoveel als mogelijk te corrigeren met lipofilling.
Wat is jullie mening hierover? 
Heeft er aub iemand raad? Ik heb echt nood aan wat raad want het knaagt mentaal enorm aan me. 
Zijn er mensen die al jaren implantaten hebben zonder klachten?

 

Bedankt voor alle reacties. 

Hey! Probeer eerst en vooral je eigen proces te aanvaarden als ‘oké’. De weerslag van zo’n verdoving op je mentale toestand mag je zeker ook niet onderschatten. Zelf heb ik ook een serieuze knauw gekregen na de operatie. Paniek, tranen en twijfels. Niet elk bv verhaal hier is er eentje waar iedereen direct supertevreden is met alles. Neem dat van me aan, ik heb het forum uitgespit tot op het bot :D 

 

Probeer je zorgen te bespreken met iemand maar probeer je ook te focussen op goed voor jezelf te zorgen. Rusten, voeding,...als je echt de nood voelt om controle te hebben (heb ik ook) focus je dan op een goed herstel! 

 

Ik hoop van harte dat je snel een beetje rust vindt en als dat niet onmiddelijk lukt, even goed, ik duim dat je de steun vindt die je nodig acht.

 

Veel beterschap nog! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik vragen Hoelang je al een bv wilde? Ik zou het heel naar vinden als ik ze eenmaal heb dat ik zo'n zelfde gevoel ga krijgen. Dus vandaar dat ik erg benieuwd ben of dit al een hele lange wens was of dat je dit pas kort voor de operatie wist te willen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Mamavan2kids:

Mag ik vragen Hoelang je al een bv wilde? Ik zou het heel naar vinden als ik ze eenmaal heb dat ik zo'n zelfde gevoel ga krijgen. Dus vandaar dat ik erg benieuwd ben of dit al een hele lange wens was of dat je dit pas kort voor de operatie wist te willen... 

Ik ben momenteel 23 jaar en heb me reeds van mijn 16 jaar enorm gestoord. In mijn bikini's stopte ik telkens van die opvulstukjes, ik droeg telkens enorm gevulde bh's,... Sinds vorige zomer had ik beslist om dit te laten doen. Ik was al dat gepruts beu en was er continu over bezig. Toen ik op consultatie was gegaan, dacht ik onmiddellijk dit gaat me zo goed doen. Mijn vriend en ik waren beiden overtuigd. Mijn vriend vindt het resultaat trouwens prachtig en ik zelf ook. 

Vandaar dat ik het nare gevoel dat ik nu heb echt niet kan begrijpen. Het is intussen 8 dagen geleden en telkens ik blij tracht te zijn, steekt dat vervelende gevoel terug op. Ik herstel goed, heb nauwelijks nog pijn. Maar heb telkens het gevoel dat ik blij moest zijn met wie ik was, zonder risico's te nemen. Zo velen op dit forum zijn blij en zeggen me dat de risico's minimaal zijn, wat ik ook geloof. Maar mentaal weegt het bij mij zo zwaar dat ik mogelijke risico's neem terwijl ik eigenlijk perfect gezond ben. Volgende week moet ik het er heel duidelijk over hebben met de pc want ik ben al al die jaren zo een gelukkig en spontaan iemand. Ik heb zelden tot nooit gehuild. Nu valt dit dagelijks voor. 

 

Zou zo blij zijn als ik deze investering van 3500 euro kan aanvaarden en me er gelukkig bij voel. Indien ik ze laat verwijderen is dit een enorme streep door de rekening want dit zal me nogmaals rond de 3000 euro kosten. 
Momenteel weegt het op men relatie en op men job. Ik zal moeten ingrijpen als ik niet men oude zelf wordt. Heb enorm veel schrik mensen uit men omgeving hierdoor te verliezen. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.