Ga naar inhoud

Evi2 : 19 juli 2018 : Dr. Decoene : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Bij mij was dat ook met die strepen. Dat trekt weg hoor. Als de kostjes eraf zijn van u littekens dan mag je smeren. Oei dat is niet fijn. Hopenlijk komt alles nog inorde! Ja ik voor eind augustus. Hier ook een lingerieshop. Wel heel duur. Maar ze moeten goed zitten he. Kijk er al naar uit! Haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie
4 uur geleden zei Cameltje:

Bij mij was dat ook met die strepen. Dat trekt weg hoor. Als de kostjes eraf zijn van u littekens dan mag je smeren. Oei dat is niet fijn. Hopenlijk komt alles nog inorde! Ja ik voor eind augustus. Hier ook een lingerieshop. Wel heel duur. Maar ze moeten goed zitten he. Kijk er al naar uit! Haha 

Zeker en vast. Ze mogen dan ook een.mooie bh hebben, zodat ze zeker mooi staan. We mogen ook fier zijn op wat we nu hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@Evi2 @Cameltje @SN_90 Hoe gaat het inmiddels met jullie? En jullie herstel? Ik ben vandaag precies 5 weken po en het gaat erg goed! Alleen zijn ze nog steeds erg strak ... Was benieuwd hoe dat bij jullie is? Volgende week mag ik weer gewone bh's aan, jeej! Ik ga er dan ook meteen voor shoppen! Weten jullie of je bh-maat daarna nog wijzigt? Dus kan ik er het beste maar twee kopen of gelijk helemaal los gaan?

 

Ik ga zo ook een controle inplannen bij dr. Decoene, gewoon voor de zekerheid. Even kijken wat zij ervan vindt, en of ik weer mag sporten enzo, ik wil graag weer hardlopen .... Ik was voor de hechtingen naar mijn huisarts geweest maar de assistente zei toen dat ze al weg waren dus heeft niets kunnen 'knippen'. Maar rechts voel ik nog wel een draadje volgens mij ...

 

Hoop dat het goed met jullie gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Elvyra:

@Evi2 @Cameltje @SN_90 Hoe gaat het inmiddels met jullie? En jullie herstel? Ik ben vandaag precies 5 weken po en het gaat erg goed! Alleen zijn ze nog steeds erg strak ... Was benieuwd hoe dat bij jullie is? Volgende week mag ik weer gewone bh's aan, jeej! Ik ga er dan ook meteen voor shoppen! Weten jullie of je bh-maat daarna nog wijzigt? Dus kan ik er het beste maar twee kopen of gelijk helemaal los gaan?

 

Ik ga zo ook een controle inplannen bij dr. Decoene, gewoon voor de zekerheid. Even kijken wat zij ervan vindt, en of ik weer mag sporten enzo, ik wil graag weer hardlopen .... Ik was voor de hechtingen naar mijn huisarts geweest maar de assistente zei toen dat ze al weg waren dus heeft niets kunnen 'knippen'. Maar rechts voel ik nog wel een draadje volgens mij ...

 

Hoop dat het goed met jullie gaat!

Hoihoi!

 

Ik ga dit weekend kijken voor nieuwe bh's.  Volgens de maattabel op internet kom ik op 75E. Ik heb er nog zo eentje liggen door verkeerd maatadvies in het verleden. En die past! Ik heb wel gehoord dat ze nog wat kunnen veranderen. Dus best niet helemaal losgaan.

 

Mijn rechtse borst is nog ietsje hoger en harder dan de linkse maar ik ga ervan uit dat dat steeds beter wordt. Ziet er op foto erger uit dan in de spiegel. Ik wilde al een controle inplannen maar wordt moeilijk omdat dr. Parys dat alleen overdag doet en ik geen verlofdagen meer heb... Dus ik zie wel wanneer het me wel lukt.

 

Op mn zij slapen gaat, maar voelt toch nog niet zo comfortabel. Komt ook wel weer vanzelf.

Komend weekend ga ik weer naar de sportschool maar voorlopig alleen om te fietsen en op de loopband te lopen. Rustigaan weer beginnen na 6 weken niks doen.

 

Veel shop-plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik ben hier al eventjes niet meer op geweest. Heb het heel druk gehad. Met mij gaat het heel goed. Geen pijn meer alleen af en toe nog wat steken in mijn borst. Maar is normaal. Ik ben nu morgen 8 weken. En heb nu maat 75D Ze zijn ook al mooi wat gezakt. Alleen bewegen ze nog niet. En ik had ze eerlijk gezegd nog iets groter gewillen. Maar schijnt dat ze nog wat groter worden dus ben benieuwd. Haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.