Ga naar inhoud

Evi2 : 19 juli 2018 : Dr. Decoene : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Ja mijn vriend is teleurgesteld dat hij het niet mag doen. Maar voel me Gwn geruster dat de dokter naar mijn wonden kan zien. En ook ineens mijn maat kan meten voor de sportbh en kan ze ook zien of mijn borsten ee goed uitzien. Maar voel me wel wat schuldig tegenover hem hoor. En hoe voel jeje? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei Cameltje:

Ja mijn vriend is teleurgesteld dat hij het niet mag doen. Maar voel me Gwn geruster dat de dokter naar mijn wonden kan zien. En ook ineens mijn maat kan meten voor de sportbh en kan ze ook zien of mijn borsten ee goed uitzien. Maar voel me wel wat schuldig tegenover hem hoor. En hoe voel jeje? 

Hela, ik denk dat ik erna sowieso nog een afspraak maak om het te laten bekijken. Dan ben je soms toch het meeste op uw gemak.

Ik voel mij eigenlijk heel goed. Mijn blubberbuik is veel minder en de pijn is weg daar. Ik heb het verband ondr mijn oksels een cm naar binnen geplooid zodat het daar niet meer snijdt en dat voel veel beter. En qua pijnstillers neem ik vandaag enkel de aangerade brufen nog. Druk zetten en rijken boven mijn hoofd voelt fout, dat laat ik dus, maar voor de rest eigen heel goed. Mag niet klagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cameltje ik heb een emotie van mijn toetsenbord gebruikt en kan nu niks meer in uw ding posten, krijg het niet weg. Blokkeert daar.

Ik wil je veel plezier wensen vandaag, eindelijk alles uit, eindelijk eens goed bekijken, eindelijk lekker douchen. Geniet ervan!

Laat mij weten hoe het ging.;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

leuk van je berichtje. Juist onderweg naar huis se. Mijn borsten zijn echt mooi! wel groter dan ik had verwacht! En ze gaan alleen nog wel wat groter worden door dat er nu nog spanning opzit. Maar mijn litteken is echt al mooi genezen. Ziet er ook al mooi uit. Ze heeft het draadje eruit getrokken. Ik ben wel blij dat mijn vriend dit niet heeft gedaan want dat hij ook niet gekunnen hoor. En nu dat het verband eraf is, amai wat een zaligheid! Hoe is het met u? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Cameltje:

Hoi,

leuk van je berichtje. Juist onderweg naar huis se. Mijn borsten zijn echt mooi! wel groter dan ik had verwacht! En ze gaan alleen nog wel wat groter worden door dat er nu nog spanning opzit. Maar mijn litteken is echt al mooi genezen. Ziet er ook al mooi uit. Ze heeft het draadje eruit getrokken. Ik ben wel blij dat mijn vriend dit niet heeft gedaan want dat hij ook niet gekunnen hoor. En nu dat het verband eraf is, amai wat een zaligheid! Hoe is het met u? 

Hoe fijn!!! Ik heb het goed. Meeste last van het verband...

Heb je nu een sportbh van daar of gewoon ergens ene gehaald? 

Ik heb er hier van de decathlon nog van de tijd dat ik ging fitnessen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat keek ik uit naar vandaag, eindelijk verlost van dat mega verband, de jeuk en de hitte.

Voor de zekerheid een afspraak gemaakt om het daar te laten doen. Je wilt toch zeker zijn dat alles echt in orde is.

ZALIG!!!

Nu die sportbh nog 6 weken en een fijne shopday met mijn hubbie plannen om nieuwe lingerie te kopen.

Eindelijk verlost van die AA, want ondanks ik de bh maat A droeg.... deze was niet gevuld. Eindelijk terug vrouw, eindelijk terug borsten. Zo blij dat ik de stap heb gezet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat kan ik geloven. En je mag je eindelijk terug douche. Dat ga je goed doen. Ja mijn datum staat al sprint om te gaan shoppen met mijn ventje. Haha. Kijk er ook al naar uit. Ja idd dat Han ik ook dan ben toch zeker.  En hoe is het met de pijn? Ik ben nu ook bio-oil gaan kopen schijnt ook goed te werken. En smeert beter dan nivea crème. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Cameltje:

Ja dat kan ik geloven. En je mag je eindelijk terug douche. Dat ga je goed doen. Ja mijn datum staat al sprint om te gaan shoppen met mijn ventje. Haha. Kijk er ook al naar uit. Ja idd dat Han ik ook dan ben toch zeker.  En hoe is het met de pijn? Ik ben nu ook bio-oil gaan kopen schijnt ook goed te werken. En smeert beter dan nivea crème. 

Pijn heb ik eigenlijk niet meer. Het trekt soms of voelt wat ongemakkelijk maar ze zei dat ik die dingen wel nog tot 6 maanden zou kunnen voelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat gevoel heb ik ook. En mijn tepels zijn echt overgevoelig. Dat het soms gevoelloos is. Echt gek. En die branden ook. Ik kan zelf de gordel van de auto niet verdragen. Ik hoop dat et normaal is. En mijn rechterborst doet soms raar als ik met mijn arm beweeg. Precies of het voelt als bellenblaasjes. Echt gek gevoel. Ja ik ben ook sinds deze week mijn dochter aan het pakken. De opvang is gesloten dus ik zit thuis met haar en mijn vriend is werken. En moet ze in haar bed bed steken wat hoog is en de trap naar beneden kan ze wel maar ik vind het nog wat gevaarlijk want het is redelijk stijl. En ook in haar Eetstoel zetten in de autostoel zetten. Dus op dat gebied is dat niet goed. Het gaat e maar ik weet niet of het gevaarlijk is. Doe jij het al? Ik heb wel geluk dat ze niet veel weegt. Nog geen 10kilo. En wordt volgende maand 2j. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Cameltje:

Ja dat gevoel heb ik ook. En mijn tepels zijn echt overgevoelig. Dat het soms gevoelloos is. Echt gek. En die branden ook. Ik kan zelf de gordel van de auto niet verdragen. Ik hoop dat et normaal is. En mijn rechterborst doet soms raar als ik met mijn arm beweeg. Precies of het voelt als bellenblaasjes. Echt gek gevoel. Ja ik ben ook sinds deze week mijn dochter aan het pakken. De opvang is gesloten dus ik zit thuis met haar en mijn vriend is werken. En moet ze in haar bed bed steken wat hoog is en de trap naar beneden kan ze wel maar ik vind het nog wat gevaarlijk want het is redelijk stijl. En ook in haar Eetstoel zetten in de autostoel zetten. Dus op dat gebied is dat niet goed. Het gaat e maar ik weet niet of het gevaarlijk is. Doe jij het al? Ik heb wel geluk dat ze niet veel weegt. Nog geen 10kilo. En wordt volgende maand 2j. 

De autogordel is inderdaad heel gevoelig. Merk ik ook.

Mijn jongste zoontje wordt deze week 2 en weegt 13,5 kg. Mijn man is nog t.e.m. dit weekend thuis en dan ook terug werken. 

Maar Lars kan de trap al alleen en kruipt ook in zijn autostoel. Dus ga hem daarin stimuleren. Dus op die manier redden we ons wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, jaloers op jullie! Maar hier gaat het ook goed gelukkig. 

 

Ik heb de kliniek even gebeld vandaag en ze raden tillen echt af tot je 3 weken po bent en reiken boven je hoofd tot je 14 dagen po bent. Mijn dochtertje is 12,5kg (1 jaar en 10 maanden) dus dat moet papa nog maar even blijven doen. Verder veel last van bolle buik (lijk wel zwanger inderdaad!) maar dat schijnt normaal te zijn en 'kan nog wel een paar dagen duren'. Ik ben nu 6 dagen po. Is het bij jullie al weg? 

 

Ik heb ook een borst die meer vervelend doet dan de andere, brandt soms, of steekt... Ik moet nog een week voor 't verband eraf mag, en dat met deze hitte, pfff! 

 

Bio-oil heb ik goede dingen over gehoord, die staat ook op mijn lijstje! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Elvyra:

Zo, jaloers op jullie! Maar hier gaat het ook goed gelukkig. 

 

Ik heb de kliniek even gebeld vandaag en ze raden tillen echt af tot je 3 weken po bent en reiken boven je hoofd tot je 14 dagen po bent. Mijn dochtertje is 12,5kg (1 jaar en 10 maanden) dus dat moet papa nog maar even blijven doen. Verder veel last van bolle buik (lijk wel zwanger inderdaad!) maar dat schijnt normaal te zijn en 'kan nog wel een paar dagen duren'. Ik ben nu 6 dagen po. Is het bij jullie al weg? 

 

Ik heb ook een borst die meer vervelend doet dan de andere, brandt soms, of steekt... Ik moet nog een week voor 't verband eraf mag, en dat met deze hitte, pfff! 

 

Bio-oil heb ik goede dingen over gehoord, die staat ook op mijn lijstje! 

Mijn bolle buik is al veel minder dag na de operatie was ik precies 3 maanden zwanger. Nu nog maar 1 bij wijze van spreken, want normaal ben ik zo goed als plat.

Nog even volhouden! 

Ik had nagevraagd voor de borsten in te smeren, maakte niet uit met wat. Ik heb thuis nog littekenzalf liggen van mijn zoontje zijn waterpokken en met hydraterende bodycreme mocht ik allemaal gebruiken. 

Luisteren naar je lichaam, dat is het beste dat je kan doen. En volgende week kan je van plezier uitroepen hoe blij je bent dat alles uit is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag heeft mijn jongsteschoot zoontje., vandaag 2 jaar geworden, gemerkt dat er iets aan zijn mama is veranderd.

Hij kwam nog eens op mijn schoot zitten en legr zijn hoofd op/tussen mijn borsten. Voorheen was er zo goed als niets, maar nu draaien met zijn hoofdje... vond zijn plaats niet. Voelen..met de handjes... 'bal'? Hij snapte het nietniet,bloes open doente en op zoek naar de bal:D. Terwijl s ochtends onder de douche geen van beide iets waste opgevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elvyra hier gaat goed. Ze zijn al heel erg veranderd. Op het moment is rechts minder ingezakt. Maar geduld hebben. 

Jij bent ook vandaag verlost van je verband hè. Sportbh gevonden? Past het?  Hoe voel jij je nu dat het uit is.

@Cameltje hoe voel jij ondertussen? Want je bent een weekje verder dan ik.

 

Zou zo graag eens gaan zwemmen met mijn gezin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi met mij gaat alles goed. Ik krijg blijkbaar geen meldingen meer aan. Ik heb geen pijn meer. Alleen Af en toe doet mijn litteken pijn. Maar cava nog. Mijn borsten zijn wel kleiner geworden. Maar ze zeggen dat ze normaal terug groter worden en dat het normaal is. Dus duimen maar. Is dat bij jouw ook zo? Ja snap ik. Maar je mag ik het zwembad he. Alleen niet je litteken. Ze zei me wel dat je een onder moogt gaan en er dan weer uit en afdrogen. Dus heb ik dat in mijn zwembadje al gedaan. Hihi. En jij nog last. En hoe zijn jou borsten nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Cameltje:

Hoi met mij gaat alles goed. Ik krijg blijkbaar geen meldingen meer aan. Ik heb geen pijn meer. Alleen Af en toe doet mijn litteken pijn. Maar cava nog. Mijn borsten zijn wel kleiner geworden. Maar ze zeggen dat ze normaal terug groter worden en dat het normaal is. Dus duimen maar. Is dat bij jouw ook zo? Ja snap ik. Maar je mag ik het zwembad he. Alleen niet je litteken. Ze zei me wel dat je een onder moogt gaan en er dan weer uit en afdrogen. Dus heb ik dat in mijn zwembadje al gedaan. Hihi. En jij nog last. En hoe zijn jou borsten nu? 

@Evi2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg ook geen meldingen meer maar kon het opnieuw aanzetten en nu kreeg ik ze wel weer... 

 

Ja, verband mocht er gisteren af. Wat een verademing (ook letterlijk)! Ik schrok alleen wel, ik vind ze super groot en heel nep, echt van die ballonnen die erop zijn geplakt... Maar gebeld met de kliniek en ook Cameltje reageerde dat ze nog moeten zakken enzo. Volgens de kliniek kon het drie maanden duren. Ik heb nu een sportbeha 75D aan en die zit wel goed denk ik. 

 

Vannacht voor het eerst weer plat op m'n rug geslapen en toch nog rugpijn helaas. Ook op m'n zij geprobeerd maar ben dan bang dat de prothesen van hun plek gaan... 

 

Nu ineens wat last van mijn linkerborst, af en toe steken. En links is het litteken wat dikker, alsof het klem heeft gezeten. Hadden jullie dat ook? Verder ziet het er prima uit, echt klein, mooi! 

 

Ik wacht voor de zekerheid gewoon nog een week met douchen, die laatste week houd ik nog wel vol. Ik heb toch nog vakantie en kan me nu weer gewoon wassen. Maar zwemmen lijkt me ook heerlijk... Dat wordt gewoon van de winter in een mooie nieuwe bikini in Centerparcs of zo :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elvyra mijn linkerborst had ook een dikker litteken voel dat soms nog. Dat probeer ik met mijn olie wat te maseren, dan wordt het soepeler.

Mijn borsten zagen er toen ook heel nep uit. Ondertussen'hangen' ze als ik mij vooroverbuig enzo... ze worden iedere dag natuurlijker. Gelukkig:D

@Cameltje je ze zijn hier ook al iets kleiner geworden, ik vind dat nu niet zo een ramp, omdat ze meer en meer natuurlijker worden. Ik geniet ervan!

Last mag ik niet echt zeggen, maar ik voel wel dat mijn man werken is en ik meer doe. De ene dag heb ik steken rechts, vandaag links aan de zijkant... maar Dr. Decoene zei wel dat dat nog een half jaar kon duren.

 

Ik kijk vooral uit naar die nieuwe bikini, eind september doen we een landal met vrienden. Eindelijk met een gevulde mooie boezem.:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Evi2:

@Elvyra mijn linkerborst had ook een dikker litteken voel dat soms nog. Dat probeer ik met mijn olie wat te maseren, dan wordt het soepeler.

Mijn borsten zagen er toen ook heel nep uit. Ondertussen'hangen' ze als ik mij vooroverbuig enzo... ze worden iedere dag natuurlijker. Gelukkig:D

@Cameltje je ze zijn hier ook al iets kleiner geworden, ik vind dat nu niet zo een ramp, omdat ze meer en meer natuurlijker worden. Ik geniet ervan!

Last mag ik niet echt zeggen, maar ik voel wel dat mijn man werken is en ik meer doe. De ene dag heb ik steken rechts, vandaag links aan de zijkant... maar Dr. Decoene zei wel dat dat nog een half jaar kon duren.

 

Ik kijk vooral uit naar die nieuwe bikini, eind september doen we een landal met vrienden. Eindelijk met een gevulde mooie boezem.:D

Haha ja ik kijk er ook naar uit. De laatste week van augustus ga ik shoppen. Staat al gepland in de agenda met mijn vriend. Ja idd dat heeft ze tegen mij ook gezegd. Ik ben al blij dat ze gelijk zijn en dat ik er geen problemen mee heb. Van mij mogen ze alleen echt niet kleiner worden hoor. Hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cameltje @Evi2Masseren van het litteken mocht pas na drie weken, dus ik moet nog even wachten tot donderdag. Wat ik er trouwens verder van kan zien ziet er super netjes uit! Dat ga je niet meer zien na een paar jaar denk ik!

 

Hadden jullie trouwens ook van die rode soort striemen? Ik heb over beide borsten een soort lijntjes maar dan in puntjes zeg maar zo................... En dat dan in lijnen over de gehele borsten. Het lijkt van het verband te komen? Ik krijg het niet weg gepoetst. 

 

Ja heerlijk, een bikini! Ik moet ook nog wat gaan plannen! Ik vind het alleen wel lastig zo, omdat ze eerst kleiner worden (dus is weer een andere bh maat) en dan weer groter (weer een andere maat)... En mijn baan en huwelijk zijn wat onzeker nu dus ik moet even uitkijken met m'n centjes... Maar ik heb wat gereserveerd voor over drie maanden hoor, dan zullen ze neem ik aan niet zo heel veel meer veranderen en ga ik mezelf wat mooie lingerie kado doen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Elvyra:

@Cameltje @Evi2Masseren van het litteken mocht pas na drie weken, dus ik moet nog even wachten tot donderdag. Wat ik er trouwens verder van kan zien ziet er super netjes uit! Dat ga je niet meer zien na een paar jaar denk ik!

 

Hadden jullie trouwens ook van die rode soort striemen? Ik heb over beide borsten een soort lijntjes maar dan in puntjes zeg maar zo................... En dat dan in lijnen over de gehele borsten. Het lijkt van het verband te komen? Ik krijg het niet weg gepoetst. 

 

Ja heerlijk, een bikini! Ik moet ook nog wat gaan plannen! Ik vind het alleen wel lastig zo, omdat ze eerst kleiner worden (dus is weer een andere bh maat) en dan weer groter (weer een andere maat)... En mijn baan en huwelijk zijn wat onzeker nu dus ik moet even uitkijken met m'n centjes... Maar ik heb wat gereserveerd voor over drie maanden hoor, dan zullen ze neem ik aan niet zo heel veel meer veranderen en ga ik mezelf wat mooie lingerie kado doen :D

Ik had ook van die rode lijnen, maar zijn helemaal weg gegaan.

Ik heb eind september gepland voor een nieuwe bikini. De lingeriezaak hier heeft dan braderie en haalt dan ook al hun zwemkleding uit. Heb mijn momentje al gepland om daar te gaan passen. Super service daar en ga dat nodig hebben om mijn maat te kennen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.