Ga naar inhoud

Evi2 : 19 juli 2018 : Dr. Decoene : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Cameltje:

Morgen is het zover! Om hoe laat moet je binnen? Succes he! X

 Whaaaaa:20: ben super zenuwachtig.

Ik moet om 8u binnen.

Juist de kinderen al naar mama gedaan.

Besef nog niet goed dat het voor echt is denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Evi2:

 Whaaaaa:20: ben super zenuwachtig.

Ik moet om 8u binnen.

Juist de kinderen al naar mama gedaan.

Besef nog niet goed dat het voor echt is denk ik.

Wat spannend Evi! Ik mag volgende week woensdag. Voor hoeveel cc ga je nou? Ik twijfel ook tussen 330 of toch minder...heb net mn consulente maar even gemaild of ik nog even mag komen passen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Daniena:

Wat spannend Evi! Ik mag volgende week woensdag. Voor hoeveel cc ga je nou? Ik twijfel ook tussen 330 of toch minder...heb net mn consulente maar even gemaild of ik nog even mag komen passen...

Het gaat de 330 worden.

Voor jou ook nog maar een weekje.

Heb nu een AA dus kom ik op een mooie C zei ze, dus .... vertrouw haar hier wel in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Evi2:

Het gaat de 330 worden.

Voor jou ook nog maar een weekje.

Heb nu een AA dus kom ik op een mooie C zei ze, dus .... vertrouw haar hier wel in.

Succes! :71: Ik krijg ook 330cc. Volgende week dan... nu ik 'volgende week' schrijf voelt het nog dichterbij :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Evi2:

Het gaat de 330 worden.

Voor jou ook nog maar een weekje.

Heb nu een AA dus kom ik op een mooie C zei ze, dus .... vertrouw haar hier wel in.

Zo spannend! Ik kom indd ook pp een C uit, maar als je nu niet veel hebt (zoals ik) vind ik dat al groot klinken ;-) maar vond t toen erg mooi staan! Heel veel succes!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei SN_90:

Succes! :71: Ik krijg ook 330cc. Volgende week dan... nu ik 'volgende week' schrijf voelt het nog dichterbij :wacko:

Alles komt goed. Betrap mij erop dat ik dat ook tegen mijzelf zeg:D.

Juist jusarric world gaan kijken. Totaal mijn zinnen kunnen verzetten, top idee van het ventje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Evi2:

@Cameltje hoe voel jij je nu een week later?

 

Hoi Evi,

Sinds vandaag gaat het al iets beter. Heb al een klein wandelingetje gedaan. Maar was wel zwaar tegen gevallen. Nu nog wel pijn aan de borsten en rug maar is echt verdraagzaamst. Ik kan wel niet zonder mijn pijnstillers en lig ook nog altijd te slapen in de zetel. Omdat ik er nog altijd niet zelfstandig uitkan. Maar iedere dag gaat het al wat beter. Ik ben al blij dat ik niet meer misselijk ben. En dinsdag mag het verband eraf. Dus kijk er naar uit. Want het verband vind ik echt vreselijk. Wie weet voel ik me dan stukken beter. Ik wens je veel succes.  Niet teveel zorgen maken. Dokter decoene is echt super lief dus die stelt u op u gemak. Hou me maar op de hoogte hoe is geweest. Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Daniena:

Wat spannend Evi! Ik mag volgende week woensdag. Voor hoeveel cc ga je nou? Ik twijfel ook tussen 330 of toch minder...heb net mn consulente maar even gemaild of ik nog even mag komen passen...

Daniena O wat spannend! Ik mag ook volgende week woensdag moet mij om 8.15 melden.. bij welke arts ben jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hela,

Gisteren was mijn grote dag. Om 8u komen we aan en rond half 9 gaan we naar mijn kamer en krijg ik nog wat info. Foto van de voorsituatie gemaakt en in een zwart tenueke en badjas wachten. Ik zou de derde in de rij zijn. De vrouw tegenover mij nemen ze dan mee en brengen terug met veel pijn, ze schreeuwde toen ze op het andere bed moest gaan liggen. Ik kreeg al een krop in mijn keel, waar was ik in godsnaam mee begonnen. Waarom kan ik niet blij zijn met mijn lichaam, heb toch 2 prachtige zonen in de plaats.

Gelukkig dat mijn man mij zo steunt, hij weet ook dat ik zo ongelukkig ben en onzeker.

Om half 11 komen ze mij halen, nog eens de vraag als ik niet gegeten en gedronken heb. (Krijg nog steeds geen hap door mijn keel zei ik erop).

En daar ging ik dan mee op wandel in mijn welness slippers en badjas, ging precies naar de sauna of stoombad ofzo.

Dat operatiekwartier binnen gaan vond ik het engste... ze namen mijn badjas aan en moest mijn zwart tenueke tot op de heupen doen en gaan liggen op de tafel. De badjas leggen ze dan nog mooi op mij.

Dan begint het, infuus, anesthesist stelt zichzelf voor en zegt dat hij mij in slaap doet en dat ik wakker ga worden in mijn nieuw leven. Ik voelde prikkeling in mijn arm, hals, hoofd... en was weg.

Met wakker worden heb ik dadelijk gevoeld en dacht wauw het is echt.

En om kwart over 12 was ik op de kamer. Mijn man was gerust dat ik er eindelijk was, hij had zelf veel zenuwen.

Cola drinken, pistolet eten en voelde mij ineens super. Wel veel druk op de borsten maar dat kwam omdat ik lag. Hebben ze mij daar rechtgeholpen en stilaan heeft mijn man mij aangedaan. Lieverd toch. En om 1u vertrokken naar huis.

Een plaatsje in de zetel gemaakt, lukt goed om er zelf in en uit te komen.

En nog verschillende dutjes gedaan. Om half 6 is hij de kids gaan halen bij mijn mama en toen hij weg was brak het zweet bij mij uit en moest ik over geven, s avonds ook nog eens, maar dat is het.

Mijn eerste nacht in bed was ook reuze meegevallen, constructie van een borstvoedingskussen voor rug en zijkant met daar het kussen voor de rest van de rug en een extra voor mijn hoofd.

S morgens wel meer pijn, geraakte niet alleen uit bed. Lang leve de gsm om mijn man te vragen voor hulp en dan mijn eerste pijnstillers terug.

Ik heb vooral onder mijn borsten pijn mijn ribben en bovenste buikspieren. Als ik voor de rest naar mijn lichaam luister valt het eigen reuze mee.

Alleen slaap ik veel, maar mijn man zorgt goed voor de kids en maakt het ook mogelijk.

Ik mag eigenlijk niet klagen. Alleen mijn regels die de dag van de operatie doorkomen GRRR...

Nu wachten tot we het verband eraf mogen knippen:01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Evi2:

Heb vandaag echt zo'n lelijke blubberbuik, lijkt op de dag van de bevalling als de bevalling net achter de rug is. En doet zelfs pijn op sommige plaatsen. Echt raar.

Oei dat is niet goed. Ik weet dat de buikspieren wel wat pijn kunnen doen. Ik weet ook dat je vocht kunt vast houden. Als jeje echt zorgen maakt zou ik eens naar decoene bellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Cameltje:

Oei dat is niet goed. Ik weet dat de buikspieren wel wat pijn kunnen doen. Ik weet ook dat je vocht kunt vast houden. Als jeje echt zorgen maakt zou ik eens naar decoene bellen?

Vandaag is het ook al minder. Mijn mama zei dat dat door de narcose komt, zij heeft dat ook gehad bij haar heupoperatie. Ik wacht nog even af en als het morgen niet nog wat zal beteren dan bel ik.

Gelukkig dat jij dinsdag al van uw verband af zijt, want het weer dat ze voorspellen voor de komende weer , pfff.

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Cameltje:

Ja narcose is iets raars he. Hoe u lichaam erop reageerd! Ja mijn verband stinkt ook vind ik. En idd met die warmte niet echt gezellig. En il ga blij zijn dat ik me mag douche! Ga jij het er zelf afdoen of ga jij ook een afspraak maken? 

Ik ga het er zelf afdoen en dan zien, als ik over iets twijfel dan maak ik een afspraak. Maar vind het wel fijn om dit samen met mijn man te doen en.rustig te bekijken enzo.

Ik vind het zo jeuken, heb lucht nodig aan mijn lijf:D we tellen af tot 2 augustus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.