Ga naar inhoud

Zwemmen/ duiken/ waterglijbanen ???


Demiiii

Aanbevolen berichten

Hellloooo.

 

Omdat het zo’n heerlijk weer is ben ik dit weekend weer voor het eerst wezen zwemmen. Het was echt zo’n mega raar gevoel net of je de protheses onder de spier voelt zitten tijdens het zwemmen. Herkenbaar??? Ik ben nu ong 2 maanden po en merk ook dat als ik kracht zet het net lijkt of mijn protheses/ borsten onder me oksel verplaatsen. Erg lastig uitleggen maar een gek gevoel. Hebben hier meer mensen last van?

 

Om even op mijn vraag terug te komen. Ik ga eind juli om vakantie ik ben dan precies 3 maanden po, en vraag me af of je gewoon kan zwemmen/ duiken of springen in het water en van wildwaterbanen/ waterglijbanen af kunt? Zonder pijn of wat dan ook. Zoals ik al zei ervaar ik tijdens het zwemmen een raar gevoel. Moet ik hier aan wennen of verdwijnt dit nog? Is het normaal dat ik mijn borsten nu nog steeds voel, geen pijn maar soms niet echt lekker?

 

Een heleboel vragen maar hoop dat jullie mij wat meer kunnen vertellen ^_^

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Demiiii, ik was ongeveer 4 maanden po toen ik op vakantie ging. 

 

Eenmaal gearriveerd bij het hotel sprong ik zonder na te denken het zwembad in en begon te zwemmen. Dat voelde ontzettend raar in mijn borsten en ik ben meteen gestopt. Ik dacht al huh kan ik nu niet meer zwemmen na een bv? :45: Maar daarna ben ik weer voorzichtig gaan zwemmen en dat voelde al een stuk beter, en daarna heb ik er eigenlijk geen last meer van gehad. Ik denk dat je borstspier ook weer even moet wennen aan de beweging en dat er natuurlijk een prothese tussen zit:44:

 

Ik ben niet van glijbanen af geweest, maar heb wel gepeddleboard en geroeid in een kano, en dat was geen probleem! 

 

Ik vond het in ieder geval heerlijk om met mijn nieuwe borsten in bikini rond te paraderen :wub:

 

Alvast een hele fijne vakantie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.