Ga naar inhoud

Cameltje : 12 juli 2018 : Dr. Decoene : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

13 uur geleden zei Cameltje:

Ja maar wie weet valt het goed mee bij u he. Maar als het soiso achter de spier zit ga je dat wel goed voelen. Maar alles voor de boobies zeker. Lang leve de pijnstillers! 

Inderdaad. Zit hier met het gezin op het strarin Domburg. Al die mooi gevulde bikinis... dan is het nog eens duidelijk waarom ik dit wil. Ik zit hier met mijn jumpsuit met open rug. Want mijn rug mag gezien worden, maar de voorkant:wacko:

Lees dat je ondertussen ook iets kunt eten. Gelukkig!

Wat is je gevoel nu, al wat beter?

En heb je veel zwelling of valt dat best mee. Ik ga ook zo nieuwsgierig zijn om te kijken, jij?

Hopelijk kan je vannacht wel goed slapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel me niet meer misselijk. Maar heb echt nog veel pijn. Elke beweging doet pijn! En mijn borsten staan wel op springen en heb een branderig gevoel. Maar is blijkbaar normaal. Vooral al ik rechtsta dan staan ze op springen. Maar hoop nu dat het elke dag beter ga. Ik dacht wel even bij mezelf van wat heb ik me zelf toch aangedaan.  Maar zoiets is nooit pijnloos. Dus moet gewoon even op mijn tanden bijten. Ja ik ben heel zenuwachtig. Ik moet wel nog 2 weken wachten voor ik ze mag zien. Mijn vriend is ook enorm nieuwschierig. Dat het maar snel 2 weken verder is. Nog een paar daagjes en het is aan jouw. Spannend. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net ook maar gebeld. Dat verband schuurt zo fel enzo dat ik er zo snel mogelijk van af wil zijn en wil weten als alles ok is. Als het niet is ben ik daar tenminste. Dus ook dinsdagmiddag een afspraak voor het verband uit te doen e.d. dan voel ik mij ook veiliger. En ben ik ook geruster achteraf.

Hoe voel jij je nu zonder dat verband en welke sportbh heb jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik denk idd dat het beste is hoor. Mijn vriend zij ook dat men borsten er nu heel fake uitzien. Dus opzich vond hij het niet zo erg dat ik dat met de dokter heb gedaan. Ocharme. Ik snap je volledig! Even doorbijten. Mss dat je vriend eens op je rug onder de plakker wrijft. Dat hielp bij mij toch. Nog eventjes tanden bijten. Ik voel me echt veel beter zonder dat verband. Ik graal nu goed uit bed en zetel. Mijn borsten doen af en toe nog wat pijn maar is normaal. Ik kan nu ook veel meer. Ademen is echt zalig. En nu elke dag mijn borsten en litteken inwrijven met nivea. Ik de sportbh Anita. Zit echt super lekker. Kost 55€ En is vanvoor ook niet super hoog en met voorsluiting wat ook heel handig is aangezien dat ik mijn armen nog noet super kan bewegen. dus dat is ook wel goed. Zal een foto doorsturen. Heb je nog heel veel pijn?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Cameltje:

Ja ik denk idd dat het beste is hoor. Mijn vriend zij ook dat men borsten er nu heel fake uitzien. Dus opzich vond hij het niet zo erg dat ik dat met de dokter heb gedaan. Ocharme. Ik snap je volledig! Even doorbijten. Mss dat je vriend eens op je rug onder de plakker wrijft. Dat hielp bij mij toch. Nog eventjes tanden bijten. Ik voel me echt veel beter zonder dat verband. Ik graal nu goed uit bed en zetel. Mijn borsten doen af en toe nog wat pijn maar is normaal. Ik kan nu ook veel meer. Ademen is echt zalig. En nu elke dag mijn borsten en litteken inwrijven met nivea. Ik de sportbh Anita. Zit echt super lekker. Kost 55€ En is vanvoor ook niet super hoog en met voorsluiting wat ook heel handig is aangezien dat ik mijn armen nog noet super kan bewegen. dus dat is ook wel goed. Zal een foto doorsturen. Heb je nog heel veel pijn?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Oh kijk er zo naar uit. Heb je deze sportbh van bij hen gekocht of hoe wist je wat je nodig had? De sportbh's die ik hier heb zijn van mij toen ik ging fitnessen, ga ze mee nemen dan om te weten als ze goed zijn.

Ben blij voor je dat alles nu veel vlotter endan fijner verloopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die daar gekocht. Omdat ik mijn maat niet wist. Maar online zijn ze duurder. Ja je kan ze meenemen en idd horen of ze goed zijn of niet. Ja vandaag naar de dierentuin geweest. Ging kei goed alleen nu wat last van mijn rug en mijn littekens branden maar zal wel normaal zijn. Gaat het nu ook al wat beter met jouw? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Cameltje:

Ik heb die daar gekocht. Omdat ik mijn maat niet wist. Maar online zijn ze duurder. Ja je kan ze meenemen en idd horen of ze goed zijn of niet. Ja vandaag naar de dierentuin geweest. Ging kei goed alleen nu wat last van mijn rug en mijn littekens branden maar zal wel normaal zijn. Gaat het nu ook al wat beter met jouw? 

Oh, hoe fijn. Zalig zo'n uitstapje.

Ik heb vandaag geprobeerd auto te rijden maar mijn rechterkant pijn gedaan aan de zijkantgang. Stom. Ik ben het nu echt beu. Zijn nog lange dagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei dat is echt niet fijn. Maar ik verzeker je. Zodra dat verband eraf is ga jeje beter voelen hoor. En auto rijden ze echt wel 2weken af. Ik ben nu al 2 weken verder en ik heb nog steeds niet auto gereden. Probeer het bog wat rustig aan te doen en luister naar je lichaam. Nog een aanstal dagen en je bent van dat verband vanaf. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi, met mij gaat het echt goed. Af en toe wat steken en overgevoelige tepels. Ik ben vandaag 4 weken. En ik ga blij zijn dat ik een gewone bh kan dragen. Ik vind mijn borsten wel een heel stuk kleiner geworden dan in het begin. Dus ik hoop echt dat die nog groter worden. Ooh kei spanend! Het zal jouw echt deugt doen. Je gaat je ook al stukken beter voelen. En ook spannend dat je ze vandaag gaat zien.  Succes en laat me maar iets weten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is eraf! Dat is wel fijn!!! Maar ik hoop dat ze juist nog een beetje kleiner worden, ofja, ik vind het er nu heel nep uit zien nog, had jij dat ook? Echt van die strakke ballonnen... Ik hoop dat dat nog natuurlijker wordt... Ik draag een 75D sportbeha en die zit wel goed verder. Ook wel een beetje gevoelige tepels, sowieso ben ik nu ineens weer veel voorzichtiger met bewegen. Ik durf ook nog niet echt te wassen dus alle blauwe strepen staan er ook nog op... 

 

Heb wel 'n traantje gelaten al, enerzijds blij want het is echt wel veel beter dan het was, anderzijds angst of het nog wat minder fake eruit gaat zien... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Elvyra:

Het is eraf! Dat is wel fijn!!! Maar ik hoop dat ze juist nog een beetje kleiner worden, ofja, ik vind het er nu heel nep uit zien nog, had jij dat ook? Echt van die strakke ballonnen... Ik hoop dat dat nog natuurlijker wordt... Ik draag een 75D sportbeha en die zit wel goed verder. Ook wel een beetje gevoelige tepels, sowieso ben ik nu ineens weer veel voorzichtiger met bewegen. Ik durf ook nog niet echt te wassen dus alle blauwe strepen staan er ook nog op... 

 

Heb wel 'n traantje gelaten al, enerzijds blij want het is echt wel veel beter dan het was, anderzijds angst of het nog wat minder fake eruit gaat zien... 

Ja is normaal hoor. Bij mij geen ze er ook heel fake uit. En zaterdag ze bijna in mijn nek. Haha nu zijn ze echt al heel wat veranderd. Ik vind ze nu eigenlijk te klein. Ze zeggen dat eerst de zwelling weggaat en dan lijken je borsten een stuk kleiner doordat de spier ze nog tegen houd. Maar na een paar weken rekt je spier uit en dan ze weer wat groter worden. Want ik vond ze ook echt eerst te groot. Maar nu vind ik ze toch te klen. Even geduld hebben zeker. En is ook doodnormaal dat je voorzichtig bent dat went wel. Ik heb af en toe van Ah ja ik heb een borstvergroting maten doen.  Dat ik het Gwn was vergeten.  Haha hoeveel cc heb jij? Ik heb nu mt 75 of 80C maar zit wel vrij stak. Mijn eerste douch was ook heel eng. Ik had schrik voor de stralen op mijn borsten en voor de pijn.  Maar deed echt deugt. Maar ik had wel geen blauwe plekken jij wel?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blij dat ze nog 'echter' worden dan! Douche heb ik nog niet geprobeerd, ik wacht nog wel een weekje, ben toch nog op vakantie. 

 

Hier geen blauwe plekken gelukkig. Wel krijg ik de blauwe stift en de plakresten van het verband er niet goed af. De kliniek gaf als tip om dat met boorwater te doen, alleen wat is dat in het Duits? :huh:

 

Ik heb nu 75D aan, heb 300cc high profile aan beide kanten. Jij nu dus een maatje kleiner dan toen het verband eraf ging? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik zo ook niet weten hoe het in het duuts is. Hahah ik denk dat er ook Gwn bron zo staan. Ik had geen blauw plak aan mijn borsten. Enkel rode strepen. Maar die zijn gelukkkig weg getrokken. Ik heb 330cc extra high profiel. Maar heb wel een bh gepast van Marie jo en D zat wel als gegoten. Ik wel blij zijn dat de sportbh uit mag spant echt super hard. Hij trekt ook aan de zijkant. Maatje kleiner niet. Ze lijken Gwn klein. Al zegt mijn vriend van niet. Of anders ben ik ze al gewoon. Haha ik kijk wel elke dag. Haha. Tot aan de poel gaat normaal wel met zwemmen he? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.