Ga naar inhoud

Cameltje : 12 juli 2018 : Dr. Decoene : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

ik ben hier nieuw en heb toch heel wat vragen ivm borstvergroting. Ik heb 25juli mijn dag gepland voor een operatie bij dokter Decoene in de welness kliniek. Is er hier iemand die het al bij haar heeft laten doen. En wat je van haar werk vind? Ze heeft mij een 330cc aangeraden. Ik kom van een a. Klopt dit dat ik een grote C ga hebben? Hopenlijk kunnen jullie antwoorden op mijn vraag

 

groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik heb mij hier aangemeld omdat ik binnenkort een borstvergroting gaat doen. En wil graag ook weten of iemand hier al een borstvergroting heeft laten doen in de wellness kliniek te Genk en bij dokter veroniek decoene. Ik vind hierzelf niet veel reviews van haar. Maar ben wel al op consultatie geweest en ik voelde me wel goed bij haar. Ze gaf me goed advies en aangezien ik 2 verschillende borsten heb gaat ze bij de kleinere borst een 330cc nemen en de grotere een 300cc. Dit wilt dan toch zeggen dat ik een 330cc heb? Ik heb nu een a, kleine b. Welke cup ga ik dan bij mijn borstvergroting hebben? Zij vertelde me een grote C kleine D. Sorry voor de vele vragen en Hopenlijk krijg ik hier reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

ik heb binnen 2 weken mijn operatie gepland en ben nu enorm aan het twijfelen of ik de juist maat heb gekozen. Ik ben zelf 1,64 groot en weeg 51. En heb een een A70cup. En heb gekozen voor een 330cc nu weet ik niet hoe groot dit gaat zijn en mss dat jullie mij kunnen helpen met jullie ervaring of foto’s. Hopenlijk krijg ik reactie. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cameltje

 

Hoi hoi en gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Ik heb de titel eventjes aangepast en topic verhuisd naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je nu je updates en als je er aan toe bent je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan.

 

Doe rustig aan en ik wens je een goed herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Cameltje!

 

Je komt een dagje na mij aan de beurt. Ik denk dat @Desert-Rose mislezen heeft wat de datum betreft :38:

 

Alleen ga ik bij dr. Parys. Ik krijg ook 330cc. Wordt zeker mooi hoor! We zijn even groot, alleen ben ik met 56kg wel wat zwaarder ;) Ik zal op een D/DD uitkomen, kom van een lege C ongeveer.

Laatst zag ik hier nog een topic over dr. Decoene. Misschien kan je het terugvinden met de zoekfunctie?

 

Succes!:71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei SN_90:

Hoi @Cameltje!

 

Je komt een dagje na mij aan de beurt. Ik denk dat @Desert-Rose mislezen heeft wat de datum betreft :38:

 

Alleen ga ik bij dr. Parys. Ik krijg ook 330cc. Wordt zeker mooi hoor! We zijn even groot, alleen ben ik met 56kg wel wat zwaarder ;) Ik zal op een D/DD uitkomen, kom van een lege C ongeveer.

Laatst zag ik hier nog een topic over dr. Decoene. Misschien kan je het terugvinden met de zoekfunctie?

 

Succes!:71:

 

Nee hoor, niet mis gelezen, per toeval kwam ik haar reactie in een ander topic tegen, daarin staat dat ze vandaag ineens geholpen is

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Desert-Rose:

 

Nee hoor, niet mis gelezen, per toeval kwam ik haar reactie in een ander topic tegen, daarin staat dat ze vandaag ineens geholpen is

 

 

Oeps... :wacko: Sorry... dat had ik dan weer niet gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei SN_90:

Hoi @Cameltje!

 

Je komt een dagje na mij aan de beurt. Ik denk dat @Desert-Rose mislezen heeft wat de datum betreft :38:

 

Alleen ga ik bij dr. Parys. Ik krijg ook 330cc. Wordt zeker mooi hoor! We zijn even groot, alleen ben ik met 56kg wel wat zwaarder ;) Ik zal op een D/DD uitkomen, kom van een lege C ongeveer.

Laatst zag ik hier nog een topic over dr. Decoene. Misschien kan je het terugvinden met de zoekfunctie?

 

Succes!:71:

 

10 uur geleden zei SN_90:

Hoi @Cameltje!

 

Je komt een dagje na mij aan de beurt. Ik denk dat @Desert-Rose mislezen heeft wat de datum betreft :38:

 

Alleen ga ik bij dr. Parys. Ik krijg ook 330cc. Wordt zeker mooi hoor! We zijn even groot, alleen ben ik met 56kg wel wat zwaarder ;) Ik zal op een D/DD uitkomen, kom van een lege C ongeveer.

Laatst zag ik hier nog een topic over dr. Decoene. Misschien kan je het terugvinden met de zoekfunctie?

 

Succes!:71:

 

10 uur geleden zei SN_90:

Hoi @Cameltje!

 

Je komt een dagje na mij aan de beurt. Ik denk dat @Desert-Rose mislezen heeft wat de datum betreft :38:

 

Alleen ga ik bij dr. Parys. Ik krijg ook 330cc. Wordt zeker mooi hoor! We zijn even groot, alleen ben ik met 56kg wel wat zwaarder ;) Ik zal op een D/DD uitkomen, kom van een lege C ongeveer.

Laatst zag ik hier nog een topic over dr. Decoene. Misschien kan je het terugvinden met de zoekfunctie?

 

Succes!:71:

 

1 uur geleden zei SN_90:

Oeps... :wacko: Sorry... dat had ik dan weer niet gezien.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

mijn datum is verzet. En ik ben gisteren al geopereerd. Ben heel misselijk geworden. Maar zal wel van de narcose geweest zijn. Ook moeten overgeven  gisteren en vandaag weer. Hopenlijk stopt het. Ik heb wel enorm veel pijn. En ik geraak heel moeilijk uit bed en zetel. Dan doe ik me ontzettend veel pijn. Ik ben nu ook voor 2 weken ingepakt dus ik heb ze nog niet gezien. Dus ben enorm aan het aftellen. En Hopenlijk is de pijn heel snel weg. Succes jullie. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Cameltje:

Hoi,

mijn datum is verzet. En ik ben gisteren al geopereerd. Ben heel misselijk geworden. Maar zal wel van de narcose geweest zijn. Ook moeten overgeven  gisteren en vandaag weer. Hopenlijk stopt het. Ik heb wel enorm veel pijn. En ik geraak heel moeilijk uit bed en zetel. Dan doe ik me ontzettend veel pijn. Ik ben nu ook voor 2 weken ingepakt dus ik heb ze nog niet gezien. Dus ben enorm aan het aftellen. En Hopenlijk is de pijn heel snel weg. Succes jullie. Xx

Gaat het al wat beter met je?

Welke pijnstillers heb je gekregen daar?

Die vriendin die haar daar ook heeft laten opereren had een doosje of 2 zaldiar laten voorschrijven, hielp naar het schijnt heel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

nee heb nog ongelofelijk veel pijn. En nog steeds misselijk. Ik heb heel wat pijnstillers gekregen zoals idd zaldiar, ibruffen, dalfagan en dan nog iets tegen mijn maag. Zaldiar heb ik juist genomen. Dus afwachten of dat werkt bij me. Want die andere pijnstillers werken niet hoor. Even doorbijten zeke

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Cameltje:

Hoi,

nee heb nog ongelofelijk veel pijn. En nog steeds misselijk. Ik heb heel wat pijnstillers gekregen zoals idd zaldiar, ibruffen, dalfagan en dan nog iets tegen mijn maag. Zaldiar heb ik juist genomen. Dus afwachten of dat werkt bij me. Want die andere pijnstillers werken niet hoor. Even doorbijten zeke

Duim dat je je snel beter zal voelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Cameltje:

Nee dat mag daar niet. Daar hebben ze geen tijd voor. Het slapen lukt heel slecht. Je geraakt niet uit bed. Helemaal plat liggen doet zeer. Dus ik slaap zittend. Pff. De dagen mogen nu voorbij vliegen hoor. 

Oh:blink:

Wanneer jij terug ok bent, begin ik aan die dagen.

Hopelijk zijn ze snel om.

Succes.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Cameltje:

Ja maar wie weet valt het goed mee bij u he. Maar als het soiso achter de spier zit ga je dat wel goed voelen. Maar alles voor de boobies zeker. Lang leve de pijnstillers! 

Inderdaad. Zit hier met het gezin op het strarin Domburg. Al die mooi gevulde bikinis... dan is het nog eens duidelijk waarom ik dit wil. Ik zit hier met mijn jumpsuit met open rug. Want mijn rug mag gezien worden, maar de voorkant:wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoe is het nu met je? De eerste 2-4 dagen zijn het zwaarst. Alles staat strak, je kan niks, de narcose zit nog in je lijf en bent afhankelijk van anderen. Is te begrijpen dat je graag de dagen voorbij ziet vliegen. Na een paar dagen gaat het stukken beter! Neem op tijd je pijnstillers in en probeer geen dingen te doen die je nog niet kan. Ik kon ook totaal niet slapen snachts, en lag op de bank fijner dan op bed! Misschien kan je overdag nog wat tussedoor slapen.

Hopelijk voel je je snel beter :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

lief dat je het vraagt. Het gaatal wat beter. Ik heb vandaag niet meer moeten overgeven en heb geen buikloop meer. Dus eindelijk kunnen de pijnstillers gaan werken. Heb nog wel altijd pijn maar zoals je zegt mss na 4 dagen gaat het al stukke

beter. Ik slaap nu ook in de zetel. En heb vandaag al een flinke dut gedaan. Deed deugt. Mijn rug doet ook al wat minder pijn. Ik heb alleen nog altijd moeite met ademen. Hoop dat dat ook gaat betere. Eventjes nog doorbijten. Merci voor je berichtje.  X

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Cameltje:

Hoi,

lief dat je het vraagt. Het gaatal wat beter. Ik heb vandaag niet meer moeten overgeven en heb geen buikloop meer. Dus eindelijk kunnen de pijnstillers gaan werken. Heb nog wel altijd pijn maar zoals je zegt mss na 4 dagen gaat het al stukke

beter. Ik slaap nu ook in de zetel. En heb vandaag al een flinke dut gedaan. Deed deugt. Mijn rug doet ook al wat minder pijn. Ik heb alleen nog altijd moeite met ademen. Hoop dat dat ook gaat betere. Eventjes nog doorbijten. Merci voor je berichtje.  X

Hoi hoi bah wat naar dat je alle mogelijke bijwerkingen hebt. Kan je al wel wat eten of word je dan meteen misselijk? Ik heb de eerste 2 dagen bijna alleen beschuit op omdat ik van al het andere eten misselijk werd.

Moeite met ademen klinkt niet zo goed, heb je een borstband? Of zit je helemaal ingepakt in het verband? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Cameltje:

Ja idd!  Ik kan sinds vandaag eindelijk terug eten. En voel me niet meer misselijk. Dus dat is al goed. Ik heb een zeer strakke verband rond me. Echt niet leuk. En dat duurt 2 weken! ☹️

Fijn dat je tenminste weer wat kan eten, scheelt een hoop. Ah dat is vervelend, hoe moet dat dan met douchen? Ik heb nooit in het verband gezeten maar meteen de bh en een borstband. Is heel vervelend maar op een gegeven moment went het enigzins wel... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd. Wel niet zo veel dat ik kan eten. Maar het blijft zitten. Ik mag me 2weken niet douchen en 3weken niet in bad. Dus dat is echt wel kut! Mijn vriend heeft me vandaag gewassen se. Dus deed al wel deugt. Ja ik moet binne 2 weken een sportbeha aan doen en dat moet ik dan nog 6 weken dragen. Hoe komt dat jij geen verband aan moest doen? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Cameltje:

Ja idd. Wel niet zo veel dat ik kan eten. Maar het blijft zitten. Ik mag me 2weken niet douchen en 3weken niet in bad. Dus dat is echt wel kut! Mijn vriend heeft me vandaag gewassen se. Dus deed al wel deugt. Ja ik moet binne 2 weken een sportbeha aan doen en dat moet ik dan nog 6 weken dragen. Hoe komt dat jij geen verband aan moest doen? Xx

Pff 2 weken niet douchen.. lijkt me niet echt heel prettig. Fijn dat je vriend je kan en wil helpen met wassen. Ik kon mezelf niet douchen, vandaag pas voor het eerst zelf kunnen douchen etc. Ik had na de operatie een super strak bruin drukverband over de borsten heen zitten. Deze werd toen ik naar huis mocht losgeknipt en kreeg meteen de bh en borstband aan.

Weet niet waarom ik niet in het verband zit maar ik ben heel blij dat het niet zo is!

Lekker rustig aan doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.