Ga naar inhoud

ShieldCharm : 30 augustus 2018 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hoi ladies!

 

Even voorstellen: Ik ben Shield, 23 jaar uit België, en heb op dit moment een natuurlijke 85A/AA.

 

Tijdens mijn consult heeft Dr De Meyere gezegd dat ik waarschijnlijk maar plaats zal hebben voor protheses van 230cc, maar tijdens de operatie wil hij wel kijken of er eventueel wat meer in kan. Hij stelde ronde Mentors voor de spier voor.

 

Heeft er iemand hier ervaring mee want ik heb een beetje schrik dat ze ook na de operatie te klein ga blijven vinden. Ik had graag op een mooie C-cup uitgekomen, maar de Dr zei dat eerder bij een volle B zal blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hey, ik ben donderdag door hem geopereerd en hij raadde mij hetzelfde aan, kom ook van AA/A-cup. Heb al eens gespiekt en ik zie toch zeker geen randen. Het is een goede chirurg dus je kan hem wel vertrouwen! Als hij zou vinden dat je te weinig borstweefsel hebt om ze ervoor te plaatsen, zou hij je andere protheses aanraden die ook ervoor kunnen, maar dunner zijn aan de randen. Maar als hij dat niet gedaan heeft, heb je zeker wel zelf genoeg borstweefsel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties! :)

 

Ik heb niet echt schrik dat de randen zichtbaar zullen zijn, want ik heb wel vertrouwen in Dr De Meyere. Ik heb op heel het forum niet een slechte ervaring gevonden :p

 

@Mienemuis, hoe is je operatie verlopen? Valt de pijn wat mee?

Heb je misschien een album waar ik even naar zou mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei ShieldCharm:

Bedankt voor jullie reacties! :)

 

Ik heb niet echt schrik dat de randen zichtbaar zullen zijn, want ik heb wel vertrouwen in Dr De Meyere. Ik heb op heel het forum niet een slechte ervaring gevonden :p

 

@Mienemuis, hoe is je operatie verlopen? Valt de pijn wat mee?

Heb je misschien een album waar ik even naar zou mogen kijken?

Hey, ja in mijn forum heb ik vanmorgen een foto geplaatst :-). De operatie is goed verlopen volgens hen :p. Heb wel behoorlijk afgezien, maar nu is het oké. Voel gewoon heel veel druk op mijn borsten, maar ben dan ook niet gewoon dat er zo een gewicht op zit :D dat zou na anderhalve week toch weg moeten zijn, dus ben nu naar dat moment Ah aftellen. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

@ShieldCharm  Ik zie dat je pas geopereerd bent! Gaaf zeg! Hoe is het?

Zelf heb ik in oktober een consult gepland bij dr. Demeyere. Mijn voorkEur gaat absoluut uit naar plaatsing voor de spier maar heb helaas ook maar iets van A/AA en dus bang dat er dan niet veel in past zeg maar... Ben dus heel erg benieuwd of je foto's hebt die je wilt delen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.