Ga naar inhoud

Te groot


Aanbevolen berichten

Ik heb 1 week geleden een borstvergroting laten doen van 330cc.

Ik vond het teveel maar chirurg vond dit de beste grote voor mijn lichaam.

Nu is het verband eraf en ben echt echt teleurgesteld..vind ze niet mooi en veel te groot.

Nu mijn vraag verkleinen ze nog vrij hard door de zwelling en ook de vorm?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

 

@Sileke

Heb je ze voor de spier, achter de spier of dual plane? 

 

Als je zo voor de spier hebt gekregen, dan worden ze waarschijnlijk nog wel wat kleiner.

 

Daarbij geef het echt nog even de tijd. Je bent net geopereerd, het moet allemaal nog zakken, de huid moet nog oprekken, de zwelling zal nog afnemen. Straks valt het allemaal al wat natuurlijk dat geeft ook al een ander aanzicht en geef ook jezelf nog even de tijd om te wennen aan je nieuwe lichaam. Een verandering aan je lichaam heeft een grotere impact op je dan je zou verwachten. Zo’n operatie is een behoorlijke emotionele rollercoaster. Geef het echt even de tijd.

 

Rond de drie maanden po weet je ongeveer hoe ze er uit gaan zien, maar zeker tot een jaar po kunnen ze nog wat veranderen.

 

Ikzelf heb 320cc monobloc hydrogel voor de spier. Ik vond ze in het begin ook veel te groot. Het waren echt twee enorme opgeplakte kegels. Maar dat is helemaal goed gekomen en ze hadden van mij nu zelfs nog wel groter gemogen ;) 

 

Succes met je herstel! 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dank je voor je reactie.

ik heb ze achter de spier laten plaatsen dus dan hoop ik zoals ze bij u voor de spier toch nog gaan afnemen van grote.

Je hoopt op veel en je bent dan zo teleurgesteld in het resultaat dat je ziet dat je er effe onderdoor zit.

Heb nooit geen grote borsten willen hebben dus hoooopelijk elke maand ietsjes beter anders zal het terug een operatie worden vrees ik :(:(:(

Hahaha bij u groter maar bij mij zal dat niet gebeuren denk ik.

Zijn ze echt veel verkleind door de zwelling of is dat maar mimim?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies
1 uur geleden zei Sileke:

Hey dank je voor je reactie.

ik heb ze achter de spier laten plaatsen dus dan hoop ik zoals ze bij u voor de spier toch nog gaan afnemen van grote.

Je hoopt op veel en je bent dan zo teleurgesteld in het resultaat dat je ziet dat je er effe onderdoor zit.

Heb nooit geen grote borsten willen hebben dus hoooopelijk elke maand ietsjes beter anders zal het terug een operatie worden vrees ik :(:(:(

Hahaha bij u groter maar bij mij zal dat niet gebeuren denk ik.

Zijn ze echt veel verkleind door de zwelling of is dat maar mimim?

 

Bij mij zijn ze toen echt een heel stuk kleiner geworden, doordat de zwelling afnam. Als je ze achter de spier hebt, dan kan het zijn dat ze nog iets groter doordat de spier ze nu nog plat drukt en nog moet gaan ontspannen, maar dat hangt er vanaf hoe strak de borstspier zit en hoeveel zwelling je nu hebt. 

 

Maar maak je alsjeblieft niet te druk. Het is nu echt nog te vroeg om te oordelen over het resultaat. Het is echt even een kwestie van geduld hebben. Als je pc zei dat dit een mooie maat bij je is en je hebt aan hem van te voren aangeven wat je wilde dan komt dat vast wel goed. Je bent echt niet de eerste dame hier die ze in het begin veel te groot vindt. De meeste dames vinden ze overigens achteraf te klein.. Het went gewoon erg snel.. 

 

Je zou een privé berichtje naar best_boobie kunnen sturen. Zij kan heel goed voorspellen wat de uiteindelijke cupmaat wordt en hoe groot ze gaan ogen (cupmaat is bij nep borsten vaak een stuk groter dan dat ze ogen). Geef aan haar even je cup+omvang van voor de operatie door, welke protheses je hebt gekregen (merk en type) en het aantal cc. Hopelijk stelt dat je gerust. 

 

Denk nu vooral aan je herstel. Rustig aan en veel water en thee drinken. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sileke je kunt er nu echt nog niet zoveel van zeggen omdat je nog maar 1 week po bent. Alles is wrs nog heel erg gezwollen van de operatie en vocht. Heb even geduld, de zwelling moet nog afnemen voor je t resultaat ziet. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Vonnepon:

@Sileke je kunt er nu echt nog niet zoveel van zeggen omdat je nog maar 1 week po bent. Alles is wrs nog heel erg gezwollen van de operatie en vocht. Heb even geduld, de zwelling moet nog afnemen voor je t resultaat ziet. :53:

 

1 uur geleden zei Vonnepon:

@Sileke je kunt er nu echt nog niet zoveel van zeggen omdat je nog maar 1 week po bent. Alles is wrs nog heel erg gezwollen van de operatie en vocht. Heb even geduld, de zwelling moet nog afnemen voor je t resultaat ziet. :53:

Als ik alles hier een beetje bekijk veranderen ze idd nog wel wat van vorm.

Dus allee fingers crossed op een hopelijk nog goed resultaat :s ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sileke de vorm gaat zeker nog veranderen hoor want wrs zitten ze nu ergens onde je kin en onder je oksels, althans dat was bij mij zo. Ik vond ze gewoon lelijk van de zijkant. Maar heus, dat trekt weg en je implantaten gaan langzaam zakken en dan zul je zien dat ze steeds mooier worden. Houd vertrouwen en het toverwoord hier op t forum......geduld :D Komt echt goed meis :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen zorgen meid, ze gaan echt nog een heel stuk slinken. 

Je bent nu pas 1 week po, zeker de eerste weken na de operatie slinken ze.

Maar bij mij had ik na mijn eerste borstvergroting na 6 weken po de eerste bh's een 75E ( met 325cc) en na 4 maanden waren die al veel te ruim en ben ik uiteindelijk beland op een 75D cup. ( maar voor het oog leek het een volle C cup.)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Manueeltje:

Geen zorgen meid, ze gaan echt nog een heel stuk slinken. 

Je bent nu pas 1 week po, zeker de eerste weken na de operatie slinken ze.

Maar bij mij had ik na mijn eerste borstvergroting na 6 weken po de eerste bh's een 75E ( met 325cc) en na 4 maanden waren die al veel te ruim en ben ik uiteindelijk beland op een 75D cup. ( maar voor het oog leek het een volle C cup.)

 

 

Oh @Manueeltje wat zeg je nu  :wacko: Ik wil niet dat ze kleiner worden, vind ze precies goed zo hahahaha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Manueeltje:

Geen zorgen meid, ze gaan echt nog een heel stuk slinken. 

Je bent nu pas 1 week po, zeker de eerste weken na de operatie slinken ze.

Maar bij mij had ik na mijn eerste borstvergroting na 6 weken po de eerste bh's een 75E ( met 325cc) en na 4 maanden waren die al veel te ruim en ben ik uiteindelijk beland op een 75D cup. ( maar voor het oog leek het een volle C cup.)

 

 

Hey manueeltje was de prothese bij u ook achter de spier geplaatst of ervoor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Manueeltje:

Ja sorry... maar helaas gebeurd dat wel.

Ik heb nu 5 weken geleden prothese wissel gehad naar 475cc, dus heb nu een cupmaatje groter :D

Dan wacht ik maar met aanschaffen van de wat duurdere bh’s. Zou een beetje zonde zijn als ik die straks niet meer pas :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Vonnepon:

Dan wacht ik maar met aanschaffen van de wat duurdere bh’s. Zou een beetje zonde zijn als ik die straks niet meer pas :wacko:

Uhhh ja dat zal wel slim zijn.

Ik was toen helemaal los geslagen met kopen en heb een hoop weg kunnen doen.

Ik heb nu gewoon 3 fijne bh's gekocht in de sale en ga pas echt over 3 maanden nieuwe kopen. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees zoveel wisselende verhalen over slinken en groter worden na verloop van tijd. Heb zelf juist heel bewust gevraagd aan mijn pc om het ‘grootst mogelijke’ (dat werd 525cc) in te brengen. En ben daar zo ongelofelijk blij mee dat ik het best erg zou vinden als het resultaat van wat ik nu heb,  6 dagen PO, nog erg veel minder werd. Volgens mij maakt het voor en achter de spier daarin ook nog wel wat uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-7-2018 om 16:02 zei FJBM:

Ik lees zoveel wisselende verhalen over slinken en groter worden na verloop van tijd. Heb zelf juist heel bewust gevraagd aan mijn pc om het ‘grootst mogelijke’ (dat werd 525cc) in te brengen. En ben daar zo ongelofelijk blij mee dat ik het best erg zou vinden als het resultaat van wat ik nu heb,  6 dagen PO, nog erg veel minder werd. Volgens mij maakt het voor en achter de spier daarin ook nog wel wat uit?

Ja idd..je leest veel daarmee.

In het begin was ik wel in paniek ivm de grote en vorm maar nu ben ik bijna 2 weken po en zijn ze in grote al verminderd en zachter geworden dus ben enorm tevreden nu.

Dus nu hoop ik dat ze zo gaan blijven en niet meer kleiner gaan worden hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...
Op 3-7-2018 om 16:29, Gast B00bies zei:

 

Bij mij zijn ze toen echt een heel stuk kleiner geworden, doordat de zwelling afnam. Als je ze achter de spier hebt, dan kan het zijn dat ze nog iets groter doordat de spier ze nu nog plat drukt en nog moet gaan ontspannen, maar dat hangt er vanaf hoe strak de borstspier zit en hoeveel zwelling je nu hebt. 

 

Maar maak je alsjeblieft niet te druk. Het is nu echt nog te vroeg om te oordelen over het resultaat. Het is echt even een kwestie van geduld hebben. Als je pc zei dat dit een mooie maat bij je is en je hebt aan hem van te voren aangeven wat je wilde dan komt dat vast wel goed. Je bent echt niet de eerste dame hier die ze in het begin veel te groot vindt. De meeste dames vinden ze overigens achteraf te klein.. Het went gewoon erg snel.. 

 

Je zou een privé berichtje naar best_boobie kunnen sturen. Zij kan heel goed voorspellen wat de uiteindelijke cupmaat wordt en hoe groot ze gaan ogen (cupmaat is bij nep borsten vaak een stuk groter dan dat ze ogen). Geef aan haar even je cup+omvang van voor de operatie door, welke protheses je hebt gekregen (merk en type) en het aantal cc. Hopelijk stelt dat je gerust. 

 

Denk nu vooral aan je herstel. Rustig aan en veel water en thee drinken. 

 

xx

@best_boobiekan ik foto’s naar jou sturen?

ik zou graag ook dat advies willen

 en dinsdag geopereerd

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.