Ga naar inhoud

Zon Maan : 28 juni 2018 : Dr. ? : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

4 dagen geleden heb ik mijn BV gehad. Na borstvoeding te hebben gegeven was ik echt zo plat, dat ik het niet leuk meer vond. Heb 210 CC gehad en kom denk ik uit op een volle B, misschien een C. Ben 1.65 m en 53 kilo. Vind het er al supermooi uitzien en ben er heel blij mee. Ik praat graag mee over het herstel.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief, dankjewel! Herstel gaat goed, alleen wat last nu van mijn nek/schouder aan de rechterkant. Denk dat ik toch wat te krampachtig aan het doen ben. Herkenbaar? Wanneer ben jij geopereerd? En gaat het herstel goed bij jou?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-7-2018 om 11:31 zei Zon Maan:

Lief, dankjewel! Herstel gaat goed, alleen wat last nu van mijn nek/schouder aan de rechterkant. Denk dat ik toch wat te krampachtig aan het doen ben. Herkenbaar? Wanneer ben jij geopereerd? En gaat het herstel goed bij jou?

 

 

He meid,

 

Ja dat last hebbe van je nek en schouder dat hoort er allemaal bij. Je loopt/ zit/ ligt toch op n andere manier da normaal. Dat gaat straks snel beter hoor.

 

Ik ben 30 mei geopereerd! Mag eindelijk zaterdag een gewone bh aan naar een feestje  hihi.

 

Mn herstel ging eik top. Weinig last gehad. Vergelijke bij mn eerste bv was deze echt n makkie:D

 

Xx noelle 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.