Zon Maan Posted July 2, 2018 Share Posted July 2, 2018 Hi allemaal, 4 dagen geleden heb ik mijn BV gehad. Na borstvoeding te hebben gegeven was ik echt zo plat, dat ik het niet leuk meer vond. Heb 210 CC gehad en kom denk ik uit op een volle B, misschien een C. Ben 1.65 m en 53 kilo. Vind het er al supermooi uitzien en ben er heel blij mee. Ik praat graag mee over het herstel. Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noelle2612 Posted July 3, 2018 Share Posted July 3, 2018 He meid @Zon Maan Van harte met je nieuwe boobs Gaat je herstel voorspoedig? Tof he om ineens tiete te hebbe hahah Mn nichtje heeft 225cc. Ook super mooi geworden. Ga je blij mee zijn zeker weten! Ff 6 weekjes doorbikkele en op naar de lingeriezaak! Xx noelle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zon Maan Posted July 5, 2018 Author Share Posted July 5, 2018 Lief, dankjewel! Herstel gaat goed, alleen wat last nu van mijn nek/schouder aan de rechterkant. Denk dat ik toch wat te krampachtig aan het doen ben. Herkenbaar? Wanneer ben jij geopereerd? En gaat het herstel goed bij jou? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noelle2612 Posted July 6, 2018 Share Posted July 6, 2018 Op 5-7-2018 om 11:31 zei Zon Maan: Lief, dankjewel! Herstel gaat goed, alleen wat last nu van mijn nek/schouder aan de rechterkant. Denk dat ik toch wat te krampachtig aan het doen ben. Herkenbaar? Wanneer ben jij geopereerd? En gaat het herstel goed bij jou? He meid, Ja dat last hebbe van je nek en schouder dat hoort er allemaal bij. Je loopt/ zit/ ligt toch op n andere manier da normaal. Dat gaat straks snel beter hoor. Ik ben 30 mei geopereerd! Mag eindelijk zaterdag een gewone bh aan naar een feestje hihi. Mn herstel ging eik top. Weinig last gehad. Vergelijke bij mn eerste bv was deze echt n makkie Xx noelle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zon Maan Posted July 7, 2018 Author Share Posted July 7, 2018 Goed om te horen dat het er allemaal bijhoort en fijn dat het bij jou allemaal zo goed gaat! Fijn feestje vandaag! Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.