Ga naar inhoud

Bloemmetje : 5 september 2018 : Dr. Peters : MFIV


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste Reactie

@Isabeau-12 mijn littekens zijn helemaal dicht, geen korstjes en je ziet ze nu al bijna niet eens meer.. ik mag al gaan smeren maar ze zeiden dat dat niet eens nodig is..Ga t voor de zekerheid wel doen hoor. Xx

 

@Kramp allemaal losse pillen hahaha jaa heel erg, eerst een hand vol pillen en dan verder ahhaah maja als t helpt why not.. ja mag je allemaal tegelijk nemen want het zijn vitamines enzo dus mag gewoon.. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Kramp:

Nou ik heb alles besteld! Behoorlijke uitgave gelijk was bijna 100euro kwijt dus ik hoop dat het helpt! 

Jaa pff had ik ook, tis ook veel om elke dag te nemen.. maar ben nu 14 dagen po en slik het nog steeds,merk per dag steeds meer vooruitgang en alles word soepeler

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Kramp:

Ja dat is wel super fijn! En als ik jou verhaal lees en dat van anderen kan het misschien toch geholpen hebben 

Ik ben normaal heel.nuchter, zo van jaja t zal wel.. maar zelfs ik denk dat dit absoluut heeft geholpen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 dagen po.. yessjaa:43:

Me boobies staan nog hoog, maar heb t idee dat ze al wel soepeler worden want ze hobbelen al een beetje mee als ik loop.. ondanks ik type II heb, hoop alleen dat ze nog wel.ff gaan zakken en gelijk gaan worden..:1big_boobs: Geduld tralala:63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kramp:

Meid wat gaat de tijd toch hard he!

lukt het ook met de kids?

jij was Niet misselijk na de narcose toch?

hoelaat Ben jij geholpen en wanneer had je voor het laatst gegeten of gedronken?

Tijd vliegt idd, met de.kids lukt het heel.goed.. ze willen zelf juist mij helpen.vinden ze leuk dus dat scheelt mij ook weer..

Ik moest me om 9u melden werd 12u opgehaald en heb de avond ervoor tussen 22:00 & 23:00 nog lekker stokbroodjes gegeten met van alles en nog.wat :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aggh super lief van die kleintjes! Ben je geslaagd met een bah? Heerlijk lijkt me dat als ze meten en je komt zoveel groter uit. Ik twijfel of ik niet eerder moet eten moet me om 7.15 melden. Na hoe lang ga je dan ongeveer onder het mes,bedoel wat gaan ze allemaal nog eerst doen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Kramp:

Aggh super lief van die kleintjes! Ben je geslaagd met een bah? Heerlijk lijkt me dat als ze meten en je komt zoveel groter uit. Ik twijfel of ik niet eerder moet eten moet me om 7.15 melden. Na hoe lang ga je dan ongeveer onder het mes,bedoel wat gaan ze allemaal nog eerst doen 

Staat dat niet in de mail hoelang je nuchter.moet zijn? Bij stond dat erin.. je mag sowiezo 8uur van te voren niks meer eten en drinken..

Ik werd 11:50 opgehaald, omgekleedt, toen kwam de pc aftekenen en foto maken en ik denk dat ik rond 12:10 op de tafel lag,dan word je goed gelegt en vragen wie je bent n waarom je komt en rond 12:15 sliep.. hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Update 4 weken PO :1big_boobs:

Jezus wat gaat de tijd snel!

 

Vandaag ff "geschrokken" van mijn boobs.. na 3 dagen geen foto's te hebben gemaakt zag ik vandaag ipv 2 ronde boobies toch wel een "lelijk" verschil in mijn boobies.. veel lieve meiden hebben mij gerustgesteld dat het wel meevalt :57:  liefde! 

Maar goed zelf zie je het toch altijd anders en meer als een ander.. geduld i know.. heb ook type II siliconen dus waarschijnlijk zal het nog iets langer duren omdat dat een stevigere silicoon gel is.. Anyway geduld heb ik dus we wachten het af!

 

Merk wel dat ik toe ben aan een normale bh want mijn tieten zijn aan de zijkant breder geworden.. als k mijn po bh uit doe voelt het heerlijk, doe ik hem na een paar uurtjes weer aan voel ik dat alles samen gedrukt word.. nog 2 weken, again geduld :45: ze zullen toch eens pillen met geduld moeten uitvinden.. alhoewel ik er niet echt moeite mee heb.. ben meer van de instelling; "ach, ik het over een paar weken wel hoe het word"

 

Morgen zijn mijn zink,magnesium en vitamine C tabletten op, na deze 5 weken te hebben geslikt :35: dacht weggooien is zonde, dan maken we de potjes maar leeg! 

Maar ben sinds vandaag wel weer aan de eiwitshake begonnen die ga ik deze week elke dag nog nemen.. voor alsnog een spier herstellend middel.. deze heb ik de eerste twee weken na de operatie ook elke dag gedronken..

 

Achja al met al gaat alles super goed en ben ook super blij dat ik nu ook tieten heb! :01: Familie wil allemaal "ff voelen" hoe het nou voelt.. kom maar op, nog vol vocht en lekker hard.. kom over een half jaar maar terug :1bouncingboobs: ze bouncen idd wel al een beetje als ik loop.. whoop whooop!

 

Betrap me er wel op dat ik soms me armen al te hoog doe, en vanacht werd ik wakker omdat ik precies op dat moment op me buik wou gaan liggen :107: toen dacht ik hell nooo daar ben ik nog niet aan toe! (Vond het een eng idee) Dus drukte ik mij met beide armen omhoog om om te draaien.. super slim, NOT.. maar geen pijn dus denk dat t wel goed is gegaan..

Dussss dit was weer mijn 4 weken update! Op naar de 6 weken :59:

Sorry ben niet goed in korte verhalen :115:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen!

 

 

wat fijn om te horen dat het goed met je gaat! Ik ben nu dag 3 po en heb echt veel last.

 

Als je pillen voor geduld vind doe me een lol en laat een potje deze kant op komen :lol: kan het gebruiken haha!

 

ik doe momenteel geen van bovenstaande? Geen eiwitshake, geen zink en geen magnesium.. heb je het gevoel dat het je geholpen heeft tijdens je herstel?

 

dan haal ik het ook in huis! :3:

 

succes nog!

 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei MissAnissa:

Goeiemorgen!

 

 

wat fijn om te horen dat het goed met je gaat! Ik ben nu dag 3 po en heb echt veel last.

 

Als je pillen voor geduld vind doe me een lol en laat een potje deze kant op komen :lol: kan het gebruiken haha!

 

ik doe momenteel geen van bovenstaande? Geen eiwitshake, geen zink en geen magnesium.. heb je het gevoel dat het je geholpen heeft tijdens je herstel?

 

dan haal ik het ook in huis! :3:

 

succes nog!

 

 

xxx

Ja ik kan het natuurlijk nooit 100% garanderen dat t helpt.. maar ik denk dat het zeker heeft geholpen ook bij het herstel van mijn spieren.. ik had bijv gister de hele dag last van een zeurderige gevoel in me borstspier, een half uur na het innemen van de pillen en shake voel ik het langzaam wegtrekken..

Dus bij mij heeft het zeker geholpen.. 

Als je gewoon kruidvat eigen merk haalt ben je ook niet zo duur uit..

 

Liefsxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BloemmetjeWat fijn dat het herstel zo goed gaat, zeker met 3 kids om je heen! Heb je al een album?

 

Zijn er meer mensen die zink en magnesium aanraden om te slikken? Eitwitshakes had ik nog niet over nagedacht, maar aangezien ik dual-plane krijg en die spieren indd een behoorlijke knauw krijgen daardoor... is dat wellicht niet zo gek?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Blondie.:

@BloemmetjeWat fijn dat het herstel zo goed gaat, zeker met 3 kids om je heen! Heb je al een album?

 

Zijn er meer mensen die zink en magnesium aanraden om te slikken? Eitwitshakes had ik nog niet over nagedacht, maar aangezien ik dual-plane krijg en die spieren indd een behoorlijke knauw krijgen daardoor... is dat wellicht niet zo gek?

 

 

Ik drink af en toe ook een eiwitshake. Eiwitten zijn niet alleen goed voor de spieren, maar ook voor de wondgenezing^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa vandaag 5 weken! HOPPAA..

 

Vorige week beetje teleurgesteld over mijn boobies zag twee verschillende boobies en twee verschillende vormen.. na een paar dagen Solidago tabletten gehaald en begonnen met dat te slikken (helpt bij het vocht afdrijven) die slik ik nu een halve week en zie ze ook echt per dag veranderen.. moet door die tabletten meer plassen en drinken.. ik raad ze iedereen aan die nog veel vocht heeft.

 

Overdag thuis en met de kids ophalen van school draag ik me po bh niet meer, ding zit strak,druk alles bij ekaar en irriteert me gewoon.. draag dan een gewoon calvin klein topje, heerlijk!

S nachts slaap ik nog wel met mijn po bh.. ben benieuwd hoe dat volgende week gaat als ik zonder mag slapen, geen idee of k dat durf.. in bed voelt tie nog wel veilig!

 

Heb mezelf er nu al een paar keer op betrapt dat ik s nachts op me buik wil draaien en schrik dan wakker.. daar ben ik nog niet aan toe hahaha

Mijn jongste til ik zo nu en dan ook weer op en dat gaat prima, hoef ook steeds minder een krukje te pakken als k van hoog iets wil pakken.. langzaam bouwen we het op!

 

Op naar de 6 weken!

 

Sorry heb dit ff snel getypt ben onwijs druk vandaag.. vandaar geen poppetjes en emoticons, want daar hou ik zo van! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blondie. vraag maar aan @Kramp.. zij heeft het ook gedaan en heeft er super veel baad bij!

Er zijn idd nog meer mensen die het hebben gekocht en ook serieus verschil merken met het herstel..

Ik zeg altijd ik kan niks garanderen maar ik geloof zelf wel dat het heeft geholpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@blondie wat @Bloemmetje zegt ik had me geen beter herstel kunnen wensen!

na 1 week totaal geen pijn meer en kan alles! nergens een blauw plekje gehad en de medicatie maar heeel weinig geslikt en dit was uit voorzorg (medicatie van kliniek) samen met een coldpack is het echt top en ben je zo van je klachten af ik ben @bloemmetje zoooo dankbaar! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Blondie.:

Hoor het graag, @Kramp en thanks @Isabeau-12! Heb liever dat ik achteraf denk 'het deed niks' dan dat ik denk 'ik had er nog iets aan kunnen doen' :) Ben best wel bang voor het herstel omdat het dual-plane is, ik amper wat heb (dus wordt enorm opgerekt?) en met vroegere piercings e.d. er ook wel het een en ander uitgroeide ..... Spanninggg!

Precies dat had ik ook: ik probeer het gewoon en zie wel wat het doet.. normaal ben ik absoluut geen pillenslikker enzo maar ben blij dat ik het dit keer wel heb gedaan!!

Ik WAS ook helemaal plat, tis dat ik tepels had zo zag je wat de voorkant was.. als je goed voor jezelf en je herstel zorgt dan komt het wel goed.. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.