Ga naar inhoud

Bloemmetje : 5 september 2018 : Dr. Peters : MFIV


Gast

Aanbevolen berichten

@Bloemmetje, wat een heerlijk verslag en wat fijn om te lezen dat je je ook zo goed voelt.

 

Ben je tevreden van wat je tot nu toe hebt gezien? 

 

Herken dat goede gevoel wel. Natuurlijk voel ik het, maar niet misselijk, slecht gevoel, moe, ziek idee. Ja mijn borsten zijn stijf en behoorlijke spierpijn maar écht pijn wil ik het niet noemen. 

 

Wat een pech hadden we trouwens allebei he met de tijd, man man man... maar(!!!!) we hebben BOOBS 

 

Ik ga zo mijn verslagje proberen te typen... 

 

Probeer lekker te slapen vannacht, tot morgen! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste Reactie

Jaa nouu ze mogen me nog wel een narcose geven, ben gewoon nog wakker en.zo.. zie ook totaal nog geen poging tot slapen :45: ahja alle "tegenslagen" vandaag hebben we weg gelachen..dat is het enigste.wat je kan doen..

Eerste wat mijn zoontje (5) zei toen ik binnen kwam;

Nah mama laat je dikke tieten eens zien, ben zo benieuwd..wacht al de hele dag

:4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb heerlijk geslapen!

Van half 12 tot kwart voor 8, alleen om 5uur ff wakker voor paracetamol..en toen weer heerlijk terug :lol:

Net mijn oudste zoon klaar gemaakt voor school..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooo blij voor je meid dat het goed is gegaan! Had je niks gekregen tegen de misselijkheid? 

Ik zou helemaal gek worden vd stress haha met de tijd enzo echt zo knap dat je rustig bleef! 

Hahaha je zoontje zoooo grappig 

Mijn moeder vraagt steeds aan mijn zoontje van 1,5 wat krijgt mama? Nieuwe? En dan roept die heel hard tieten!! 

Super fijn dat je zo goed geslapen hebt hoe deed je dat met kussens enzo? 

Is het uiteindelijk 400 of 450 geworden? 

Sterkte Meis en laat je lekker vertroetelen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoooo dames, even een update..

2 dagen PO.. :43:

 

Ik heb veel dingen al gehad wat ik ook hier langs heb zien komen van "de jeukende miertjes" tot plopjes en druk op de ribben etc etc :45:

 

Het gaat heel goed met me, ben eigenlijk sinds gister al van de medicijnen af.. heb wel.vocht in/om me tieten.. maar niet dat opgezwollen 5maanden zwanger in me buik.. ben gewoon plat en heb de dag na de operatie ook alweer lekker gepo.... op de wc :4:

Het gaat me eigenlijk allemaal te makkelijk af dat ik denk; ohoh stilte voor storm? Wat gaat er.komen omdat het nu zo goed gaat.. merk wel dat ik mezelf heel erg op de handrem moet zetten, wil veelste doen..

 

Irriteer me wel aan de bh, maar kan hem nog niet helemaal af (mag 1uurtje per dag) als ik dat doe word ik helemaal flauw en vind t nog ff raar apart.gevoel.. dus ik doe hem nu gewoon paar keer per dag ff paar minuutjes open..:01:

 

Ben zeker blij met me boobies maar hou ook in me hoofd dat het zeker een paar weken/maanden duurt voor het echte mooie resultaat, dus daar wachten we dan nog maar op.. geduld,geduld,geduld.. dat heb ik van mijn pc wel in een zakje gekregen in het infuus..dat gaat me goed af:101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

 

Ik ben gisteren op consult bij Kevin Peters geweest in Vlaardingen en hij gaf aan dat er maximaal 500 CC in kan. Had op 600 CC gehoopt. Ik vroeg mij af of er hier dames zijn die meer CC hebben gehad dan dat er in eerste instantie werd aangeraden.

 

Ik ben 158 cm en 56 kg en mijn operatiedatum is op 19 september in Oisterwijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay dames! :116:

1 week Po, wat vliegt de tijd..

Eigenlijk gaat alles wonderbaarlijk goed.. heb nergens meer last van qua "pijn"

Heb alleen nog wel overal rondom me boobies vocht zitten.. en mijn linkertiet vind het leuk om niet mee te werken :45: die blijft lekker.groter ronder en hoger zitten dan rechts.. ahjoh het woord geduld heb ik al zovaak voorbij zien komen, komt in orde :35:

Maandag naar de kliniek dan mogen de hechtingen eruit en.hopelijk ook weer lekker helemaal onder de.douch! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joeee!! :63:

12 dagen na de operatie...

Vandaag geweest om "de hechtingen" eruit te laten halen, nahja die waren er dus vanzelf al uit :43: lekker voor jan met de 3 letterige achternaam naar de.kliniek geweest.. maargoed :7:

 

Mag dus weer auto rijden, stofzuigen en dweilen (met mate) uhu met mate dat ken ik niet maar zal t proberen :22:

Mag dus ook overdag mijn bh wat meer uit zodat me boobies wat meer zakken.. had bijna geen vocht meer alleen nog aan de bovenkant bij de spier..

 

EN....... DOUCHEN!!! Oh my tietties! Douchen, ja als straks mijn kids op bed liggen is het dat het eerste wat ik ga doen.. ff heerlijk fris met mijn tietties shaken onder de douch :1bouncingboobs: hallelujaa!

 

Ik geloof gewoon niet dat ik zn top herstel heb, na al die ellende hier op het forum t hebben gelezen.. wat is mijn addertje onder het gras!?? :39:

Voor nu ben ik super happy en loop lekker in de open lucht met mijn boobs (oke thuis dan,buiten de bh en shirt wel aan :45:)

 

Xxx:33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Bloemmetje:

Joeee!! :63:

12 dagen na de operatie...

Vandaag geweest om "de hechtingen" eruit te laten halen, nahja die waren er dus vanzelf al uit :43: lekker voor jan met de 3 letterige achternaam naar de.kliniek geweest.. maargoed :7:

 

Mag dus weer auto rijden, stofzuigen en dweilen (met mate) uhu met mate dat ken ik niet maar zal t proberen :22:

Mag dus ook overdag mijn bh wat meer uit zodat me boobies wat meer zakken.. had bijna geen vocht meer alleen nog aan de bovenkant bij de spier..

 

EN....... DOUCHEN!!! Oh my tietties! Douchen, ja als straks mijn kids op bed liggen is het dat het eerste wat ik ga doen.. ff heerlijk fris met mijn tietties shaken onder de douch :1bouncingboobs: hallelujaa!

 

Ik geloof gewoon niet dat ik zn top herstel heb, na al die ellende hier op het forum t hebben gelezen.. wat is mijn addertje onder het gras!?? :39:

Voor nu ben ik super happy en loop lekker in de open lucht met mijn boobs (oke thuis dan,buiten de bh en shirt wel aan :45:)

 

Xxx:33:

Geweldig! Lekker van genieten meid!

Super xxXx

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Theezakje34:

Heerlijk toch!! Lekker hoor! Had jij voor de spier dan? Heb je een album eigenlijk?

Nee ertussen lekker warm en gezellig hahaha..

37 minuten geleden zei Cristaline1990:

Wat heerlijk gevoel! En wat ga jij genieten vanavond van je douche, ben jaloerss!! Heb je foto’s?

Absoluut ga ik zo douchen, met een uurtje sta ik er onder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Isabeau-12:

Wat goed om te horen dat alles zo goed gaat! Mocht jij 2 weken niet douchen? 

Ja 2 weken de hechtingen niet nat.. 

Dus heb tot me.navel gedoucht, bovenkant met een washand en zeep & me haar om de dag naar de kapper :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Bloemmetje:

Ja 2 weken de hechtingen niet nat.. 

Dus heb tot me.navel gedoucht, bovenkant met een washand en zeep & me haar om de dag naar de kapper :4:

Wat gek... Bij mij zeiden ze net: tussen 24 en 48u na de operatie moet je douchen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Atiz:

Wat gek... Bij mij zeiden ze net: tussen 24 en 48u na de operatie moet je douchen... 

Jaa klopt, ik lees zoveel verschillende dingen.. maargoed ik dacht ik doe maar wat de kliniek zegt, anders als er iets fout gaat ben ik verantwoordelijk:83: maar ben ondertussen weer frissss! :115:

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Kramp:

Bloemmetje zo fijn voor je dat alles zo goed gaat!

Zijn ze helemaal zoals je had gehoopt? 

Zal wel lekker zijn om weer te douchen.

Heb je tips voor mij voor voor en na de operatie? 

 

Kus! 

Jaa nou ze hadden van mij wel.groter en nepper gemogen.. maar voor de rest super tevreden!

Wat ik heb gedaan is;

Een week voor de operatie beginnen met slikken van zink tabletten,magnesium tabletten, vitamine c tabletten, arnica tabletten 2 per dag, en een multi forte bruistablet met alle vitamines..

 

Na de operatie;

Nog steeds alle tabletten, arnica tabletten 3x per dag 2.. 1 eiwitshake per dag & flink veel brandnetel thee.. 

2x per dag 20min een icepack op en rond je borst (in een handdoek op je shirt)

 

Veel in beweging blijven en.vooral niet verkrampen.. schouders recht naar achter.. zoveel mogelijk rechtop op de bank zitten.. pas half zittend/liggend als je gaat slapen.. vooral proberen overdag zo weinig mogelijk te slapen zodat je s avonds echt moe bent..

En elke keer als ik plas, drink ik meteen daarna eeneen flesje water van 0,33l..

 

That's how i did it.. en nu nog steeds, slik nog steeds de pilletjes en eiwitshake..

Ik kan je niet garanderen dat t allemaal helpt, maar ik ben hier op deze manier fluitend doorheen gegaan terwijl ik nog 3 kids heb.. baadt het niet dan schaadt het niet :7:

 

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.