Ga naar inhoud

Bloemmetje : 5 september 2018 : Dr. Peters : MFIV


Gast

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Bloemmetje:

Yesss!! Dr K. Peters heeft heel mijn dag goed gemaakt..:43:

Ik had vandaag een consult met hem, nadat ik binnen kwam en met hem een beetje had gepraat zei die; kom ik ga eerst even meten voor we verder praten.. zo gezegt zo gedaan.. zijn eerste woorden waren 400cc is het mooiste, 450cc past ook!

Hoppaa (doet een vrolijk dansje) :43:

Moet alleen wel mentor en dan type II maarja als dat alles is, dan laat bv maar.komen! :4:

Woensdag 5 september bij het MFIV in Vlaardingen lekker dicht bij huis ook nog, dus het aftellen kan beginnen!

Eerst nog even leuke dingen doen in de vakantie met me kids :tatice_04:

Xoxo

 

@Gin@ tag je ff hier, kan je als eerste lezen :P

Wauw wat een superleuk nieuws!! Ik ben heel blij voor je meis!!! Dat wordt een superleuk uitzicht in de zomervakantie :) 

 

aftellen kan inderdaad beginnen! Spannend spannend spannend he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja gelukkig toch de maat die ik wil..

Heb er nu vooral onwijs veel zin in, echte spanning komt denk k pas wanneer het bijna zover is :4: heb idd eerst nog veel afleiding in de vakantie.. 

 

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-7-2018 om 19:32 zei Bloemmetje:

Yesss!! Dr K. Peters heeft heel mijn dag goed gemaakt..:43:

Ik had vandaag een consult met hem, nadat ik binnen kwam en met hem een beetje had gepraat zei die; kom ik ga eerst even meten voor we verder praten.. zo gezegt zo gedaan.. zijn eerste woorden waren 400cc is het mooiste, 450cc past ook!

Hoppaa (doet een vrolijk dansje) :43:

Moet alleen wel mentor en dan type II maarja als dat alles is, dan laat bv maar.komen! :4:

Woensdag 5 september bij het MFIV in Vlaardingen lekker dicht bij huis ook nog, dus het aftellen kan beginnen!

Eerst nog even leuke dingen doen in de vakantie met me kids :tatice_04:

Xoxo

 

@Gin@ tag je ff hier, kan je als eerste lezen :P

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Zijn er hier meer dames die last hadden van waarschijnlijk onbewuste stress..

 

Ik ben namelijk noooit ziek maar heb ben nu in 5 weken tijd al 3x verkouden geworden.. ik ben nog niet zenuwachtig of gestresst maar heb t idee dat ik dan onbewust toch zenuwachtig ben en dat me lichaam er zo op reageert..

 

Kennen jullie dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Bloemmetje:

Zijn er hier meer dames die last hadden van waarschijnlijk onbewuste stress..

 

Ik ben namelijk noooit ziek maar heb ben nu in 5 weken tijd al 3x verkouden geworden.. ik ben nog niet zenuwachtig of gestresst maar heb t idee dat ik dan onbewust toch zenuwachtig ben en dat me lichaam er zo op reageert..

 

Kennen jullie dit?

Hey @Bloemmetje, ik had hetzelfde hoor! Raar dat je lichaam zo reageert, onbewust ben je er toch meer mee bezig dan je denkt. Was ook een paar dagen op voorhand verkouden en kreeg zelfs het gevoel dat ik een vaginale infectie had! De dag dat ik geopereerd was waren alle kwaaltjes ineens verdwenen. Komt goed hoor en veel succes! 

Grtjs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mom1980 haayy!

Jaa ik vind het juist zo irritant omdat ik fit de operatie in wil gaan.. :4:

Idd onbewust ben ik er schijnbaar toch meer mee bezig! Hoop dat het bij mij na die tijd ook verdwenen is, zie het niet zitten om na de operatie een vette niesbui te krijgen hahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooooo nog 2 dagen mijn kids naar school brengen en dan is het zo ver!!

Heb er onwijs veel zin in, heb alleen heel afentoe zn.paniek momentje van een.split second dat ik denk; ik wil niet meer, ik ga niet meer :45:

Maar dat gevoel is ook zo snel weer verdwenen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herken je gevoel!! Bij zoveel dingen denk ik; “ oh de laatste x dit, de laatste x dat”.. ga ik er geen spijt van krijgen, zo klein zijn ze toch niet. Uhhh Ja dat zijn ze wel zegt het andere stemmetje dan :P.. 

 

Ik kan niet wachten. Nog 2 dagen werken en dan is het zover. 

 

Heb je al een tijd Bloem? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy lieve dames! :116:

Allereerst bedankt voor alle lieve berichtjes enzo.. super lief dat jullie meeleven! :33:. Nou hier mijn operatie verslag;

 

Ik was samen met me vriend om 7u vertrokken, na een kwartier kwamen we erachter dat de navigatie over de toeren was en ons verkeerd bracht.. geen.probleem vriendlief vult wel even Jansen kliniek in op zijn telefoon (niet kijkende naar welke stad).. wij dus rijden en elke minuut dichterbij komend krijg ik er nog meer zin in! :43:

 

Over 100m heeft u uw bestemming bereikt, rechts van u..

Uhu juist.. ergens in een dorp op het platte land alleen maar boerderijen :22: snapte er niks van..

Kijk in de telefoon van vriendlief, jaa hooorr!??! Meneer heeft bestemming Jansen Kliniek Helvoirt aangeklikt!!  :45::45: Dude!? Hoe dan? Met spaghetti benen en een knoop in me maag het.goede adres ingevuld.. 25min rijden het was 8:40 dus zou maar 5min te laat zijn.. gassen!!!!

9:00 reden we voor de kliniek, Aha jansen kliniek! Snel uitstappen en naar binnen..

Ik moet mij hier melden om 9u.

"kijkend in de agende; Wat is uw naam en waar voor komt u?"

Mijn naam is J. Ik kom voor een borstvergroting.... :wacko:

"Ahum nou mevrouw dan moet u hier niet zijn, dan bent u verkeerd.. u moet bij de buren zijn 2 deuren verderop!"

Al gierend van het lachen gaan me vriend en ik naar het.goede gebouw..

Moest alleen tot dik half 12 wachten tot ik werd opgehaald.. toen kwam ik het kamertje binnen kreeg die oh zo modieuse pantoffels en pyama.. toen werd t me.ff teveel.. paar tranen gelaten en getroost door mijn vriend.. "Eindelijk een droom die uitkomt! Het is zover"

Kevin peters kwam me aftekenen.. daarna heb ik nog ff geouwehoert en gegierd met me.vriend.. toen kwam de anesthesist, die nam me mee.. ik mocht op de operatie tafel komen liggen.. Hoe dan?? De tafel stond zowat 1,80 hoog.. kom ik aan met me 1,60.. toch erop gesprongen (nu kon het nog) iedereen lachen daar, het ijs was gebroken!

Flink lopen babbelen daar tot de anesthesist zei; je krijgt zo een zuurstof masker op, maar je kan je nu al iets licht in je hoofd voelen.. enigste wat ik nog zei was; ik voel het in me hoofd........... en weg was ik en niet eens meer een zuurstof masker gezien hahaahah

 

J. Wakker worden, we zijn klaar.. was wat ik hoorde.. en ja hoor ik was hyper de hyper en direct wakker; Oh ik heb heerlijk geslapen, ik heb me een dorst rn waar is mijn telefoon ik wil me vriend bellen... de reactie van de verpleging was; Haal haar maar van de uitslaapkamer en zet haar maar op een normale kamer.. Deze meid is wel wakker!! :45: ongelofelijk..

Ik belde me vriend; hoooooiii, kom ik ben wakker en wil me tieten zien, ik wacht tot je er bent..  alsof die voor de deur zat, binnen 2 min was hij er! Samen gekeken.. OMG ik heb gewoon.tieten!!!!! Daar gaan we veel lol mee beleven, Bonnie & Clyde.. vernoemt naar ons..

Tot nu toe voel ik me nog steeds zo, net lekker pizza en patat besteld hoppaaa..

Gewoon hele.goede dikke spierpijn met een beetje druk.. slik tot nu toe alleen paracetamol en ibru, dat gaat prima.. Ben benieuwd of ik morgen nog zo ben of dan wel serieus dood ben gereden door een vrachtwagen.. we zullen het zien, Sorry voor mijn onwijs lange verhaal maar ik heb zn onwijs leuke te gekke niet te geloven dag gehad:tatice_04:

 

Daaag lieve meisjes :53: ik hou jullie up to date

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Bloemmetje:

Heyy lieve dames! :116:

Allereerst bedankt voor alle lieve berichtjes enzo.. super lief dat jullie meeleven! :33:. Nou hier mijn operatie verslag;

 

Ik was samen met me vriend om 7u vertrokken, na een kwartier kwamen we erachter dat de navigatie over de toeren was en ons verkeerd bracht.. geen.probleem vriendlief vult wel even Jansen kliniek in op zijn telefoon (niet kijkende naar welke stad).. wij dus rijden en elke minuut dichterbij komend krijg ik er nog meer zin in! :43:

 

Over 100m heeft u uw bestemming bereikt, rechts van u..

Uhu juist.. ergens in een dorp op het platte land alleen maar boerderijen :22: snapte er niks van..

Kijk in de telefoon van vriendlief, jaa hooorr!??! Meneer heeft bestemming Jansen Kliniek Helvoirt aangeklikt!!  :45::45: Dude!? Hoe dan? Met spaghetti benen en een knoop in me maag het.goede adres ingevuld.. 25min rijden het was 8:40 dus zou maar 5min te laat zijn.. gassen!!!!

9:00 reden we voor de kliniek, Aha jansen kliniek! Snel uitstappen en naar binnen..

Ik moet mij hier melden om 9u.

"kijkend in de agende; Wat is uw naam en waar voor komt u?"

Mijn naam is J. Ik kom voor een borstvergroting.... :wacko:

"Ahum nou mevrouw dan moet u hier niet zijn, dan bent u verkeerd.. u moet bij de buren zijn 2 deuren verderop!"

Al gierend van het lachen gaan me vriend en ik naar het.goede gebouw..

Moest alleen tot dik half 12 wachten tot ik werd opgehaald.. toen kwam ik het kamertje binnen kreeg die oh zo modieuse pantoffels en pyama.. toen werd t me.ff teveel.. paar tranen gelaten en getroost door mijn vriend.. "Eindelijk een droom die uitkomt! Het is zover"

Kevin peters kwam me aftekenen.. daarna heb ik nog ff geouwehoert en gegierd met me.vriend.. toen kwam de anesthesist, die nam me mee.. ik mocht op de operatie tafel komen liggen.. Hoe dan?? De tafel stond zowat 1,80 hoog.. kom ik aan met me 1,60.. toch erop gesprongen (nu kon het nog) iedereen lachen daar, het ijs was gebroken!

Flink lopen babbelen daar tot de anesthesist zei; je krijgt zo een zuurstof masker op, maar je kan je nu al iets licht in je hoofd voelen.. enigste wat ik nog zei was; ik voel het in me hoofd........... en weg was ik en niet eens meer een zuurstof masker gezien hahaahah

 

J. Wakker worden, we zijn klaar.. was wat ik hoorde.. en ja hoor ik was hyper de hyper en direct wakker; Oh ik heb heerlijk geslapen, ik heb me een dorst rn waar is mijn telefoon ik wil me vriend bellen... de reactie van de verpleging was; Haal haar maar van de uitslaapkamer en zet haar maar op een normale kamer.. Deze meid is wel wakker!! :45: ongelofelijk..

Ik belde me vriend; hoooooiii, kom ik ben wakker en wil me tieten zien, ik wacht tot je er bent..  alsof die voor de deur zat, binnen 2 min was hij er! Samen gekeken.. OMG ik heb gewoon.tieten!!!!! Daar gaan we veel lol mee beleven, Bonnie & Clyde.. vernoemt naar ons..

Tot nu toe voel ik me nog steeds zo, net lekker pizza en patat besteld hoppaaa..

Gewoon hele.goede dikke spierpijn met een beetje druk.. slik tot nu toe alleen paracetamol en ibru, dat gaat prima.. Ben benieuwd of ik morgen nog zo ben of dan wel serieus dood ben gereden door een vrachtwagen.. we zullen het zien, Sorry voor mijn onwijs lange verhaal maar ik heb zn onwijs leuke te gekke niet te geloven dag gehad:tatice_04:

 

Daaag lieve meisjes :53: ik hou jullie up to date

Hoeeee leuk!! Door je verhaal te lezen krijg ik gewoon een smile op me gezicht. Ik kan me zo goed voorstellen dat je zo blij bent en vol andraline zit. Ik hoop dat je je morgen en de dagen nog steeds zo top voelt. Veel plezier met je boobs ! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Bloemmetje:

Heyy lieve dames! :116:

Allereerst bedankt voor alle lieve berichtjes enzo.. super lief dat jullie meeleven! :33:. Nou hier mijn operatie verslag;

 

Ik was samen met me vriend om 7u vertrokken, na een kwartier kwamen we erachter dat de navigatie over de toeren was en ons verkeerd bracht.. geen.probleem vriendlief vult wel even Jansen kliniek in op zijn telefoon (niet kijkende naar welke stad).. wij dus rijden en elke minuut dichterbij komend krijg ik er nog meer zin in! :43:

 

Over 100m heeft u uw bestemming bereikt, rechts van u..

Uhu juist.. ergens in een dorp op het platte land alleen maar boerderijen :22: snapte er niks van..

Kijk in de telefoon van vriendlief, jaa hooorr!??! Meneer heeft bestemming Jansen Kliniek Helvoirt aangeklikt!!  :45::45: Dude!? Hoe dan? Met spaghetti benen en een knoop in me maag het.goede adres ingevuld.. 25min rijden het was 8:40 dus zou maar 5min te laat zijn.. gassen!!!!

9:00 reden we voor de kliniek, Aha jansen kliniek! Snel uitstappen en naar binnen..

Ik moet mij hier melden om 9u.

"kijkend in de agende; Wat is uw naam en waar voor komt u?"

Mijn naam is J. Ik kom voor een borstvergroting.... :wacko:

"Ahum nou mevrouw dan moet u hier niet zijn, dan bent u verkeerd.. u moet bij de buren zijn 2 deuren verderop!"

Al gierend van het lachen gaan me vriend en ik naar het.goede gebouw..

Moest alleen tot dik half 12 wachten tot ik werd opgehaald.. toen kwam ik het kamertje binnen kreeg die oh zo modieuse pantoffels en pyama.. toen werd t me.ff teveel.. paar tranen gelaten en getroost door mijn vriend.. "Eindelijk een droom die uitkomt! Het is zover"

Kevin peters kwam me aftekenen.. daarna heb ik nog ff geouwehoert en gegierd met me.vriend.. toen kwam de anesthesist, die nam me mee.. ik mocht op de operatie tafel komen liggen.. Hoe dan?? De tafel stond zowat 1,80 hoog.. kom ik aan met me 1,60.. toch erop gesprongen (nu kon het nog) iedereen lachen daar, het ijs was gebroken!

Flink lopen babbelen daar tot de anesthesist zei; je krijgt zo een zuurstof masker op, maar je kan je nu al iets licht in je hoofd voelen.. enigste wat ik nog zei was; ik voel het in me hoofd........... en weg was ik en niet eens meer een zuurstof masker gezien hahaahah

 

J. Wakker worden, we zijn klaar.. was wat ik hoorde.. en ja hoor ik was hyper de hyper en direct wakker; Oh ik heb heerlijk geslapen, ik heb me een dorst rn waar is mijn telefoon ik wil me vriend bellen... de reactie van de verpleging was; Haal haar maar van de uitslaapkamer en zet haar maar op een normale kamer.. Deze meid is wel wakker!! :45: ongelofelijk..

Ik belde me vriend; hoooooiii, kom ik ben wakker en wil me tieten zien, ik wacht tot je er bent..  alsof die voor de deur zat, binnen 2 min was hij er! Samen gekeken.. OMG ik heb gewoon.tieten!!!!! Daar gaan we veel lol mee beleven, Bonnie & Clyde.. vernoemt naar ons..

Tot nu toe voel ik me nog steeds zo, net lekker pizza en patat besteld hoppaaa..

Gewoon hele.goede dikke spierpijn met een beetje druk.. slik tot nu toe alleen paracetamol en ibru, dat gaat prima.. Ben benieuwd of ik morgen nog zo ben of dan wel serieus dood ben gereden door een vrachtwagen.. we zullen het zien, Sorry voor mijn onwijs lange verhaal maar ik heb zn onwijs leuke te gekke niet te geloven dag gehad:tatice_04:

 

Daaag lieve meisjes :53: ik hou jullie up to date

Héérlijk verhaal; ik lag plat van het lachen!! Op het moment waarschijnlijk zenuwslopend maar achteraf zo grappig denk ik dan. Geniet ervan meid!! Heb je meer dan verdiend ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.