Guest

Bloemmetje : 5 september 2018 : Dr. Peters : MFIV

Recommended Posts

Guest

Hay iedereen! :D

Ik zal mij even voorstellen;

Ik ben Jill, 28 jaar en moeder van 3 kids (5, 2 & anderhalf).

Ook ik wil graag een borstvergroting, na 3 kids is er bij mij niks meer overgebleven :(

Nu heb ik 2 dokters gevonden

Nr 1; Dr Verdonk van Belgian Breast Clinic.

Wie heeft ervaring met hem? En ook heb ik gelezen dat hij niet volledige narcose doet maar een slaap narcose.. wie heeft ervaring met dit en heb je echt niks gevoelt?

Nr 2; drs stolarczyk van diana gabriels.

Wie heeft ervaring met haar?

Het is de allereerste keer dat ik geopereerd word in mijn leven dus vind het spannend! Als alles goed loopt wil ik begin sept de operatie doen.

Je mag tegen mij eerlijk zijn over alles, goed slecht pijn geen pijn etc.

Wil goed geïnformeerd worden.

Lieve groetjes van Jill :33:

Guest

Hallo dames!

Vanmiddag ben ik op consult geweest in de praktijk van Diana Gabriels, heel fijn gesprek gehad, blij met het aantal cc dat hun zeggen. (Hopen dat de pc het er mee eens is)

Nu is mij Drs. Grabietz   aangeraden in Amsterdam omdat hij mooie grote borsten kan maken. 

Wie heeft er ervaring met hem??

ik zou heel graag jullie ervaringen horen voordat ik 12Juni bij hem op consult ga.

groetjes x 

Ik ben geopereerd door dokter Verdonck en ben super tevreden. Geloof dat jij ook al in mijn topic had gereageerd over de narcose. Je krijgt er helemaal niks van mee in elk geval ! 

Via Diana gabriels zou ik persoonlijk nooit gaan. Als je verder gaat lezen op dit forum kom je ontzettend veel negatieve ervaringen tegen via Diana!

ik zou dan dus voor dr Verdonck gaan, of nog verder kijken naar een andere PC

Guest

Hay meiden!

Na een tijdje twijfelen heb ik vandaag een consult ingepland voor 2 juli bij Dr. K Peters via diana gabriels. Ik heb ook al een consult bij dr grabietz staan.. maar ik twijfel tussen hun.

Wie heeft er ervaring met Dr. K peters? En eventueel fotos.. hoe is hij met het geven van het aantal cc's? Etc etc

Wat ik heb gezien van hem lijkt hij mij een hele rustige man, goed en snel in zn werk

Xx

Hi @Bloemmetje,

Ik ben 2 maanden geleden geopereerd door K. Peters. Super tevreden!

Na een consult bij Diana was ik het niet helemaal eens met het advies, leek mij te groot 375 cc HP dualplane. En na het consult met Peters uitgekomen op 350cc MP dualplane. Heb hem precies uitgelegd wat ik voor ogen had en dit was zijn advies dus hier ben ik vanuit gegaan, voelde me ook veel prettiger bij het advies. Tevens ontzettend fijne man met een goed luisterend oor! Nu 2 maanden verder en super blij met het resultaat!

Alles is goed gegaan en de littekens zijn ook heel mooi geworden. :)

X

Vandaag ook geopereerd via Diana gabriels.

Bij mij ook 375 cc hp aangeraden, volgens mij bij iedereen.. 

Heb uiteindelijk voor 425 cc gekozen en geloof me zo groot is het niet..

Heb maat xs/s, had cup B75 ongeveer en ze zijn wel groot maar kleiner dan ik dacht.

Dus zou echt voor de grotere gaan maar dat is mijn tip.

Ik kan je alleen geen advies geven over de arts aangezien ik geopereerd ben door dr hupkens. 

Super mooie natuurlijke borsten maakt hij! 

Succes met je keuze!

Guest

Dankje voor jullie reacties..

Ja ik zie hem op filmpjes en dan lijkt het me echt een rustige relaxte man, dat heb k wel nodig.. ben een bang.vogeltje hahahaha

Lees en zie ook wel.goede dingen over hem

Guest

Ik ben even benieuwd naar jullie mening wat jullie ervan vinden..

niet dat ik er wat mee doe maar toch leuk om te weten :P

dit was het eerste consult: 500cc

Guest

Ja ik zie zoveel verschillende grote boobies met 500cc soms schrik je van 500cc en soms denk je nooit dat dat 500 is:145:

Guest

Soms allebei.. bij de 1 zie ik mega jetsers dat ik denk: Woow mij niet gezien.. terwijl ze dan ook van een cup a komen.. en soms hele kleintjes :39:

Het is bij iedereen zo anders

Guest

Yess morgen eindelijk mijn consult! :43:

En als alles me bevalt meteen maar de operatie datum vastzetten :1big_boobs: dan kan hopelijk het aftellen beginnen.. 

Xx

Wij hebben ongeveer het zelfde postuur, mijn boven lichaam is ietsje langer. Op jou foto zien ze er groot uit, maar niet perse "te"..

Ikzelf heb alleen de 400 gepast, mijn verhaal weet je.. zit met zelfde dilemma als jou haha..

Vandaag heb je je 2e consult toch? Ben benoeuwd hoe deze geweest is en wanneer de datum van operatie is. En natuurlijk hoeveel cc er in gaat..

Mijn foto is met 400 cc

• Like 1

Guest

Tsjonge jonge.. hier ben ik dus geen drol wijzer van geworden :106:

Ten eerste: Dr grabietz! Top vent! Heel rustig, eerlijk en neemt alles tijd voor je en ook alle tijd om je vragen te beantwoorden! Zou zeker door hem geopereerd willen worden.. alleen nu mijn volgende dilemma;

Hij wil bij mij 500cc proberen erij te doen, maar dat kan die pas op de dag zelf zien.. dus heeft hij voor mij 350,400,450 & 500cc besteld!

Tadaaaa, verrassingspakket!! :43:

Hier word je toch niet veel wijzer van.. dan word je wakker en dan weet je niet eens hoeveel cc erin zit.. en deze controlfreak/autist weet niet of ze deze touwtjes op deze manier wel uit handen wil geven.. :85:

Ik hou niet van verrassingen..

Wheeeehh! :84: en nu?

@Elvera87 hier je antwoord op je reactie in mijn andere discussie :P

Xoxo