Ga naar inhoud

Bloemmetje : 5 september 2018 : Dr. Peters : MFIV


Gast

Aanbevolen berichten

Hay iedereen! :D

 

Ik zal mij even voorstellen;

Ik ben Jill, 28 jaar en moeder van 3 kids (5, 2 & anderhalf).

Ook ik wil graag een borstvergroting, na 3 kids is er bij mij niks meer overgebleven :(

Nu heb ik 2 dokters gevonden

Nr 1; Dr Verdonk van Belgian Breast Clinic.

Wie heeft ervaring met hem? En ook heb ik gelezen dat hij niet volledige narcose doet maar een slaap narcose.. wie heeft ervaring met dit en heb je echt niks gevoelt?

 

Nr 2; drs stolarczyk van diana gabriels.

Wie heeft ervaring met haar?

 

Het is de allereerste keer dat ik geopereerd word in mijn leven dus vind het spannend! Als alles goed loopt wil ik begin sept de operatie doen.

Je mag tegen mij eerlijk zijn over alles, goed slecht pijn geen pijn etc.

Wil goed geïnformeerd worden.

 

Lieve groetjes van Jill :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo dames!

 

Vanmiddag ben ik op consult geweest in de praktijk van Diana Gabriels, heel fijn gesprek gehad, blij met het aantal cc dat hun zeggen. (Hopen dat de pc het er mee eens is)

 

Nu is mij Drs. Grabietz   aangeraden in Amsterdam omdat hij mooie grote borsten kan maken. 

 

Wie heeft er ervaring met hem??

ik zou heel graag jullie ervaringen horen voordat ik 12Juni bij hem op consult ga.

 

groetjes x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geopereerd door dokter Verdonck en ben super tevreden. Geloof dat jij ook al in mijn topic had gereageerd over de narcose. Je krijgt er helemaal niks van mee in elk geval ! 

 

Via Diana gabriels zou ik persoonlijk nooit gaan. Als je verder gaat lezen op dit forum kom je ontzettend veel negatieve ervaringen tegen via Diana!

 

ik zou dan dus voor dr Verdonck gaan, of nog verder kijken naar een andere PC

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hay meiden!

Na een tijdje twijfelen heb ik vandaag een consult ingepland voor 2 juli bij Dr. K Peters via diana gabriels. Ik heb ook al een consult bij dr grabietz staan.. maar ik twijfel tussen hun.

 

Wie heeft er ervaring met Dr. K peters? En eventueel fotos.. hoe is hij met het geven van het aantal cc's? Etc etc

 

Wat ik heb gezien van hem lijkt hij mij een hele rustige man, goed en snel in zn werk

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Bloemmetje,

 

Ik ben 2 maanden geleden geopereerd door K. Peters. Super tevreden!

Na een consult bij Diana was ik het niet helemaal eens met het advies, leek mij te groot 375 cc HP dualplane. En na het consult met Peters uitgekomen op 350cc MP dualplane. Heb hem precies uitgelegd wat ik voor ogen had en dit was zijn advies dus hier ben ik vanuit gegaan, voelde me ook veel prettiger bij het advies. Tevens ontzettend fijne man met een goed luisterend oor! Nu 2 maanden verder en super blij met het resultaat!

 

Alles is goed gegaan en de littekens zijn ook heel mooi geworden. :)

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ook geopereerd via Diana gabriels.

Bij mij ook 375 cc hp aangeraden, volgens mij bij iedereen.. 

Heb uiteindelijk voor 425 cc gekozen en geloof me zo groot is het niet..

Heb maat xs/s, had cup B75 ongeveer en ze zijn wel groot maar kleiner dan ik dacht.

Dus zou echt voor de grotere gaan maar dat is mijn tip.

Ik kan je alleen geen advies geven over de arts aangezien ik geopereerd ben door dr hupkens. 

Super mooie natuurlijke borsten maakt hij! 

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor jullie reacties..

Ja ik zie hem op filmpjes en dan lijkt het me echt een rustige relaxte man, dat heb k wel nodig.. ben een bang.vogeltje hahahaha

Lees en zie ook wel.goede dingen over hem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben even benieuwd naar jullie mening wat jullie ervan vinden..

niet dat ik er wat mee doe maar toch leuk om te weten :P

 

dit was het eerste consult: 500cc

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Noelle2612:

Ben je bang voor te groot of te klein:4:

 

Xx

Soms allebei.. bij de 1 zie ik mega jetsers dat ik denk: Woow mij niet gezien.. terwijl ze dan ook van een cup a komen.. en soms hele kleintjes :39:

Het is bij iedereen zo anders

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yess morgen eindelijk mijn consult! :43:

En als alles me bevalt meteen maar de operatie datum vastzetten :1big_boobs: dan kan hopelijk het aftellen beginnen.. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-6-2018 om 18:07 zei Bloemmetje:

Ja ik zie zoveel verschillende grote boobies met 500cc soms schrik je van 500cc en soms denk je nooit dat dat 500 is:145:

Wij hebben ongeveer het zelfde postuur, mijn boven lichaam is ietsje langer. Op jou foto zien ze er groot uit, maar niet perse "te"..

Ikzelf heb alleen de 400 gepast, mijn verhaal weet je.. zit met zelfde dilemma als jou haha..

Vandaag heb je je 2e consult toch? Ben benoeuwd hoe deze geweest is en wanneer de datum van operatie is. En natuurlijk hoeveel cc er in gaat..

 

Mijn foto is met 400 cc

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsjonge jonge.. hier ben ik dus geen drol wijzer van geworden :106:

 

Ten eerste: Dr grabietz! Top vent! Heel rustig, eerlijk en neemt alles tijd voor je en ook alle tijd om je vragen te beantwoorden! Zou zeker door hem geopereerd willen worden.. alleen nu mijn volgende dilemma;

 

Hij wil bij mij 500cc proberen erij te doen, maar dat kan die pas op de dag zelf zien.. dus heeft hij voor mij 350,400,450 & 500cc besteld!

 

Tadaaaa, verrassingspakket!! :43:

 

Hier word je toch niet veel wijzer van.. dan word je wakker en dan weet je niet eens hoeveel cc erin zit.. en deze controlfreak/autist weet niet of ze deze touwtjes op deze manier wel uit handen wil geven.. :85:

Ik hou niet van verrassingen..

Wheeeehh! :84: en nu?

 

@Elvera87 hier je antwoord op je reactie in mijn andere discussie :P

 

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa 3 sept.. dan heeft me moeder een week vrij en daarna mijn vriend, dus dat is de beste datum.. maar heb 2 juli ook nog een consult bij Dr. K peters, kijken wat hij zegt..:145:

 

Jaa spannend joh! Wou dat het bij mij ook eerder kon maar helaas.. dat heb je met 3 kids he :4: ben je al zenuwachtig of valt het mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okeej, goed dat je nog een consult hebt met nog een andere arts, hopen dat dat meer duidelijkheid geeft. Het is toch moeilijk om de beslissing uit handen te geven!! 

Pff ja denk al 4 dagen nergens anders meer aan.. heb zelf ook 2 kids en ik kon gelukkig wel op korte termijn  alles regelen.. ben 2 weken geleden op 1e consult geweest en nu mag ik al bijna.. maar misschien is het ook wel fijn om er nog even goed over na te denken en er naartoe te leven!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Elvera87:

Okeej, goed dat je nog een consult hebt met nog een andere arts, hopen dat dat meer duidelijkheid geeft. Het is toch moeilijk om de beslissing uit handen te geven!! 

Pff ja denk al 4 dagen nergens anders meer aan.. heb zelf ook 2 kids en ik kon gelukkig wel op korte termijn  alles regelen.. ben 2 weken geleden op 1e consult geweest en nu mag ik al bijna.. maar misschien is het ook wel fijn om er nog even goed over na te denken en er naartoe te leven!

 

 

Ja voor mij wel, kan ik wat meer aan het idee wennen voor de narcose.. daar ben k een schijterd voor! Hahahah

Mocht jij bij je consult met grabietz ook nog passen dan? Want dat heb ik vandaag dus niet gehad, heel apart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik ook niet.. en daarom ben ik ook zo in de stress.. hij heeft wel heel leuk 450 of 500 geroepen, maar ik heb alleen die 400 gepast.. ben thuis al in de weer geweest met waterzakjes, maar had graag gezien hoe 450 of 500 met prothese staat.

 

Daarom ga ik donderdag toch nog even passen. Weet niet of het zo hoort te gaan allemaal, maar vind dat er weinig duidelijkheid is met hoe het ongeveer gaat worden en we maar moeten afwachten wat ze ervan maken. Mijn grootste angst is dat ik wakker word en dat ik niet blij ben met mn nieuwe boobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja juist, dus ken je mij voorstellen dat het een verrassing word tussen 4 verschillende maten.. doei, echt niet :4: ben geen speelgoed pop.. ga nog ff goed nadenken en afwachten wat die andere dokter zegt!

Kut is het dat jij al zo snel moet beslissen, wat k heb gelezen is dat de meeste meiden zeggen; kies het grootste anders krijg je spijt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi  ikzelf ben 6juni geholpen door dr gabrietz. En kan niet anders zeggen dat het echt heel goed verlopen is. Van ontvangst tot na de oparatie. Echt een topvent. Heel tevreden!   Je moet gewoon nog een keer gaan passen dan. :-) dan weet je het zeker.  Ik heb zelf dan 375cc maar bij de ene foto op Instagram bijv.  lijken ze daarmee kleiner en bij de andere persoon groter. Zal er ook een beetje aan liggen hoeveel weefsel je zelf hebt. Hij weet echt wat hij doet :-)) ik ben heel blij met hem iig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik weet wel wat ik wil, maar dr grabietz weet het niet :45:

 

Hij zei; 500 zou kunnen maar weet het niet zeker, ik wil het proberen.. maar ik bestel dan ook meteen die andere 3 maten.. 

Ahum, dus dadelijk denk je.er gaat 500 in en word je wakker met 350cc.. domper!:145:

Voor de rest ben k ook super tevreden met hem, wil alleen meer zekerheid en niet de.keus uit.4 verschillende maten..

Heb je toevallig fotos @cassandra85? Dat ik even bij je mag spieken..

 

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het kan mooi zijn maar het moet ook in je lichaam kunnen passen (500). Ik snap dat hij dan zegt dat hij het gaat proberen. :-) ik denk dat dat echt wel goed gaat komen hoor. Gewoon niet superdruk in maken. Nogmaals als jij aangeeft dat je ze zo groot mogelijk wil wat past in de aangegeven maten. Weet niet of je zelf ook nog borstweefsel hebt? Dat komt er ook nog bij he. Ik had 375 gepast en ze lijken nu ietsje groter. Wat ik echt niet erg vind hoor. :-)) ben er heel blij mee. Gewoon niet te druk proberen te maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Yesss!! Dr K. Peters heeft heel mijn dag goed gemaakt..:43:

Ik had vandaag een consult met hem, nadat ik binnen kwam en met hem een beetje had gepraat zei die; kom ik ga eerst even meten voor we verder praten.. zo gezegt zo gedaan.. zijn eerste woorden waren 400cc is het mooiste, 450cc past ook!

Hoppaa (doet een vrolijk dansje) :43:

Moet alleen wel mentor en dan type II maarja als dat alles is, dan laat bv maar.komen! :4:

Woensdag 5 september bij het MFIV in Vlaardingen lekker dicht bij huis ook nog, dus het aftellen kan beginnen!

Eerst nog even leuke dingen doen in de vakantie met me kids :tatice_04:

Xoxo

 

@Gin@ tag je ff hier, kan je als eerste lezen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.