Ga naar inhoud

Thaiboksen na een borstvergroting


LLL

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! 

Ik heb onlangs een afspraak gemaakt bij de pc om mijn operatie voor mijn borstvergroting vast te leggen. De prothesen gaan sws achter mijn borstspier geplaatst worden omdat ik zelf maar cupAA heb. 

Ik train 6 dagen in de week heel intensief thaiboksen op competitieniveau, nu was mijn vraag: heeft iemand hier toevallig ervaring mee? Ga ik mijn sport nog hetzelfde kunnen uitoefenen als voor de operatie? Ik wil het namelijk super graag, maar als de kans bestaat dat ik niet meer kan boksen zou ik het zeker niet doen... De pc zei mij dat ik de eerste 4weken geen sport mocht doen en na 6w terug stilaan kon opbouwen met boksen en er geen risico is dat het niet meer zou gaan, klopt dit? 

Alvast bedankt!!

groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je pc zegt klopt, maar neem dat langzaam aan opbouwen dan ook echt heel serieus. 

Van mijn pc moest ik langer wachten met het oppakken van mijn sport, namelijk 12 weken, dus zou voorzichtig doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.